Suloisin juttu mitä sulle on tehty?

295 posts, 15 pages, 118,951 views

Avatar
#181 • • Annakins Guest
Näitä lukiessa tulee varsin plur olo...
Femi

Posts: 651

#182 • • Femi
mikä ihana olo tuli kun luki näitä juttuja. *plur*
Caro²

Posts: 5,301

#183 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Tlzi, 18.11.2002 20:41:
Oli tosi suloista kun kotipileissä viime pe:na yksi ihana mies laulo mulle kanesien I will stay biisin....


Omalta kohdalta en ny muista. Mutta isoveli taannoin kertoi tyttöystävänsä tehneen erittäin suloisen asian; lopetti ukko noan laulamisen..
josbe

Posts: 1,982

#184 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Pitääpä korjata tuota edellistä kommenttiani ihmisistä, jotka tekevät pelkkää pahaa, koska se ei ihan pidä paikkaansa. Olenhan kyllä kokenut suloisia juttuja, lähinnä kyllä vanhempieni puolelta. Tuli mieleeni viime viikko, kun isäni oli ollut Vilnassa. Ensin hän tiedusteli puhelimitse kokoani, koska ei varmasti ikinä ennen ole ostanut naiselle vaatteita.
Kun hän sitten palasi Suomeen, hän toi mukanaan vaaleanpunaisen (tietenkin, tytölle!! *hymy*) paidan. Paita on itse asiassa tosi nätti ja siinä lukee "Do you think that to be famous is an easy way". Paitaa piti tietty heti kokeilla päälle, ja oli se niin suloista, kun isä sano, että onpa se hieno, tuonhan voi laittaa vaikka johonkin geimeihin" *nauru* Hetken päästä isä tuli myöskin aika hellyttävästi kysymään, että huomasinko, että se oli ihan "viimeesen päälle merkkivaate". Tämä kaikki peruspohjalaiselta ladonoven kokoiselta mieheltä *sydän*
neverfadeaway

Posts: 24

#185 • • neverfadeaway
Kun iso mies nukahtaa joka kerta syliin hetken silittelyn jälkeen. Vaikka kesken leffan.. Ensin rupee kuulumaan tuhinaa,sitten tulee nytkähdys ja nolostunutta mutinaa, jonka jälkeen se vaipuu uneen rutistaen silti mua. Uskomattoman ihanaa.
*sydän*
typ0

Posts: 1,892

#186 • • typ0 syntax error
mul oli täs taannoin iha kauhee angstipäivä ja matikan tentti ja ruottin 4 tuntinen putki... olin kovin rikki. tuun kotii ja mussu on tehny mulle lettuja. itketti ku oli nii suloista ja ihanaa <333333

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

hrdkvr

Posts: 3,929

#187 • • hrdkvr KURGO
muija osti ylläriks pspn *sydän*

--
-keep it hard-

Jammailija

Posts: 3,224

#188 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Jaa-a, niit on niin monta ja meinaa monesti ne aikaisemmat unohtua uusien ihanuuksien tullessa tuoreeseen muistiin. Mut suloista oli, kun ajeltiin mussun kans autolla ja mussu rupes pussailee mua ympäri poskia siinä mun ajaessa, silleen suloisesti sarjapusuilla. Pieniä muiskuja muiskujen perään ja olin ihan hellitty*hihu*. Ja sit, ku ne pusut ei ollu liian hätäisiä ja se pususarja kesti odotettua pidempään*plur*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

hallucinogen

Posts: 8,190

#190 • • hallucinogen Edain
20030604.jpg

Täällä tyttöjä jotka pelaa paljon? ;)

--
pikku-*possu*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#191 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Jammailija, 10.11.2005 11:04:
Jaa-a, niit on niin monta ja meinaa monesti ne aikaisemmat unohtua uusien ihanuuksien tullessa tuoreeseen muistiin. Mut suloista oli, kun ajeltiin mussun kans autolla ja mussu rupes pussailee mua ympäri poskia siinä mun ajaessa, silleen suloisesti sarjapusuilla. Pieniä muiskuja muiskujen perään ja olin ihan hellitty*hihu*. Ja sit, ku ne pusut ei ollu liian hätäisiä ja se pususarja kesti odotettua pidempään*plur*.




*plur* *pus*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mellu-

Posts: 4,006

#192 • • Mellu-
halattu ihan yllättäen *blush*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Aamu

Posts: 999

#193 • • Aamu you had me at hello
jaa hmm.
tää on ehkä kyl semisti söpöintä..

..kun mulla oli joskus tapana kuiskata yhden korvaan ministi sihisemällä..
ja sitten kerran se sihisi sen mun sihinäni takaisin.
ihan yhtäkkiä ja yllättäen.

se oli aika suloista, jo siinäkin mielessä että sain aika useesti
nenän nyrpistelyä kun olin sihissyt.

nenästä tuli myös muuan juttu mieleen..
mut se onki ihan toinen tarina.

--
Do you think the expansion will make me fat?

Pinx

Posts: 103

#195 • • Pinx psykofyysinen kokonaisuus
Tämä vain yksi ihana muistii jäänyt tapaus *hihu*
Pahana syystalvi möhköpäivänä istuin tietokoneen edessä stressaten kaikkea mahdollista, ja sitten nenän eteen ilmestyi iso oranssinkeltainen gerbera*plur*..josta piti kiinni aivan ihana otus..

--
Saa räjähtää.
Saa halata.

neverfadeaway

Posts: 24

#196 • • neverfadeaway
mä oon kyllä toisaalta yleensä se suloisten juttujen tekevämpi osapuoli.. mikä sinänsä on ymmärrettävää ja harmittavaa samalla *uuh* onhan hän nyt kuitenkin äijä. Äijä. mutta toisaalta mä tiedän paljon ihkuja pikku juttuja, jotka olisi kuitenkin parempi kun mies tekee naiselle eikä päinvastoin...? kaikki suloisuus, jota hän tekee on sellaista viatonta ja ei-etukäteen-harkittua..alitajuntaisesti spontaania? *ding*
Toisaalta en itse sitten kuitenkaan halua/haluaisi tehdä niin paljon kaikkia ihkuja pikku juttuja kun tietää sitten taas kuinka paljon ne merkitsevät toiselle ja kuinka paljon toineen kiintyy entistä enemmän. Ja se ei ehkis ole pidemmän päälle hyvä..
noni.
pahoittelen off topickia. *nyyh*
Josssu

Posts: 506

#197 • • Josssu
Tällänen tuli nyt ainakin eka mieleen. Sain entiseltä pojalta ruusuja, vaikka ei se poika ollut ollenkaan sellainen että se voisi ostaa tytölle kukkia *nauru* *sydän*
Sitten ne kaikki pienet jutut.. sanat,katseet ääh. mä haluun olla taas ihastunut
Jutu

Posts: 3,054

#198 • • Jutu Blondi
Sain muutama vuosi sitten yhdeltä kivalta pojalta syntymäpäiväkortin, jossa oli ruusu ja teksti: "Annan tämän ruusun sinulle siksi, että on syntymäpäiväsi ja siksi, että olet juuri sinä." Ja en siis odottanut, että tämä kyseinen henkilö olisi edes muistanut synttäreitä *hihu* Harmi, että enää ei edes olla väleissä, mutta tuo oli aika suloista.

Ja muutenkin kortit on kivoja. Tuli toinenkin suloinen juttu mieleen korteista: Mellulta saatu kortti, jonka se oli lähettänyt Italiasta ja siinä oli kaikkea kivaa. Tuli ihan tippa linssiin *sydän*

Sitten veljeltä saatu yllärihali, kun olin tulossa kotiin koulusta ja se oli lähdössä töihin, niin törmättiin rappukäytävässä ja se vaan halas mua ja jatkoi matkaa. Ja tämä on muutenkin harvinaista, koska veljeni ei ole mitään halaaja-tyyppiä *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

neppu*

Posts: 111

#199 • • neppu* Neppu
Näitä on kyllä varsinkin nykysen seurustelusuhteen ajoilta toooosi paljon. Tosi sulosta oli kun poikaystävä lähetti mulle töihin ison kimpun kukkia ihan yllättäen vaan kiitokseksi yhteisestä ulkomaan matkasta.

Sitten sain poikaystävältä sen rippiristin kaulaani, ihan vaan pidettäväksi, ei mitenkään omaksi. Vaan silleen vaan.. Sanoi että se on toisiksi tärkein asia maailmassa hänelle minun jälkeeni ja käski pitämään hyvää huolta. Sen oon tehnytkin..

Sitten ne kaikki pienet pusut ja rakkauden osoitukset, jotka tulee just oikeeseen aikaan. Sillon kun kaikki menee päin persettä tai ollaan kinasteltu jostakin. Ne on aina kivoja juttuja. Jos nyt kaikki ihanat ja suloset jutut listaisin tähän niin kukaan ei niitä jaksaisi lukea..
vuokko

Posts: 243

#200 • • vuokko
Seuraava on yksi muutamista ihanista, kaikista ihaninta kun on vaikea erikseen sanoa

Yhtenä aamuna olin nukkunut tunnin yli herätykseni ja kun heräsin totesin vain et just nyt meni bussi.
Väsyneenä olin tietty ihan rikki et nyt tulee huutoa töissä ja olin kampeemas ylös hätäsesti kun, toinen mutisee suloisen unisena peiton alta;
"tuu takas torkkumaan se viimeinen kakskymmentä minuuttia niin heitän sut sitten töihin"
..hänellä olis ollut oma herätys vasta kolme tuntia myöhemmin
*hali*