Pikachu:
Sori vaan mutta mua ainakin rasittaa toi teidän tapa puhua alaikäisistä --> "pikkuset" "kakarat"... On aika "kakaraa" yleistää että kuinka kaikki alaikäiset örveltävät kännissä ja saavat jotain traumoja bileistä! Itse en edes usko et ne örveltäjät löytävät itteään mistää bileistä vaan jostain baarista.. ? vai? Ehkä tää on vaan tälläsen "pikkusen" puhetta,mutta mun mielestä täyttä totta. Oonkohan mäki sit 25.12 yhtäkkiä "aikuinen" ja fiksu enkä saa traumoja? Ikä on vaan numero..
Ei ikä ole pelkästään numero IMO. Kyllä siitä keskimäärin saa aika hyvää osviittaa siitä millaista käyttäytymistä ja juttuja on tiedossa, vaikkakaan en väitä että näin olisi täysin yleispätevästi. (Olenhan itsekin mitä raivostuttavimmissa asioissa sangen lapsekas vielä tässä iässä.)
Johonkin se raja vaan on valitettavasti vedettävä vaikka se kuinka olisikin osaa alaikäisistä kohtaan väärin. Ei kukaan varmaan olekaan väittänyt että sinä päivänä kuin 18 tulee lasiin tapahtuu jotain maagista ja nuoriso näkee maailman yhtäkkiä kypsemmin silmin.
Tossa aikaisemmin penättiin "laadukkaita bileitä pari kertaa vuodessa alaikäisille." Jos vain suinkin pystytte, niin koittakaahan nyt ajatella vähän järjestänäkökulmastakin sitä asiaa. Heti kun järjestätte mulle jostain 3000kpl maksukykyisiä (ostavat lipun lisäksi sitten pirusti limpparia) ja keskimäärin hyvin käyttäytyviä teinareita, jotka saatte takuuvarmasti tulemaan haluamiinne megapippaloihin, niin olen varma että löydän teille järjestäjän niille. Siihen asti kunnes näin tapahtuu (johon suhtaudun hieman skeptisesti) niin kaikkien kannattaa varmaan laskeutua takaisin maan pinnalle.
Tai hei, ei kukaan kyllä kiellä itse niitä bileitä järjestämästä. Silloin kun itse jotain palavasti haluan niin lähden kyllä yleensä ihan omaehtoisesti tekemään työtä sen eteen että sen saan.