160 posts, 8 pages, 65,337 views

Autona on Volvo ja sen nimi on Linda*sydän*. Linda on näppärä ja söpö tyttö. Synnyin tuossa joskus kasikyt luvun alussa Hyvinkäällä ja sieltä sitten vanhemmat halus muuttaa tänne "korpeen". Joka toisena päivänä kiroan tän hemmetin kylän tungettavaksi itse herra pirun perseeseen ja joka toinen päivä avaan silmäni ja mietin kuinka kaunis luonto täällä onkaan
. Mulla on Birma-poika joka menetti hännänpään synnytyksessä jossa olin myös itse mukana. Mä ihastuin tähän raukkaan ja nyt tää siitos kolli on mun oma kiusankappale/bulimikko Tino (Kirakan Dominiq). Tällä hetkellä mä työskentelen ala-asteella koulunkäynti avustajana ja vedän aerobicia. Ton lisäksi mä olen saanut hirveän innostuksen käydä punttiksella (kun kerkii ja jaksaa*blush*). Vapaa aikana suunnittelen vaatteita ja tatskoja kavereille ja itselleni ja vaatteita teen jos aikaa riittää. Olen tällainen suht positiivinen tyyppi tai ainakin yritän nähdä asioiden valoisat puolet. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja olen ehkä liiankin avoin. Vihaan siivoamista ja yleensä mun kämpässä pyörii useampi villakoira ennen kun jaksan ottaa imurin esiin. Olen välillä ihan yli laiska ja silloin mut yleensä löytää sohvalta syömässä suklaata. 
pidemmän aikaa jo lueskellut foorumia. kirjauduin kuitenkin vasta tänään.. ehkä siksi että ei ole ikinä mitään sanottavaa..
mutta: olen 19 vuotias miehen alku turun lähimaastosta, joka on juuri tutustunut niin ihanaan bilekulttuuriin. tämä kesänä uskallauduin ekoihin bileisiin. koneistot on tullut kierrettyä jo kolme vuotta.. harmi etten aikaisemmin mukaan ole tullut. on niiiiiin kivaa.