Suloisin juttu mitä sulle on tehty?

295 posts, 15 pages, 118,949 views

Progress

Posts: 955

#201 • • Progress
no tää menee kyl exäni tekemisiin...sellainen arkinen juttu, mut siitä huomaa että toinen välitti.
Eli, hän pesi käsiään, mä hampaitani. Juuri ku olin ottamas hanasta vettä suuhuni, hän sanoi: "oota mä laitan veden hiukan viileämmäksi, että se on terveellisempää..."

Se on edellee mieles, vaik ei enää toisiamme rakastetakaan , eikä olla edes yhteydes toisiimme. *plur*
Siis sellaista arkista välittämistä ja toisen huomioimista, siinä on myös hyvän suhteen ainekset. *hymy*
Mut vaik ei tosiaa enää ollakaa yhes ja ei pidetä edes yhteyttä, voin kyl sanoa että toivon hänelle pelkkää hyvää. Hän on kuitenki tähän mennessä mulle se nainen ketä rakastin enemmän kuin mitään tai ketään muuta, AIDOSTI! *plur*

Eipä siin, rakkautta kaikille! *sydän* *piis*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Karvinen

Posts: 699

#202 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Tää tulee nyt mieleen, ja se on viesti Mun Rakkaimmalta Ystävältä nupulta *sydän*

"Olet täydellinen ystävä. Rohkaiset ja näet tieni. Olet sydän täynnä kultaa ja lämpöä. Rehellisyys on valtti välillämme. Rakastan sinua ystävä <3"

Voipi olla tuo on joku normi kiertoviesti mut sillä on merkitystä kun se tulee oikeelta ihmiseltä joka tarkottaa kaikkea tuota sanasta sanaa. . tuli tippa linssii kun sen luki *sydän*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Ninka

Posts: 564

#203 • • Ninka
no ei ehkä tehty mut todella mieleen painuva ja sulonen muisto tuli taas mieleeni tänään.

viime jouluna kun olin kaupassa töissä törmäsin monesti isään ja tyttäreen jotka tekivät ostoksia kaupassa. Isä oli alkoholisti, sekä isällä että lapsella oli aina nuhjuiset ja haisevat vaatteet. Juuri joulun aikaan heidän ostaessaan joulu ruokia syntyi isälle ja tyttärelle kinaa siitä että käydäänkö sittenki hakemassa pienempi joulukinkku että isän toinenkin 12packki mahtuisi mukaan *eiei* Oli surkea katsoa kun 12 vuotias tyttö joutuu taistelemaan isomman joulukinkun puolesta. Tyttö oli isälle kuin enkeli aina hyvän tuulinen ja kassalle tullessa tyttö aina muistutteli isää että muistaa ostaa rislapaperia yms. Tytöllä oli iso vastuu kauppareissun onnistumisesta joka oli surkea juttu....

Mutta vaikka huomasi että siinä perheessä ei ollut asiat kohdallaan oli tyttö aina hyvän tuulinen, eloisa, iloinen ja hymyilevä. Aatonaattona tytön ollessa kaupasse se toivotti minulle niin iloisena ja silmät loistaen "Hyvää Joulua" että meinas itellä tulla tippalinssiin *enkeli*

Siinä oli jotain sellasta mikä ei heti unohdu

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

pupuankka

Posts: 869

#204 • • pupuankka poly-wtf?!
Varmaan ne itsetehdyt lahjat, joita oon saanut poikaystavalta *sydän* Kun nakee, etta niiden eteen on nahty vaivaa ja sitten ne on hassun kotitekoisia!

Oon saanut esim. liimaa huokuvan itsetehdyn kalenterin mun ja mun koirien kuvilla (onneks koirien kuvat on enemmistossa *vink*) ja se on kyl ollut tosi kiva taalla matkoilla! Voi katsoa sita ja ruksailla paivia siihen etta nakee taas rakkaansa *plur*

Mun suosikki on kuitenkin koru, joka on yksinkertaiseen nauhaan rautalangalla kiinni laitettu kivi, joka on aikanaan loytynyt Marokon vuoristosta *hymy* Kuulostaa rumalta, mut on yksinkertaisuudessaan hieno! Mun lempikoru!

Ah; ku talleen miettii niin onhan sita kaikkee kivaa saanutkin. Paasee vaan valilla unohtumaan ja sit murjottaa "ku se ei ikina tuo mulle kukkia tai mitaan" *igor*

High maintenance *hih*
rainbow

Posts: 185

#205 • • rainbow the inner light
Se on ihan älytöntä miten toinen, kultani siis, jaksaa aina olla ihana :) siis sillee, oli mulla miten huono fiilis, tai vaikka ihan tavallinen fiilis, niin sitten se toinen lähettää jonkun ihanan tekstiviestin mistä tulee vaan niin iso hymy huulille ja maailman paras olo! Rakkaus on kyl maailman paras asia, varsinkin ku saa kokea sitä oikean ihmisen kanssa *pihkassa*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

anton fine

Posts: 1,359

#206 • • anton fine myspace.com/finethedj
Kerran oli tosi huono fiilis jossain bileis, semmoinen kauhee masennus, olin duunis. Menin istumaan käytävän penkille hetkeks lepäämään, yks suloinen tyttö tuli luokseni, katsoi minua syvästi silmiini ja hymyilleen antoi punaisen ruusun. Ilta, seuraava päivä, viikko ja kuukausi oli pelastettu, sitten hän lähti Ranskaan, eikä oo vieläkään tullut takaisin.. Se oli ehd. suloisin juttu minkä mulle on ikinä tehty
martina

Posts: 1,875

#207 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
yllärit on kivoimpia. :)

sain kerran ruusun, paketillisen vattuja ja mansikoita ja kotitekoisen lahjapaketin mihin oli maalattu i love you ja sisällä oli uusi kielikoru.

lämmitti mieltä. :)

myös se jos mies tekee jotain extrahyvää ruokaa mua varten on tosi suloista. :)
rose

Posts: 1,047

#208 • • Edited rose vakaasti epävakainen
näitä on tosi paljon ja eri ihmisiltä, ystäviltä ja muilta kun ystäviltä *tirsk*

- mun kanssa herääminen aamuviideltä (vaikka ei tarttis)
- aamukiireessä sängyn petaaminen (ihanaa kun tulee väsyneenä töistä kotiin ja huomaa että edes joku asia on huoneessa siististi)
- aamukahvin ja puuron keittäminen
- kaikki lahat mistä huomaa että antaja on ajatellut minua *sydän*
- takaapäin halaaminen kun fiilistelen ihanaa biisiä silmät kiinni
- kukkakaalin antaminen (eka kukka siinä suhteessa =)
- leipominen mun järjestämiin bileisiin
- kirjoituspöydän kantaminen kuudenteen kerrokseen
- kiksukarvahännän lahjoittaminen kun se sopi mun paidan väriin
- tikkarin antaminen bileissä

ei hitsi, näitä vois kirjottaa kuinka paljon vaan *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

KooKie

Posts: 4,338

#209 • • KooKie aka. Petress Pan
Joskus aikoja sitten yksissä kemuissa silloisen poikaystäväni kaverit alkoivat kisaamaan keskenään, kenellä on eniten jakoa muhun;
Hra 1: "Juli on mun naapuri!"
Hra 2: "Juli on mun koulukaveri ja mun jengiläisen tyttöystävä!"
Hra 1: "Niin siis onhan Juli munki jengiläisen tyttöystävä..."
Hra 3: "Ja MUN jengiläisen tyttöystävä!"
ja sitä rataa...
Sitten tuli tämä silloinen poikaystäväni paikalle, halas mua takaa ja sanoi pojille;
"Nimenomaan, Julihan on MUN tyttöystävä..."
Siinä muut pojat herralleni, että "Voi vitun leso..." ja lähtivät naureskellen menemään. Tää herra sitten mun korvaan kuiskas, että mussa todellakin on lesoilemisen aihetta ja hän tietää ilman eri muistutuksia sen, että oon parasta, mitä hänelle voisi sattua.

