Suloisin juttu mitä sulle on tehty?

295 posts, 15 pages, 118,948 views

puupi

Posts: 385

#21 • • puupi the puupi
ei voi muistaa suloisinta välttämättä.. mut yks suloien =

Mä sain yheltä ihanalta pojalta kerran pokaalin :)(: *sydän*


siihen oli kirjotettu :maailman söpöin tyttö ja päivämäärä *plur**plur*

se oli meijän 3 kk päivä <3*nauru*

--
KM

Myfinesthour

Posts: 420

#22 • • Myfinesthour
Jone:

Myfinesthour:Miehet ei saaa vastata.. Etsin tässä toiminta-aineistoa

Saako kysyä kuinka tosissasi olit kun ton kirjoitit?

Koska jos...

a) Olit tosissasi niin olet ihan huippuläppä ihmiseksi. Voin kertoa sulle että muilta kopiointi ei ainakaan ole kauhean suloista, tosin ajatuskin siitä että niin tekisit saa mut repeilemään vieläkin. *nauraa*

b) Et ollut tosissasi niin ihan huippua itseironista kirjoittelua. Kiitsat, pelastit aamuni. *nauru*

PS. Toi ex-vaimokkeesi tekemä juttu oli muuten megasuloinen.

[muokattu 18.11.2002 08:21]



Kiitoksia palautteesta
*ökkö*
Se oli suloista, vaikka oletkin mies*nauraa*

--
"..."

Mafia

Posts: 126

#23 • • Mafia
Tlzi:

Oli tosi suloista kun kotipileissä viime pe:na yksi ihana mies laulo mulle kanesien I will stay biisin.... *hymy**hymy**hymy*
Onhan noita kivoja pikku juttuja paljon mistä tulee tosi hyvälle mielelle. Se on niin loistava fiilis kun saa huomiota toiselta, ah!*plur* Toisen viekkuun kömpiminen ja siinä halittelu ja silittely kaikes rauhas ilman kiireitä on ihan parasta, siinä voi rentoutua täysin ja nauttia olosta ja toisesta vaikka kuuntelemalla toisen sydämenlyöntejä, kaikki muut asiat unohtuu ja voi olla ihan turvassa...
Voi että...*hymy* *sydän*




Hymmmmm:) Kuulostaapa oudon tutulta. *joo**hymy**vink**hih**sydän*
terrae

Posts: 454

#24 • • terrae

mulla kävi vähän samalla lailla. kaveri pyys ojentaa kättä, ja sano että sillä on jotain erityistä mulle.. ojensin käden, samalla se nappas siitä kiinni, veti räkää suuhun ja sylkäs kämmenelle. *sydän*




*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Syder

Posts: 2,255

#25 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Suloisinta oli varmaanki ku yks frendi sanoi: "Sä oot vähä hupsu, mut tosi söpö". Se vain jotenki kuulosti kivalt *plur*

--
Divida et impera.

S-T

Posts: 1,195

#26 • • S-T Pieni
En oikein lämpene ritariromantiikalle pidemmän päälle. Arkipäivän välittäminen ja luottamuksen osoitus on sitä jotain.

Meillä on oikeastaan sopimus, että meidän suhteen kunnossapitoon ei tarvita kukkia ja suklaasydämiä, mutta ne pienet yllätykset tulee sitäkin isompina, kuten vain yksi kukka nimipäivänä tms.

--
Pieni on kaunista.

Caro_79

Posts: 237

#27 • • Caro_79
Se kun oma hani tuo aamupalan sänkyyn ja antaa hellän pusun huulille*hymy*

Musta se on ihaninta, mitä mulle on koskaan tehty:-)
Tlzi

Posts: 103

#28 • • Tlzi hani
Tapasin erästä jätkää toista kertaa ja vietettiin ensimmäinen yö yhdessä. Aamulla aikaisin tämän jätkän piti lähteä töihin ja jäin vielä nukkumaan hänen luokseen. Jätkä lähetti viestin lähtönsä jälkeen aamulla, missä oli kiitokset oikein ihanasta illasta ja kertoi et oli ottanut leipää pakastimesta, että paahtiksen kautta olisi jotain syötävää. Ihanan huomaavaista... noinkin pieni huomionosoitus kun paahtisviesti voi ihastuttaa mut näihin päiviin asti, kun toi tapahtu kesäkuussa.*pihkassa*

--
Fake it till you make it !!

TanyaK

Posts: 745

#29 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Kävelin yhden pojan kanssa puistossa ja se lausui mulle jotain kohteliaisuuksia Portugaliksi..hih

x-poikaystäväni makasi sängyllä kun tulin kotiin töistä. Vieressää ruusuja ja tyynyn alla somus..tosin se oli vain suuren luokan huijaus saada minut hellan ja nyrkin väliin!!? Anteeksi nyt x jos luet tämän..

