ikähöpinää

239 posts, 12 pages, 102,130 views

Avatar
#141 • • BBird Guest

serotonot:
---
BBird:
tääl päin(lohjalla) oli aika paljon k16 bileitä, mutta alhaisesta ikärajasta huolimatta ne olivat on ihan hyviä. Niissä oli erikseen anniskelu alue, jos sitä alkoholia lainkaan tarjoiltiin. *iloinen*

---


Oli vai? Parit Frequencyt, Hyväily ja Nefer. Oliko muitakin? Jos oli en tajuu miten multa on menny ohi. Nykytilanteesta en tosin ihan tarkkaan tiedä, mut sellainen käsitys mulla on et ei niitä ainakaan yhtään enempää oo lähivuosina ollu



no joo....olis voinu ehkä laitta tohon vie sen aikaiseen rahatilanteeseen huomioon ottaen noit oli ihan sopivasti. Vaikka ne olivat määrältään vähäisiä olivat ne kyllä laadultaan mahtavia. Ja ehkä siinä tuli vanhaksi niin nopeasti ettei edes huomannu.
Avatar
#142 • • yana Guest

WuZuul:
ja nyt kun aloittelen niin tuntuu että on jo liian wanha ja olis pitäny aloittaa aikaisemmin..



millaiselta pitäisi tuntua jos tuntuu että on liian vanha? ei oo tullu vielä vastaan sitä fiilistä ja tuskin tuleekaan kymmeniin vuosiin?
serotonot

Posts: 3,137

#143 • • serotonot Paul Easy

BBird:
---

no joo....olis voinu ehkä laitta tohon vie sen aikaiseen rahatilanteeseen huomioon ottaen noit oli ihan sopivasti. Vaikka ne olivat määrältään vähäisiä olivat ne kyllä laadultaan mahtavia. Ja ehkä siinä tuli vanhaksi niin nopeasti ettei edes huomannu.



Joo oli kyl! Ei oo varmaan sellaisia Lohjalla järkättyjä bileitä mistä ei ois hikisenä lähteny. Varsinkin tossa 2001/02 oli monet niin hyvät pikkusessiot ja noi parit isommat, että sydän on kyllä lohjalaisiin bileisiin tietyllä tavalla jäänyt (eikä vähiten sen takia että niitä oli itse järjestämässä)
Summerblink

Posts: 291

#144 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

WuZuul:
Kyllä ne ikärajat on paikallaan. K-18 bileetkin tuppaavat olemaan ”teinihelvettejä” vaikka kaikkien pitäisi täysi-ikäisiä ollakkin... Mutta joo, empä ite ole bileissä suuremmin alaikäisenä pyörinyt, ja nyt kun aloittelen niin tuntuu että on jo liian wanha ja olis pitäny aloittaa aikaisemmin.. Mutta jokatapauksessa teinit pois kunnon bileistä, ei sitä ”kaikki vihaa mua” keuhkoomista jaksa katella ja kuunnella koko aikaa (anteeksi yleistys..)



Hmm, ikärasismia? Mä oon itse aloitellut vasta reilu vuosi sitten ja olen 30v.
Käyttäytyä pitää aina kunnolla, on sitten ikä mikä tahansa.
Onneksi kukaan ei ole vielä tähän mennessä tullut tarjoomaan mulle bileissä rollaattoria tms kun olen niin hirvittävän vanha *nauru*
Avatar
#145 • • kelasin Guest

WuZuul:
Kyllä ne ikärajat on paikallaan. K-18 bileetkin tuppaavat olemaan ”teinihelvettejä” vaikka kaikkien pitäisi täysi-ikäisiä ollakkin...




mä kävin eka kerran bileissä 16-vuotiaana ja clubilla eka kerran 17-vuotiaana, enkä kai ollu haitaks kellekkään siellä, toki tiedän et tapauksia, jotka känniördää, löytyy niin ala- kuin ylä-ikäisistäkin.. ite oon nykyään jo siirtyny k20 meininkeihin ja clubeihin *vink* mut tietysti k18 mestoissaki käydään
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#146 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Puistokemisti:
---
Summerblink:



Hmm, ikärasismia? Mä oon itse aloitellut vasta reilu vuosi sitten ja olen 30v.
Käyttäytyä pitää aina kunnolla, on sitten ikä mikä tahansa.
Onneksi kukaan ei ole vielä tähän mennessä tullut tarjoomaan mulle bileissä rollaattoria tms kun olen niin hirvittävän vanha *nauru*

---




Sä vielä oo ees vanha. Tuolla on suomen metsissä ja aamubileissä käyny aika ahkerasti yks kohta 60v ”pappa”
No ikinuori se kyl on kirjaimellisesti näyttää enemmän 25 vuotiaalta tai sinnepäin.


