Kuka minä olen... vai olenko?

160 posts, 8 pages, 53,848 views

mushi

Posts: 714

#21 • • mushi laura
hei olen bella. jotkut sanoo myös lauraksi. oon kohta 23 ja sillee. asun fredalla. meil on siel pano HQ, tulkaa kattoo ens su jump inniin pano klubia. mut tapaa myös everin lipunmyynnistä melkee joka kerta. mun ja marskin takia toi chatti aikoinaan perustettiin ku anqqan mielestä me tukahdutettiin forumit viesteillämme... :D
scobl

Posts: 755

#22 • • scobl
Eli minun vuoro esittäytyä :) Nimeni on Dmitri, olen 19 vuotta vanha ja kaverit kutsuu minut nimellä Dima tai Scobl :) Myös nimeä Timo käytetään, mutta virallisissa paikoissa. Nimi onkin venäläinen ja olen itsekin sellainen :) Tulin Virosta tänne 8 vuotta sitten ja olen siitä asti yrittänyt elää tässä minulle uudessa maailmassa. Suomen kieli tulee aina olemaan työn kohteena. Vaikein juttu on ymmärtää ja keksiä teidän ymmärtämiä vitsejä :) Musiikilla ei onneksi ole rajoja ja tykkään erittäin paljon myös suomalaisista DJistä.
Musiikkimakuni on lähinnä trancea ja joskus nrgtä. Luonteeltani olen aika luova, tykkään rakennella kaikenlaisia laitteita ja tehdä tietokoneella kaikkea hyödyllistä :)
Olen tällä hetkellä sekä töissä että opiskelemassa helsingin yossa tietojenkäsittelyä. *iloinen* Harrastuuksiini kuuluu pyöräily, kävely, ja uinti. Viime aikoina myös kaupungissa suunnistus, eli olen etsimässä paikkoja missä yliopiston luennot pidetään *nauraa* joka kerta jossain muualla!

--
bred na net

scobl

Posts: 755

#23 • • scobl
niin nostetaanpa tämä topicci kuolleiden joukosta *vink* joukkoon on tullut monta uutta jäsentä, kertokaa itsestänne?

--
bred na net

cicca82

Posts: 190

#24 • • cicca82
Mä olen Catty Raisiocitystä, Turun ja Naantalin välistä.
Kaverit kutsuvat yleensä miksi sattuu(Coljonen, Cicca,Cartsari YM...)
Mieluiten tottelen nimeä Carita, jonka iki-ihanat vanhempani minulle antoivat.

Bileissä mulla on tapana polkata alusta loppuun...

Arkipäiviä olen alkanut viettää kotona... tämä outoa, koska en ole koskaan ollut koti-ihmisiä, mutta nyt nykyään muuta en teekään.....kuin ole kotona ja nauti tv:n iloista pitkin iltaa odottaen viikonloppujen iloisia rientoja, jolloin näkee tuttuja...*plur**sydän*

Ja aina kun näkee tuttuja niin on kivaa!

(muokattu 13.3.2002 17:47:43)

--
partyparty im here so also party is here

Tiril

Posts: 82

#25 • • Tiril
minä olen Laura (myös :D)
vilistän turun bile-elämässä liiloissa hiuksissani ja nautin.
haluan nauttia elämästäni ja tehdä jokaisesta hetkestä parhaan mahdollisen,
taka-iskutkin ovat toki tuttuja *huokaus*

koulua on jäljellä enää 3kk ja sen jälkeen on edessä avoin tulevaisuus miljoonine mahdollisuuksineen... en vaan tiedä mitä tekisin ja se hämmentää minua suuresti.

tulossa oleva kevät tekee minusta *plur*:n... en millään pysyisi housuissani :)
viime aikoina olen löytänyt itsestäni uuden puolen.... viihdyn yksikseni, omassa keiukais maailmassani jossa kaikki on hyvin ja ihmiset ovat onnellisia...
no mikä ettei? onhan sekin tapa jaksaa eteenpäin... Hankalinta on vaan silloin tällöin löytää sieltä se Oikea Totuus, mutta kyllä sen aina löytää hetken hakattuaan päätään seinään...

tai jotain sinne päin

--
*plur* you all!

