ikähöpinää

239 posts, 12 pages, 102,189 views

Jone

Posts: 8,258

#61 • • Jone Archibald Haddock
Pikachu:

En jaksa enää suuttuilla sulle. Minkäs sä ittelles voit *nauraa* Sii juu... keravan kolli *hih*



24 years of primal rage and still :mad:, minkäs sille mahtaa? *vink*

Vakuutan että olen oikeasti melko säyseä mies vaikka kirjoituksistani saisi millaisen kuvan. It's just so nice to be an asshole.
sune

Posts: 2,096

#62 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Joo mä oon kuullu et oot muka tosi rento, mut en usko!! *nauraa**nauraa**nauraa*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#63 • • yana Guest
Pikachu:


Joo mä oon kuullu et oot muka tosi rento, mut en usko!! *nauraa**nauraa**nauraa*



en mäkään! pakko olla ihan ****pää
Katrina

Posts: 605

#64 • • Katrina
cosmikki:

jos oikein kovasti tahtoo alaikäisenä bileisiin niin tuskin tuottaa järin suurta ongelmaa lainata jonkun kaverin, tms. papereita.
näin ainakin meillä päin.



Niin muuten meilläkin päin.. Vai onkohan se vaan tällaisten vanhojen, uusien jne. Vantaalaisten keksintö?
*enkeli*

Mutta kyllä mä muistan, että oli rasittavaa, kun ei päässyt minnekään sisään... Mutta toisaalta taas monet hauska teinijutut on jäänyt taakse eikä niitä saa enää takaisin. Tällöin sisäänpääsy johonkiin bileisiin on kohtuu laiha lohtu!

[muokattu 2.12.2002 22:31]
Jone

Posts: 8,258

#65 • • Jone Archibald Haddock
Pikachu:


Joo mä oon kuullu et oot muka tosi rento, mut en usko!! *nauraa**nauraa**nauraa*



Mitämitä? Kuka on taas puhunut musta pahaa ja tuhonnut mun katu-uskottavuuttani? *vink*

Tää rautakanki p*rseessä heiluminen on mun sellainen sivuduunini, jolla pysyn about järjissäni kaiken ihkuilun välissä.

yana4000:


en mäkään! pakko olla ihan ****pää



*sydän* Pidät mun bäädäääss-imagoani yllä. *sydän*

[muokattu 2.12.2002 19:53]
sune

Posts: 2,096

#66 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Älä jone ole tommonen kiukkuperse. turhaa hommaa..*iloinen*

--
ei kovin ihku eikä plur

Roger Roger

Posts: 3,372

#67 • • Roger Roger Kentti
Uaaaak. Lahjoitetaan ikää... Haluasin olla nuorempi. *vink*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Panfobia

Posts: 521

#68 • • Panfobia
Roger Roger:

Uaaaak. Lahjoitetaan ikää... Haluasin olla nuorempi. *vink*


Joo mäkin voisin pari vuotta kyl ilomielin antaa pois pientä korvausta vastaan...ihan ikäloppu ku oon... *iloinen* Ei se vuosien kertyminen kyl tossa täysikäsyyden jälkeen kyl oo hymyilyttäny, etenkin kun vuodet tuntuu vierivän aina vaan nopeempaa ja nopeempaa... *voiei*

--
*sydän*

Avatar
#69 • • yana Guest
Roger Roger:

Uaaaak. Lahjoitetaan ikää... Haluasin olla nuorempi. *vink*



oot sentaan viel noinkin teini *nauraa*
Tyly

Posts: 908

#70 • • Tyly
Moon itse asiassa aika tyytyväinen ikääni... Nykyään sentään ei kaikkialla katota heti halveksuttavasti, kuin katottiin silloin kun oli nuorempi...
Mut toisaalta olis ehkä kivempi olla vanhempi tai sitten nuorempi.. kummassakin olis hyviä ja huuonoja puolia...Hmm.. tiedä häntä... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

patis

Posts: 1,158

#71 • • patis 10
Olen tyytyväinen ikääni, toivottavasti näin myös jatkossa.

Jotenki pelottaa ajatus roikkua kolmikymppisenä samoissa klubbailuympyröissä... mut sit toisaalta.. kattelee yanaa ni hyvinhän toi näyttää toimivan :)
Myfinesthour

Posts: 420

#72 • • Myfinesthour
Ostan kaiken tarjolla olevan iän, jotta kasvan vanhaksi ja viisaaksi pian. 25 ei näköjään riitä. *suru*

--
"..."

Avatar
#73 • • Sasu Guest
Itte oon koht 27 ja oon miettinyt et kuinka monta vuotta tässä kehtää enää bileissä käydä. Mut ehkä käy just niin et bileistä tulee keski-ikäisten "lavatansseja" *nauru*
E-man

Posts: 37

#74 • • E-man
Mä ainaki haluun käydä viel kuuskymppisenä bilettää *hih* ...pitää vaa muistaa ottaa nitropurkki aina mukaa sit *heiii*

--
-::What doesn't kill you, makes you stronger!::-

Waide

Posts: 323

#75 • • Waide sabão
Avernian:


Olettekos ikinä ajatelleet että koska nykyinen elektronisesta musiikista pitävä sukupolvo vanhenee pian keski-ikään ja alkaa perustaa perheitä jne. mutta tuskin haluaa luopua tanssimisesta jne. niin tästä voi tulla seuraava keski-ikäisten ilmiö? Tyyliin mitä lavatanssit on nyt.
Ja sitten kapinoivat nuoret keksivät jotain mikä ei ole ihan näin kalkkeutunutta ja siitä tulee muotia ja kaikki käyvät siellä.
Ehkä meidän jälkeläisemme käyvät ennemmin kuuntelemassa vaikka jazzia kuin bileissä missä törmää kuitenkin naapurin setään. *häh*



Toi on kieltämättä hauska pointti.Mutta tuskin sitä jaksaa ikuisesti tanssia.Luulen että vanhempana biletys menee enemmän chillailuks,ylläri. Meistä tulee vanhoja setiä, jotka muistelee "kyllä meidän aikana oli kaikki paremmin ja bileissä oli sitä jotain"*poks*.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Avatar
#76 • • yana Guest
Avernian:


Olettekos ikinä ajatelleet että koska nykyinen elektronisesta musiikista pitävä sukupolvo vanhenee pian keski-ikään ja alkaa perustaa perheitä jne. mutta tuskin haluaa luopua tanssimisesta jne. niin tästä voi tulla seuraava keski-ikäisten ilmiö? Tyyliin mitä lavatanssit on nyt.



jos lasket tarkkaan niin elektronisemman musiikin bilemeno alko just ennen 90 vaihdetta. silloin 18-23 ikäiset tyypit ovat nyt 30-35. eli keski-ikää, perusteneet perheitä yms.
harva siltä ajalta käy nykyään bileissä kuin suht harvakseen jos ollenkaan. enemmänkin ulkonakäynti on keskittynyt niihin mestoihin joissa on enemmän vanhempaakin porukkaa (kerma,soda,pussy,screen) jne.

mä en ainakaan usko että tilanne tulee hirveästi nykyisestä muuttumaan pitkään aikaan.

silti kyl siisti nähdä vanhoja tuttuja aina välillä bileissäkin
Tonyw

Posts: 197

#77 • • Tonyw Manufackture
itseasiassa oon päässy almost joka kerran sisään mihin oon halunnutkin vaikka ikää on 20*ökkö*
Danskuh

Posts: 675

#78 • • Danskuh pikku-Dee
mul ei onnex ongelmaa...mut harmi jos jollain on...mut hyvät puolensa silläkin..joskus.mut ikäraja joihinkin paikkoihin korkeampana on ihan kans ok..juttu myös mun mielest...*pupu*
kAiStA

Posts: 229

#79 • • kAiStA
mullla on vielä n.puolitoista vuotta tähän "maagiseen" ikään... bileintoa on ollut jo pari vuotta. ja täytyy sanoa,että ottaa päähän,kun kaverit ym. tutut lähtee bilettämään ja itse ei viitsi lähteä, koska onhan se sitten kiva jumittaa 6h jossain Kotkan keskustassa, jos ei pääsekään sisään. Toisaalta en ole myöskään löytänyt yhtään ihmistä joka muistuttaisi minua tarpeeksi paljon,että voisin lainata hänen papereitaan. Ymmärrän kyllä alkoholinmyyntiongelman, jos alle 18v. päästettäisiin baareihin, mutta ottaen huomioon, että en edes pahemmin tykkää olla kännissä niin...*nyyh* On rankkaa olla teini... Kyllähän sitä säkällä pääsee sisälle, mutta on se aika noloa sitten kun niitä papereita kysytäänkin. *blush*

--
Let the music be your only God..

Susu

Posts: 1,077

#80 • • Susu The Nasu
Sasu:

Itte oon koht 27 ja oon miettinyt et kuinka monta vuotta tässä kehtää enää bileissä käydä. Mut ehkä käy just niin et bileistä tulee keski-ikäisten "lavatansseja" *nauru*



Meidän bileporukassa et olisi ainakaan vanha... Ikäjaukauma on hyvä mutta kaikki ollaan sieltä vanhemmasta päästä...*joo*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce