196 posts, 10 pages, 32,373 views
tiipi:
mun mielestä pettämisen raja menee siinä, että kaikkea sitä voi tahdä, mitä voisi tehdä kumppanin katsellessa vieressä.
itse en ole koskaan pettänyt/joutunut petetyksi, toivottavasti en joudukaan...
---
Uhuu:mielestäni pettämistä on kaikki, mikä tehdään salaa toisen tietämättä. eli kaikki sellainen, mitä ei tekisi kumppaninsa silmien alla.
---
Samu:
Mun mielestä kans pettäminen on sellaista, mitä ei voisi toiselle kertoa/ei halua toisen tietävän. Masturbointi? Kyllä. Ei nyt sentään samalla tavoin kuin toisen hlön kanssa, jolloin minä kyllä pistäisin kerrasta poikki, mutta kyllä loukkaantuisin kovastikin jos toinen joutuisi helpottamaan oloansa omatoimisesti! En missään nimessä haluaisi elää suhteessa jossa olisi tarvetta masturboinnille!
hallucinogen:
---
Samu:
Mun mielestä kans pettäminen on sellaista, mitä ei voisi toiselle kertoa/ei halua toisen tietävän. Masturbointi? Kyllä. Ei nyt sentään samalla tavoin kuin toisen hlön kanssa, jolloin minä kyllä pistäisin kerrasta poikki, mutta kyllä loukkaantuisin kovastikin jos toinen joutuisi helpottamaan oloansa omatoimisesti! En missään nimessä haluaisi elää suhteessa jossa olisi tarvetta masturboinnille!
---
No huh
Mä oon ainakin hanskoillu ahkerasti vaikka sais kuinka paljon, se on sitä omaa kivaa, erilaista kivaa
Samu:
sasu:
---
Uhuu:mielestäni pettämistä on kaikki, mikä tehdään salaa toisen tietämättä. eli kaikki sellainen, mitä ei tekisi kumppaninsa silmien alla.
---
Oon aika samaa mieltä Uhuu:n kanssa tosta määritelmästä.
Mutta sitten vastaus siihen olisinko valmis antamaan anteeksi. Ennen olisin sanonut että en, mutta elämä on opettanut, että mikään ei ole musta-valkoista, ei edes pettäminen.
Joten tietyssä tilanteessa voisin antaa anteeksi, mutta vain sen yhden kerran. (Hieman editoitu, [Nuclear]:in kommentti)
jUSSi:
---
Samu:
---
ei kai kyseessä ole miehinen kompleksi, että mies kyllä voi runkata, mutta jos nainen hiplaa niin se on pois omasta miehisyydestä kun ei muka riitäkkään omalle naiselle