Pan

Posts: 140

#26 • • Pan
Hello my name is Janne and im alcoholic... ei kun siis joo. Kuka minä olen? sen kun tietäisi, niin alkaisi mullekin aukemaan ne oikeat ovet. No te voitte päättä kuka minä olen.
OK, nimi on Janne joskus Kölviksikin kutsuttu, netistä minut tunnistaa "Pan" nickistä. Ikää löytyy 20v ja 305 päivää. Asustelen Itä -Hell_singissä pienessä kommuunissa/solussa kolmen kaverini kanssa.
Harrastuksiin kuuluu... ööö... no laitetaan tähän nämä legendaariset Napakyppi -vastaukset eli lukeminen ja kävely ja tietenkin nukkuminen.(suosittelen)
Ihmisenä olen rento(omasta mielestäni) enkä hermoile turhista,

Tulevaisuuden suunnitelmissa olisi elää hyvä elämä.

*poks*<----thats me

--
Positiivinen pakana

cicca82

Posts: 190

#27 • • cicca82
Välihuomautus:

Soluelo rulaa!!!

*super**sydän**piis*

Asuu itse kolmestaan...

--
partyparty im here so also party is here

|Cronos|

Posts: 1,118

#28 • • |Cronos| the Moose
Kuka minä olen.. hmm.. se on hyvä kysymys... Äiti risti Olli-Pekaks mut muut käyttää Ollia... Syntyny Valkealan perämettissä..Kukaan ei varmaan tiedä et mis seon..? heh... Nykyään asustelen Kuusankoskella.. Pidän hauskaa ja käyn koulua Kouvolassa... Kaverit (naispuoliset) pitää hulluna ja kaverihemmona eli sellasena kenen kanssa on kiva pitää hauskaa ja jutella muttei muuta.. Muut kaverit pitää vain hulluna... Luonne on huumorintajuinen ja iloinen... jne...

Ps.. tää vaikuttaa sitl et kirjottain deittipalveluun..=)...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Avatar
#29 • • Kirsikka Guest
Jenni olen. 18 vee ja Helsingistä vielä toistaiseksi (kuten tosta kyllä näkyykin..) Pian muutan Vantaalle ja hullunhauskanhurjanhirmuinen kommuunielämä alkaa.. Olen lukiossa (vielä vuoden, opiskelu sujuu hitaasti mutta varmasti.. tai jotain.. =) ja käyn myös iltatöissä.. Olen (yleensä..) iloinen ja värikäs ihminen.. öö.. mitähän vielä. Harrastan valokuvausta, pimiössä on kivaa!! *iloinen* Enkä sitten oikein muuta harrastakaan, paitsi biletystä tietysti..
mixed~thunder

Posts: 524

#30 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Jebe, Sami (ZamPPa)Anjalankoskella sijaitsee punkka,mut pään sisällä olen Kouvolasta *joo*Kouluu (amislukioo)käyn vaihtelevalla menestyksellä Kouvolassa,missä myös yleensä kiertelen baareja.Huumori on suuri osa mun elämää halusin tai en,ja sit yleensä sählään aikastapaljon *joo*
Musiiikista etenkin Proteus *& Neon rulaa,luonnollisesti.
Ikää tänä vuonna tulee 19w mitäs muuta?
Ai nii,ja olen valitettavasti sinkku että tytöt HUOMIO!!!*iloinen*
Pien mainos tohon loppuu vielä...*nauru*
Ja tää kuvaa meikäläistä smiley11.gif

(muokattu 2.4.2002 12:45:42)

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

|Cronos|

Posts: 1,118

#31 • • |Cronos| the Moose
Sami.. eihän koht muilla ole mitään mahdollisuuksia..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

mixed~thunder

Posts: 524

#32 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Diablo,sun pointtis on??*vink*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

slush

Posts: 685

#33 • • slush
no mä heitän myös tänne sellasen pienen esittelyn itsestäni..
eli olen Heidi (hege) Anjalankoskelta mutta aina sanon että kouvolasta olen.. Kouvolassa lukion tokaa luokkaa käyn (aika huonolla menestyksellä...heh)
ja ja, kaikkea hullua aina tulee keksittyä kavereiden kanssa *nauraa*
hesassa bileissä käyn aina kun mahdollista (vaikka ikää vasta 2 kuukauden päästä..) Ja Cosmikkia yritän aina samalla käydä moikkaamassa *plur*
ja sinkku myöskin..(pitihän sekin vielä mainita)*vink*
ääh, emmä osaa enempää nyt kertoa..

