Suloisin juttu mitä sulle on tehty?

295 posts, 15 pages, 118,942 views

Mark

Posts: 7,311

#41 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
no on salettii, mutku se kuka ne on tehny lukee näitä myös *vink* eli ei viitti kaikkee kertoo ettei tuu turpakeikkaa himas ;)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

India

Posts: 475

#42 • • India
AAAaaiiihhh.. Näit on ihana ruveta miettimään... hymyilyttää varmasti loppu päivän!

Kultsuni joskus riidan takia paineli pihalle kävelee ja minä jäin kotiin itkua tihrustaan... Tosi paha mieli ja heti kadutti kaikki typerät sammakot mitä oli päästelly... No ajattelin vähän ajan päästä soittaa kunhan rauhottuu, mutta kultsun känny olikin jäänyt lähtiessä mun luokse ja eihän sitä millään sit saanu kiinni....*nyyh* Siinä kerkis jo miettii että tuleekohan ollenkaan...
Mut sitte ovi kävi ja kultsu tuli itse tuohesta tekemän sormuksen kanssa ja vielä oli jostain pihalta käyny kukankin varastamassa...
*sydän**sydän**plur**sydän**sydän*
huonosti allkanu... mutta silti niin ihana.....

*sydän**sydän*Lööv juu hani*sydän**sydän*
Cress

Posts: 405

#43 • • Cress
ku yks nais puolinen henkilö puri mua kielestä*justjoo*
no mä oonki tämmönen barbaari jolle ei mitää sulosta tapahdu..

[muokattu 28.6.2003 01:33]
Blues

Posts: 5,414

#44 • • Blues Koning van Afrika
En joudu suloisten tekojen kohteeksi koska välttelen niitä kaikin mahdollisin keinoin *nauru*
Ehkä se on ollut mukavinta kun on kävin silloisen tyttöystäväni luona ja tämä oli valaissut koko kylpyhuoneen kynttilöillä ja pyysi kylpyyn ja hieroi hartioitani puolisen tuntia että ja muutuin vahaksi *iloinen*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Riku

Posts: 3,187

#45 • • Riku The Little Prince
Kynttilänvalovaahtokylpy.

Muutama todella suloinen lahja ystäviltä ja rakkailta.

Ruusu <3

30 kerran suihinotto-lahjakortti lahjaksi *nauru*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Youzo

Posts: 1,175

#46 • • Youzo viidakkovekara

pHaze:
30 kerran suihinotto-lahjakortti lahjaksi *nauru*



*super**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**super*
*tipahtaa penkilta ja saa paskahalvauksen*....
Joo tuli oikeesti melkein ekana mullekkin mieleen tai ehkä ihan ekana...*nauru**blush*
Ei seksi ole mulle tärkeintä*justjoo*
Andy

Posts: 1,019

#47 • • Andy
-Sain Mauno Koivistolta kiitos kirjeen q voitin junnuna synntärikortin teko kilpailun tasavallan presidentille.............
....No sain sit 'kiitos kirjeen'......Se oli iha pressa omaa käsialaa ja oikeen leimat lopus....
...No en sit oikee junnuna tajunnu sen arvoo, vaa heitin sen helvettiin.....Muzi kävi ettii sitä taloyhtiön roskixesta asti...hhaahahaha*joo*

-Sain joskus muinoin ekan levytyssopimuxen....jiiiihhaaaaa....se oli vientii..kusi pursus korvista...

-Sit oli joskus synttäri blowjobbi...se oli iha jees.....

-Saksassa WEWIILLNEVERSTOPLIVINGTHISWAY-bileet Rastatissa *pelle*

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Avatar
#48 • • Frequency Guest

ZRO:
-Sain Mauno Koivistolta kiitos kirjeen q voitin junnuna synntärikortin teko kilpailun tasavallan presidentille.............
....No sain sit 'kiitos kirjeen'......Se oli iha pressa omaa käsialaa ja oikeen leimat lopus....
...No en sit oikee junnuna tajunnu sen arvoo, vaa heitin sen helvettiin.....Muzi kävi ettii sitä taloyhtiön roskixesta asti...hhaahahaha*joo*



Säähän oot julkkis!!!
*nauru**iloinen**hih*
Chatte

Posts: 4,085

#49 • • Chatte Team Teknolipat :)
Suloisimpia juttuja...

Lahjaksi saatu tyynyliina, jossa lukee ”paras ystäväni ei koskaan huuda eikä kiukuttele” *vink*
Runot, jotka rakas ihminen on kirjoittanut mulle...
Veden tarjoaminen bileissä
Herkät tekstarit
Synkkänä aamuna ystävältä saatu nettikortti: ”usko vaan, tänään on hyvä päivä”
Vaatteen lainaaminen, kun palelen
Halaus pitkän ikävän jälkeen
Lempibiisin soittaminen
Unohtuneen korun hakeminen rannalta
Vilpitön hymy tuntemattomalta
Omasta ruuastaan tarjoaminen nälkäiselle ja rahattomalle

Ja suloisten tekojen top10:n huipulla on se, että joku ihana ihminen laulaa mulle... *sydän**sydän**sydän*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#51 • • Taika Guest
Silloin kun on paha olla ja haluaisi juosta vain kaikkea karkuun, sulle läheinen ihminen pitää susta niin kauan kiinni et kaikki ikävä lakkaa olemasta ainakin hetkeks..Sanoja ei välttämättä aina tarvita..
*sydän*
Hixxy

Posts: 522

#52 • • Hixxy HaroPup
”Friends are like stars, u cant always c them but u know they´re always there” *hymy* enää en muista kuka lähetti tän textarina mut sanat muistan varmaa ainuaan~~
cheat

Posts: 796

#53 • • cheat
olin aikanani saksassa ravintolassa töissä, olin viimeistä iltaa vuorossa ennen kotiinlähtöä, joku asiakkaista oli jättänyt pöytään pitkän tummanpunaisen ruusun, mä ite olin keittiössä, enkä nähnyt tätä, kun paikka oli suljettu ja siivoiltiin, meidän kaksi tarjoilijapoikaa, toinen italiallainen ja toinen jenkki, polvistuivat mun eteen, Thomas ojensi mulle tän ruusun ja Franco laulo sen Nek:n biisin, Laura non cé... poru pääsi.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Elsa F

Posts: 2,763

#54 • • Elsa F Koululainen :)
Lauantain ja sunnuntainvälisenä yönä yks kiltti ja kultanen klubbaripoika heitti mut himaan*sydän* Se viel jakso venailla mua selvinpäin, ku mul vähän kesti...

Ja eilen illalla Minni laitto mulle lämmintä pastaa, ku olin väsynyt ja nälkäinen*plur*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

keijukainen

Posts: 1,599

#55 • • keijukainen kiksumurmeli
Kun eräs ihana ihminen kantoi mut sohvalta sänkyy ku olin nukahtanu kesken leffan *sydän*

--
*seepla*

hrdkvr

Posts: 3,929

#56 • • hrdkvr KURGO
mulla on paha tapa tehä tollaista pikkusuloista päivittäin...
pelkään vaan että joskus siitä loppuu teho ja alkaa olee itsestäänselvyyttä, mutta minkäs ittelleni voin..

mutta tollaset yleisimmät viikon ohjelmassa:

-hieronta
-kukat
-kotitöihin osallistuminen vapaaehtoisesti
-ruoanlaitto valmiiksi..myös viikonloppu aamiaiset
-yllärit
-kumppanin hiustenpesu päähieronnalla...tää on bravuuri..koittakaa

--
-keep it hard-

Jii-75

Posts: 459

#57 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

hardikaveri:
-kumppanin hiustenpesu päähieronnalla...tää on bravuuri..koittakaa




siis oikeesti toisen peseminen on jotain mitä ihmiset aliarvioi:) se on makeeta molemmille:) mä harrastan ainakin :)

--
dodiih

ravec

Posts: 1,102

#58 • • ravec
Vaaleenpunaisia pusuja sunnuntai aamuna/päivänä bileiden jälkeen.

Hau, hau.... *sydän* to Jenni
Avatar
#59 • • GoA Guest
*Miettii* Julmaa, ei tule mitään mieleen. *uuh*
ezzy

Posts: 8,060

#60 • • ezzy Droid-pappa
köyhät ritarit aamupalana mansikkahillon ja jäden kanssa oli kohtis*sydän*

oon aika low-maintenance*plur*