Suloisin juttu mitä sulle on tehty?

295 posts, 15 pages, 118,746 views

Myfinesthour

Posts: 420

#1 • • Myfinesthour
Minulla oli aikoinaan mukava vaimoke, joka kävi aina haukkaaamassa voileivästäni palasen. Välillä minulla jopa ärsytti (älä vie sudelta lihakimpaletta), mutta kissimirrini anova katse sulatti aina sydämmeni ja niinpä söimme tekeleeni yhdessä. Hänestä toisen leipä maistui nääs parhaalta.

Olin kerran kiireissäni lähdössä pidemmälle junamatkalle enkä ehtinyt tehdä eväitä itse. Rakkaani oli ajatellut etukäteen ja ojensi lähtiessä eväspaketin mukaani salaperäisesti hymyillen. Junassa avasin paketin nälissäni ja löysin sisältä 4 leipää, joista kaikista oli haukattu palanen. Upposi minun omalaatuiseen päähäni, kuin häkä.*nauraa**hih**joo**slurps**sydän**sydän**sydän*

Sitten ei muuta kuin khuuliusesirippu pois ja kertoon hassuja tarinoita tosielämästä.

--
"..."

Katrina

Posts: 605

#2 • • Katrina
On niin monia suloisia juttuja.
Mutta ehkä kaikkein suloisinta on se, että oma kultani yöllä unissaan usein kaivautuu syliini...
On niin suloista kun toinen pitää unissaan täysin tiedostamatta kiinni!

[muokattu 13.11.2002 20:33]
Panfobia

Posts: 521

#3 • • Panfobia
Katrina:

Mutta ehkä kaikkein suloisinta on se, että oma kultani yöllä unissaan usein kaivautuu...
On niin suloista kun toinen pitää unissaan täysin tiedostamatta kiinni!


Joo, toi on kyllä niin sulosta... *plur*

--
*sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#4 • • UnityF joo just se
Yx mun monista ihananista muistoista on kun tulin töistä väsyneenä kotiin niin silloinen poikaystäväni oli tehny mun lempi ruokaa jonka nautimme kynttilävalossa ja saimpas silloin myös 10 tummanpunaista ruusuu... Se oli aika ihanaa....*plur*
Avatar
#5 • • -Loyal- Guest
Tekeekö tässä maailmassa joku vielä jollekkin jotain sulosta???*hmph*
Avatar
#6 • • yana Guest
Morpheus:

Tekeekö tässä maailmassa joku vielä jollekkin jotain sulosta???*hmph*



olen pahoillani puolestasi
Myfinesthour

Posts: 420

#7 • • Myfinesthour
Miehet ei saaa vastata.. Etsin tässä toiminta-aineistoa*ökkö*

--
"..."

Roger Roger

Posts: 3,372

#8 • • Roger Roger Kentti
Myfinesthour:

Miehet ei saaa vastata.. Etsin tässä toiminta-aineistoa*ökkö*


Eli mä saan vastata? Olenhan vaikka mikä otus, mutten mies. No hyvä... Hetkinen, voisikos joku tulkata sanan "suloista". Öööö

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Panfobia

Posts: 521

#9 • • Panfobia
Myfinesthour:

Miehet ei saaa vastata.. Etsin tässä toiminta-aineistoa


Jahas, että tältä pohjalta ollaan liikenteessä... *hymy* Muhun kyllä vaikuttaa kaikkein eniten sellaset jokapäiväset pienet asiat, se, että mä kuulen ja näen, että musta välitetään. En mä tarvii mitään hienoja kynttiläillallisii [no tottakai sellasetkin ois todella mahtavat], mutta vaikka eilen kun kulta toi mulle voileivän, kun olin täällä napittamassa [*blush*], niin se sai mut ihan fiiliksiin...oon kai vähän outo... *pihkassa*

--
*sydän*

Myfinesthour

Posts: 420

#10 • • Myfinesthour
Panfobia:

