239 posts, 12 pages, 105,692 views
mielestäni kyllä pitäisi järjestää enemmän sellaisia bileitä missä olisi erillinen tp-karsina 16-20v tsybyille ja jonka ympärillä olis riittävästi katselutilaa karsinasta pääsisi pois vain ja jos joku riittävän vanha setä kävisi sitten poimimassa sieltä itse bileisiin mukaan
borodice:
noniin, eli sellainen keskustelun alku:
on ongelma: kaikissa meikäläistä kiinnostavissa tapahtumissa on ikärajan tapana olla ylempi kuin oma ikäni
mahd. ratkaisu: hankkia sopivat paperit ja henkilötunnuksen
=> tästä ei välttämättä hyvää seuraa, eikä ole muutenkaan hirveätä innostusta rikkoa sääntöjä
mutta onko teillä, arvoisat lukijat, mitään mietteitä tästä aiheesta, vai satunko olemaan täällä ainoa, joka onnistuu kummallisesti alittammaan asetetut rajat :) Olisi mukavaa jakaa ajatuksia ja kenties jopa saada tietoon jonkinlaisen ratkaisun (muuta kuin kasva isommaksi) :)
vaeltajatar:
mulle on sama onko joku väärillä papereilla bileissä, kunhan osaavat käyttäytyä. itse olen jo reilusti yli ikärajojen, ja se vaan on aiheuttanut hassuja tilanteita*nauraa*
pHaze:
On niihin teinifobioihin välillä hieman aihettakin. Tullikamarin teinibileet nyt on niin massatapahtumia että niissä varmaan tulee muitakin tekijöitä mukaan, mutta kyllä nämä pimeässä nurkassa pääsalissa naivat, edestakaisin juuri niistä kaikkein täysimmistä kohdista kulkevat hoppariäijät ja toisilleen jonkun pojan takia naama punaisina huutavat teinitytöt ovat siellä olleet aika jokakertainen näky
welmu:
mielestäni kyllä pitäisi järjestää enemmän sellaisia bileitä missä olisi erillinen tp-karsina 16-20v tsybyille ja jonka ympärillä olis riittävästi katselutilaa karsinasta pääsisi pois vain ja jos joku riittävän vanha setä kävisi sitten poimimassa sieltä itse bileisiin mukaan
pHaze:
nvd:
On niihin teinifobioihin välillä hieman aihettakin. Tullikamarin teinibileet nyt on niin massatapahtumia että niissä varmaan tulee muitakin tekijöitä mukaan, mutta kyllä nämä pimeässä nurkassa pääsalissa naivat, edestakaisin juuri niistä kaikkein täysimmistä kohdista kulkevat hoppariäijät ja toisilleen jonkun pojan takia naama punaisina huutavat teinitytöt ovat siellä olleet aika jokakertainen näky (ok, tuo ensimmäinen nyt ei sentään ole ollut jokakertaista). Eihän se nyt bileitä pilaa, mutta ei se nyt varsinaisesti tunnelmaa nostakaan. Jälleen kerran, ei voi sanoa että läheskään kaikki olisivat tuollaisia, mutta stereotypioissa on silti yleensä aina jotain perääkin.
Occu:
---
super-enkuli:
itse huomannut, että moni alaikäinen käyttäytyy huomattavast paremmin bileissä, kuin moni vanhempi.
---
Näin hän se on, koska vanhemmat luulevat välillä itsestään liikoja ja nuorempien pitää näyttää et osaavat olla vanhempia
pathi:
Kävin ensimmäistä kertaa bileissä 14-vuotiaana, ne olivat juuri Tullikamarilla ja k16. Olimme ystäväni kanssa tulleet bileisiin lähinnä tanssimaan, mutta kas kummaa, pojat kävivät kysymättä kiinni
nvd:
Jotenkin alkanu viimeaikoina kyllästyttää hiukan humaltuneet mieshenkilöt jotka kuvittelee että tanssiminen on joku soidinkutsu tms. ja tunkee siihen viereen ja alkaa lähenteleen jne. blää.