pettämisestä..

196 posts, 10 pages, 31,260 views

Tyeicha

Posts: 5,807

#1 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
millaisia tekoja pidät pettämisenä jos olet/olisit vakituisessa suhteessa? *täh*
esim. onko kännissä halailu toisen kanssa pettämistä, vai vasta toisen kanssa naiminen? *ding* millaisia tekoja olisit valmis antamaan anteeksi??

--
-Tyeicha-

Mark

Posts: 7,311

#2 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
No ei tossa välttämättä ihan täysin selvää rajaa ole. Esim. kaverille voi antaa pienen! suukon vaikka suulle ja tottakai halata, mut siinä vaiheessa jos menee tuntemattomia nuolemaan on jo kyseessä jotain muuta ku pelkkä plur meininki. Itse voisin antaa anteeksi kaikki sellaiset teot joihin olen itsekin syyllistynyt, eli enpä juuri mitään *igor* Kaveripiirissä on muutamiakin sellaisia ihmisiä, jotka pettävät melkeen aina tilaisuuden tullen, moista pidän lähinnä jonkunlaisena tunnevammaisuutena tms. Ei mikään yhden illan känninen pano voi mitenkään korvata sitä fiilistä minkä saa oman hanin kanssa peuhatessa, ja jos homma on järjestelmällisempää, on kyseessä jo mielestäni suoranainen vittuilu ja halveksunta toista kohtaan.

-M

[muokattu 16.6.2003 12:36]

[muokattu 16.6.2003 13:06]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

hallucinogen

Posts: 8,190

#3 • • hallucinogen Edain
En ole koskaan pettänyt ja asenteeni on myös sellainen et kerran kun lipsahtaa niin lipsahti myös viimeisen kerran mun kanssa.
Kai se on suudelmassa raja, kaverillisia pusuja ei lasketa.
Ja en kyllä sietäis sitäkään jos jotain deitti-ilmoitusta jättäis koska se ois tarkoituksellista ja todella törkeetä yrittämistä *eiei*

[muokattu 16.6.2003 12:40]

--
pikku-*possu*

jUSSi

Posts: 1,377

#4 • • jUSSi äkäinen vanhus
se on kerrasta poikki myös täällä. Kysymys on tahtoasiasta. Jos haluaa olla toisen kanssa niin siinä ei alapäällä/kännillä tai muilla haluilla ole sanansijaa. Jos ei halua pettää, niin ei petä. Niin yksinkertaista se on. Jos haluaa pettää. niin sitten pitää miettiä miksi enää seurustelee kyseisen henkilön kanssa.
hallucinogen

Posts: 8,190

#5 • • hallucinogen Edain
Jep, jos suhde toimii nii ei sitä munaa tai reikää tarvii mistään muualta lähteä hakemaan. *hymy*

--
pikku-*possu*

tiipi

Posts: 506

#6 • • tiipi
mun mielestä pettämisen raja menee siinä, että kaikkea sitä voi tahdä, mitä voisi tehdä kumppanin katsellessa vieressä.
itse en ole koskaan pettänyt/joutunut petetyksi, toivottavasti en joudukaan...

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

hallucinogen

Posts: 8,190

#7 • • hallucinogen Edain

tiipi:
mun mielestä pettämisen raja menee siinä, että kaikkea sitä voi tahdä, mitä voisi tehdä kumppanin katsellessa vieressä.
itse en ole koskaan pettänyt/joutunut petetyksi, toivottavasti en joudukaan...



Toi on muuten aika hyvin sanottu *joo*

--
pikku-*possu*

Uhuu

Posts: 844

#8 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
kaverillinen kainaloiminen ja satunnaiset viattomat frendipusut ovat asia erikseen. kyllä sitä ulkopuolisetkin heti ilmapiiristä huomaavat, onko kahden ihmisen välillä sähköä vai ainoastaan ystävällistä luottamusta.

