ikähöpinää

239 posts, 12 pages, 102,122 views

Avatar
#81 • • HT Guest
*** monet 'TÄYSIKÄSET' usein ajattelee että ne ei haluu alaikäsii niitten bileisiin***

Todellisuus iskee kasvoihin.
Eilen viimeksi oli bileissä sellainen tilanne, jossa hieman nuorempi ikäpolvi (yleistykseksihän tämä nyt menee) otti ja pilasi joidenkin illan.
Monen kasvoilla oli se tuttu ilme: argh-menisivätpä pois, tai yrittäisivät sitten edes käyttäytyä, kuin ikäraja "vaatii"

Itse ainakin nuorempana viihdyin illanviettopaikoissa, jossa oli saman ikäistä porukkaa...*ankka*

Älkää suuttuko, vaan miettikää, jos teille sattuisi tilanne, jossa 10+n -ikäinen junnu tulee ja tekee jotain joka pilaa iltanne.. Ikä on se ensimmäinen mistä syytetään!!
efo

Posts: 1,908

#82 • • efo Laserpoint
Oon 17v *nauraa*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#83 • • tomaattisose Guest
no juu, noi ikärajat tuppaa olemaan ihan hyviä koska bileet voi joskus olla semmosia et jos joku alaikänen on niihin sattunu sit tulemaan ni se on kyl pistäny ne aika sirpaleiksi.

sirpaileina on kiva olla.

no juu, olen kyl ite mieltä et ei ne haittaa, kuhan osaavat olla menossa tarpeeksi mukana ja ovat asiallisesti.
(älkää fossiloituko baaritiskin puolelle(ainakaan koko illaksi))

Tervetuloa, mutta muistakaahan olla kiltisti.
Mark

Posts: 7,311

#84 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Mä olin ekoissa pileissäni 17vee.. ja kemut oli aika paskat, vuos 96 paasitornissa planet of love, esiintymässä sellaset never heardit ku PvD, Ravers nature, technohead, miss djax, tom wax, Robert miles jne *pihkassa* Enkä salettiin kyl sillon osannu käyttäytyy niinku pitäs, kaikki ketkä EI tiedä, lukekaa Leppiksen klupielämää topikki *nauraa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Galore

Posts: 131

#85 • • Galore
Nyt kun ite alkaa olla kahenkympin kynnyksellä, on kohta pääsy taattu useimpiin mestoihin. Se mikä ärsyttää, on se, että kaveri pääsee sisään neljä vuotta vanhemman poikaystävänsä kanssa melkein minne vaan "puhumalla". Jos joku baari on k-24, ni sit kans ois... Mietin vaan, et sit kun ite on vaik 26.. ni haluuko sitten et kaikissa paikoissa on puolikskehittyneitä "aikuisia"...*igor*

--
¨kotahi¨

Mrrshan

Posts: 35

#86 • • Mrrshan
Kyllähän niitä k-16 -bileitä on järjestetty, itsekin olen joskus käynyt kaksissa sellaisissa Jyväskylässä. Olen myös ollut huomaavinani että sellaisia järjestetään edelleenkin joillakin paikkakunnilla. Eli ei se mitenkään mahdotonta ole, harvaa vaan näyttää kiinnostavan sellaisten järjestäminen.
Dee

Posts: 73

#87 • • Dee ass-shaking sista
mä täytin tammikuussa 18v, mut oon käyny bileis n. puoltoista vuotta*hymy*

--
one love

nvd

Posts: 69

#88 • • nvd
Avernian:


Ehkä meidän jälkeläisemme käyvät ennemmin kuuntelemassa vaikka jazzia kuin bileissä missä törmää kuitenkin naapurin setään. *häh*



eiköhän ne kehitä jonkin ihan uuden musatyylin... :)

Ikärajoista taas... Mua ei yhtään haittais vaikka kaikki bileet olis esim. k-16, kun se alkoholikaan ei henk. koht. ole niin tarpeellista. Mitään tuollaista menoa mitä pään pitäis kestää en ole huomannut (onko sekin joku Helsinkijuttu?), joten en voi siitä sanoa mitään.

Sen kyllä olen huomannut, että joillain ihmisillä on kunnon teinifobiat ;) , mikä on kai aika paljon kulttuurista kiinni, täällä kun on tapana että eri ikäryhmät on omissa porukoissaan.
Avatar
#89 • • petkulli Guest
bileissä harvemmin näkee nuorisoo ja jos näkee ne o yleensä räveltäjiä jotka jaksaa riehuu, ite jaksoin viä n. kaks vuotta sit riehuu mut nykyään se o jääny pois kokonaan vaikka ei kaikki nuoriso riehukkaan vaan ne jotka o suunnilleen ekaa kertaa jossain bileissä. kuuluu piiriin myös 18v jannuja ja aika rauhallisia verrattuna siihe mitä ite oli sen ikäsenä.*super**ökkö*
Danskuh

Posts: 675

#90 • • Danskuh pikku-Dee
aiku alko miettii...oon 22...aika vanhasta jo*nauraa* vuodet jotai vieriny...kelaa ku oli jollai ala-asteel niin siit ki se aika on jotenkin vaan menny...ihan älyttömän nopeesti hyvä et on messis pysyny...ja ekoist bileistki on aikaa ihan älyttömästi...ei mitään muistii enää...tai no joo mut...
Elsa F

Posts: 2,763

#91 • • Elsa F Koululainen :)
Viimevuonna huomasin, että bileporukassani nuorimmat oli 16-vuotiaita ja vanhimmat nelikymppisiä. Jos meno on hauskaa niin ketäpä kiinnostaa selvitellä kavereiden ikiä (paitsi näköjään mua kun kerran tiedän ihmisten iät?*justjoo*). Aloin käymään ulkona alaikäisenä...Tänä vuonna täytän jo 25...hui aika on kiitänyt nopeasti...

