pettämisestä..

196 posts, 10 pages, 31,259 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#41 • • hallucinogen Edain

alien:
kuinka moni täällä ajattelee masturboidessaan muita kuin omaa kultaansa? minä ainakin ja sehän on ihan normaalia! eikö se ole sitten pettämistä??



Hauska juttu muuten et viime suhteessa ainakin ajattelin omaa kultaa, mikäs siinä ajatellessa jos toinen on niin hott :P

--
pikku-*possu*

Avatar
#42 • • ALIEN Guest

hallucinogen:
---
alien:
kuinka moni täällä ajattelee masturboidessaan muita kuin omaa kultaansa? minä ainakin ja sehän on ihan normaalia! eikö se ole sitten pettämistä??

---


Hauska juttu muuten et viime suhteessa ainakin ajattelin omaa kultaa, mikäs siinä ajatellessa jos toinen on niin hott :P



hey ...we_are_different! ei se välttämättä sitä tarkoita oli muija kuinka hot tahansa.. vieras on aina vieras... ja se kiihottaa meitä oikeita ja aitoja sikoja! *hih*
hallucinogen

Posts: 8,190

#43 • • hallucinogen Edain
Niin, mä oon vaan pikku*possu*
*nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#44 • • ALIEN Guest
*joo*
Avatar
#45 • • cosmic80 Guest
Jaah...No ite pettäny elämäni aikana ihan liikaa...Mut sit hiffasin et eipä se jätkä sit mulle oikee oo jos sitä petän,,,,Yleinen kaveri-pusit-halit on ok.....Aina sinkkuna ollessa vo jopa nukkua miespuolisen kaverin kainalos, mut en usko et suhtees mies tykkäis ajatuksest??? Mut kannattaa pysyä sinkkuna jos ei osaa olla uskollinen...Niin, kaikilla on sit varmaa ne omat ”uskollisuuden rajansa”, mut ne kandee sit setvii varmaanki toisen kaa ettei tuu turhia perheriitoi....Mut tähän loppuun vois kysyy kysymyksen, onko seksi kaverin kanssa ok?
[Nuclear]

Posts: 5,855

#46 • • [Nuclear] el aprendiz

pupuankka:
onneks on tuttavapiirissä avoimia ihmisiä jotka suhtautuu seksiin seksinä ja hauskanpitona. osaavat erottaa sen kaikesta muusta!

seksi vaan on kivaa *joo*


Mulle ainakin seksi on myös tunteiden osoittamista. Ei se oo pelkästään ”Hihii, tää tuntuu kivalta ku sul on tiukka p****”, kyl siin on mukana paljon muutakin. Okei voithan sä sanoo jokaiselle muijalle ekana yönä ”Joo tää on vaan mun tapa osoittaa tunteita sua kohtaan” ja antaa palaa, mut tätä en nyt ajanu takaa...*ding*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

jUSSi

Posts: 1,377

#47 • • jUSSi äkäinen vanhus

Samu:
Noh, en ole 1,5 vuotta kestäneen suhteeni aikana masturboinut, että en sanoisi että siinä olisi jotain sukupuolisidonnaista, että eiköhän toi sun kompleksiajattelu toimi molemmin päin! Ei nainenkaan taida kokea itseään naiselliseksi jos mies puuhastelee itsekseen! Tai mistäs minä tiedän kun en ole nainen *ding*!



Noin minäkin olisin sanonut ensimmäisen 1,5 vuoden aikana, kun kaikki on uutta ja kivaa, mutta kyllä sä vielä ehdit tumputtaa *hih*

nimim. ”7 vuotta”
Samu

Posts: 517

#48 • • Samu Bodhisattva

jUSSi:
Noin minäkin olisin sanonut ensimmäisen 1,5 vuoden aikana, kun kaikki on uutta ja kivaa, mutta kyllä sä vielä ehdit tumputtaa *hih*

nimim. ”7 vuotta”



Oukei, en malta odottaa! *vink*

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

tez

Posts: 188

#49 • • tez hottie
pettäminen ja valehtelu sucks! *dissaa*

--
...do you fuck as well as you dance?

kuu

Posts: 1,174

#50 • • kuu tyttttö

tez:
pettäminen ja valehtelu sucks! *dissaa*



Niinpä.Mutta kun se sattuu omalle kohdalle, puolin tai toisin, niin se ei olekkaan noin mustavalkoista.

--
köh köh

Howdy

Posts: 7,955

#51 • • Howdy Oldie
Lyhyesti ja ytimekkäästi .. kun todella rakastaa .. silloin ihminen ei petä ..
Eli toisin sanoen .. en tekis toiselle koskaan sellaista ...

