160 posts, 8 pages, 65,400 views
) ja kauheesti tykkään kaikista ketkä on mukavia*hymy* ja ainii pitänee mainita tietenki tuo että sinkkuja ollaan..hih..

Tanssiminen on mun henkireikä, joten tassuteltua tulee aina kun waan warpaat alkaa wipattaa..
Olen ikuinen susisielu, siksipä puumerkkinäni on sudentassu. Teen kaikennäköisiä bile, ym. waatteita silloin kun waan aikaa riittää... ai niin..opiskelen nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi.

mitäs vielä... parempi olla vain vaiti. Musta sanat ei voi kertoa kunnolla minkälainen on.... kaikki pitää kokea,nähdä ja tuntea.....
)Ja mulla on lasit, joita ilman törmäilisin seiniin ja ihmisiin. Mutta sehän ei välttämättä ole huono asia*vink*
vaeltajatar:. Asun Etelä-Haagassa
*voiei*
Iiiiik! Joku asuu ihan vieressä
(60km helsingistä länteen) ei klubi-kulttuurista ole tietoakaan.. kerran tuli vahingossa mentyä klubibileisiin ja jäin samantien koukkuun. noin kerran kahdessa viikossa tulee klubitettua, joskus useemminkin jos hyvää tarjontaa riittää.
.
Hmm... Minä olin saanut semmosen kuvan että olisit Jannen kanssa pari... Eiköhän se tule silittämään ja peittelemään (tai heittämään peitot pois kun lämpöä riittää)