Kuka minä olen... vai olenko?

160 posts, 8 pages, 53,849 views

Katrina

Posts: 605

#61 • • Katrina
Lightsi:

moi mä oon laitsi?



Oletko iha varmasti! Mä en kyllä suostu sitä uskomaan!
Avatar
#62 • • -Loyal- Guest
24- vuotias (muistaakseni)
blondi, sinisilmäinen, 182cm pitkä ja painoa 78kg ja käyn aina siellä missä on kauniita naisia... (Mut jään aina ilman)

Ainii ja Harriksi kutsuvat ja vantaan hakunilassa/tikkurilassa asun....

[muokattu 4.10.2002 15:23]
Tyly

Posts: 908

#63 • • Tyly
Onkos täällä menossa joku esittelykierros???
NO jos ei nin sitten tää on täysin aiheeton viesti:
Olen se poika joka ENNEN asu lintsin vieressä ja jolla oli aina syytä juhlaan...

Nykyään karu totuus oon tullut vastaan... *suru*
Olen tylsä opiskelija joka ei viikonloppuisinkaan jaksa oikein lähteä minnekään, juuri ja juuri jaksan sentään koulun bileissä käydä kun niitä silloin tällöin järjestetään... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

TanyaK

Posts: 745

#64 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Jaahas, jaahas..
Olen Tanya, parikymppinen neitokainen täältä Hesan ja Turun puolivälistä. Kiitos mahtavan joukkoliikenteen, täältä pääsee tunnin välein kumpaankin (suuntaan) jos ei itse kykene auton rattiin. Aivan, mulla on auto vaikka välillä tuntuu että kortti on saatu postimyynnistä. *ding* Autona on Volvo ja sen nimi on Linda*sydän*. Linda on näppärä ja söpö tyttö. Synnyin tuossa joskus kasikyt luvun alussa Hyvinkäällä ja sieltä sitten vanhemmat halus muuttaa tänne "korpeen". Joka toisena päivänä kiroan tän hemmetin kylän tungettavaksi itse herra pirun perseeseen ja joka toinen päivä avaan silmäni ja mietin kuinka kaunis luonto täällä onkaan *hymy*. Mulla on Birma-poika joka menetti hännänpään synnytyksessä jossa olin myös itse mukana. Mä ihastuin tähän raukkaan ja nyt tää siitos kolli on mun oma kiusankappale/bulimikko Tino (Kirakan Dominiq). Tällä hetkellä mä työskentelen ala-asteella koulunkäynti avustajana ja vedän aerobicia. Ton lisäksi mä olen saanut hirveän innostuksen käydä punttiksella (kun kerkii ja jaksaa*blush*). Vapaa aikana suunnittelen vaatteita ja tatskoja kavereille ja itselleni ja vaatteita teen jos aikaa riittää. Olen tällainen suht positiivinen tyyppi tai ainakin yritän nähdä asioiden valoisat puolet. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja olen ehkä liiankin avoin. Vihaan siivoamista ja yleensä mun kämpässä pyörii useampi villakoira ennen kun jaksan ottaa imurin esiin. Olen välillä ihan yli laiska ja silloin mut yleensä löytää sohvalta syömässä suklaata. *slurps*

Milläs mä vielä teitä kyllästyttäisin..no joo enpä taida keksiä
*ökkö*
2000

Posts: 420

#65 • • 2000 Opetuslapsi
Olen, mutta että pitäisi vielä ajatellakkin?

Piänen piäni poika espoon matinkylästä. Ikää tullut useampi vuosi jo liikaa, ja nyt sitä on ... 24!!!?!!??! Huh, viimeinen kerta kun ikinä enään lasken tuon!
Polkkaaminen hieman vähentynyt, kun ei vanhat nivelet enään samalla tavalla joka ilta taivu, mutta eiköhän tuo talvikausi taas tuo enemmän hikoilua tullessaan... *pahis*