--
Käpy vailla vertaa

hrdkvr

Posts: 3,929

#52 • • hrdkvr KURGO
tästä on ollutkin jo puhetta kotona kun viimeisen vuoden aikana on 3 kaveriparia eronnut juuri tän aisan takia... ja mikä ihmeellistä joka kerralla pettäjä on ollut nainen.
sääli sinänsä sillä tiedän että nää kaverit on hyviä ja kilttejä miehiä jotka piti naistaan hyvänä..

tää viimeisin kerta jossa mun vanha (paras) lapsuuden kaverin vaimo lähti kun ne ei saanut lasta kotikonstein...
ei vittu!!! ei ne ees käyny lekurissa kattoo kummassa oli vika!!!
no sittemmin tuli ilmi että vika oli siinä ku mies oli aina duunissa(yö duuni)
ei vittu!!! työpaikaa voi aina vaihtaa jos vaimo olis viittiny puhuu asiasta että nyt olis pakko vaihtaa duunipaikkaa..
no se muija oli hautonu näitä ajatuksiaan sisällään ja vähitellen rapistanu nuppiaan.. niin että kun niiden duunii tuli uus naistenkaataja, joka kävi ensiks kaikki osaston muijat läpi ja lopulta otti asiakseen kaataa naimisissa olevan muijan ja siinä onnistu ja tää tyhmä nainen luuli että se oikeesti rakastaa sitä yhen panon jälkeen ja muutti sitten kotoo ja nyt ne on jo sitten eronnu.......

onneks kaveri ei voi ottaa sitä takaisin.. siitä oon onnellinen

mutta mikä ironisinta tässä kaikessa on se että olin koko teiniikäni tän kyseisen muijan kanssa... ja sitten kun tää kaveri tuli kuvioihin niin se muija vaihtoi silloin mut siihen mun kaveriin(hohhoi ajatuskin jo katos)... ja ne meni naimisiin.. siis jos pahasti olis käyny niin se olisin voinut olla minä....no paha mennä sanoo..


siis vittu!!! jos panettaa niin vetäkää käteen!!
jos on suhteessa jotain hampaankolosa niin puhukaa!!

--
-keep it hard-

jUSSi

Posts: 1,377

#53 • • jUSSi äkäinen vanhus

hardikaveri:
siis vittu!!! jos panettaa niin vetäkää käteen!!
jos on suhteessa jotain hampaankolosa niin puhukaa!!



amen. tuntuu joskus että ihmiset on vaan niin itsekkäitä, että ajatellaan vain omaa parasta.
hrdkvr

Posts: 3,929

#54 • • hrdkvr KURGO
noniin toi oli vielä se asia jota en viittinyt siihen pistää, mutta nyt kun taas vituttaa niin pahasti niin sanon sen:

avioliitto ei vaan sovi itsekkäille ihmisille!!!!

--
-keep it hard-

jUSSi

Posts: 1,377

#55 • • jUSSi äkäinen vanhus

hardikaveri:
avioliitto ei vaan sovi itsekkäille ihmisille!!!!



Allekirjoitan tämän, sillä jos aikoo katsella yhtä ja samaa ihmistä sen 50 vuotta, niin sitä ei pysty tekemään ellei ole valmis luopumaan osasta omaa elämäänsä (tosin vastapainoksi saa kyllä vähintään saman verran, ellei enemmänkin, yhteistä elämää).

Ehkä tuo nyky-yhteiskunnan itsekäs meininki osaltaan selitää kasvavat avioeroluvut.

(ai että mä rakastan sitä kun voi sanoa nyky-yhteiskuntaa itsekkääks *vink*)

[muokattu 17.6.2003 10:06]
Mark

Posts: 7,311

#56 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
mun mielestä jo parisuhteessa pitää voida tehdä kompromisseja eikä aina ajatella omaa napaansa..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

jUSSi

Posts: 1,377

#57 • • jUSSi äkäinen vanhus

Mark:
mun mielestä jo parisuhteessa pitää voida tehdä kompromisseja eikä aina ajatella omaa napaansa..

-M



Totta, ei tuo edellinen kommenttini koske pelkästään avioliiton satamaan tahtovia, vaan kaikkia, jotka haluavat elää parisuhteessa pidempään kuin sen 2viikkoa.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#58 • • Lost-Soul los pallos

jUSSi:
Allekirjoitan tämän, sillä jos aikoo katsella yhtä ja samaa ihmistä sen 50 vuotta, niin sitä ei pysty tekemään ellei ole valmis luopumaan osasta omaa elämäänsä (tosin vastapainoksi saa kyllä vähintään saman verran, ellei enemmänkin, yhteistä elämää).



No en kyl tiedä pitääkö tuossa nyt luopua ollenkaan omasta elämästä. Ehkä ajattelen jotenkin kapeesti tai jotain, mut eikö juuri tuo seurustelu ole omaa elämää. Tuskin kukaan seurustelee sen takii, et se toinen tykkää siitä, mut itselle tulee hirveet ”elämän riistot”. No, ainakin oma parisuhteeni on juuri mun elämää, jossa välillä vituttaa ja välillä ei...*plur*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

milla

Posts: 3,699

#59 • • milla

howdy:
Lyhyesti ja ytimekkäästi .. kun todella rakastaa .. silloin ihminen ei petä ..
Eli toisin sanoen .. en tekis toiselle koskaan sellaista ...



se on hyvä että voit yleistää omia fiiliksiäs*justjoo*
Mark

Posts: 7,311

#60 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
niin.. jos todellakin rakastaa jotain hlöä ja pettää kumminkin, meinaako se siis sitä että rakkaus on muuttunut tottumukseksi ja kaipaa vaihtelua? Ja jos suhde on ruvella mutta ”rakastaa” toista, onko se vaan pakkopullaa? Muutenki suhde muuttuu ajan mittaan, mut missä menee se raja et koska on enää kyse kiintymyksestä ja tottumuksesta eikä rakkaudesta? *ding*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!