Myfinesthour:Miehet ei saaa vastata.. Etsin tässä toiminta-aineistoa
Jahas, että tältä pohjalta ollaan liikenteessä... *hymy* Muhun kyllä vaikuttaa kaikkein eniten sellaset jokapäiväset pienet asiat, se, että mä kuulen ja näen, että musta välitetään. En mä tarvii mitään hienoja kynttiläillallisii [no tottakai sellasetkin ois todella mahtavat], mutta vaikka eilen kun kulta toi mulle voileivän, kun olin täällä napittamassa [*blush*], niin se sai mut ihan fiiliksiin...oon kai vähän outo... *pihkassa*


Et missään nimessä! Jos minulla on vielä joku päivä tyttöystävä, niin tiedän nyt mitä tehdä, jos hän on liimautunut monitoriin kii! Ei muuta kuin voikkarii hälle.. Tosi nättii ja lepposaa. No ei vais*ökkö* Juuri näitä mä haluunki kuulla. Saa hyvälle tuulelle ihmisen ku kuulee mikä on saanut toisen hyvälle tuulelle*iloinen**nauru* Piis änd laav.

--
"..."

Avatar
#11 • • juristi Guest
assyilla demojen alkua odotellessa kaverini (miespuol.) sanoi, et sillä oli mulle jotain ja ojensin kämmeneni, että anna sitten, niin se käänsikin käteni toisinpäin ja pujotti sormeeni sydänsormuksen, origamin, jonka se oli aamuviideltä taitellut junassa kotiin mennessään matkalipustaan.

mun on vaikea kuvitella, et kukaan oikein voi peitota tota tekoa ikinä koskaan. mutta ne kenties-joskus-mullakin-oma-kulta:n pienet huomiot, kuten valmiit voikkarit tulee varmasti oleen hyvällä ja ansaitulla kakkossijalla :)
Jone

Posts: 8,258

#12 • • Jone Archibald Haddock
Myfinesthour:

Miehet ei saaa vastata.. Etsin tässä toiminta-aineistoa



Saako kysyä kuinka tosissasi olit kun ton kirjoitit?

Koska jos...

a) Olit tosissasi niin olet ihan huippuläppä ihmiseksi. Voin kertoa sulle että muilta kopiointi ei ainakaan ole kauhean suloista, tosin ajatuskin siitä että niin tekisit saa mut repeilemään vieläkin. *nauraa*

b) Et ollut tosissasi niin ihan huippua itseironista kirjoittelua. Kiitsat, pelastit aamuni. *nauru*

PS. Toi ex-vaimokkeesi tekemä juttu oli muuten megasuloinen.

[muokattu 18.11.2002 08:21]
Panfobia

Posts: 521

#13 • • Panfobia
Myfinesthour:

Minulla oli aikoinaan mukava vaimoke, joka kävi aina haukkaaamassa voileivästäni palasen. Välillä minulla jopa ärsytti (älä vie sudelta lihakimpaletta), mutta kissimirrini anova katse sulatti aina sydämmeni ja niinpä söimme tekeleeni yhdessä. Hänestä toisen leipä maistui nääs parhaalta.


Ihan off-topicina mulla on hyvinkin usein paha tapa tehdä tota samaa...koska ruoka maistuu aina paremmalta kullan lautaselta... *pihkassa*

--
*sydän*

Lost-Soul

Posts: 3,107

#14 • • Lost-Soul los pallos
Panfobia:

Myfinesthour:Minulla oli aikoinaan mukava vaimoke, joka kävi aina haukkaaamassa voileivästäni palasen. Välillä minulla jopa ärsytti (älä vie sudelta lihakimpaletta), mutta kissimirrini anova katse sulatti aina sydämmeni ja niinpä söimme tekeleeni yhdessä. Hänestä toisen leipä maistui nääs parhaalta.
Ihan off-topicina mulla on hyvinkin usein paha tapa tehdä tota samaa...koska ruoka maistuu aina paremmalta kullan lautaselta... *pihkassa*



Mul on vähän toisella lailla... Jos katotaan jotain leffaa tai jotain.. ja kummatkin on ostanut omat karkit, niin mä tykkään aina syöttää "mun" karkkeja tyttöystävälleni... *igor*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Panfobia

Posts: 521

#15 • • Panfobia
Lost-Soul:

Mul on vähän toisella lailla... Jos katotaan jotain leffaa tai jotain.. ja kummatkin on ostanut omat karkit, niin mä tykkään aina syöttää "mun" karkkeja tyttöystävälleni...


