Suloisin juttu mitä sulle on tehty?

295 posts, 15 pages, 119,110 views

Yonna

Posts: 372

#61 • • Yonna
Hmmph..Varmaan se kun olin muutama vuosi sitten kotibileissä, aivan järkyttävässä humalassa..arvatenkin tuli paha olo. Poikaystäväni tuli pitämään hiuksistani kiinni kun oksensin. Silloin tosin se ei mitenkään suloiselta tuntunut, mutta jälkeenpäin tuntuu oikeastaan aika liikuttavalta*nauru*

Mutta muuten ei taida tulla mitään suloista juttua mieleen..
shaman

Posts: 270

#62 • • shaman

Lost-Soul:
Mul on vähän toisella lailla... Jos katotaan jotain leffaa tai jotain.. ja kummatkin on ostanut omat karkit, niin mä tykkään aina syöttää ”mun” karkkeja tyttöystävälleni... *igor*


Got that...Kerran olin leffassa silloisen tyttöystävän kanssa ja herkän kohtauksen aikana hän antoi mulle sellasen punasen pehmeen karkkisydämen...se oli kyl suloista. vois tapahtuu vaikka uudestaankin *justjoo*

--
*piis*

Blues

Posts: 5,414

#63 • • Blues Koning van Afrika
Ei ole suloisin mutta mun sydäntä lämmitti se tänään kun koirani toi suussaan meikäläiselle hesarin kouraan jota se ei ole koskaan ennen tehnyt viimeisen 10-vuoden aikana. Lukunautinto oli katossa mutta kuolasta oli pikkasen haittaa *nauru*

[muokattu 27.8.2003 23:11]

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Roger Roger

Posts: 3,372

#64 • • Roger Roger Kentti
Kummityttöni pommppi tasajalkaa mun pään päällä juoluaattona (pari vuotta sitten). Oli vielä hirvee darra... Olihan se ehanaa.

Ja nyt mul tuli ikävä kummityttöäni *nyyh**sydän**nyyh**sydän**nyyh**sydän*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

kuu

Posts: 1,174

#65 • • kuu tyttttö
Tuntuu, ettei kukaan ole tehnyt pitkään aikaan minulle mitään suloista tai ihanaa..Hööööh.Saa olla vapaaehtoinen *joo*

--
köh köh

Roger Roger

Posts: 3,372

#66 • • Roger Roger Kentti

kuu:
Tuntuu, ettei kukaan ole tehnyt pitkään aikaan minulle mitään suloista tai ihanaa..Hööööh.Saa olla vapaaehtoinen *joo*

o/

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

kuu

Posts: 1,174

#67 • • kuu tyttttö
Juuuuu *plur*

--
köh köh

Saarus

Posts: 95

#68 • • Saarus
* ex oli muinoin vaivalla ja tuskalla saanu hommattua ruusun mulle synttärilahjaks, mut just kun se tuli ovest sisään ni se kompuroi ja siit ruususta tippu se nuppu... (hitot ruususta, ajatushan se tärkein)
* kuumetta 39,9 astetta, ketään mailla halmeilla ja buranavarasto tyhjä. Kamu tuo mulle appelsiineja, kuumaa mehuu, särkylääkettä ja käyttää mun koiran lenkillä vaikka ei koirista niin välitäkkää
* kaveri, jolla ollu vähän hankaluuksia elämässä halas ja sanoi: ”oon nii onnellinen että sie olet olemassa”

ei nyt tuu muuta mieleen, mut kyllä mieki uskon noihi arkipäivän pikkujuttuihin enempi ko mihinkää superjärkättyihin. Tollasen pitää tulla ihmisestä itestään


*joo*

--
-life is life and show must go on-

keisha

Posts: 1,394

#69 • • keisha bullet with butterfly wings
Teinisöpöilyistä tulikin mieleeni....

Olin ensirakkauteni, ja tulevan ensimmäisen poikaystäväni luona käymässä ensimmäistä kertaa, ja se keitti mulle itse kaakaota ( muki mistä sitä join muodostui mun nimikkomukikseni). Ei mistään oboy-valmishutusta, vaan ihan oikeasta kaakaojauheesta ja maidosta. Sitten käytiin käsi kädessä lumisateessa kävelemässä Kaivarin rannassa ja tekemässä lumienkeleitä :)

Hauskana sattumuksena viime viikolta kerrottakoon, että olin pitkästä aikaa eksäni luona kylässä ja sain vanhojen aikojen kunniaksi kaakaota. Siinä jotain sählätessäni onnistuin paiskaamaan ”mukini” lattialle niin että siitä irtosi korva. No, kuulema ainakin oikea ihminen rikkoi sen *nauru*

[muokattu 27.9.2003 02:33]

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Howdy

Posts: 7,955

#70 • • Howdy Oldie
Eräs ihminen oli laittanut ihanat ruuat ja kynttilät ... pukeutunut nätisti .. kun tulin väsyneenä reissulta ja sanoi ”mie armastan sinnuu” .. mutta se on historiaa se .....

--
Käpy vailla vertaa

kuu

Posts: 1,174

#71 • • kuu tyttttö
On kuiskittu kauniita asioita korvaani ja jaksettu pitää hellästi silitellen monta tuntia :)

--
köh köh

MaSari

Posts: 1,986

#72 • • MaSari space jammer

kuu:
On kuiskittu kauniita asioita korvaani ja jaksettu pitää hellästi silitellen monta tuntia :)



*sydän*

Voih.. Tollanen on niiiiiiin ihkuuu *plur*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

kuu

Posts: 1,174

#73 • • kuu tyttttö
Niiin on! *hali*
Lisää vaan..

--
köh köh

Avatar
#74 • • ALIEN Guest
toinen koiristani kusi sängylleni... *igor*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#75 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
on ihan mielettömän suloista, kun oma kulta käy vaikka karkkikaupassa ja ostaa samalla niitä karkkeja, joista tietää mun pitävän *plur* ihkua.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#76 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ai niin. Sillon, kun mulla oli vielä jänis, niin se tuli aina nuolemaan mun poskia jos olin surullinen tai itkin *nyyh* se oli sen tapa lohduttaa...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#77 • • GoA Guest
Kun alkaa tarkemmin muistelemaan niin onhan noita pieniä ihania asioita tapahtunut. =)

Ainakin yksi pieni ihana asia oli kun ensirakkauteni lähetti minulle tekstiviestin missä luki että rakastan sinua todella paljon. Se lämmitti sydäntä silloin ja mukava muisto tuokin on nuoruudesta. *hymy*

Myös kavereiden puolesta on tullut suloisia asioita. Ainakin se tuntuu todella hyvältä kun joku sanoo että on todella tärkeä ja ihana ystävä.

Loppujenlopuksi pieniä asioita mutta kuitenkin sellaisia joiden merkitys on suuri.

Ja noita saadakseen täytyy tehdä itsekin ihania asioita muita kohtaan. Ainakin kohtuullisesti olen omassa mielessä tuossa onnistunut. Mikäs sen mukavempaa kuin se että saa jonkun henkilön hymyilemään. *hymy* Eli kaikki vain piristämään muiden päivää pienillä asioila. *joo*

[muokattu 26.10.2003 10:58]
keisha

Posts: 1,394

#78 • • keisha bullet with butterfly wings

Hyzenthlay:
Ai niin. Sillon, kun mulla oli vielä jänis, niin se tuli aina nuolemaan mun poskia jos olin surullinen tai itkin *nyyh* se oli sen tapa lohduttaa...

Ihan oikea _jänis_? Ei kani? :o

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

ParodY

Posts: 2,483

#79 • • ParodY käsittämättömyyden huippu
Suurin piirtein kaikki unohti mun synttärit tänä vuonna paitsi yks kaveri muisti ne ja lähetti mulle onnittelut*blush*... Tähän hätään en keksi mitään muuta suloisempaa juttua mitä mulle olis tehty *hih*
hallucinogen

Posts: 8,190

#80 • • hallucinogen Edain
Mä sain kerrasen sellasen pehmolelun joka piti käsissään sydäntä ja jossa luki ”i wuff you” (se oli koira) *iihhih*

--
pikku-*possu*