pettämisestä..

196 posts, 10 pages, 31,195 views

Blues

Posts: 5,414

#21 • • Blues Koning van Afrika
Pettäminen on kuin paha kunnianloukkaus toista kohtaan. Olen huomannut että petetty on se joka tuntee tuskaa ja kokee ettei ole tehnyt kaikkeaan suhteen eteen sekä ollut huono partneri.
Pettämistä ei pysty määrittelemään koska jokaisella on omanlainen kuva mikä on pettämistä, mikä ei. Yleistä standardia voi kokeilla luoda mutta se on eri asia kuinka kuinka monet hyväksyvät sen.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#22 • • emppu Guest
Aika hyvin sanottu Uhuu*piis*
pupuankka

Posts: 869

#23 • • pupuankka poly-wtf?!
eikö kellekään ole tullut mieleen ns. pettämisen ehkäisy eli sopimussuhde? meillä rakkaan kanssa sellanen sopimus et luvan kanssa saa käydä naimassa muiden kanssa. mua ei ainakaan haittaa jos rakas käy sängyssä hyvien tyyppien kanssa ja sama pätee muhun *hih* kivaa saada kyytiä välillä muiltakin kun omalta rakkaalta.

mun mielestä on inhimillistä haluta seksiä myös muiden kuin sen oman rakkaan kanssa , varsinkin pitemmän yhdessäolon jälkeen... en tajua miksi kaikki muukin (rakkaus, kaikki muut parisuhteeseen kuuluvat asiat) pitäs vetää vessanpöntöstä kokeilunhalun takia.

onneks on tuttavapiirissä avoimia ihmisiä jotka suhtautuu seksiin seksinä ja hauskanpitona. osaavat erottaa sen kaikesta muusta!

seksi vaan on kivaa *joo*

rakkaudella *pupu**ankka*

huom. mut sehän ei sit enää oo pettämistä... jos rakkaani luvatta menis eli pettäis mua niin kenkää taitais tulla!

[muokattu 16.6.2003 17:08]

[muokattu 16.6.2003 17:09]
trance(f)

Posts: 976

#26 • • trance(f) metsäkeiju

jUSSi:
se on kerrasta poikki myös täällä. Kysymys on tahtoasiasta. Jos haluaa olla toisen kanssa niin siinä ei alapäällä/kännillä tai muilla haluilla ole sanansijaa. Jos ei halua pettää, niin ei petä. Niin yksinkertaista se on. Jos haluaa pettää. niin sitten pitää miettiä miksi enää seurustelee kyseisen henkilön kanssa.



näin on asian laita *joo* en ymmärrä ihmisiä jotka pettää...
Opamox

Posts: 489

#27 • • Opamox

pupuankka:
eikö kellekään ole tullut mieleen ns. pettämisen ehkäisy eli sopimussuhde? meillä rakkaan kanssa sellanen sopimus et luvan kanssa saa käydä naimassa muiden kanssa. mua ei ainakaan haittaa jos rakas käy sängyssä hyvien tyyppien kanssa ja sama pätee muhun *hih* kivaa saada kyytiä välillä muiltakin kun omalta rakkaalta.

mun mielestä on inhimillistä haluta seksiä myös muiden kuin sen oman rakkaan kanssa , varsinkin pitemmän yhdessäolon jälkeen... en tajua miksi kaikki muukin (rakkaus, kaikki muut parisuhteeseen kuuluvat asiat) pitäs vetää vessanpöntöstä kokeilunhalun takia.

onneks on tuttavapiirissä avoimia ihmisiä jotka suhtautuu seksiin seksinä ja hauskanpitona. osaavat erottaa sen kaikesta muusta!

seksi vaan on kivaa *joo*

rakkaudella *pupu**ankka*

huom. mut sehän ei sit enää oo pettämistä... jos rakkaani luvatta menis eli pettäis mua niin kenkää taitais tulla!

[muokattu 16.6.2003 17:08]

[muokattu 16.6.2003 17:09]




Mun sedällä ja sen ex-vaimolla oli tollanen suhde ja nyt on sit ex-vaimo.Ei menny hyvin siis...oli niil kivaa vissiin aluks mut sit meni myöhemmin sukset ristiin.Jälkeen jäi 4 lasta joista 2 ala-aste ikäisiä.Tosi jees niille.*uuh*
seollaQ77

Posts: 299

#28 • • seollaQ77 sauvasekoitin
kannatan sopimus suhdetta, ja tuohan se lisää potkua seksi elämään.*joo*
eri asia vain kuinka siihen saa toisen suostuteltua?*pihkassa*
FreeFall

Posts: 2,256

#29 • • FreeFall music addict
Hmmm...Ai jotain pettämisestä...*justjoo*

Jokainen tapaus on aivan omanlainen ja AINA HANKALA x2 *joo*

Pettäminen on LÄHES AINA anteeksiantamatonta (siis jos on ”oikee suhde”)...

öö, mut kuitenki:

Ei kannata hätiköidä ja vihasena tehä ratkasevia päätöksiä joita myöhemmin SAATTAA katua!

mut Overwiev:

( SENSUROITU -> )costumed-smiley-019.gif Pettäjälle = *piru**dissaa**piru*

--
Lintuperspektiivi

Lost-Soul

Posts: 3,107

#30 • • Lost-Soul los pallos

Elwira:
Joo. Hmm. Kundille vedän rajan jo pussailuun.


Mut siis mies ei saa edes pussata toista miestä, mut sä saat toista naista... hmmm. Ehkä ymmärsin väärin.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#31 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Pettäminen on oikeasti yksi niistä asioista, jotka mä luokittelen äärimmäisen loukkaavaksi. Eli kerrasta poikki se olisi ainakin mulla, jos mun uros menisi pettämään. Eihän toiseen voi enää sen jälkeen luottaa. Pettäminen on lisäksi valtava nöyryytys sille toiselle osapuolelle. Kaverillisessa pusussa ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta jos siinä on hiemankin eroottista latausta mukana, niin kyllä mä ainakin se pettämiseksi luokittelen.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#32 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
niin ja seksistä puhumattakaan

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

super-enkuli

Posts: 1,521

#33 • • super-enkuli
kerrasta poikki. *joo* mua on petetty kerran ja todella pahasti. siitä on päälle vuosi, mutta pelko seurusteluun jäi tai lähinnä pelko siihen, että en pysty luottamaan enään. =(

teille jotka petätte voin sanoa: *dissaa*! se satuttaa ja ihan helvetisti.

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Elsa F

Posts: 2,763

#34 • • Elsa F Koululainen :)
No mä en kyl pidä pussailua pettämisenä, jossei se oo sähköistä. Mun puolesta mun mies voi pussailla meidän kavereita (tyttöjä ja poikia) ihan vapaasti.*hih* Mut mä luotankin siihen.

Kaikki ei kyllä aina mene täydellisesti parisuhteessa jos on vuosia yhdessä, mutta luulen antavani anteeksi sellaiset asiat, jotka on keskusteltavissa. Pettäminen viestii mun mielestä, että parisuhteessa on ongelmia. Se, että jatketaanko sen jälkeen yhdessä vai ei, riippuu siitä kuinka paljon halutaan olla yhdessä.

*sydän*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Samu

Posts: 517

#35 • • Samu Bodhisattva

jUSSi:
---
*nauru*

ei kai kyseessä ole miehinen kompleksi, että mies kyllä voi runkata, mutta jos nainen hiplaa niin se on pois omasta miehisyydestä kun ei muka riitäkkään omalle naiselle *vink*

*nauru*



Noh, en ole 1,5 vuotta kestäneen suhteeni aikana masturboinut, että en sanoisi että siinä olisi jotain sukupuolisidonnaista, että eiköhän toi sun kompleksiajattelu toimi molemmin päin! Ei nainenkaan taida kokea itseään naiselliseksi jos mies puuhastelee itsekseen! Tai mistäs minä tiedän kun en ole nainen *ding*!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

hallucinogen

Posts: 8,190

#36 • • hallucinogen Edain

trance(f):
---
ezzy:
seksi ilman tunnesidettä on jyystämistä = ei kivaa *hmph*

---


täysin samaa mieltä!!!! ja pettäminen *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
niin ei saa tehdä!!*enkeli*



Allekirjoitan täysin

--
pikku-*possu*

Late

Posts: 3,441

#37 • • Late team Lasse
Pettäminen on homojen hommaa.*hmph*
(Sen kummemmin nyt heitä syrjimättä)

-Tuo kertoo varmaan selkeästi mielipiteeni.
Avatar
#38 • • ALIEN Guest

pupuankka:
eikö kellekään ole tullut mieleen ns. pettämisen ehkäisy eli sopimussuhde? meillä rakkaan kanssa sellanen sopimus et luvan kanssa saa käydä naimassa muiden kanssa. mua ei ainakaan haittaa jos rakas käy sängyssä hyvien tyyppien kanssa ja sama pätee muhun *hih* kivaa saada kyytiä välillä muiltakin kun omalta rakkaalta.

mun mielestä on inhimillistä haluta seksiä myös muiden kuin sen oman rakkaan kanssa , varsinkin pitemmän yhdessäolon jälkeen... en tajua miksi kaikki muukin (rakkaus, kaikki muut parisuhteeseen kuuluvat asiat) pitäs vetää vessanpöntöstä kokeilunhalun takia.[b/]

seksi vaan on kivaa *joo*




OLET NIIN OIKEASSA!!! *plur**iloinen**nauru**vink**hih**hymy**joo*
Avatar
#39 • • ALIEN Guest
kuinka moni täällä ajattelee masturboidessaan muita kuin omaa kultaansa? minä ainakin ja sehän on ihan normaalia! eikö se ole sitten pettämistä??
UnityF

Posts: 15,721

#40 • • UnityF joo just se

elisak:
No mä en kyl pidä pussailua pettämisenä, jossei se oo sähköistä. Mun puolesta mun mies voi pussailla meidän kavereita (tyttöjä ja poikia) ihan vapaasti.*hih* Mut mä luotankin siihen.

Kaikki ei kyllä aina mene täydellisesti parisuhteessa jos on vuosia yhdessä, mutta luulen antavani anteeksi sellaiset asiat, jotka on keskusteltavissa. Pettäminen viestii mun mielestä, että parisuhteessa on ongelmia. Se, että jatketaanko sen jälkeen yhdessä vai ei, riippuu siitä kuinka paljon halutaan olla yhdessä.

*sydän*




Aivan samaa mieltä sun kanssa*plur*