pettäminen voi olla myös henkistä. ei aina tarvita kiihkeitä kosketuksia tai varsinaista koiramaista aktia. mielestäni pettämistä on kaikki, mikä tehdään salaa toisen tietämättä. eli kaikki sellainen, mitä ei tekisi kumppaninsa silmien alla. sanoinko nyt varmasti asian oikeinpäin... =)

olen pettänyt kerran... kertonut sen heti ja katunut järjettömästi sitä tuskaa, minkä ihmiselle aiheutin. suhde oli huono jo muutenkin, joten kai se pitää paikkansa että jos suhde on kunnossa, niin pettämistä ei esiinny. nykyään kuitenkaan en koe oikeutetuksi pettää, vaikka suhde olisi kuinka karikolla. edellisestä on ensin tehtävä loppu.... viimekädessä kyse on kunnioittamisesta. olen saanut myöhemmin itse kokea, miltä tuntuu tulla petetyksi.. ja oikein rankemman kaavan mukaan.... nykyään en sitten ihmissuhteisiin uskokaan.

olen huomannut, että pettäminen ja huono itsetunto kävelevät usein käsikädessä. kun ihminen luottaa itseensä ei ainakaan tarvitse panojen määrällä todistella miehisyyttään tai naisellista vetovoimaa. minusta kaikkein antoisinta ja samalla myös vaikeinta on pitää yksi ihminen tyytyväisenä ja onnellisena vuodesta toiseen... vanheta yhdessä... =)

-4metoouhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Mark

Posts: 7,311

#9 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
uhuu kiteytti asian paremmin kun oisin itse osannut *joo*

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Tyeicha

Posts: 5,807

#10 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

Uhuu:mielestäni pettämistä on kaikki, mikä tehdään salaa toisen tietämättä. eli kaikki sellainen, mitä ei tekisi kumppaninsa silmien alla.


samaa mieltä uhuu\'n kaa.. *joo*

--
-Tyeicha-

jUSSi

Posts: 1,377

#11 • • jUSSi äkäinen vanhus

Uhuu:mielestäni pettämistä on kaikki, mikä tehdään salaa toisen tietämättä. eli kaikki sellainen, mitä ei tekisi kumppaninsa silmien alla. sanoinko nyt varmasti asian oikeinpäin... =)



masturbointikin? jos ei kehtaa eukkonsa edessä niin sit pettää *vink*
kuu

Posts: 1,174

#12 • • kuu tyttttö
hah.

--
köh köh

ezzy

Posts: 8,060

#13 • • ezzy Droid-pappa
uhuu kiteytti mainiosti.
Paljon annan anteeksi, mutta pettämistä en. Itse en petä ja edellytän sitä myös kumppaniltani.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#14 • • [Nuclear] el aprendiz

jUSSi:masturbointikin? jos ei kehtaa eukkonsa edessä niin sit pettää *vink*

Kuka ei kehtais? *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

sasu

Posts: 192

#15 • • sasu


---
Uhuu:mielestäni pettämistä on kaikki, mikä tehdään salaa toisen tietämättä. eli kaikki sellainen, mitä ei tekisi kumppaninsa silmien alla.
---



Oon aika samaa mieltä Uhuu:n kanssa tosta määritelmästä.
Mutta sitten vastaus siihen olisinko valmis antamaan anteeksi. Ennen olisin sanonut että en, mutta elämä on opettanut, että mikään ei ole musta-valkoista, ei edes pettäminen.
Joten tietyssä tilanteessa voisin ja olenkin antanut anteeksi, mutta vain sen yhden kerran.

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Samu

Posts: 517

#16 • • Samu Bodhisattva
Mun mielestä kans pettäminen on sellaista, mitä ei voisi toiselle kertoa/ei halua toisen tietävän. Masturbointi? Kyllä. Ei nyt sentään samalla tavoin kuin toisen hlön kanssa, jolloin minä kyllä pistäisin kerrasta poikki, mutta kyllä loukkaantuisin kovastikin jos toinen ”joutuisi” helpottamaan oloansa omatoimisesti! En missään nimessä haluaisi elää suhteessa jossa olisi tarvetta masturboinnille!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

hallucinogen

Posts: 8,190

#17 • • hallucinogen Edain

Samu:
Mun mielestä kans pettäminen on sellaista, mitä ei voisi toiselle kertoa/ei halua toisen tietävän. Masturbointi? Kyllä. Ei nyt sentään samalla tavoin kuin toisen hlön kanssa, jolloin minä kyllä pistäisin kerrasta poikki, mutta kyllä loukkaantuisin kovastikin jos toinen ”joutuisi” helpottamaan oloansa omatoimisesti! En missään nimessä haluaisi elää suhteessa jossa olisi tarvetta masturboinnille!



No huh *nauru*
Mä oon ainakin hanskoillu ahkerasti vaikka sais kuinka paljon, se on sitä omaa kivaa, erilaista kivaa *pahis**plur*

--
pikku-*possu*

Opamox

Posts: 489

#18 • • Opamox

hallucinogen:
---
Samu:
Mun mielestä kans pettäminen on sellaista, mitä ei voisi toiselle kertoa/ei halua toisen tietävän. Masturbointi? Kyllä. Ei nyt sentään samalla tavoin kuin toisen hlön kanssa, jolloin minä kyllä pistäisin kerrasta poikki, mutta kyllä loukkaantuisin kovastikin jos toinen ”joutuisi” helpottamaan oloansa omatoimisesti! En missään nimessä haluaisi elää suhteessa jossa olisi tarvetta masturboinnille!

---


No huh *nauru*
Mä oon ainakin hanskoillu ahkerasti vaikka sais kuinka paljon, se on sitä omaa kivaa, erilaista kivaa *pahis**plur*



Sanos muuta, se nyt vaan on niin kivaa! *plur* En tod luovu näpittämisestä vaik seukkaisin kuinka.Tai siis vaik seukkaan kuinka.*nauru*
jUSSi

Posts: 1,377

#19 • • jUSSi äkäinen vanhus

Samu:
Mun mielestä kans pettäminen on sellaista, mitä ei voisi toiselle kertoa/ei halua toisen tietävän. Masturbointi? Kyllä. Ei nyt sentään samalla tavoin kuin toisen hlön kanssa, jolloin minä kyllä pistäisin kerrasta poikki, mutta kyllä loukkaantuisin kovastikin jos toinen ”joutuisi” helpottamaan oloansa omatoimisesti! En missään nimessä haluaisi elää suhteessa jossa olisi tarvetta masturboinnille!



*nauru*

ei kai kyseessä ole miehinen kompleksi, että mies kyllä voi runkata, mutta jos nainen hiplaa niin se on pois omasta miehisyydestä kun ei muka riitäkkään omalle naiselle *vink*

*nauru*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#20 • • [Nuclear] el aprendiz

sasu:
---
Uhuu:mielestäni pettämistä on kaikki, mikä tehdään salaa toisen tietämättä. eli kaikki sellainen, mitä ei tekisi kumppaninsa silmien alla.
---
Oon aika samaa mieltä Uhuu:n kanssa tosta määritelmästä.
Mutta sitten vastaus siihen olisinko valmis antamaan anteeksi. Ennen olisin sanonut että en, mutta elämä on opettanut, että mikään ei ole musta-valkoista, ei edes pettäminen.
Joten tietyssä tilanteessa voisin antaa anteeksi, mutta vain sen yhden kerran. (Hieman editoitu, [Nuclear]:in kommentti)


Nää kaks quotee allekirjoitan. Pettämisen anteeksi antaminen vois tulla kyseeseen vaan äärimmäisen harvinaisissa tapauksissa eli en mä sitä täysin pois sulkisikaan. Pitkät keskustelut/perustelut se vaatis ja paljon omaa miettimistä ja asian harkitsemista. Aika vaikee näin sanoin kertoa ne asiat mitkä pitäis olla kunnossa jotta se onnistuis, mut mut. Kaikkea ei voi kertoa sanoin [paska klisee (vai miten nyt ikinä kirjotetaankaan)], mut totta kuitenkin.

jUSSi:
---
Samu:
Mun mielestä kans pettäminen on sellaista, mitä ei voisi toiselle kertoa/ei halua toisen tietävän. Masturbointi? Kyllä. Ei nyt sentään samalla tavoin kuin toisen hlön kanssa, jolloin minä kyllä pistäisin kerrasta poikki, mutta kyllä loukkaantuisin kovastikin jos toinen ”joutuisi” helpottamaan oloansa omatoimisesti! En missään nimessä haluaisi elää suhteessa jossa olisi tarvetta masturboinnille!
---
ei kai kyseessä ole miehinen kompleksi, että mies kyllä voi runkata, mutta jos nainen hiplaa niin se on pois omasta miehisyydestä kun ei muka riitäkkään omalle naiselle *vink*



Mä en kyl ymmärrä miks tollanen pitäis kieltää suhteessa, luonnollista toimintaa.*hymy*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku