Kuka minä olen... vai olenko?

160 posts, 8 pages, 53,833 views

Avatar
#101 • • miqmiq Guest
Miika. Rento ja avoin tyyppi joka on hyvin suvaitsevainen muita kohtaan. Vasta vajaan vuoden ravannu bileis ahkeraan, mutta ollut sitäkin hauskempaa. Jotenki aina tuntunu, et nää on mun juttu... outoo. Opiskelen Sjoen AMK:ssa ja joskus vuonna x musta pitäis valmistuu jotain. Pitkien etäisyyksien ja köyhän student- budjetin takia bilettäminen on jäänyt n. 1-2 kertaan /kk, mutta yritän parhaani*vink*

Aina voi tulla nykimään hihasta, jos haluaa jubata.
mniittymaki

Posts: 1,641

#102 • • mniittymaki
moi mä oon mikko ja mul on parsaa pikkuaivoissa.
toisinaan tykkään olla seeprapeippo ja välillä
kumikamelin paras ystävä..

tititityytyytyy,
.m
henkka

Posts: 4,973

#103 • • henkka
moi, oon Henkka. Isona vaihdan nimeni seuraavaksi:
Antti Villi Sianpillu *nauraa*

Semmoinen nimi kun on kerran joskus vaikuttanut Turun seudulla niin ajattelin herättää sen taas henkiin.
UnityF

Posts: 15,721

#104 • • UnityF joo just se
nomic

joo ja sitten potkiskelen kavereitteni kanssa "bägiä"
eli siis footbag se on semmone pieni pallo jota potkitaa vaikka ringissä ja potkiskelen sitä kavareitteni kanssa aina kun menen käymään tuolla vantaan pimennossa olevalla alueella, mikkolassa



Mä oli kans silloin kerran mukana... Tosin mä taisin potkaista sen bägin sun silmään....*iloinen*



Joo.. niille jotka ei viel tiedä...
Moi mä oon Maria, mut pää on puuta, pyökkiä tarkemin,
hinta on 3,29e *vink**nauraa*
Blues

Posts: 5,414

#105 • • Blues Koning van Afrika
Hei, olen Michael 20v ja asustelen e-suomessa.
Tällä hetkellä luen pääsykokeisiin ja olis toivomus aloittaa opiskelut kesän jälkeen ja muuttaa ehkä asumaan kaverin kanssa jos löytyy jostain sopiva kämppä.
Harrastan musiikin kuuntelua, Hoi Jeon Moo Soolia, paintballia, rullaluistelua, laskuvarjohyppelya, juoksemista, lukemista ja ruokaa *nauru*
Tavoitteeni on joku päivä vakauttaa elämäni ja elää normaalia, tyytyväistä elämää, muutaman hyvän inspiraation kera. Normaalia minulle, outo teille *iloinen*

[muokattu 27.7.2003 17:14]

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

QueenB

Posts: 302

#106 • • QueenB Yuki-Onna
Pitääpi vissiin seurata muita..

Olen Piia (a.k.a nevermind)... hauska tutustua!
Täytän kesällä 20 vuotta. Asun itä-helsingissä, opiskelen helsingin amk:ssa tietotekniikkaa (ei tiedä itsekkään miten eksyi) ja työskentelen siinä sivussa(että saa rahaa bileisiin). Olen syntynyt Jyväskylässä, muuttanut sittemmin perheen mukana itäsuomeen Imatran tienoille ja nyt melkein vuos sitte tänne hesaan. (johan aloin papattaa, tätä menoa ei jää mitään salaisuuksia *vink* ) Mut tapaa yleensä bileistä kuin bileistä häröilemässä glowstickkien ja narujen kanssa. Mulle sit saa tulla jutustelemaan, en tiedä tosin kuinka terveellistä ja kannattavaa se on. Voi meinaan tuo karjalaisuus nousta pintaan ja silloin viimeistään alkaa toivomaan että omistaisi ne korvatulpat. *hih*eiköhän tuo riittäne täl kertaa...
Cress

Posts: 405

#107 • • Cress
oikee nimi Henrik..älkää naurako.Oon asunu hela elämäni tääl vantaal..tykkään ylläreistä...no kukapa ei
..säätelen täs musaa ja haisen pahalle..käyn joka päivä pisulla weesees...kakilla suunilleen joka toinen päivä.*justjoo*

kuuntelen täs ku kirjottelen Tunnel Trance Force - CD1 - Winter Mix.jos minuun tutustuu kunnolla huomaa että olen semmonen sälli joka ei uskalla rakastua..*suru*

täytän nyt kesällä 17v. mun mielest kaikkein turhin vuosi..olen siis säätänä musaa jotai 4vuotta ja toiminu nomicin oppipoikana..
trance moon

Posts: 1,905

#108 • • trance moon ZamZa...
olen toivottavasti Sampsa... en oo ihan varma, ken sitä tietää...
nomic

Posts: 4,120

#109 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

AdiRem:
olen siis säätänä musaa jotai 4vuotta ja toiminu nomicin oppipoikana..


et enää oo oppi poika...
ja kaikki me opimme toisiltamme kaikkea hassua
*iloinen*
Adirem you are free!!!
run Adirem RUN!!!!
*pelle*
keijukainen

Posts: 1,599

#110 • • keijukainen kiksumurmeli
Jaahas...mie oon tällänen pieni keijukainen kouvolan suunnalta (ainaki toistaseks).... Käytän nimeä Hanna (ystävät kutsuu korpuks *iloinen*) ja täytän parin kuukauden päästä 21v...opiskelen kuusaalla viel toistaseks (yritän kovast päästä ens syksyks ammattikorkesee) lähihoitajaks....oon sinkku ja tykkään bilettää läpi yön elikkäs aika bilevipeltäjä *iloinen* Mua näkee lähinnä kouvola-lahti-helsinki akselilla...Saa tulla nykimää hihasta bileissä jos uskaltaa *pahis*

--
*seepla*

Avatar
#111 • • Taika Guest

nipsukeiju:
Jaahas...mie oon tällänen pieni keijukainen kouvolan suunnalta (ainaki toistaseks).... Käytän nimeä Hanna (ystävät kutsuu korpuks *iloinen*) ja täytän parin kuukauden päästä 21v...opiskelen kuusaalla viel toistaseks (yritän kovast päästä ens syksyks ammattikorkesee) lähihoitajaks....oon sinkku ja tykkään bilettää läpi yön elikkäs aika bilevipeltäjä *iloinen* Mua näkee lähinnä kouvola-lahti-helsinki akselilla...Saa tulla nykimää hihasta bileissä jos uskaltaa *pahis*


Mutku sä oot NIIIN pelottava..*uuh*
*piis**vink**piis*
keijukainen

Posts: 1,599

#112 • • keijukainen kiksumurmeli

Taika:
---

Mutku sä oot NIIIN pelottava..*uuh*
*piis**vink**piis*



Niin mä voin vaik purasta tai rutistaa kuoliaaks jos mua tullaa häiritsee *iloinen* mä kun oon niin isoki *iloinen*

--
*seepla*

Nefertete

Posts: 665

#113 • • Nefertete pile-eläin
muih!
Mie oon Paula, kotoisin Lappeenrannasta, opiskelen GoWolan KyAMK:ssa Medianomiksi. Tulee kierrettyä näitä \'Kymeenlaakson\' pileitä, joskus on miut saattanut bongata esim. Helsingistä, Turusta, Tampereelta *pupu*
Tykkään pilettämisen lisäksi mm. piirtämisestä ja joskus on käynyt hevosen selässäkin..
Mitäs muuta? en mie keksi, tulkaa kiskomaan näistä -> *pupu* (korvat) ja kyselkää lisää, jos nyt jotain muka kiinnostais *justjoo*
Plattarilla oon hillunut, nyt sitten eksyin tännekkin..

--
Toiset tykkää muhkummasta.

00000

Posts: 176

#114 • • 00000
Mo olen Kride opiskelen SLK:ssa ja nautin elämästä. muutin Suomeen -92 vuonna alkuperäisesti oon Virosta ja eipäs täs muuta ookkaaan

[muokattu 18.6.2003 23:27]
nomic

Posts: 4,120

#115 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Unity(f):
nomic

---
joo ja sitten potkiskelen kavereitteni kanssa ”bägiä”
eli siis footbag se on semmone pieni pallo jota potkitaa vaikka ringissä ja potkiskelen sitä kavareitteni kanssa aina kun menen käymään tuolla vantaan pimennossa olevalla alueella, mikkolassa
---


Mä oli kans silloin kerran mukana... Tosin mä taisin potkaista sen bägin sun silmään....*iloinen*



joo semmosia te ”iso” siskot ootte *nauru*
aina kiusaamassa meitä ”pienempiä” *igor*
vaikka ootkin käyny pesu koneessa tuntuu että viihdyt siellä kun niin pieni oot *iloinen*
ja mä muistan vielä sen kun kerroit että silloin kun synnyin niin halusit vaihtaa mut johonki tyttö vauvaan *hmph* ...niin että kiitti vaan *iloinen*
KaveriTavara

Posts: 440

#116 • • KaveriTavara pyryharakka
jaa a...olenhan minä..mä olen punkhenkinen hiphoppari jolla on hyvin laaja musiikki maku... informaatiorajoitteinen elämäntapataiteilija...

olen marian a.k.a unityn oikea käsi...ja silmä ja korva ja nenä ja jalat ja kädet...hehe.. *nauru*
sitä kutsutaan myös nimellä sihteeri... *iloinen*

mulla on kenkäfetissi...

olen 18 vuotias ja pelkään vanhentumista...sinä aamuna kun täytin 18 niin oksensin...
mä haluan olla nuori ja tyhmä nyt ja ikuisesti!!! *nauru*

en kyllä itse osaa sanoo itestäni ton enempää...muut ihmiset yleensä tietää musta tosi paljon mitä mä en tiedä...en ilmeisesti ole sinut kaikkien asioiden kanssa mihin liityn... *ding*

ottakaa musta nyt selvää... *ding*

[muokattu 25.11.2003 19:20]

--
hyvässä lihassa ei harmita

florx

Posts: 532

#118 • • florx
Hei, minä olen Rolf enkä osaa pitää hauskaa ilman viinaa. Osaan olla tosi mulkku ja toisaalta tosi mukavakin. Olen 22 ja opiskelen tietojenkäsittelyä mikä ei kiinnosta pätkän vertaakaan.
Olen musiikin suhteen erittäin kaikkiruokainen ja ennakkoluuloton, nyt kolahtaa rankka elektro, industrial vaikuttein. Konemusaa olen kyllä aina kuunnellut. Olen kova dissaamaan muita ja harvoin löydän itsestäni mitään vikaa.

Osaan olla aika taiteellinen. Tiedän, että musta tulis hyvä valokuvaaja tai kuvataiteilija, jos vaan olis halua ja taitoa. Graffitteja mä osaan piirtää, en maalata.
Oon kova syömään ja pystyn kuuntelemaan musiikkia luureilla tunteja aivan täysillä.
CD-levarit olen omistanut parisen vuotta, mutten ole häävi miksaamaan, tai riippuu vähän.
Oon kova tuhlaamaan rahaa ja kohtalaisen tarkka vaatteistani ja kengistäni. Moni nainen on sanonut, että olen ainut mies jonka ovat nähneet pyyhkineen kenkiään niin innokkaasti ja huolellisesti. Nyt mulla on lyhyt tukka, mut jos ois vähän pidempi ja joku tulis sekottamaan, niin vetäisin pataan.
Musiikki on oikeastaan ainut harrastukseni, golf jäänyt vähänn taka-alalle. Suurin osa rahoistani menee levyihin ja sitten myyn niitä pilkkahinnalla kavereilleni, kun olen itse kyllästynyt.
Tykkään cky-leffoista ja liian harva ymmärtää mun huumorintajua.
Usein olen aika hiljainen, mutta kun minuun tutustuu osaan puhua paljon enemmän.
En silti pidä itseäni hirveen orpona.
Nyt ahdistaa*nauru*

[muokattu 25.11.2003 19:49]

[muokattu 25.11.2003 19:50]

[muokattu 25.11.2003 19:51]
Jone

Posts: 8,258

#119 • • Jone Archibald Haddock
Loistava avautuminen Paanos. *vink*

Opin susta monta asiaa, joita en ole vielä tiennyt vaikka ollaan sentään oltu biletuttuja jo niin kauan etten enää edes muista koska on tutustuttu (eli vähintään yli 2 viikkoa).

En esim. tiennyt että sun oikea nimesi on Rolf, että oot 22 tai että oot harrastellut golfia. Muun olin jo suunnasta tai toisesta hahmottanut, eli esim. sen että sun kanssas on helvetin hauskaa turista niitä näitä kun säkin oot sinne penseään päin kallellaan. *nauru*
florx

Posts: 532

#120 • • florx

Jone:
Loistava avautuminen Paanos. *vink*

Opin susta monta asiaa, joita en ole vielä tiennyt vaikka ollaan sentään oltu biletuttuja jo niin kauan etten enää edes muista koska on tutustuttu (eli vähintään yli 2 viikkoa).


Heh, kiitos. En mäkään oo aikasemmin tajunnu, että sä oot nörtti*hali*