--
2 nasty 4 U

Avatar
#66 • • anukoo Guest
Teinityttö joka on siirretty väkipakolla väkivallalla uhaten Turusta Poriin.
Ujo ja hiljainen myöskin kuten teinitytön kuuluu olla.
Hard to be a teinityttö.
Avatar
#67 • • deWW Guest
pidemmän aikaa jo lueskellut foorumia. kirjauduin kuitenkin vasta tänään.. ehkä siksi että ei ole ikinä mitään sanottavaa..
mutta: olen 19 vuotias miehen alku turun lähimaastosta, joka on juuri tutustunut niin ihanaan bilekulttuuriin. tämä kesänä uskallauduin ekoihin bileisiin. koneistot on tullut kierrettyä jo kolme vuotta.. harmi etten aikaisemmin mukaan ole tullut. on niiiiiin kivaa. *ökkö*
Katrina

Posts: 605

#68 • • Katrina
deWW:

pidemmän aikaa jo lueskellut foorumia. kirjauduin kuitenkin vasta tänään.. ehkä siksi että ei ole ikinä mitään sanottavaa..
mutta: olen 19 vuotias miehen alku turun lähimaastosta, joka on juuri tutustunut niin ihanaan bilekulttuuriin. tämä kesänä uskallauduin ekoihin bileisiin. koneistot on tullut kierrettyä jo kolme vuotta.. harmi etten aikaisemmin mukaan ole tullut. on niiiiiin kivaa. *ökkö*



Tervetuloa joukkoomme!
_atmos

Posts: 230

#69 • • _atmos
pärjäile unity!
Avatar
#70 • • yana Guest
moi oon pertti
Syder

Posts: 2,255

#71 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
moi oon Juha

--
Divida et impera.

2000

Posts: 420

#72 • • 2000 Opetuslapsi
...tuota, ja minä olen Patrick *vink*

--
2 nasty 4 U

arikoo

Posts: 245

#73 • • arikoo Virallinen hörhö
anukoo:

Hard to be a teinityttö.



Teiniangsti iskee taas... Toivottavasti se on ohimenevää?

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

TanyaK

Posts: 745

#74 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
yana4000:

moi oon pertti



mä luulin et ollaan matti ja teppo..identiteettikriisi iskee!!
Katrina

Posts: 605

#75 • • Katrina
yana4000:

moi oon pertti



Hitto, oon koko ajan kuvitellut, että olet Pekka...?
S-T

Posts: 1,195

#76 • • S-T Pieni
Moi, olen Sini-Tuulia eli Sinttu, eli Sintsa, eli Minituulia, eli Sinamaatti, eli Sinamiitti, eli Sinderella, eli Sinttari, eli Sintsake, eli BW....

Asun Helsingissä yksiössä kolmen ihanan miehen kanssa, joista kaksi on käärmeitä ja kolmas on Antti.
Pääsen toivottavasti lukion läpi ensi keväänä neljän vuoden hampaiden kiristyksen jälkeen.
Olen mm. utelias. Luen paljon, otan selvää paljon, tiedän paljon.
Pidän tietokoneista ja ircistä. En omista elämää, mutta koitan parhaani mukaan teeskennellä toisin mm. käymällä bileissä.
Mulla on punaiset tai vaaleat hiukset. Mulla on vihreät silmät. Joudun syömään paljon, että pysyn muodossa, vaikken liiku säännöllisesti kuin lakanoiden välissä.
Tunnen paljon. Nauran paljon. Itken paljon. Ihastun helposti.
Avaudun helposti tuntemattomille...*ding*

--
Pieni on kaunista.

Roger Roger

Posts: 3,372

#77 • • Roger Roger Kentti
Moi. Mä oon Roger Roger (Sami oikeasti). Asun tällähetkellä Helsingissä, mutta kotoisin olen kaukaa kaukaa pohjoisesta (läheltä jääkarhuja). Olen asunut Helsingissä nyt about vuoden ja kait asun vielä monta monta vuotta, kun täällä on niin pirun hyviä bileitå. Pituutta mulle on kertynyt 22 vuoden aikana hurjat 164 cm. Luenteeltani olen (kait): Pieni kiero lappalaispoika, jonka tunnistaa ominaistuoksusta kilometrien päähän (RUK 215 kurssikirjassa on tällainen kuvaus minusta).
Olen tällä hetkellä luottamustehtävässä yhdessä valtakunnallisessa liitossa ja toivon mukaan pääsen joskus oikeeseen työhön myös.

Että sellaista.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Caro_79

Posts: 237

#78 • • Caro_79
Heissan *pihkassa*

Mun nimi on Johanna ja asun Myrtsin kupeessa. Iältäni olen 23 vuotta ja työskentelen Atk-tukihenkilönä. Valmistuin tietokoneasentajaksi tossa noin kuukausi sitten*joo*

Rakastan bilettämistä ja tanssimista*ökkö*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#79 • • Lost-Soul los pallos
Enpä ollu tämmöstä huomannu aikasemmin... vaikka kukaan tuskin arvaa mun nimee jos kattoo mun maili osotteen*nauraa*...

Elikkä mä oon saannu tälläsen tavallisen nimen joskus 20 vuotta sitten ja tykkään käydä juhlimassa jos vaan rahaa on... nyt sitä taas alkaa olla aika vähän... *eiei*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jone

Posts: 8,258

#80 • • Jone Archibald Haddock
"Moi, oon Jone."

Olen 24-vuotias (tunnen itseni fossiiliksi usein), asun Keravalla (käytännössä syön, nukun, irkkaan ja opiskelen täällä. Muu aika menee muualla.) kahden kissani kanssa (Vintiö ja Mona nimiltään) kaksiossa, jota olen hitaasti mutta määrätietoisesti muuttamassa nörtin taivaaksi lisäämällä tietokoneiden määrää niin että pian vessastakin pääsee Klubitukseen.

Harrastan valokuvausta (liian vakavasti ja jopa siinä määrin että se on osittain jo työ), kuvataiteita (Maalaan ja piirrän about millä vain, missä vain ja milloin vain), lumilautailua (Freeriding rules ok) ja käyn bileissä vaihtelevasti, mutta yleisesti ottaen vanhempieni mielestä liian usein.

Olen vahvasti koukussa nettiin (IRCissä menee aivan liikaa aikaa, kirjoittelen aktiivisesti tällä hetkellä ainakin neljässä eri web-yhteisössä, loggailen IRC-galleriaan aivan liian usein... you name it!), tietokoneisiin ylipäätään (Kuvienkäsittelyssä menee yöt, pelaaminen on kivaa... What a nerd!), nautin alkoholia liikaa ajoittain (On perjantai, kello ei ole vielä edes yhtä ja olen hieman päissäni...), juon Coca-Colaa määrättömästi (Päivässä vähintään 1½L, mielellään enemmän.) emotionaalinen tasapainoni on itsetehdyn analyysin perusteella hieman häiriintynyt ja olen vaikea ihminen.

En osaa pukeutua ikäni edellyttämällä arvokkuudella, vaan olen yhä edelleen melkoinen lökäpöksy jonka lisäksi mulla on punaiset luonnonkiharat hiukset, jotka kaipaisivat selvästi parturin saksia ja leukapartanikin voisi joku ystävällinen sielu siistiä.

Musiikkimakuni on melko laaja (Kuhan on elektronista ja "hyvää" niin melkein kaikki menee vaikka joistain genreistä pidänkin toisia enemmän), mulla ei ole erityistä lempiruokaa ja lempivärini ovat punainen & musta.

Opiskelen Laurea AMK:ssa ensimmäistä vuotta tietojenkäsittelyä ja sen lisäksi teen freelancerina erilaisia graafiseen suunnitteluun ja webdesignaamiseen liittyviä juttuja sen minkä jaksan, viitsin ja ehdin.

Olen paha suustani, pidän kuivasta ja hyvinkin mustasta huumorista, jota sitten itsekin viljelen joskus sopimattomuuksiin asti. Ystävällisille ihmisille olen niin sydämellinen kuin vain osaan, neutraalisti muhun suhtautuvillekin ystävällinen, mutta varoitan että mun pahalle puolelleni ei ole kivaa joutua koska silloin olen täydellisen häikäilemätön. "Never underestimate the power of the dark side!" No, onneksi sille on elämäni aikana joutunut ehkä 10 ihmistä ja olen sentään näinkin vanha.

Syön liikaa makeisia, huolehdin painostani liikaa ja taidan olla hieman neuroottinen?

Pidän monista asioista. Esim. kissoista, lämpimistä vaahtokylvyistä ja Yanasta. Erityisesti musta ois siistii jos voisin joskus yhdistää noi kaks viimeistä. *nauru*

[muokattu 8.11.2002 13:08]