Nättejä, mutta niin turhia sanoja, vaikka tän tyyppisten hetkien takia herrasta edelleen, vielä pitkän ajan jälkeenkin yhä välitän. Toisaalta voisi mainita, että jaksoi herra vielä jonkun aikaa sitten muistuttaa, ettei hänelle todellakaan ole vieläkään sattunut mitään mua parempaa. Muistot. <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

kilobitti

Posts: 2,419

#210 • • kilobitti 1-2-3 techno
Olinpa kerran radalla synttäreitäni edeltävänä iltana. Puolenyön jälkeen ryhmä laulua harrastavia tyttöjä lauloi mulle serenadin. Aika voittamaton fiilis*piis*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

La Petite

Posts: 1,160

#211 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Kultsi osti mulle sellaisen ihan älyttömän pienen pupu lelun joka mahtuu aina mukaan. On nykyisin aina käsilaukussa tai taskussa, missä ikinä meenkin *hihu* *pupu*

--
Rem tene, verba seqventur

perhosnei

Posts: 85

#212 • • perhosnei siivellinen
joku laitto mulle tumput paremmin käteen 2 tunnin taksijonossa kun hytisin. *plur*
illuusia

Posts: 123

#213 • • illuusia tuikku
yks hassun söpö juttu ainakin tuli mieleeni näitä lukiessani viime kesältä:
Oltiin kävelemässä erään poitsun kanssa yöllä baarista kotiin.
Otin jossain vaiheessa korkkarit pois, kun jalkoihini alkoi koskemaan..
Hetken paljain varpain käveltyäni poika vaatimalla vaati, että ottaisin edes sen sukat jalkaani ettei mun varpaita palelis *hihu*
se oli söpöö!!
onni3mk

Posts: 3,973

#214 • • onni3mk Onni on.
Lähes tuntematon tyyppi ajo mun luo yli 100 kilsaa myöhään illalla, ettei mun tarttis olla yksin ja masentuneena kotona. *hihu*

--
Onni on.

maikki83

Posts: 38

#215 • • maikki83
Itse asiassa se on musta niin ihanaa ja sulosta kun oma rakkaani jaksaa aina pitää mua hyvänä ja sitte ku se hellii ja vaikka rakkaallani olis ollu raskas työpäivä ja muutenkin väsyttävä päivä niin se jaksaa aina pitää mua hyvänä.
egmondo

Posts: 292

#216 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
niitä suloisia asioita on aika paljon mitä minulle on tehty *sydän* *blush*... ja näin jälkeenpäin mietittynä kaipaan niitä ihan pienimpiäkin asiota...*nyyh**uuh*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

dreamer

Posts: 199

#217 • • Edited dreamer Team HH
sauhteellisen paljon suloisia asioita on sattunut kohdalleni, mut ihan ykkönen:

koko ilta oli mun päätettävissä(ja tiedän et yksikään paikan/baarin valinta ollut hänelle mieluisa) ja illan päätteeksi kun olimme menossa jatkoille, muru kanto mut helvetinmoiset rappuset ylös...jotain tuskasta puhinaa päästin rappusten alapuolella suustani kylläkin*hymy* se oli suloista, hauskaa ja täysin älytöntä! mut ai ku tuntu hyvältä!ei siis se et ei joutunu ite kävelee vaan se ajatus mitä toinen teki!! murr*sydän*

--
...Mut hei, miks ei...

Tiikerriii

Posts: 1,113

#218 • • Tiikerriii Tj
se että mulle lähetään tuomaan tähän aikaan hampparia ja hellyyttä kun olen kipeänä...

--
RÄYH!!!!

AaKo

Posts: 637

#219 • • AaKo Tosi veivaaja

Tiikerriii, 18.1.2006 23:16:
se että mulle lähetään tuomaan tähän aikaan hampparia ja hellyyttä kun olen kipeänä...



HMPH!!!!! täällä ollaan eeehkä vähän kateellisia/katkeria..ei mulle kukaan ole tuomassa hampparia kun oon kipeenä *eikä* hmph!

--
En se mää ollut!!!

pirpeli

Posts: 5,533

#220 • • pirpeli
Psykiatri sai tänään lounaan*tirsk* Se oli söpöö.
Ja muutenkin oli kiva päivä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-