...Mutta jokatapauksessa, mun mielestä nuoremmista pitää vähän pitää huolta...ja välillä myös niistä vähän vanhemmista....

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

welmu

Posts: 282

#92 • • welmu
mielestäni kyllä pitäisi järjestää enemmän sellaisia bileitä missä olisi erillinen tp-karsina 16-20v tsybyille ja jonka ympärillä olis riittävästi katselutilaa *plur* karsinasta pääsisi pois vain ja jos joku riittävän vanha setä kävisi sitten poimimassa sieltä itse bileisiin mukaan *pahis**pahis**pahis*
super-enkuli

Posts: 1,521

#93 • • super-enkuli
ihan sama minkä ikäinen ihminen on. ei se ikä takaa sitä käyttäytymistä ja tulee muistaa, että:

"Olet kasvanut aikuiseksi sinä päivänä, kun naurat ensimmäisen kerran aidosti itsellesi." (Ethel Barrymore)

itse huomannut, että moni "alaikäinen" käyttäytyy huomattavast paremmin bileissä, kuin moni vanhempi.

*enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Roger Roger

Posts: 3,372

#94 • • Roger Roger Kentti
angel83:

itse huomannut, että moni "alaikäinen" käyttäytyy huomattavast paremmin bileissä, kuin moni vanhempi.


Syy: Pelkäävät, että lentävät pihalle (ihan veikkaus..)*nauraa**nauraa**nauraa*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Mark

Posts: 7,311

#95 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Niin, ja toisekseen, _yleensä_ se vanhempi jengi on vitusti enemmän naamat ku nuoriso.. Ei siis mitenkään yleistäen, IMHO perustuen vaan omiin havaintoihin..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Mark

Posts: 7,311

#96 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
elisak:

Aloin käymään ulkona alaikäisenä...Tänä vuonna täytän jo 25...hui aika on kiitänyt nopeasti...



kohtalo- ja ikä-tovereita, muutenkin kavereita, voi meitä, surkutellaanko yhessä ja juodaan joku pvä suruun oikeen roppakaupalla?
*joo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

nvd

Posts: 69

#97 • • nvd
welmu:


mielestäni kyllä pitäisi järjestää enemmän sellaisia bileitä missä olisi erillinen tp-karsina 16-20v tsybyille ja jonka ympärillä olis riittävästi katselutilaa *plur* karsinasta pääsisi pois vain ja jos joku riittävän vanha setä kävisi sitten poimimassa sieltä itse bileisiin mukaan *pahis**pahis**pahis*



njääh, ennemminkin ryyppäyskarsina johonkin pimeseen nurkkaan missä tarjottais alkoholia haluaville (täysikäisille) ja missä haluavat vois olla turvassa niiltä pahoilta teineiltä... muualla ois sitte ne varsinaiset bileet (ikärajattomina) ;)
Elsa F

Posts: 2,763

#98 • • Elsa F Koululainen :)
Mark:

elisak:Aloin käymään ulkona alaikäisenä...Tänä vuonna täytän jo 25...hui aika on kiitänyt nopeasti...


kohtalo- ja ikä-tovereita, muutenkin kavereita, voi meitä, surkutellaanko yhessä ja juodaan joku pvä suruun oikeen roppakaupalla?
*joo*

-M



Joo, eikai tässä muukaan auta
*täh*Vai auttaiskohan se juominenkaan sit kauheesti*justjoo*, mut se mikä mua lohduttaa on se, että ikätoverit vanhenee kaikki yhtä nopeesti, kuin minä *iloinen*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Riku

Posts: 3,187

#99 • • Riku The Little Prince
nvd:


Ikärajoista taas... Mua ei yhtään haittais vaikka kaikki bileet olis esim. k-16, kun se alkoholikaan ei henk. koht. ole niin tarpeellista. Mitään tuollaista menoa mitä pään pitäis kestää en ole huomannut (onko sekin joku Helsinkijuttu?), joten en voi siitä sanoa mitään.

Sen kyllä olen huomannut, että joillain ihmisillä on kunnon teinifobiat ;) , mikä on kai aika paljon kulttuurista kiinni, täällä kun on tapana että eri ikäryhmät on omissa porukoissaan.


On niihin teinifobioihin välillä hieman aihettakin. Tullikamarin teinibileet nyt on niin massatapahtumia että niissä varmaan tulee muitakin tekijöitä mukaan, mutta kyllä nämä pimeässä nurkassa pääsalissa naivat, edestakaisin juuri niistä kaikkein täysimmistä kohdista kulkevat hoppariäijät ja toisilleen jonkun pojan takia naama punaisina huutavat teinitytöt ovat siellä olleet aika jokakertainen näky (ok, tuo ensimmäinen nyt ei sentään ole ollut jokakertaista). Eihän se nyt bileitä pilaa, mutta ei se nyt varsinaisesti tunnelmaa nostakaan. Jälleen kerran, ei voi sanoa että läheskään kaikki olisivat tuollaisia, mutta stereotypioissa on silti yleensä aina jotain perääkin.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

kAiStA

Posts: 229

#100 • • kAiStA
mutta nyt Lahdessa järjestetään aika loistokkaita k-16 bileitä. minkäköhän takia k-16 bileet eivät kuitenkaan melkein koskaan vedä salia täyteen?? Luulin sen johtuvan siitä että harvemmin nimekkäät soittajat soittavat k-16 bileissä... mutta katsottuani seuraavan ascencion-bileiden listaa... yllätyin suuresti!*heiii**hih**vink**iloinen* (pahoittelen hymiökasaumaa..... ovatkohan ne laumaelukoita...)

--
Let the music be your only God..