Suloisin juttu mitä sulle on tehty?

295 posts, 15 pages, 119,112 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#81 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

kei:
---
Hyzenthlay:
Ai niin. Sillon, kun mulla oli vielä jänis, niin se tuli aina nuolemaan mun poskia jos olin surullinen tai itkin *nyyh* se oli sen tapa lohduttaa...

---
Ihan oikea _jänis_? Ei kani? :o



ei kun ihan kani.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

tez

Posts: 188

#82 • • tez hottie
Poikaystävä osaa aina yllättää kaikilla ihanilla jutuilla. *sydän* parasta on ne arjen pikku asiat: kun tulee kotiin väsyneenä ja toinen on laittanu ihanaa ruokaa ja kattanu pöydän ja kynttilät palaa, kliseistä mutta toimii!

Parasta on kun aamulla herää toisen kainalosta ja toinen sanoo että rakastaa minua.

huaah.

--
...do you fuck as well as you dance?

tez

Posts: 188

#84 • • tez hottie

Wert:
---
tez:


Parasta on kun aamulla herää toisen kainalosta ja toinen sanoo että rakastaa minua.


---



Tota ei vaan kuule liian usein *hahjust*

yleensä joutuu pitämään levyjä kainalossa ja sanoa niille toi ylläoleva *hih*



*iihhih* unohda välillä levyt ja annan naisellesi kunnolla aikaa...?

--
...do you fuck as well as you dance?

Rocca

Posts: 3,064

#85 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Ittel eip oo miittään käny...mut näit ku lukee ni saa ainaki hyvän mielen ittelle*nauru**hymy**joo**enkeli**sydän*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Optik

Posts: 1,691

#86 • • Optik Piikkisika/Outopallo
mulle tälläsiä oo ikinä tehty *uuh*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Erika

Posts: 168

#88 • • Erika
Pienet asiat ovat tärkeimpiä.
Aamulla herätessä hiukset pystyssä,rakas kertoo hymyillen kuinka kaunis oon ja
takka ja lämpimät karvatossut ovat aina valmiina...koska palelen aina.
Toisen hymyillessä sanomatta sanaakaan,korvaa usein monet teot.

*hali**sydän**sydän**sydän*
Amethyst

Posts: 174

#89 • • Amethyst A wonderful purple gemstone
Pienet asiat tekevät onnelliseksi...se, että annetaan huomiota..Suloista on nukahtaa sylikkäin ja herätä aamulla kullan suukkoihin, nenäpusu pakkasella, on söpöä kun omat sormeni ovat ihan jäässä ja toinen lämmittää niitä.. *plur* Pikapuhelu, jossa kertoi että olen ihana.. Ja koska itse tykkään viesteillä, niin söpötys-tekstarit tietenkin aina saavat hymyilemään... *blush* *iloinen*

Joskus aikoinaan ensirakkauteni järjesti mulle vaikka mitä ylläreitä, joista ehkä parhaiten jäi mieleen 1-v päivämme. Silloin hänen luokseen ajaessani kuulin radiosta oman nimeni ja minulle omistetun kappaleen, joka oli ensimmäinen, jonka olimme yhdessä tanssineet. Lisäbonuksena kiltti Novan juontaja lähetti mulle paketin suklaata, nam =) Poikaystäväni oli kuulemma puhunut hänet ympäri ja vakuuttanut, että juuri minä ansaitsen sen. Joo...se oli silloin. *nauru*

Mut eipä niistä suloisista ja ihanista teoista ja eleistä saa ikinä tarpeekseen, vai mitä? *joo*

-Amethyst-

--
-Amethyst-

Howdy

Posts: 7,955

#90 • • Howdy Oldie
Ei sellasta olekkaan *igor*

--
Käpy vailla vertaa

kuu

Posts: 1,174

#91 • • kuu tyttttö
Kun rakas ystävä antaa pusun poskelle ilman kummempaa syytä. *sydän*

--
köh köh

Tyly

Posts: 908

#92 • • Tyly
Joku semmoinen ihan arkinen juttu. Siis ett rakas tulee vastaan ovelle kotona ja huomaa hänestä, että on iloinen kun tulen kotiin!*hali*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

tiipi

Posts: 506

#93 • • tiipi
ei ehkä kaikista suloisin, mutta tulipa mieleen kun katselin vanhoja kirjeitä...

joskus ylä-asteella kolme parasta kaveria koulusta lähetti mulle kirjeen kun olin kipeenä poissa koulusta. tuolloin ei tullu hirveesti oltua kipeenä, se oli oikeestaan tosi harvinaista ja ystävät ajatteli sitten piristää mua sillä kirjeellä. olin sitte vielä toisenki päivän kotona, ja silloin posti toi sen ihanan kirjeen, joka oli laitettu itsetehtyyn kirjekuoreen, ja johon kaikki kolme oli sekasin kirjottanu mulle terveisiä.
se kyllä piristi! *hymy*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

rec

Posts: 2,923

#94 • • rec

Howdy:
Ei sellasta olekkaan *igor*



Höpöhöpö! *hali*
Sinza

Posts: 2,227

#95 • • Sinza
No yks mikä tulee mieleen, niin vuosia sitten ex-avomies oli siivonnut kämpän ja valmistanut meille ihanan kynttiläillallisen kun mä tulin kotiin.. *hymy* Lisäks kaikki pikkusysterin tempaukset on aina ihan *plur*!!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Maina

Posts: 261

#96 • • Maina
Voi, nää jutut saa kyl miettimään kaikkee ihanaa mitä itselle on tapahtunut *hih*

Mun mielestä kaikista suloisempia on juuri ne jutut mitkä tapahtuu aamulla ku oot vielä ihan uninen ja sekaisin ja ihan peikon näköinen.
Silloin on ihanaa ku joku on laittanut sulle aamupalaa, kutsuu söpöksi (vaikka totuus on jotain ihan muuta), tai vaan käpertyy kainaloon ja antaa aamusuukon *pihkassa*
Ei voisi päivä paremmin alkaa!

Tosin onhan ne ”suuremmat” teotkin ihania!
Olin lähdössä n. 2 kuukaudeksi matkalle ja silloinen ex oli just saanut uusimman demonsa valmiiksi ja sain sen sitten mukaan matkalleni. Sieltä löytyi mulle omistettu biisi jonka tää jätkä lauloi aivan ihanalla äänellänsä. Sitä oli niin ihana kuunnella aina kun koti-ikävä vähänkin alkoi vaivaamaan *hali*
ella_

Posts: 1,329

#97 • • ella_
ihan totta mitä maina sanoi että noi pienimmät jutut on niitä ihanimpia *sydän*

koti-ikävästä tuli mieleen että kun olin lähdössä sinne ausseihin (silloin luulin että loppuiäkseni, mut täälläpä ollaan) niin ihanat rakaatt kaverit oli tehny sellasen paksun kirjan mihin oli liimailtu kuvia meidän lapsuudesta ja teini-iästä ja muuta (varsinkin kaikki kamalimmat kuvat) ja sinne oli kirjoteltu tekstejä ja kaikkea.. ja siinä etusivulla luki että tämä on rakkauskirja ellalle. avasin sen vasta koneessa ja tietty pillahdin heti itkuun *blush*

--
Elementary, my dear.

Avatar
#98 • • Fia Guest
Paras ystäväni, 3-kymppinen äärimmäisen romanttinen mies, pyysi minut eräs lauantai ilta heille alottelemaan ennen baarikierrosta. Hän kielsi syömästä kotona, joten arvelin että oli laittamassa ruokaa.. Oli kuitenkin valmistanut täytettyjä plinejä joita nautittiin kynttilänvalossa, musiikkia kuunnellen ja pöydällä oli sitten vielä ruusun terälehtiä leviteltynä... Minä se sitten rupesin itkemään kun näinkaiken tämän! Aikas klishée, mutta en ikinä unohda sitä ja sillon tuntu et joku oikeesti välittää!*hymy*
Avatar
#99 • • Nancy Guest
Olin treffeillä yhden unelma pojun kanssa ja ne meni todella loistavasti. Tää jätkä tuli sit vielä illalla mulle kylään. Takin riisuttuaan tää tyyppi ojentaa mulle kismetin...sano et niitä oli ollu kotona keittön pöydällä ja oli ottanut yhden sellaisen mulle. Pieni juttu, mut uppos muhun ihan täysillä....*sydän*

ps: se kismetin suojapaperi on mul vieläkin tallessa, kirjan välissä, vaikka tästä on aikaa kulunnu jo yli puol vuotta...
Lyra

Posts: 666

#100 • • Lyra
hhm.. yksi poika oli kerran kiivennyt kasvitieteellisenpuutarhan aidan yli (kysynyt ensin poliiseilta jotka olivat olleet kytiksel siin lähistöllä et vartioittekste tuota kasvitieteellist,jotka olivat vastanneet et ei....) ja nyysinyt sieltä ruusun, ja antoi sen sitten treffeillä miulle.. *sydän*
ainut kerta viel jolloin olen saanut kukkia pojalt *sob*

[muokattu 29.4.2004 16:56]