Suloisin juttu mitä sulle on tehty?

295 posts, 15 pages, 118,944 views

:D

Posts: 3,707

#101 • • :D
Mä muistan kun jäbät heitti mua puolikkaalla tiilella ja tuli sitten isolla
joukolla kimppuun. Kerrankin sai tuntea hellyyttä. /o\\

[muokattu 29.4.2004 16:35]
Emulator

Posts: 213

#102 • • Emulator The Lost Soul
Mä oon kyllä aika kateellinen teille, mulla ei ole mitään noin hienoja ja kauniita muistoja *blush* mä oon oman iloni saanut tekemällä muille tuollasia muistoja.

Tällä hetkellä kyl eniten lämmittää uusin ystäväni, sai mut hymyilemään keskellä pahinta oloani. Ja tänään sain kyseiseltä ihmiseltä halauksen, juuri sitä olen eniten näinä päivinä tarvinnut. Kiitän *hali*

[muokattu 29.4.2004 17:37]

--
<3

Tiinuliinu81

Posts: 510

#103 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Sellaista ei kyllä tule mieleen.. Ehkä sen aika tulee vielä joskus..*hahjust*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#104 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mun mielestä on tosi ihana saada pusuja kullalta just herättyäni *pihkassa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

BuBu

Posts: 509

#105 • • BuBu
noo eipä sen kummempia suloisuuksia oo mulle tehty..
mut yksi kesä oltiin kaverin kanssa kreetalla ja siellä joka päivä nähtiin yksi hauska vanha ukkeli hotellin lähellä.. kun lähdön päivä koitti, tämä höpsö miekkonen antoi semmosen mega ison ihanan ruusun ja toivotteli hyviä elämän jatkoja..
hih musta se oli aika sulosta *blush*
*plur*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Leppäkerttu

Posts: 225

#106 • • Leppäkerttu
pikkusisko osti mulle leppiskorvikset joululahjaksi*plur* se oli tosi sulosta!!! menee kyl ainaki top kymppiin jos ei oo kaikista suloisin..
Avatar
#107 • • astaroth Guest
En tiedä... Ei sitten varmaan mitään... *huokaus*
Dementation

Posts: 2,892

#108 • • Dementation wednesday?
Mäkin olen elämässäni tehnyt tollaisia juttuja muille mistä puhutte,
mutta että joku olis tehnyt sellaista mulle..?

No eipä tuu mieleen... Kysykää paskoja juttuja, niitä riittää.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#109 • • astaroth Guest

Dementation:
Mäkin olen elämässäni tehnyt tollaisia juttuja muille mistä puhutte,
mutta että joku olis tehnyt sellaista mulle..?

No eipä tuu mieleen... Kysykää paskoja juttuja, niitä riittää.


Join the club, my man...!*hymy*
Jazmine

Posts: 1,009

#110 • • Jazmine Pösilö
Hmmh...*miettii kovasti*
Hei, nyt mää tiiän! *hymy*
Mun Nasu.. se on suloisin juttu, mitä oon kokenut. Sain Nasuni rakkaaltani ilman, että odotin saavani sen *iloinen*
Ja ison rutistuksen päälle *sydän*

En ikinä unohda sitä hetkeä..... *pihkassa*
*sydän*

--
Polcca on parasta *sydän*

Dementation

Posts: 2,892

#111 • • Dementation wednesday?

Astaroth:
Join the club, my man...!*hymy*



Pitäiskö meidän laittaa säteisiin pystyyn sellainen ”Meille ei oo koskaan tehty mitään suloista” - kerho? Vai olisko se liian säälittävää? *virne*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#112 • • astaroth Guest

Dementation:
Pitäiskö meidän laittaa säteisiin pystyyn sellainen ”Meille ei oo koskaan tehty mitään suloista” - kerho? Vai olisko se liian säälittävää? *virne*


Huimaava kaksijäseninen kerhomme kokoontuu siis huomenna Glorian yläkerran vessanoven edessä...*nauru*
Dementation

Posts: 2,892

#113 • • Dementation wednesday?

Astaroth:
---
Dementation:
Pitäiskö meidän laittaa säteisiin pystyyn sellainen ?Meille ei oo koskaan tehty mitään suloista? - kerho? Vai olisko se liian säälittävää? *virne*

---

Huimaava kaksijäseninen kerhomme kokoontuu siis huomenna Glorian yläkerran vessanoven edessä...*nauru*



Josset löydä mua sieltä, niin etsi unity ja kysy siltä *vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

marre

Posts: 105

#114 • • marre pieni punapää
ehkä suloisinta ikinä oli se, kun männä vuonna tulin väsyneenä töistä silloisen poikaystäväni luokse ja tuo oli laittanut mulle vaahtokylvyn valmiiksi ja sitten tarjoili mulle mansikoita kun olin kylvyssä. *plur* kylvyn jälkeen sain vielä hartiahieronnan.
se oli suloista *sydän*

--
i love you when you dance
when you freestyle in trance
such a pure expression

Dementation

Posts: 2,892

#115 • • Dementation wednesday?
Vieläkin jää kyllä nää mulle tehdyt suloisuudet varjoon, kun täällä on tosi ihania tekoja, mutta kyllä tässä nyt on kaikkea pientä suloista tapahtunut, ja yleistä ystävällisyyttä jopa suloisuuden mittakaavassa... *vink*

Lisää sitten joskus kun joku tekee mulle jotain oikein suloista.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Saara

Posts: 1,954

#116 • • Saara #2970
Hetki sitten kissa raapi mun persettä terävillä kynsillään.....

Että helpotti *lmao*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

kilobitti

Posts: 2,419

#117 • • kilobitti 1-2-3 techno
tein tänään itselleni puuroa.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

itis

Posts: 2,518

#118 • • itis Morning Star
Mä herään aamuisin joskus kuuden aikaan siihen että mut pussataan hassuksi ennen töihin lähtöä... toimii joka aamu *iloinen*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

bubbelgum

Posts: 2,477

#119 • • bubbelgum ~sylikissa~
Hmm.. Mulla on tainu elämäni aikana olla hyvä onni kun tulee heti mieleen monia juttuja mitä oon kokenu tai mulle on tehty.. *sydän*
Joskus yläaste-aikaan sillonen poikaystäväni osti mulle vappuna sellasen megaison ”i love you” sydänilmapallon.. Se kaunisti kotona seinää vielä monta kuukautta sen jälkeen ku ilmatki oli loppunu.. Samainen tyyppi teki kerran mulle kirjeen jonka se oli sit rullannu pergamentiks ja laittanu sellasen silkkinauhan ympärille, se oli aika sulosta *hih*
Eräs toinen tyyppi toi mulle ruotsinmatkaltaan sellasen kaulakorun joka oli sydän jossa oli kiinni pieni avain.. Sydämeen oli kaiverrettu teksti ”He who holds the key can open my heart”.. Siitä se irrotti sit sen avaimen ja piti sitä ite omassa kaulakorussaan.. *hymy*
Ja tietysti ainoon pidemmän suhteen aikana jossa oon ollu, niin ehti tapahtuu kaikenlaista sulosta.. Mm. exä osti mulle kultasen kaulakorun jossa oli pieni sydän, sormuksenki oon saanu.. Ja kerran ku se oli lähössä ulkomaille viikoks niin se osti mulle sellasen pienen pehmolelun, jota sitte kuulemma piti halia ku tuli ikävä ja se ei voinu olla halimassa...
Tällaset nyt tuli ekana mieleen noista vanhoista vähän isommista jutuista..

Tällä hetkellä taas onnelliseksi tekee oman kullan monet pienet suloset sanat ja teot.. Ihanat tekstiviestit joita lukiessa sydän hyppää muutaman lyönnin yli onnesta *sydän*
Ja onpa se kerran yllättäny mut ihan kunnolla.. Tuli nimittäin päivää aikasemmin kotiin lomille intistä, eikä ollu mitään kertonu siitä mulle.. Olin vielä sinä iltana myöhään ulkona ja tulin kotiin niin väsyneenä etten ees eteisessä tajunnu että sen tavarat oli siinä.. Oli kyllä vähän ihmettelemistä ku tajusin että mun sängyssähän nukkuu joku! *hih* Kummasti hävis väsymys ja oli sellanen ihQ plur olotila ja kestohymy päällä seuraavan vuorokauden ajan ainaki *plur*

Tulipa vielä mieleen yks sulonen juttu.. Viime viikonloppuna kun kultsi oli taas lähössä takas inttiin, niin mentiin vähän matkaa samalla junalla.. Oltiin ostettu sitä ennen jätskii sellasessa pikarissa.. Ja junassa istuttiin sit syöttämässä toisillemme sitä *hih*
Muutenkin täytyy nyt pilata sen \”häröilijän\” maine ja sanoa että se on kyllä suloisin ja huomaavaisin ja ihanin ihminen jonka olen koskaan tavannut *sydän*

[muokattu 12.5.2004 11:21]

--
Hullu ku pullosta tullu.

workunit

Posts: 261

#120 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
Elämän aikana tapahtunut vaikka mitä suloista mutta tässä olkoon sellainen, jonka muistan erityisen hyvin.

Sain lahjaksi Samppanjaa ja tuoreita mansikoita 25v - yllätyssynttärijuhlillani

Vaikkakin jokin aika sitten tapahtunut usean tunnin pussailu-sessio oli kyllä äärettömän suloista.