Suloisin juttu mitä sulle on tehty?

295 posts, 15 pages, 118,940 views

Mellu-

Posts: 4,006

#142 • • Mellu-
pitää kokeilla *vink**lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Garo

Posts: 446

#143 • • Garo #jake
Heh.. lähetin ton mutsille cc:nä, jos vaikka pikkusisko erehtyy käyttämään tuota keinoa joskus ;)

- Garo
terraluna

Posts: 1,270

#144 • • Edited terraluna Agentti
En osaa sanoa mitään yksittäistä suloisinta juttua, mut toisen huomioon ottaminen ja ystävällisyys saavat aina hyvälle mielelle. Spontaanit tunteenpurkaukset ovat joskus myös ihania, esim. tänään töissä yksi lapsista juoksi suoraan syliin ja sanoi että rakastaa mua. Sit kaikki yllätykset on ihania ja suloisia. *sydän*

edit: ei hitto ku mäkin repesin tolle pikkusiskon kirjeelle *lmao*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Arrrmi

Posts: 405

#145 • • Arrrmi fighter
kaksi asiaa...

olen kuullut jo usealta, lähinnä seurustelu kumppaneilta miten suloiset ja pienet ja kauniit jalat minulla on.. *hihu*

toinen... sanon: "outoa kun olet täällä mun luona".. vastaus: "sä olet mun paras ystävä"

--
usko, toivo ja rakkkaus. Suurin niistä on rakkaus.

iriil

Posts: 371

#146 • • iriil
Hetken sai potkia ennen kuin sain mieleen vain yhtä juttua, kun ne pienet asiat on niitä suloisimpia. Se kun toinen vaan kääntyy ja antaa pusun ja sanoo: kulta olet. Siinä menee hetkeks ihan pihalle ja yrittää vaan miettiä että mitäs hittoa mä nyt teen...*hihu*

Mutta yksittäisistä:

Nykyinen poikaystävä lähetti seurustelun alkuaikoina viestin kun olin just lähteny takaisin omaan kotiin. Viesti tuli kun olin vasta alkumatkasta. Se toi hymyn huulille koko päiväks.
siinä oli vain : ...kulta olet...
Ei mitään muuta, mutta se riitti.*plur*

Nyt vaan on inhottavaa lukea muiden viestejä kun itse asuu noin 400 kilometrin päässä toisesta.*grr*
kap-pu

Posts: 1,167

#147 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy
mun nainen on niin huono jakaan moisia (suloisia juttuja), et oon ihan vailla! :D

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Avatar
#148 • • *Mirri* Guest
Kaikki sellaset pienet jutut jotka tulee vieläpä suht yllättäen. Pari pientä sanaaki oikeella hetkellä riittää... *sydän*
merr

Posts: 20

#149 • • merr
kerran (monesti) valitin kavereille kun ei ole miestä joka ostaisi mulle semmosen ihkun ystävänpäivä nallen, niitä kun oli joka kaupassa. kappas vaan, ystävänpäivänä sitten sain pienen suoloisen yp-nallen kavereiltani *blush*
sts

Posts: 7,969

#150 • • sts Sama pyynti aitta!
Tänään kultani teki ihanan asian....

Kulta soitti päivällä ja kerroin että hammaslääkäri repi minulta hampaan ja että minulla on ihan hirveät säryt
niin kotona oli burana laatikko odottamassa *sydän*

En tulisi toimeen ilman tuota ihanaa <3
UnityF

Posts: 15,721

#152 • • UnityF joo just se
jaa-a.. ihania juttuja mulle on tehty mut oikeen suloista niin... öö.. ei.. *uuh*
Plaque

Posts: 269

#153 • • Plaque
Iho ihoa vasten. *hikoil**sydän*
Ikävä. *nyyh*
oZq

Posts: 153

#154 • • oZq
Jaa-a, että suloista. Enpä tiedä mikä on suloisinta, mutta muutama ihana tapaus on jäänyt mieleen. Ei mulle yleensä mitään suloista tehdäkään.

Varmaan monet ihanimmista tapauksista liittyvät tuohon jo mainittuun toisen pesemiseen.

Ja huvittavalla tavalla suloista oli kun jo kauan sitten eräs tyttö sanoi: "Oletko nähnyt sitä leffaa Menolippu Mombasaan? Näytät ihan siltä toiselta kaverilta siinä." Tyttö jatkoi: "Siinä on se kohtaus, jossa se kaveri kysyy siltä tytöltä että onko tämän mielestä rujon näköinen. Tähän tyttö vastaa jotenkin, että olet sä kauempaa mutta et aivan läheltä." Pitää visiiin tämän ihmisen mielestä paikkaansa minunkin kohdalla, jotain sellaista yritti siinä sitten selittää. Jäi vaan mieleen omassa huvittavuudessaan ja viattomuudessaan tuo tilanne.
marpa

Posts: 100

#155 • • marpa
Tämä täti taitaa olla melko perinteisillä tavoilla hurmattavaa laatua.
Poikaystävä toi mulle viime viikonloppuna parinkymmenen tulipunaisen ruusun kimpun, mikä vei suloisuudellaan jalat alta.
leenuliinu

Posts: 1,022

#156 • • leenuliinu Kenen kaveri
Yksi tyttö kerran asui kanssani viitisen vuotta.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

KryptonitE

Posts: 10

#157 • • KryptonitE
Ex-poikaystävän kanssa kerran lähdettiin vuokraamaan elokuvaa illaksi ja saatiin sitten järjestettyä hirveä tappelu pystyyn asiasta, joka ei nyt muistu mieleeni. Tiuskin siinä sitten vihoissani ja hän sanoi närkästyneenä menevänsä tupakalle sillä aikaa, kun etsin vuokrattavaksi sopivaa elokuvaa. Sillä sitten kesti ja kesti ja päätin mennä Film Townin ulkopuolelle katsomaan josko äijää näkyisi. Se oli kadonnut jonnekkin ja minä lähdin tarpomaan pois vuokraamosta ihan ampiaisena. Silmät oli tippua päästä, kun se asteli ulos viereisestä kukkakaupasta kimppu kädessä ja sanoi, "anteeksi rakas". Ei voinut enää vihoitella. *plur*
zari

Posts: 716

#158 • • Edited zari Team Tamppaajat
Jätkäkaveri oli pääsemässä iltavapaille armeijasta ja halus yllättää mut. Meille oli jääny vielä jääkaappiin jätkäkaverin kaverin juotavia ja jätkä sit kysäs että oonko illalla, klo 19-20 aikoihin kotona kun tää tyyppi tulis hakeen juotaviaan ja sanoin että kyllä mää oon,lueskelen tenttiin.
Sit kun kello alko lähestyyn ilta seittemää ovikello soi ja menin avaan. Oven takana ei ollutkaa tää jätkä jonka piti tulla vaan mun *sydän* . Olin nii onnellinen että sieltä tuliki oma raksu eikä kukaan muu *nauru* . Lopuks vaan nauroin että hyvin jätkäkaveri onnistu mua vedättään vaikka meinasin saada sen alkutekijöihin kiinni et "luulin että sää oisit tullu" mut se väitti kiven kovaa että tää sen kaveri tulis vaan hakeen juotaviaan.

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

jadexsiy

Posts: 143

#159 • • jadexsiy norja ja nopea
Se kun ex-poikaystävä toi mulle kerran kauan aikaa sitten iiiiiiiiiiiiisoooon tehotytöt ilmapallon ja oikein kauniin ruusun..siinä kyllä tuli tippa linssii onnesta..*plur*
Avatar
#160 • • x Guest
mun kulta tulee hakeen mut aina kentalta tai junalta ja kotona yleensa odottaa kaikkia lempiherkkuja ja hieronta mika on taivaallista viiden tunnin matkustuksen jalkeen. itse hankin siipalle valmiiks belgialaista bissee ja juustoja kun se tulee tannepain :)

cappucinotkin tulee sankyyn joka aamu kun ollaan saman katon alla *plur*