Suloisin juttu mitä sulle on tehty?

295 posts, 15 pages, 119,108 views

Karvinen

Posts: 699

#121 • • Karvinen SekaiSin MariSta
täs tulee ihanin tekstiviesti minkä oon saanu:

”Uppoan silmiis kuin valtamereen, kun suljen silmäni näen hiuksesi revontulina ja hymysi halvaannuttaa ajattelukykyni tunneiksi”

viel ei oo selvinny kuka ton on raapustanu mutta lähettäjä on selvillä...
(varmaa jostai runokirjast bongattu, mutta ihana silti...)

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

hAllimAlli

Posts: 28

#122 • • hAllimAlli

Karvinen:
täs tulee ihanin tekstiviesti minkä oon saanu:

”Uppoan silmiis kuin valtamereen, kun suljen silmäni näen hiuksesi revontulina ja hymysi halvaannuttaa ajattelukykyni tunneiksi”

viel ei oo selvinny kuka ton on raapustanu mutta lähettäjä on selvillä...
(varmaa jostai runokirjast bongattu, mutta ihana silti...)



Jaahas Karvinen!! Toi oli sulle, ei muille!! Eikä se oo mistään kirjasta bongattu!! *kivatsulle*

--
..baby just come to me, be what you wanna be
using your fantasy, I need your soul to see..

Avatar
#123 • • Keijutyttö Guest
Poikaystäväni on nykyään ottanut tavakseen aamuisin ennen kouluun lähtöä tulla istumaan sängyn reunalle viereeni ja silittää poskeani. Se on suloista, kuten myös jos itse voi huonosti ja toinen on vaikka tehnyt ruokaa tai vain pitää seuraa sairaalle.
mXu

Posts: 73

#124 • • mXu A Broud Member of B.W.B.T
Täytyy olla samaa mieltä enemmistön kanssa että pienet asiat ovat todella tärkeitä!! Onneksi on ihania asioita osunut omallekin kohdalle.

Viimeisenä työpäivänä pidetyt yllätysjuhlat piristivät kummasti! Vaikka muutamalle työkaverilla tulikin vähän haikea olo ja tippa linssiin.. Ystävät osaavat välillä yllättää suloisesti, esim. viimeinen synttärilahjani muutamalta ihmiseltä oli taulu, johon oli koottu tärkeitä ihmisiä eri kuvista elämäni varrelta. Takuu varmasti menossa seinälle muistuttamaan hyvistä hetkistä!

Vanhat rakkaatkin ovat muistaneet monilla tavoilla. Esim. lounaan tuominen töihin, ”rakastan sinua”-muki (todella siirappia, tiedän :), väsyneenä kotiin tullessa syliin kaappaus ja siirtyminen makkariin.. Mutta todellisia herkkuja ovat juuri pienet kosketukset, lauseet, käpertymiset, eleet, katseet, jne. *huokaus* Niitä ei saa koskaan liikaa...

--
"Seksi on kuin pelaisi bridgeä. Jos sinulla ei ole hyvää kumppania, niin sinulla on parempi olla hyvä käsi." Woody Allen

Avatar
#125 • • RINY Guest
Juuri tos vähän aikaa sitten tänään kävi niin et poikaystävä lopetti puhelun vähän hätäsesti ja ku puhelu loppus niin sinä aikana ku ehin pestä hampaat hän oli lähettäny yhden viestin ja soitanu kolme kertaa pyytääkseen anteeksi sitä että lopetti puhelun niin tönkösti. Sano että tuli paha mieli kun ei sanonut edes hyvää yötä. *sydän* Oli kyl aika sulonen juttu, vaikka ei niin kovin erikoinen. *iloinen* *sydän*
Violette

Posts: 102

#126 • • Violette Humppamuija
Yksi suloisimmista jutuista ainakin on se, kun rakkaani auttaa minua kuukautiskipujen yllättäessä ja pitää kättään alavatsani päällä - ”lämpöhaude” helpottaa kummasti *joo* On myös todella ihanaa herätä keskellä yötä siihen, kun kulta silittelee ja suukottelee minua joka paikasta *plur*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

helluli

Posts: 381

#127 • • helluli pupunen / hababambi
mä yleensä herään aamu-/lähtösuukkooon...(ja kahvin tuoksuun *iloinen*) ja onhan se suloista, että mulle soitetaan sit vielä.. että olenko varmasti herännyt ja noussut *plur*
...mikään ei voita pieniä hellyydenosoituksia ja lempeitä sanoja!

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

curry

Posts: 474

#128 • • curry ^mauste^
Aluksi mietin, onko tämä pelottavinta, mitä mulle on sanottu ja tehty, mutta käännän sen kuitenkin ehdottomasti suloisen puolelle... Eli olin kultani kanssa eräänä yönä sohvalla juttelemassa syvällisiä ja silittelemässä toisiamme, kun yhtäkkiä hän sanoi lempeästi, että olen ensimmäinen mies, jonka kanssa hän haluaisi saada lapsen ja minusta tulisi kuulemma huippuisä!! *huh* *blush* *pihkassa* Menin kyllä sanattomaksi ja tuli äärettömän hyvä olo, vaikka olen yleensä varauksellinen koko aiheen suhteen.... *hihu*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

Avatar
#129 • • Edited ALIEN Guest
joskus kännissä olin kertonut eräälle upealle naiselle olevani ehdoton Phil Collins -fani viimeiset 13 -vuotta. No siinä sitten tapailtiin ja sekstailtiin pari vkoa ja kun synttärini tulivat hän päätti viedä mut Papa Giovanniin syömään ja piti huolta loppu illasta, että eilien oli tyytyväinen. Ja mikä parasta seuraavana aamuna hän oli jättänyt pienen lahjan mulle - phil collinsin kokoelma cd:n, minkä sisältämään vihkoseen kirjoituksen ”another day in paradise 1.7.2001”
*Sydän**aplodit*
Violette

Posts: 102

#130 • • Violette Humppamuija

curry:
Aluksi mietin, onko tämä pelottavinta, mitä mulle on sanottu ja tehty, mutta käännän sen kuitenkin ehdottomasti suloisen puolelle... Eli olin kultani kanssa eräänä yönä sohvalla juttelemassa syvällisiä ja silittelemässä toisiamme, kun yhtäkkiä hän sanoi lempeästi, että olen ensimmäinen mies, jonka kanssa hän haluaisi saada lapsen ja minusta tulisi kuulemma huippuisä!! *huh* *blush* *pihkassa* Menin kyllä sanattomaksi ja tuli äärettömän hyvä olo, vaikka olen yleensä varauksellinen koko aiheen suhteen.... *hihu*



Tein poikaystävälleni vähän saman jutun... Sanoin hänelle, että jos joskus hankin lapsia niin haluan ehdottomasti ne hänen kanssaan enkä kenenkään muun. Hän sanoi, että se on suloisinta mitä hänelle on ikinä sanottu *hihu* Asian tekee erityisen suloiseksi se, etten ole aiemmin oikeastaan edes halunnut lapsia, mutta nyt löytyi sitten täydellinen isä niin kai se on pakko vähän haluta *sydän* Hämärää...

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

MissKoo

Posts: 1,289

#131 • • MissKoo
Ehdottomasti suloisin juttu (ainakin mitä muistan) on tapahtunut ihan tässä viime aikoina. Upouusi poikaystäväni lähti reissuun viikoksi ja toi tuliaisiksi uuden kylpytakin, oli huomannut että vanha kylpytakki oli hmm.. aika heikossa hapessa. Oli todella suloista huomata että toinen oli HUOMANNUT sen, vaikken ollut asiaa mitenkään painottanutkaan. Tollanen on aivan ihanaa ja vanha kylpytakki lensi samantien rodeen.. Ja monestihan miehet ei *kröhöm* huomaa tollasia pieniä juttuja vaikka tikulla osottelis. Joten toi oli todella ihquu!
Mellu-

Posts: 4,006

#132 • • Mellu-
ku makasin 2kk kipeenä enkä pystynyt edes puhumaan,saatika tekee mitään muutakaan niin eräs henkilö roudasi mulle leffoja,lehtiä..ihan kaikkea ja istui monta tuntia seurana vaikka nukuin/sekoilin sairauden takia ym.se oli jotain sellaista mitä en ollut odottanut kenenkään tekevän *hihu* kiitokset tälle henkilölle ,you know who U are *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#133 • • Edited Peikkotyttö
Noh,ekana tietenkin se kun eräänä erittäin sateisena lauantaina kesällä,käytiin yhdessä ostamassa sormukset kultani ruokatunnilla. Mentiin puistoon puun alle kun oli kamala kaatosade, ja kultani polvistui eteeni vesilätäkköön ja pujotti sormuksen nimettömääni. Ja vettä satoi..*sydän*

Toiseksi tulee mieleen se kun eräänä kylmänä talvi-iltana tulin töistä kotiin nälkäisenä ja rättiväsyneenä ja kultsi teki ihanaa ruokaa je tarjoili sen vielä olohuoneeseen,niin että sain rauhassa kattoo telkkaria. Noi on just tollasia juttuja joita osaa arvostaa paljon enemmän ku jotain ruusupuskia..

Ja sitten vielä se miten kulta hoivas mua kun olin yli 39 asteen kuumeessa,tosi huonossa kunnossa. Se ei hetkekskään päästäny mua silmistään kun olin niin sekasin kuumeen takia etten meinannu pystyssä pysyä*uuh*,keitti mulle teetä ja melkein syötti mua kun en itse pystynyt..

..En mä selviäis ilman tota ihanaa ihmistä..*sydän*

--
Groove is in the Heart

keisha

Posts: 1,394

#134 • • keisha bullet with butterfly wings
Kulta oli lähtenyt bileisiin toiseen kaupunkiin enkä mä päässyt mukaan koska joudun olemaan töissä. Kun tulin kotiin odotti keittiön pöydällä suloinen viesti ja sydämen muotoiseksi veistetty juusto. Sillon tuli tippa linssin *sydän*
Välillä oon saanut myös yllätyslahjoja, viimeksi tanssimaton (johon ei tosin oo vielä löytynyt sopivaa peliä :P) ja usein kotona odottaa lämmin ruoka töistä tullessa. Järjestän itsekin jotain pieniä yllätyksiä silloin tällöin, toisen ilahduttaminen on maailman kivointa ^___^

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Hotblood

Posts: 387

#135 • • Hotblood
Taisi olla toinen kerta kun yleensäkään kultani kanssa varsinaisesti tavattiin, hän tuli hakemaan mut lääketieteellisen toimenpiteen jälkeen ja olin ihan pönttö sekaisin rauhoittavista, hyvä että pystyssä pysyin. Kultani auttoi mut kotiin ja hoivasi kaikin mahdollisiin tavoin. Varsinaiset toiset treffit *nauru*

Muhun teki uskomattoman vaikutuksen se ettei hänen seurassaan tarvinnut esittää mitään tai edes olla parhaimmillaan. Harvoinpa sitä ihminen on noin huonona ja silti kelpaan, niinkuin hän kelpaa mulle myös juuri sellaisena kuin on. *sydän* Myös naisellinen hoivaamis- ja huolenpitovaisto pehmitti mut, arvostan sitä suuresti (vaikka olenkin hankala sen suhteen *blush*).

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Trixie

Posts: 1,342

#136 • • Trixie
Suloisia juttuja on kyl tapahtunut todella paljon, mutta viimeisin juttu... Nyt tässä muutaman päivän sairastellessani aamulla herätin kultani töihin ja keitin hälle kahvit, laitoin sitten telkkarin päälle ja rojahdin itse sohvalle. Uni pääsi yllättämään, mutta heräsin kuitenkin siihen että raakkaani oli hakenut sängystä peiton ja peitteli minut etten vain vilustuisi enempää *blush* Sain vielä pusun poskelle ennen kuin nukahdin uudestaan*hymy* *sydän*

--
face your fears and live your dreams

Dementation

Posts: 2,892

#137 • • Dementation wednesday?
Olen tähän mennessä ollut sitä mieltä, että minulle ei ole koskaan tehty mitään järin suloista.
Aina on saanut pyytää, vaatia, ottaa, kerjätä tai maksaa että jotain on saanut...
Ja usein on yksin saanut tehdä kaikki jutut mihin on ryhtynyt tai ainakin muiden mukaan
saaminen on ... Mutta nyt on pakko
vetää sanansa takaisin:

Tästä kiitos kuuluu henkilölle joka käyttää nimimerkkiä Mayah.
Olin pohtinut Nousun bileisiin menoa ja todennut budjettini olevan
riittämätön lähtemiseen... Ja mitä tapahtuikaan.

Maija keskusteli mun kanssa Locoissa ja yht´äkkiä ilmassa oli
kysymys oletko lähdössä Helsinkiin. Ja kun sanoin ettei ole rahaa,
olikin tarjous ilmaisesta sisäänpääsystä ja matkarahoista ilmassa.

Eikä se mitään, tuo voisi vielä olla yleisystävällistäkin, mutta kun
vielä matkan aikana seura oli niin mahtavaa ja sai tuntea olevansa
tärkeä ja pidetty, niin tästä vaan tuli se asia jota mä muistelen vielä
vanhanakin...

Kiitos siis Maijalle tästä kaikesta, mä en varmaan koskaan keksi
miten voisin korvata tän fiiliksen sulle jonka sait aikaiseksi.
*hali* *plur* *sydän* *hihu*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#138 • • Edited ALIEN Guest
eiks tämä tosi tarina nuoren suomalaisen tytön mielikuvituksesta olis aika suloista??

Äiti menee tyttärensä huoneeseen ja huomaa hänelle osoitetun kirjeen
tyttären sängyllä. Vapisevin käsin hän lukee:

Suruissani ilmoitan että karkasin tänään uuden poikaystäväni kanssa.
Löysin intohimoni kohteen tuosta miehestä, jolla on niin paljon
tatuointeja, lävistyksiä ja se iso moottoripyörä! Mutta ei se ole se
ainoa asia, äiti. Olen raskaana ja Ahmed sanoi että meistä tulee tosi
onnellisia, kun asustelemme hänen asuntovaunussaan metsässä! Hän haluaa
kanssani paljon lapsia ja sehän on minunkin haaveeni. Olen myös oppinut
ettei marihuana vahingoita ketään ja siksi tulemmekin kasvattamaan sitä
metsässä sekä itsellemme että Ahmedin kevereille - he taas toimittavat
meille vastapalveluksena niin paljon kokaiinia ja ekstaasia kuin
tarvitsemme.

Sillä aikaa rukoilemme että lääketiede keksii pian lääkkeen AIDSiin,
sillä Ahmedin olo alkaa toisinaan olla jo melkoisen huono. Hän
ansaitsisi paremmat lääkkeet! Älä murehdi, äitini, sillä olen jo 15 ja
osaan pitää itsestäni huolta! Tulen käymään jonain päivänä niin voit
tutustua lapsenlapsiisi!

Tyttäresi Johanna.

P.S. Äiti rakas, minä kiusasin sinua. Olen naapurissa. Halusin vain
kertoa sinulle että maailmassa on pahempiakin asioita kuin koulusta
saamani kirje ja jälki-istuntolomake jotka ovat koulupöytäni ylimmässä
laatikossa.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#139 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ei oo todellista *nauru* tää pelasti aamun..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

DJ Rx

Posts: 2,527

#140 • • DJ Rx FINRG Recordings
*REPS*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.