Kunnon herrasmies. *hymy* Vai ettei ois noi lainausmerkit eksyny väärän sanan ympärille... *nauru* Voi että. Minä ja mun huono huumori... *eiei* Sori. *piis* Se on tää maanantai. *blush*

--
*sydän*

_atmos

Posts: 230

#16 • • _atmos
juristi:

assyilla demojen alkua odotellessa kaverini (miespuol.) sanoi, et sillä oli mulle jotain ja ojensin kämmeneni, että anna sitten, niin se käänsikin käteni toisinpäin ja pujotti sormeeni sydänsormuksen, origamin, jonka se oli aamuviideltä taitellut junassa kotiin mennessään matkalipustaan.

mun on vaikea kuvitella, et kukaan oikein voi peitota tota tekoa ikinä koskaan. mutta ne kenties-joskus-mullakin-oma-kulta:n pienet huomiot, kuten valmiit voikkarit tulee varmasti oleen hyvällä ja ansaitulla kakkossijalla :)



mulla kävi vähän samalla lailla. kaveri pyys ojentaa kättä, ja sano että sillä on jotain erityistä mulle.. ojensin käden, samalla se nappas siitä kiinni, veti räkää suuhun ja sylkäs kämmenelle. *sydän*
tuitui

Posts: 1,258

#17 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
_atmos:


mulla kävi vähän samalla lailla. kaveri pyys ojentaa kättä, ja sano että sillä on jotain erityistä mulle.. ojensin käden, samalla se nappas siitä kiinni, veti räkää suuhun ja sylkäs kämmenelle. *sydän*




oliko tämä sit suloista??? *igor*

taino..mistä mä tiedän mikä susta o suloista...mä en ois kyl ainakaan lämmennyt *ding*

- hulivili hupakko -

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

_atmos

Posts: 230

#18 • • _atmos
Marski:


oliko tämä sit suloista??? *igor*

taino..mistä mä tiedän mikä susta o suloista...mä en ois kyl ainakaan lämmennyt *ding*

- hulivili hupakko -



tarkemmin kun muistelen, tunteet häntä kohtaan eivät olleet niinkään positiiviset tämän tapahtuessa.
milla

Posts: 3,699

#19 • • milla
hihih.. mulle tuli yks hassu juttu mieleen vuosien takaa.

olin seurustellu ensirakkauteni kans joku puol vuotta, ja yhtäkään yötä ei oltu oltu erossa. sit lähin viikoks matkalle, ja sillä aikaa tää poikaystäväni oli TEHNYT ite pussilakanasetin, jossa oli sydämiä kauheesti(ne oli niiiiiiiiiiiin suloset), ja oli tietenki laittanu ne valmiiks mun sänkyyn. niitten väliin oli kiva sit pujahtaa yhessä pitkästä aikaa:))
Tlzi

Posts: 103

#20 • • Tlzi hani
Oli tosi suloista kun kotipileissä viime pe:na yksi ihana mies laulo mulle kanesien I will stay biisin.... *hymy**hymy**hymy*
Onhan noita kivoja pikku juttuja paljon mistä tulee tosi hyvälle mielelle. Se on niin loistava fiilis kun saa huomiota toiselta, ah!*plur* Toisen viekkuun kömpiminen ja siinä halittelu ja silittely kaikes rauhas ilman kiireitä on ihan parasta, siinä voi rentoutua täysin ja nauttia olosta ja toisesta vaikka kuuntelemalla toisen sydämenlyöntejä, kaikki muut asiat unohtuu ja voi olla ihan turvassa...
Voi että...*hymy* *sydän*

--
Fake it till you make it !!