239 posts, 12 pages, 105,653 views
Howdy:
Kysymys .. onko se sit vitun hienoa että niistä teineistä tulee niitä litkua,piriä, essoja yms . mukavaa kiskovia bilettäjiä?
onko se nyt sitten niin tavoittelemisen arvoista. Konemusiikki on ihan jees mutta se nyt vaan on niin että noissa piireissä vedetään sitä sun tätä. Itse en välttämättä pikkuveljeä näihin piireihin päästäisi ...
Howdy:
Kysymys .. onko se sit vitun hienoa että niistä teineistä tulee niitä litkua,piriä, essoja yms . mukavaa kiskovia bilettäjiä?
onko se nyt sitten niin tavoittelemisen arvoista. Konemusiikki on ihan jees mutta se nyt vaan on niin että noissa piireissä vedetään sitä sun tätä. Itse en välttämättä pikkuveljeä näihin piireihin päästäisi ...
Howdy:
---
Link:
---
Howdy:
Syytön minä siihen olen jos et luota veljeesi.
Olen myös aika otettu (sekä edestä että takaa) koska leimasit minut
juuri huumeiden käyttäjäksi, vaikka et edes tunne minua.
Onko yläasteella hiphopia kuunteleva
henkilö mietojen huumeiden käyttäjä jos sattuu
eksymään nuorten hoppi iltamaan?
Vetääkö nuori rokkari koksuu?
Ilmeisesti olen aina liikkunut ns. väärissä piireissä kun en
douppaa mut kuuntelen konemusiikkia :(
---
Haha (nauraa kovasti) öö hmm .. kovasti haluat lukea rivien välistä ihan omiasi .. en ole tainnut missään vaiheessa sanoa että "juuri sinä" olisit huumeiden käyttäjä .. älä nyt luule itsestäsi liikoja kaveri hyvä
ja aikalailla omissa maailmoissasi elelet jos et näe sitä .. onhan noita käyttäjiä joka paikassa mutta aika naivi pitää olla jos ei sitä ymmärrä tai myönnä että kyllä se aika helvetin yleistä noissa klubi piireissä on mut en mä jaksa oikeesti hei alkaa kiistelemään sun hip hop räppäri nou doup systeemistä 20v wanna be skene hiphopparin kanssa (ja kohta varmaan tulee jotain sairaan hyvää läppää ikärasismista tai dissaamisesta yms... kivaa)
P.S. ja toi oli oikeasti hei tosi hauska toi kaverin avautuminen ja vielä ihan tosissaan veijari tais kirjottaa tuon .. musta tuntuu että en taida tän enempää vaivautua asiaa kommentoimaan jaba .. keep hip hopping oon duud
Tuntuu näil nyky "SKENEIL" olevan kauhee tarve pätee tai puolustella tai jotain .. joka vitun asiasta väännetään kunnon romaani joka helvetin kerta
Ja pliis hei jos on jotain kovasti vielä sydämellä niin kirjota ihmeessä privassa niin säälitään näitä kanssa ihmisiä vähän jatketaan läppää sielä ... siis jos ihan välttämättä haluat
THE END .. pappa kuittaa ja lopettaa tähän .. en mä tässä ole mitään ristiretkeä tekemässä
Howdy:
P.S. ja toi oli oikeasti hei tosi hauska toi kaverin avautuminen ja vielä ihan tosissaan veijari tais kirjottaa tuon .. musta tuntuu että en taida tän enempää vaivautua asiaa kommentoimaan jaba .. keep hip hopping oon duud
Tuntuu näil nyky "SKENEIL" olevan kauhee tarve pätee tai puolustella tai jotain .. joka vitun asiasta väännetään kunnon romaani joka helvetin kerta
---
excelsior:
onko 20 vuoden ikäraja vain asiakkaiden ja bilettäjien valikointia varten? vai onko siihen joku yleisselkeä syy jota en itse hahmota?
Fyraett:
---
Siit ei kyl tosiaan ole kauan aikaa sitten ku olin 18 ite, ja ihtettelin samaa.. ja mietin "ei kahes vuodes voi muuttuu" mut esim, sillonku olin just saanu omat paperit, nii 12 packi kaljaa oli aika vakioo ennenku siirty johonki baariin/clubiin..Eli kauheis kaasuis hiihtäminen, se tarkottaa jo ovel sitä "uppoo ehkä tsägäl 2 tuoppii viel", aika nihkeesti sisääntuloi, ja paljon vaivaa ku joutuu kokoajan vahtii ettei rupee rähisee tai suihkuttaa laattaa! Nykyään alottelen nada, tai sitte pari kaljaa..Mut ei se ikäraja välttämättä täst johdu, monet ei vaa yksinkertasesti osaa käyttäytyy. Ja ikärajan nostaminen toimii kans hyvin tepi pelottimena, "eeh, k20 ei sinne sit natsaa millää" jos ei oo omii papereit, mut monesti voi omil jopa päästä jos on täyttäny (en suosittele kokeilemaan) ..se on vaa pokast ja asenteest kii.
Myös toinen syy voi johtua siitä et monet yli 19 vuotiaat käy töis, ja niil on sitä paaluu mitä polttaa.
Pavi, 22.1.2006 03:39:
Koskas ois seuraavat tämmöset alle K-18 pirskeet tampereen seudulla?
Luneth*, 31.1.2005 11:19:
Eikä oikeen kiinnosta sit noi ihq-miss60-peipe-piiritkään, niin on sit "pakko" päästä baareihin pilettämään.