"Moi, oon Jone."
Olen 24-vuotias
(tunnen itseni fossiiliksi usein), asun Keravalla
(käytännössä syön, nukun, irkkaan ja opiskelen täällä. Muu aika menee muualla.) kahden kissani kanssa
(Vintiö ja Mona nimiltään) kaksiossa, jota olen hitaasti mutta määrätietoisesti muuttamassa nörtin taivaaksi lisäämällä tietokoneiden määrää niin että pian vessastakin pääsee Klubitukseen.
Harrastan valokuvausta
(liian vakavasti ja jopa siinä määrin että se on osittain jo työ), kuvataiteita
(Maalaan ja piirrän about millä vain, missä vain ja milloin vain), lumilautailua
(Freeriding rules ok) ja käyn bileissä vaihtelevasti, mutta yleisesti ottaen vanhempieni mielestä liian usein.
Olen vahvasti koukussa nettiin
(IRCissä menee aivan liikaa aikaa, kirjoittelen aktiivisesti tällä hetkellä ainakin neljässä eri web-yhteisössä, loggailen IRC-galleriaan aivan liian usein... you name it!), tietokoneisiin ylipäätään
(Kuvienkäsittelyssä menee yöt, pelaaminen on kivaa... What a nerd!), nautin alkoholia liikaa ajoittain
(On perjantai, kello ei ole vielä edes yhtä ja olen hieman päissäni...), juon Coca-Colaa määrättömästi
(Päivässä vähintään 1½L, mielellään enemmän.) emotionaalinen tasapainoni on itsetehdyn analyysin perusteella hieman häiriintynyt ja olen vaikea ihminen.
En osaa pukeutua ikäni edellyttämällä arvokkuudella, vaan olen yhä edelleen melkoinen lökäpöksy jonka lisäksi mulla on punaiset luonnonkiharat hiukset, jotka kaipaisivat selvästi parturin saksia ja leukapartanikin voisi joku ystävällinen sielu siistiä.
Musiikkimakuni on melko laaja
(Kuhan on elektronista ja "hyvää" niin melkein kaikki menee vaikka joistain genreistä pidänkin toisia enemmän), mulla ei ole erityistä lempiruokaa ja lempivärini ovat punainen & musta.
Opiskelen Laurea AMK:ssa ensimmäistä vuotta tietojenkäsittelyä ja sen lisäksi teen freelancerina erilaisia graafiseen suunnitteluun ja webdesignaamiseen liittyviä juttuja sen minkä jaksan, viitsin ja ehdin.
Olen paha suustani, pidän kuivasta ja hyvinkin mustasta huumorista, jota sitten itsekin viljelen joskus sopimattomuuksiin asti. Ystävällisille ihmisille olen niin sydämellinen kuin vain osaan, neutraalisti muhun suhtautuvillekin ystävällinen, mutta varoitan että mun pahalle puolelleni ei ole kivaa joutua koska silloin olen täydellisen häikäilemätön.
"Never underestimate the power of the dark side!" No, onneksi sille on elämäni aikana joutunut ehkä 10 ihmistä ja olen sentään näinkin vanha.
Syön liikaa makeisia, huolehdin painostani liikaa ja taidan olla hieman neuroottinen?
Pidän monista asioista. Esim. kissoista, lämpimistä vaahtokylvyistä ja Yanasta. Erityisesti musta ois siistii jos voisin joskus yhdistää noi kaks viimeistä.
[muokattu 8.11.2002 13:08]