mitä ruokaa inhoot?

754 posts, 38 pages, 147,597 views

DESPE

Posts: 4,580

#81 • • DESPE
sipuli sucks
*dissaa**dissaa**dissaa*
Dragonfly

Posts: 542

#82 • • Dragonfly Mariarawr
herkkusienikeittoo. *dissaa* mä kyl vielä uhanalaistan herkkusienet sukupuuttoon..*dissaa*

--
Uguu~

RedOne

Posts: 448

#83 • • RedOne
Maksa kaikissa muodoissa...Yäääk!
Hernekeitto!
Kaali jutskat
*piis*

--
Hab haba zut zut

Kate

Posts: 186

#84 • • Kate
Ehdottomasti KAIKKI mahdolliset laatikot ja sitten jauhelihaa*eiei*
Avatar
#85 • • Cera Guest
Jaiwhite:

sipuli sucks




NIIN KYLLÄ !

töissä kuitenkin joudun sipulia syömään. ja nytkun on alkanut nauttimaan vähän erilaisistakin ruuista kuin perunamuusi ja lihapyörykät (kamalaa jos lihapullien sisällä on sellaisia ällöjä isoja sipuli juttuja.. yäkyäk.)
niin kai mä syön sitäkin nykyään. paitsi kotiruuissa kyllä kieltäydyn. Jos äiti laittaa jotain sipuliruokaa, niin en syö. *pahis*

*pelle*
Susu

Posts: 1,077

#86 • • Susu The Nasu
Ananasta en syö/juo missään muodossa, YÖK*eiei*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Uhuu

Posts: 844

#87 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
sisäelimet muodossa missä tahansa ja verijutut. mä en käsitä kuka oikeasti voi syödä tollasta viemärikamaa.

sit kala menee vain paistettuna, muut merenmönkijäiset ei mun mahaan pääsekään.

tilliliha, valkokastikkeet, homejuustot...

kaupasta löytyy varmasti puolet enemmän elintarvikkeita joita en halua edes maistaa kuin niitä mitkä menee alas. olis ihanaa olla kulinaristi, mutta ei se oikein luonnistu näillä makuhermoilla. sama kuin hajuissa... maailmassa on ihan kammottavan kamalia hajuja... ja sit taas onneksi niitä luksuksia...

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Mark

Posts: 7,311

#88 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
porskeitto, homejuusto, raaka kala & liha *eiei*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Late

Posts: 3,441

#89 • • Late team Lasse
Janssoninkiusaus ja nyt ekana tulee mieleen kaikki nuo mainitut veri/sisäelin jutskat. *eiei*

[muokattu 8.4.2003 16:45]
Avatar
#90 • • Grande Guest
Silakat tökkii ja sitkee tilliliha...
Ja kaikki missä on parasta ennen päiväys menny yli (no ei IHAN kaikki)

Ja jokainenhan muistaa että Grande on ihka aito kokki...
Avatar
#91 • • Grande Guest
...Ja voi hyvä luoja, en haluis olla se ihminen joka keksi lanttulaatikon *dissaa*
Avatar
#92 • • tuntematon Guest
Zeta:

Noh, sanotaanko näin että pidän makaroonista ja jauhelihasta.
Olen nyt syönyt yhtäjaksoisesti kohta 3 vuotta makaronia ja jauhelihaa vähintään 5krt viikossa/2krt päivässä.
Eli vain ruskistan jauhelihan, lisään suolan ja syön ketsupin kanssa.*hymy* NAM!
Helppoa, hyvää ja ravitsevaa. Multitabseja tosin pitää syödä.

En pidä kasviksista alkuunkaan. Ainoa kasvis josta pidän on ketsuppi, ja ohuet kurkkuviipaleet. Jos en olisi näin laiska tekisin enemmän pororuokia. Poronkäristystä, poronlihakeittoa jne...
Näitä tuli syötyä silloin kun vielä asui mamman luona, ite ei jaksa tehdä.
Ehkä sitten joskus kun kyllästyn makaroniin ja jauhelihaan.


*super*Makaroni*piis*RoxxoX.




Ketsuppi on kyllä ehdottomasti paras vihannes
*slurps*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#93 • • Lost-Soul los pallos
pinaattii ei saa oikein mitenkään alas

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#94 • • RinTinTin Guest
Hmm.. Ehkä mun aivoissa on joskus kehityksen varhaisissa vaiheissa tapahtunu joku ihme loksahdus, et on vaikeeta nimetä äklöjä ruokia.*igor*
Mut jos jotain yleistä vois sanoo niin koulun lihajutsgat! YÖK! Like tänäänkin olisin mieluummin ryöstäny meidän kissoilta yhen seniori -ruokapurkin ja syöny sitä kuin sitä mitä oli koulussa! Siinä kissanruuassa sentäs on porkkanan paloja ja riisiäkin mukana..*joo* (Mut mä en nyt väitä et koskaan olisin mitään kissanruokaa maistanu..*igor**ding**igor*)
Texx

Posts: 650

#95 • • Texx ^_^
Haha. chiliconkarne ( tai miten kirjotetaankaan ;) )
Ritva kyllä tappaa nyt *iloinen*

--
*piis*

Howdy

Posts: 7,955

#96 • • Howdy Oldie
Mämmi saa kaiken muunkin vatsasta tulemaan ylöspäin *voiei*

--
Käpy vailla vertaa

Akrobaatti

Posts: 330

#97 • • Akrobaatti
Koulun Perunoita ja sieniä, koulun perunat maistuu aina keitetyltä kukka kaalilta*igor*

--
Hip Hop For Life

seollaQ77

Posts: 299

#98 • • seollaQ77 sauvasekoitin
42 reebookin pohja oli aikas sitkeetä ei hyvää ilman valkosipulia ja vähä just myllytettyä mustapippuria ja ripaus suolaa ja toinen on lipeä kala*dissaa* hyi vattu ku o herkullisia*super*


*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*
UnityF

Posts: 15,721

#99 • • UnityF joo just se
Jos mä vielä kuukauden päästä syön edelleen puuroa niin löykää mua paistinpannulla päähän...*poks*
Nyt kun oon syönny puuroa noi 1kk niin se alkaa pikkuhiljaa tulla korvista ulos koko puuro... No puuro ja mustikat menee vielä läpi mut muuten aika...*mur*
efo

Posts: 1,908

#100 • • efo Laserpoint
Unity(f):

Jos mä vielä kuukauden päästä syön edelleen puuroa niin löykää mua paistinpannulla päähän...*poks*


toi muistetaan*iloinen*
näin pääsiäisen alla se mämmi*dissaa**dissaa*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke