Suloisin juttu mitä sulle on tehty?

295 posts, 15 pages, 118,946 views

_soleil_

Posts: 75

#225 • • Edited _soleil_ Klingon Woman
Vaikka yksi niistä (tai monta):
Eräs ihminen tiesi, että olen etsinyt puolet elämääni sellaista anime-piirrettyä kuin Swan Lake.Ja kerroin miten sitä ei ole enää olemassakaan tietojeni mukaan. Tuhoutui pienenä vielä se videovuokraamo tulipalossa mistä olin vuokrannut sen kasetin monta kertaa ihan pienenä. Ja lopulta lakkasin etsimästä. Niin vanha piirretty, etten edes tajunnut että olisi tietysti mahdollista se ehkä löytää.. se oli tunnesyistä tosi rakas video.
Sitten en tiedä miksi kerroin tästä eräälle.

Hän etsi käsiinsä ihmisen. Tutki todella asiaa. Ja meni hakemaan työmatkallaan minulle sen videon amerikasta. Koukkasi kyllä jonkinverran matkallaan sen takia. Halusi henkilökohtaisesti hakea sen siltä ihmiseltä, jolla oli tämä video vielä.

Ja sitten toi sen, ilman että edes tiesin että onko se oikeasti mahdollista.

Ja monta monta muuta juttua....

Sama ihminen mm. antoi joululahjoja ja oli kirjoittanut joka lahjan päälle jonkun suloisen hellittelynimen... :)...

Juu, ja sitten kaunista musiikkia minulle on tehty. Kiitos.

Pakko vielä lisätä se, että kerran kun olin 40 asteessa kuumeessa, jotain sitä luokkaa ja olisi pitänyt matkustaa junalla/bussilla varkaudesta vantaalle.. niin merkitsi tosi paljon että ystävä lähti mua hakemaan vantaalta asti kotiin.... en olisi oikeasti selvinnyt matkasta, ja oli pakko päästä silloin lähtemään :/...

Tulee kokoajan mieleen lisää: Kerran tuli mystinen kukka-lähetys ovelleni monta tulipunaista ruusua.. pikkasen ilahduin =)

Ja just yllätysvisiitit ihanilta ihmisiltä: Luulin etten näkisi, ja yhtäkkiä ovatkin ala-ovella..... just kun on ollut niin töks-olo.. ja sit rakas onkin lähellä.

..ehkä lopetan nyt tämän aiheen muokkauksen.......
Lallu

Posts: 356

#226 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
Yks väsyny ilta ja olin nukahtanu taas kesken leffan sohvalle, poikaystävä oli sit kantanu mut sänkyyn ja herätti näyttäen et oli siivonnut ja järjestäny mun megasotkusen/siivottoman vaatekaapin sillä välin ku nukuin.. se oli must tosi sulosta *hihu*
Trixie

Posts: 1,342

#227 • • Edited Trixie
Musta tuntui niin hyvältä kun tuossa taannoin olin kipeänä niin oma kulta haki sängystä peiton ja kääri mut siihen kun sohvalla oleilin ja sen jälkeen se keitti mulle vettä ja pisti panadol hottii et olo helpottais*hihu*
Päälle viel silittelyt ni mie olin ihan sykkyräl*plur*

--
face your fears and live your dreams

luode

Posts: 287

#228 • • luode
näitä on niin ihana lukea. tulee oikein hyvä mieli. *sydän* *aplodit*
Mellu-

Posts: 4,006

#229 • • Mellu-
herään aamulla tukka pystyssä ja eiliset meikit poskilla, hieman kärttyisenä jopa katson että onko toka herännyt jo.. siinähän se tuijottaa ja ekat sanat on tyyliin " vitsi ku sä oot sulonen ku oot just heränny" ja nousee keittämään mulle kahvia *hihu*

kiva fiivis*sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jusna666

Posts: 1,447

#230 • • Jusna666 Diablo

Ninka, 28.11.2005 18:45:

Mutta vaikka huomasi että siinä perheessä ei ollut asiat kohdallaan oli tyttö aina hyvän tuulinen, eloisa, iloinen ja hymyilevä. Aatonaattona tytön ollessa kaupasse se toivotti minulle niin iloisena ja silmät loistaen "Hyvää Joulua" että meinas itellä tulla tippalinssiin *enkeli*



No niin meinas jo tätä lukiessakin *nyyh*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Jusna666

Posts: 1,447

#231 • • Jusna666 Diablo
Joka ilta kun pääsen töistä kotiin niin kulta hymyilee iloisena ovella ja halaa ja antaa pusun.
Siinä vaan tulee NIIN hyvä olo kun tuntee itsensä tärkeäksi ja sentään joku oikeesti oottaa ja ikävöi ja välittää jopa minustakin.. *pihkassa*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

vinsku

Posts: 749

#232 • • vinsku huba huba
Rakas sanoi, että on huono kirjoittamaan, ja pahoitteli, kun minä kirjotan sille kirjeitä, mutta se ei vastaa. (Eikä se kyllä minua yhtään haittaa.) Sitte yks päivä se oli kirjottanu armeijassa ollessaan päivystämässä 100 asiaa joita se rakastaa minussa *plur* *sydän* se on ihaninta mitä kukaan on miulle tehnyt/antanut. :) Vilpittömästi.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Eternity

Posts: 158

#233 • • Eternity
Mun kulta heräs kerran aamu 4 ja heitti mut 30 km töihin ettei taksilla tarvinnut lähteä vaikka meni itse vasta 8 töihin,se on ihaninta mitä kukaan on koskaan mulle tehny.Se myös yllätti mut vähän aikaa sitten ja oli töistä tullessaan yllärinä ostanu pussillisen mansikoita mulle *plur* *pihkassa*
enkeliina

Posts: 169

#234 • • enkeliina kiksurinsessa
Sain kullalta pinkin ruusun ja kultaiset sydänkorvakorut riitaisan päivä jälkeen, kun oli lähtenyt kaupungille rauhoittumaan *sydän*
...ja nyt se höpsö tuli tänne työpaikalleni vastaan ennen kuin ehdin päästä täältä pois ja nyt oon ihan tohkeissani, kun tää päivä on ollut muuten niin huono...
Muuten yleensä se on minä joka noita juttuja joutuu tekemään eikä niitä taas ikinä mulle tehdä. Nyt oon tosinsaanu vähän huomioo osakseni :> Ehkä se siitä kun vähän vihjailee ;)

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Laura

Posts: 365

#236 • • Laura pikkulaura/kanimummo/jänislaura
Niitä on monia, mut viimesin oli se ku mun uudet kengät oli kantapäästä niin hangannu niin kulta kanto mut kaupan hedelmä tiskiltä kassalle<3
-Kerttu-

Posts: 4,542

#237 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tää on ihana topicki..*sydän* Tämmösen romantikon suosikki! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

vaavu

Posts: 1,324

#238 • • vaavu vara-vana
Ville toi tänä aamuna shamppanja-aamiaisen sänkyyn ja kosi siinä samalla *sydän*

Sillä oli sormuksetkin ja kaikki. En ihan osannut odottaa tällaista kyllä. *pökr*

Tänään illalla mennään ravintolaan syömään, paikka on vielä yllätys.
toma

Posts: 2,009

#239 • • toma Tototoototo

vaavu, 3.6.2006 16:06:
Ville toi tänä aamuna shamppanja-aamiaisen sänkyyn ja kosi siinä samalla *sydän*


Heruisko nimi listaan häihin? Ja tota.. voisinko saada avecin, on saleen joku söpö tyttö jonka voisin ottaa messiin?-)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

thomas

Posts: 5,618

#240 • • thomas

vaavu, 3.6.2006 16:06:
Ville toi tänä aamuna shamppanja-aamiaisen sänkyyn ja kosi siinä samalla *sydän*

Sillä oli sormuksetkin ja kaikki. En ihan osannut odottaa tällaista kyllä. *pökr*

Tänään illalla mennään ravintolaan syömään, paikka on vielä yllätys.



onnea onnea =)