--
Miks mulle aina käy näin???

patis

Posts: 1,158

#34 • • patis 10
Kai mäki sitte alennun tänne kirjoittamaan :)

Elikkä nimi on Toni ja kaverit sanoo joko Toniks tai patikseks. Itä-Helsingissä asustelen, tarkemmin sanottuna Vartiokylässä, ja mukavuussyistä (autoetu, omakotitalo, puusauna) edelleen vanhempien kanssa.

Horoskooppi: oinas

Biletyksen alotin 1999 Hypeltä Labyrinthin warmupista... ainaki muistaakseni. Kaveripiiri diggailee vähän nihkeesti elektronista tanssimusaa joten bileisiin tulee aika usein lähdettyä yksin. Musamaku on trance, deeppinä, kiksuna tai hardina.

Tanssiminen on mulle huumetta...

Mitäs muuta tähän keksis.. Niin, mäki oon sinkku *vink*

*plur*
Avatar
#35 • • Jakke Guest
Guebasa! Olen siis Jakke! Oleskelen Poril vieressä sijaitsevassa käpykylässä, josta ei sitten enempää! Istun kolmen vuoden kakkua lukiossa *nukkuu*.. jäljellä on vielä runsas vuosi. Arkipäivät menee sohvalla nukkuessa musan pauhatessa taustalla. Nyt kajareista puskee PPK:ta ja seuraavaksi Full Devil Jackettia (laaja musamaku). Salilla tulee kanssa käytyä aika usein. Viikonloput menee aina josain hässäköissä ja liian nopeesti! Koska paikat on pieniä, niin luova mielikuvitus on tarpeen. Eikä ikääkään ole tarpeeksi!*dissaa*
Monien mielestä olen *pelle*, toisten mielestä taas*super*
scobl

Posts: 755

#36 • • scobl
tässä on eilenkin kaivattu nikki > nimi sanakirja *nauru*

bella = Laura
scobl = Dima
arty = Artur
Catty = Carita
Tiril = Laura
Pan = Janne
el.diablo = Olli
Jenni = Jenni!
mixed~thunder Sami
slush = Heidi
PatiS = Toni
Jakke = Jakke!
Hurjimus = Tuomas
Elmo = Sampo
cosmikki = Tiina
anqqa = Antti
peikko = Noora

Ja muut jotka eivät ole listalla, kertokaa nimenne *plur*

--
bred na net

patis

Posts: 1,158

#37 • • patis 10
Marski = Marianne
Ice-Angel = Maddalena
puupi = Katriina
nigel = niko (ainaski muistaakseni) :)

saa korjata jos olen väärässä *ding*





(muokattu 27.4.2002 20:46:52)
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#38 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
ok liityn listaan,Sapis=Leena-Lehmä;)ton jälkimmäisen nimen arvaa kun tietää tyypin;)*joo*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

_kolibri_

Posts: 1,590

#39 • • _kolibri_ -lintunen-
m000i m000i... olen Kolibriscope aka. Eshcadeth!! *vink*
Mutta muuten vain Andy =) Syntynyt stadissa ja sit muuttanusipooseen metsikköön, peikkojen ja susien seurassa....*iloinen* Käyn arcadassa ensihoitaja linjaa...
ööööh *täh* nytpä en keksi muuta... jos haluatte tietää enemmän, dont be afraid to ask!

[muokattu 15.6.2004 00:29]
Avatar
#40 • • Vegas Vic Guest
'Devil in the World Trafe Center Smoke' photo

Judge for yourself the incredible image caught on film in the World Trade Center smoke on 9/11, in NYC:

Go to http://www.shop1.net link to the photo is on the right hand side of the page.
*pahis**mur*