Minäkin haluun olla*super* sitten kun oon 60



hmmm... mua lämmitti jotenkin sydäntä, kun illuihin ilmestyi yksi kerta sellanen 50v näköinen äijä puku päällä, ja se jammasi eturivissä kuin viimeistä päivää *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hallucinogen

Posts: 8,190

#147 • • hallucinogen Edain

Puistokemisti:
Sä vielä oo ees vanha. Tuolla on suomen metsissä ja aamubileissä käyny aika ahkerasti yks kohta 60v ”pappa”
No ikinuori se kyl on kirjaimellisesti näyttää enemmän 25 vuotiaalta tai sinnepäin.


Minäkin haluun olla*super* sitten kun oon 60



Voiskohan olla sama pappa joka e10v:ssä fiilisteli kyllä ihan täysillä mush roomissa *hymy* Ihan mukava silleen nähä sellaisia vanhoja partoja niin sitä aattelee et kyllä sitä itsekin sitten ehkä kehtaa käydä kun muut menee iltapäivätansseille *nauru*

--
pikku-*possu*

nvd

Posts: 69

#148 • • nvd

hallucinogen:
---
Voiskohan olla sama pappa joka e10v:ssä fiilisteli kyllä ihan täysillä mush roomissa *hymy* Ihan mukava silleen nähä sellaisia vanhoja partoja niin sitä aattelee et kyllä sitä itsekin sitten ehkä kehtaa käydä kun muut menee iltapäivätansseille *nauru*



Toisaalta, ne iltapäivätanssit on varmaan jotain tesnobileitä sitte kun me ollaan kuuskymppisiä, ja ne bileet missä nuoremmat käy on sitte taas jotain ihan muuta... :)
ParodY

Posts: 2,483

#149 • • ParodY käsittämättömyyden huippu

hallucinogen:
Yksi pieni juttu....
Suomessa ikäraja alkoholin nauttimiselle on 18-vuotta joten noi k20 on ravintoloiden omia ikärajoja joilla halutaan seuloa tietyn ikäistä porukkaa. Lainvalvojille se on ihan sama onko ne tyypit siellä raflassa 20 tai 18.



totta Suomen lain mukaan 18 vuotta täyttänyt saa mennä mihin baariin/clubiin/jne. tahansa, mutta Suomen lain mukaan myös rafloilla on oikeus valita asiakkaansa, siitä ne ikärajat
Jone

Posts: 8,258

#150 • • Jone Archibald Haddock

Puistokemisti:
Sä vielä oo ees vanha. Tuolla on suomen metsissä ja aamubileissä käyny aika ahkerasti yks kohta 60v ”pappa”
No ikinuori se kyl on kirjaimellisesti näyttää enemmän 25 vuotiaalta tai sinnepäin.


Minäkin haluun olla*super* sitten kun oon 60



On muuten helvetin hauska mies, jos puhutaan samasta henkilöstä. Ekaa kertaa tuli heitettyä läppää tossa alkusyksykstä/loppukesästä synttäribileissäni ja täytyy kyllä sanoa että tuun hänen kanssaan juttuun paljon paremmin ja mieluummin kuin monien muiden. Loistava seuramies. *joo*

hallucinogen:
Voiskohan olla sama pappa joka e10v:ssä fiilisteli kyllä ihan täysillä mush roomissa *hymy*



Hänestä ainakin ylempänä puhun. Harmaat hiukset ja parta/viiksi-kombinaatio, hoikka, kohtuullisen pitkä. Same fellow?

[muokattu 20.11.2003 17:59]
Avatar
#151 • • pipa Guest
nii ja se on helppoo ku on -3-vuotias... Ei tartte välittää mistään mitään ku ei periaatteessa oo ees syntyny..
hallucinogen

Posts: 8,190

#152 • • hallucinogen Edain

Jone:
Hänestä ainakin ylempänä puhun. Harmaat hiukset ja parta/viiksi-kombinaatio, hoikka, kohtuullisen pitkä. Same fellow?



Jep, sama sälli. Ei voi kun hattua nostaa kyseiselle herralla *joo*

--
pikku-*possu*

Lost-Soul

Posts: 3,107

#153 • • Lost-Soul los pallos

pod75:
minkä ikäinen nainen on liian vanha bileisiin?