On myös kivaa jos jätkäkaveri tulee pyytämään nöyrästi anteeksi tyhmiä tekojaan ruusun kera..
kissi

Posts: 2,436

#30 • • kissi niihä?
Nyt matkaleskenä kaipaan kaikkia suloisia juttuja, mitä mun Raksun on tapana tehdä mulle... varpien rasvausta *sydän*, hierontaa *sydän*, "yöherätyksiä" *vink* ja sitä kaikkea huomioimista ja hellyyttä, yhteisiä hetkiä *pihkassa*... Voih, kun saisin mun matkamiehen jo kotiin...
Avatar
#31 • • trisha Guest
kosiminen on kyllä ollu aika wau juttu vaikkei se nyt ihan täyttä totta ollutkaan...
Ja kerran eräs mies lähetti mulle kirjeen jossa kertoi tunteistaan. Söpöä.*hymy**hymy*
Avatar
#32 • • Pirpeli Guest
..sanottu tähtisilmäksi tarkoittamatta et ne on liian kaukana toisistaan*nauraa*
..silloin joskus valmiiks lämmitetty sauna ja katettu pöytä....
hamis

Posts: 158

#33 • • hamis
Todella rakkaudella tehty voileipä....
Sormin ihoa pitkin kiusoitteleva hively...
Leffassa karkin vaivihkaa suuhun tarjoaminen...
Pieni pusu poskelle ihan yhtäkkiä arvaamatta...
Pään syliin painaminen esim televisiota katsellessa....
Mainostauolla pusun pyytäminen...

Näitä on niin paljon... kaikki pienet asiat - kaikki hellät huomionosoitukset siltä ihmiseltä jota rakastaa jotka osuu suoraan sydämeen...
Lily

Posts: 17

#34 • • Lily
Varmaankin ihanin ja ikimuistoisin juttu, oli se kun menin kultani kanssa kihloihin. Muistan varmasti koko loppuelämäni sen, kuinka hän polvistui eteeni. *sydän*

Tosi arkipäiväiset jututkin voi olla suloisia.. kuten esim. se, että ollaan vaan sohvalla lähekkäin ja katotaan telkkaria tai kuunnellaan musaa. Me ollaan oltu yhdessä pieni ikuisuus, joten ei odoteta toisiltamme mitään ihmeellisyyksiä. Riitttää vain kun on oma ihana itsensä.

p.s. tää oli muuten mun eka postaus Klubituksessa. Hei vaan kaikille! :)


edit: typoja

[muokattu 17.1.2003 22:19]

--
"Hei kuunnelkaa. Mikä rytmi!"

ilarip

Posts: 731

#35 • • ilarip
Jone:

Myfinesthour:Miehet ei saaa vastata.. Etsin tässä toiminta-aineistoa

Saako kysyä kuinka tosissasi olit kun ton kirjoitit?

Koska jos...

a) Olit tosissasi niin olet ihan huippuläppä ihmiseksi. Voin kertoa sulle että muilta kopiointi ei ainakaan ole kauhean suloista, tosin ajatuskin siitä että niin tekisit saa mut repeilemään vieläkin. *nauraa*

b) Et ollut tosissasi niin ihan huippua itseironista kirjoittelua. Kiitsat, pelastit aamuni. *nauru*

PS. Toi ex-vaimokkeesi tekemä juttu oli muuten megasuloinen.

[muokattu 18.11.2002 08:21]



OFF TOPIC
nää Jonen setit saa kyl aina nauramaan :DD iha loisto juttuu
She

Posts: 717

#36 • • She
Mä en oikeestaan muista mitä sulosta mulle olis tehty, mutta mun kaverin jätkäkaverin piti mennä matkalle johonki etelään. Mut sitten se jäikin himaan ja kun mun kaveri tuli duunista himaan, niin siinä eteisessä ootti iiiiiiiso nalle-karhu ruusu sylissä, ja takana oma kulta......*sydän**sydän*
alphamagic

Posts: 3,628

#37 • • alphamagic
...yksi pieni mutta suloinen...:
sain eilen kengät frendini lähettämänä postipaketissa. mukana oli pari levyy ja sit sellanen kortti missä luki että `nämä kaikki ovat sinulle´.. ja hirvee määrä pusuhuulia... *plur*
honey you rock...
pienet suloset jutut tekee elämästä ilosempaa...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#38 • • Lost-Soul los pallos
Nyt kun tuo pettämis juttu on aika suosiossa ollu, niin olis näistäkin asioista kiva kuulla välillä...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Mark

Posts: 7,311

#39 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
ööh... ne jutut mitkä tulee nyt ihan päällimmäisenä mieleen eioo ihan näin julkisii *hih*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Lost-Soul

Posts: 3,107

#40 • • Lost-Soul los pallos

Mark:
ööh... ne jutut mitkä tulee nyt ihan päällimmäisenä mieleen eioo ihan näin julkisii *hih*

-M


Dam.... Eiks se oo niin, et mitä rivompi, sen parempi... Eli niitä on mukavampi lukee...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis