Kuka minä olen... vai olenko?

160 posts, 8 pages, 53,830 views

trikSain

Posts: 156

#81 • • trikSain
Nimi on Tarik, mutta se on aikojen saatossa lyhentynyt trik ja sitä kautta trix. !9 vuotta, puksun ghetosta olen yhteydessä ulkomaailmaan.

Musiikkina pääasiassa rumpubasso(aion käännyttää Tomanki, ellei se käännytä mua..), pippaloissa käyn, kun aikaa riittää eli pari kertaa kuussa. Lukio ohi --> sijaisena ala- ja yläasteella. -Kitoos-

..olipa avautuminen..

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

tematsu

Posts: 436

#82 • • tematsu Innovator
nyt tuli suoraan sanottuna jäätyminen, en keksi mitään kerrottavaa itsestäni... *hmph* täytyy kai sit jotain yrittää säveltää... joo, elikkä mun nimi on Teemu, asustelen pienen pienen pienessä kylässä Turun lähettyvillä... kylän nimi on Piikkiö, ja tääl on kaikki joko punaniskoja tai muuten vain juntteja, eikä ketään arvosta klubbaajia koska kaikki ketä käy bileissä vetää jotain huumaavia aineita tai on muutenkin sekopäitä, näin sanoo punaniskat... itellä tää niin sanottu klubeilla käynti alkoi melkein pari vuotta taaksepäin, elektroonisesta musiikista kiinnostuin ihan pari kuukautta ennen ku aloin käymään bileissä ja olin silloin viel yläasteella jossa kaikkien olisi pitänyt olla samanlaisia, tietenkin kun itse en ollut, niin jouduin vastaanottamaan kuittia aikalailla... menipäs avautumiseksi.. *blush* täysikänenkin oon vast pari kuukauden pääst, sitten pääsee laillisesti bileisiin.. *iloinen* musiikkimausta vois sen verran sanoo et se on laaja, kaikki maistuu. erityisesti kiksua tulee kuunneltua kotona, mutta bileissä odottelee sitten jo vähän rankempaa... harrastuksiin kuuluu "ääretön" jumitus tietokoneen ääressä, naama teipattuna näyttöön*justjoo*, musiikkia kuunnellessa sängyssä maaten, ja tietty TV:n vahtaaminen... =) tykkään kattella kaikkia piirrettyjä koska ne on niin ihkuja, hauskoja ja ehkä myös *suru*... bileissä käyn melkein niin usein kun vaan mahdollista, mutta eihän Turussa enää mitään oikeestaan järjestetä..*mur*
olikohan nyt tarpeeksi sekavaa tekstiä, ite en tajunnu mitn..
joo, mä lopetan ootte jo niin kyllästyneitä jos ootte näin pitkälle ees jaksanu lukee... *plur*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Days

Posts: 658

#83 • • Days
No ma oon vaan Kalle. just se Kalle.

--
...

Jone

Posts: 8,258

#84 • • Jone Archibald Haddock
kalle:

No ma oon vaan Kalle. just se Kalle.



Olet Kalle, joka on jopa la aamuna 6.30 siinä hapessa että päättää tulla tänne kirjoittelemaan? *nauraa**vink**nauraa*

[muokattu 9.11.2002 09:58]
Days

Posts: 658

#85 • • Days
ai... oliks se kello jo noin paljon *hih*

--
...

Days

Posts: 658

#86 • • Days
No joo.. *iloinen* Eiköhän vaan keskitytä nyt näihin jatkoihin ja jätetään edes vähäks aikaa kone rauhaan...*ökkö*

--
...

killuska

Posts: 748

#87 • • killuska
kalle:

No ma oon vaan Kalle. just se Kalle.



Ai just se..
*nauru*

--
*killuska*

Avatar
#88 • • Cera Guest
Moi oon Ritva.
vaikka kaikki sanoo et en yhtään näytä siltä.
ja sitten ne kutsuu mua rituksi, vaikka en haluais *poks*

Oon lähinnä sellanen että asun just nyt yksin vaikka tänne aina välist majottuu sellanen pikkutyttö joka koittaa selkeesti ryöstää mun koneen. Öö. mun hieno koti sijaitsee Sörnäisissä. tai sit mahdollisesti tää on kallioo. en oo nyt ihan niin pikkutarkasti tutkinut asiaa.

hmm. eipäkai sit muuta täs vaihees moi !

ps. kaverit on niinku ihaninta maailmas terkkui ! *sydän*

pps. siis heti iskän ja äitin jälkeen. terkkui iskällekki ^__^
Danskuh

Posts: 675

#89 • • Danskuh pikku-Dee
Moi....hmm....oon Daniela...lisää joskus toiste...nyt tuli kiire..*hih*
Korentoinen

Posts: 53

#90 • • Korentoinen
heloy everyone!olen indigo, ystävät kutsuvat jenniksi.19v. Kirjauduin vasta vähän aikaa sitten tänne joukkoonne ja bile-kulttuuriin olen vasta hiljattain tutustunut. Ja mikään ei ole mahtavampaa kuin viettää viikonloppu hyvän seuran ja musiikin parissa, tanssittuakin tulee, LOPPUUN saakka!
pidän erityisesti psychedeelisestä meningistä joten metsäbileet ovat aika lähellä sydäntä, näin metsätyttö kun oonkin...olen luonteeltani aika ujo, stressaan aika helposti ja tosi pienistä jutuista...*uuh* muuten olen iloinen tai ainakin yritän itseeni pientä käänteispsykologiaa..... Urheilen hulluna, ratsastusta, salsaa,
lenkkeilyä, voimistelua ja tietenkin tanssimista! haluan ystävystyä teidän kaikkien kanssa joten saa mailata tai muuten pistää terkkui tai muuta höpöttely-viestii! *yksinäinen*

--
indigo

kuu

Posts: 1,174

#91 • • kuu tyttttö
indigolla on loistava nicki!luen just sellasta kirjaa, joka kertoo indigolapsista.se on kiinnostava *joo*
oli pakko sanoo.