Sit ku ei enää pysy pystyssä (?)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

kriba

Posts: 173

#154 • • kriba Enimmäkseen Harmiton
Omasta mielestä on rasittavaa katsoa nuoria/teinijä tavallisesti poikia, umpitunnelissa riehumassa ja yrittämässä pokailla joitai tyttöjä jollain clubil. Toki sitä tekee vanhemmatkin, monesti miehet, mutta harvemmnin mikä on melkein jopa ärsyttävämpää. On sitä itsekkin tullu tehtyä vastaavaa mut baari- ja bilejutut oon aina pitäny erossa toisistaan.

Se on mukava huomata etten ole ainut ”huuhkaja” ;) joka vielä jaksaa käydä kekkereissä. Joskus tuntuu et tämä ikäluokka alkaa kuolla sukupuuttoon bilelattioilta. Itse alottelin biletyksen about 16v UG-bileis jossain varastohallis eikä sillon kukaa mitää papereita kyselly. Sitten kun tuli 18 tauluu ni alko käydä clubeil. Niin monen vuoden ajan ollu koukussa tähän juttuun, et mut hyvällä todennäköisyydellä näkee vielä 10-15 vuodenkin päästä jossain clubil, varastohallis tai ehkä jopa metsäbileis tamppaamas :)
gr

Posts: 1,116

#155 • • gr Hu-hu
Itse olen sitä mieltä että näitä k16(k15?) bileitä
tarvitaan silloin tällöin.
Ainakin itse olin ihan hurmiossa joskus 15 vuotiaana
ensimmäisissä metsäbileissä tamppaamassa :)
Noh tosin eihän metsään ennenkään mitää ikää oo
tarvittu, mutta yleisesti siis meinasin että pääsee
edes silloin tällöin nuoremmatkin kokeilemaan

[muokattu 10.3.2004 23:20]
Oliwer

Posts: 799

#156 • • Oliwer
Kyllä mun mielestä ikärajat on pääsääntöisesti ok*joo* Mutta kyllä kaiken ikäisille voi ja pitää tietysti olla omia kekkereitä*ding* Vähän kypsempään ikään ehtineitä bilettäjiä alkaa vain olla sen verran, että olis pikemminkin asiaa jos vähän korkeempia K-24 jne. kemuja järjestettäisiin enemmän.*pahis* Omista konemusiikki tutuista, moni lähtisi mielummin kuulemma juuri vähän \”vanhempien\” bileisiin.*iloinen* Totean tähän kumminkin että harvoin bileiden onnistuminen on ehkä kumminkaan ikärajoista kiinni, Tolloja on kaiken ikäsii! *kivatsulle* *piis*
N@su

Posts: 77

#157 • • N@su Pieni porsas
Allekirjoitan ylläolevan. Veteraanibileet olis ihan jees juttu *joo*

--
No sex causes bad eyes..

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#158 • • Peikkotyttö
Just pari päivää sitten tulin täysi-ikäiseksi..mutta bileissä oon käyny puolisentoista vuotta*jiihaa* Vain yhden ainoan kerran on ollu väärät paperit ja vain sen yhden ainoan kerran niitä on kysytty*nauru* Toki olen käynyt paljon sellaisissa ug-bileissä jossa ei mitään ikäkontrollia edes ole..ja satun myöskin onnekseni tuntemaan ”oikeita” tyyppejä,joitten avustuksella sitten on päässyt vaikka mihin...muutenkin olen viimeisen puolen vuoden aikana ollut bileissä useemmin töissä kuin vain bilettämässä.

--
Groove is in the Heart

typ0

Posts: 1,892

#159 • • typ0 syntax error
reivaavat vanhukset siis esim mutsii ja faijaa tarkottaen.. ja ihan skidit muksut on iha parhaita ^^ mun mutsi ja faija lampee kovasti psykeen mut ei oo ollu kanttii lahtee viel messii bileisiin... mut kaverin muksu 4 vee on iha messis psykes ja kiksus ja jossain happyhappyjoyjoy freeformis ^^ eraiski mokkibileis sen kaa tampattiin iha taysii ja sit ku vanhus..mina uuvuin ja menin huilaan nii se tuli aina hakeen et ei viel lisaa.. se on niiin sopooooo <3<3<3 *plur*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#160 • • ~dream~peip. Guest
Mun onkelma lähinnä on se et mä kait sit näytän niin nuorelta et baareis seläntakana jotku tuhahtelee kovaan ääneen et ”alaikänen!” ja kaikkee ihme höpötystä..*hmph**dissaa*se on kyl tosi ärsyttävää vaik onkin just portsarille näyttäny paperit, siis ihan omat paperit nyt vihdoinkin kun on semmosii näyttää...*plur*