--
köh köh

FreeFall

Posts: 2,256

#93 • • FreeFall music addict
Moi olen Joulupukki*iloinen*...vai olenko?*ding*

--
Lintuperspektiivi

Avatar
#94 • • Edited emppu Guest
ööö Mä oon Emppu*nauru*
super-enkuli

Posts: 1,521

#95 • • super-enkuli
moi!

olen Heini, parhaillaan asun viel Salossa, syksyllä olis tarkoitus näil näkymin siirtyy Helsinkiin. *iloinen**hymy*

Olen tälläinen ihme sekopää häröilijä, joka puhuu välillä turhankin paljon. *joo*...*nauraa*... enpä tiedä mitä muuta kertoisin. *iloinen**hymy*

*super**enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

misjah

Posts: 3,373

#96 • • misjah Team Sika
meitsi on jape..

--
www.team*possu*.tk

nomic

Posts: 4,120

#97 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
joo eli siis mun oikee nimi on kimon
aika erikoinen nimi mutta historiaa en jaksa niinkään selittää...
oon 15 vuotias eli liian nuori minnekkää
no mä tikkaan tarutesta sek. tost. mighty 44:stä tiiäx niinq
no ei toi oli läppä en tue tommosia...*nauraa*
joo eli oon säätäny "musaa" joku 8 vuotta oikeastaan omaksi iloksi*nauru*
koska siitä syntyy hieno tunne kun on kerrankin saanu jotain aikaan koska yleensä olen semmone että sählään kaiken vaikka kaikki olisi valmista niin mun käsittelyn jälkeen kaikki pitää aloittaa alusta*nauru*
ainiin jos joku haluaa tuhota kuulonsa niin mun kortissa on yksi osoite menköön katsomaan ja kuuntelemaan kuka sitten uskaltaakin...
pidän paljon ajasta kun ei ole koulua
loppuu sekin kyllä kohta...
sekä pidän kaikesta mikä ei ole negatiivista
olen melkok ujo....kai....en tiedä........oke en ole sitten ujo...
en tunne itseäni katoin eilen aamulla peiliin ja aloin nauraa todella paljon siellä oli semmone vekkulin näköinen sälli
no taas yksi arvoitus lisää eli kuka hän on?
jaa'a no kuitenki taas minusta jotain
oon vantaan paha maineisen mikkolan entinen asukki
nykyään asun lähellä espoota mutta kuiteski vantaan puolella
harmittaa vaan kun kaikki ystävät asuvat toisella puolella kaupunkia....*uuh*
no ei voi mitää kaikki ei voi mennä nappiin (the nappi)
nii tykkään tehä musaa se on kyllä hieno tunne kun oon sählänny jotain aikaan*täh* ei sitä voi kuvailla mutta hieno tunne se on varsinkin kun kuuntelee ekan kerran oman uusimman setin alusta loppuun ekaa kertaa*justjoo*
joo ja sitten teen muutakin kun nukun oon klubituksessa kiusaamassa teitä*nauru*
toivottavasti minusta ei ole liikaa harmia...
mutta saatte kestää mua nytten kuiteski koska haluan kirjoitella ihmisille vaikka oikeasti olenkin sisäänpäin kääntynyt immeine olen todella hiljainen (kai)
ja...en tiedä päätelkää ite
tai nytten olen kyllä kirjoitellu kauhean romaanin mutta en voi sille mitään *plur*
joo ja sitten vielä eteenpäin pidän ohjelmoimistesta
olen ohjelmoinu jo jonkin aikaa pää välineet ovat:
C++
Qbasic
Java
c++ tarpeeksi haastavaa
QBasicilla on kiva leikkiä "neroa"
Javalla imetään koneen tehot kauheilla peleillä *nauru*
joo ja sitten potkiskelen kavereitteni kanssa "bägiä"
eli siis footbag se on semmone pieni pallo jota potkitaa vaikka ringissä ja potkiskelen sitä kavareitteni kanssa aina kun menen käymään tuolla vantaan pimennossa olevalla alueella, mikkolassa

olen pahoillani että en käytä pilkkuja taikka pisteitä pahemmin
mutta olen uus-avuton
ja kuten olen jo kirjoittanut sählään liikaa
jotenka ehkä mun on parempi unohtaa pisteet sun muut roskat...*iloinen*

tänää mua vaivaa jokin kun tuli taas kirjoiteltua*nauru*

ei muuta kuin yrittäkää olla huomaamatta mua*iloinen*
(joskus siihen vaaditaan ammattilaisten apua...)
Avatar
#98 • • ALIEN Guest
olen sika... ainakin vielä tämän kesän!*plur*
Avatar
#99 • • tuntematon Guest
RedOne

Posts: 448

#100 • • RedOne
Moi mä oon Henkka eli Henrik! *piis**heiii*

--
Hab haba zut zut