mitä ruokaa inhoot?

754 posts, 38 pages, 147,594 views

Susu

Posts: 1,077

#61 • • Susu The Nasu
"raakaa"kalaa en syö. siis anjovis tai sillit yök!!!!!
Muutenkaan simpukat tai muut äyriäiset ei kuulu herkkuihin*eiei*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Caro_79

Posts: 237

#62 • • Caro_79
Mä inhoon:

-Maksalaatikkoo
-Verilettuja ja puolukkahilloa
-Kaalikääryleitä
-Janssoninkiusausta
-Kesäkeittoa
-Maksapihvejä

YÄK *eiei*
S-T

Posts: 1,195

#63 • • S-T Pieni
Elän syödäkseni? *iloinen*

Oikeastaan en juurikaan mitään ruokaa inhoa. Melkein kaikkea pystyn syömään, joskin joskus ei tee jotakin mieli..

Yleisesti ottaen kaikki liian kypsä ei ole mun makuun l. liian kypsät vihannekset, liian kypsät riisit/makaronit, liian kypsä liha. Mikä vimma suomalaisilla on yleensä kypsentää kaikkea liikaa *ding*

Liian suolainen jää helpoiten syömättä koska itse en käytä suolaa ollenkaan ruuanvalmistuksessa. Mutta ruoka itsessään varmaan olisi ihan hyvää muulla tavoin maustettuna *joo*

Ainoa ruoka-aine mihin en nykyään koske on kateenkorva - hyi.

Koskas tulee (vai onko jo?) sellainen topic mihin saa luetella mistä pitää erityisesti... siitä tulisi pitkä lista *vink*

--
Pieni on kaunista.

efo

Posts: 1,908

#64 • • efo Laserpoint
Parsa *dissaa*
Selleri *igor*
kaiken maailma juurekset *poks*

[muokattu 2.1.2003 00:07]

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Lachesis

Posts: 190

#65 • • Lachesis
Maksavalmisteet.

Skidinä meni kesä sairaalassa maksasta saadun myrkytyksen takia. Ei siis mitään fysiologista syytä, mutta oksennusreaktio siitä tulee.
Avatar
#66 • • ALIEN Guest
PINAATTIKEITTOA!!! ennen kyllä tykkäsin mut kun oli sitten ihan pakko kokeilla vetää kaljaa, glökiä ja 0,75l SINISTÄ LIKÖÖRIÄ!! sehän tietysti johti suoraan vessan pöntölle ja pinaattikeiton näköistä nestettä yrjösin. Sen jälkeen pelkästä pinaattikeiton hajusta tulee jo huono olo....
*eiei**poks**eiei**poks**eiei**poks**eiei*

[muokattu 2.1.2003 22:00]
henkka

Posts: 4,973

#67 • • henkka
alien:

PINAATTIKEITTOA!!! ennen kyllä tykkäsin mut kun oli sitten ihan pakko kokeilla vetää kaljaa, glökiä ja 0,75l SINISTÄ LIKÖÖRIÄ!! sehän tietysti johti suoraan vessan pöntölle ja pinaattikeiton näköistä nestettä yrjösin. Sen jälkeen pelkästä pinaattikeiton hajusta tulee jo huono olo....
*eiei**poks**eiei**poks**eiei**poks**eiei*

[muokattu 2.1.2003 22:00]



Okei toi oli tosi ällöttävä juttu...

Mä saan oikeen miettimällä miettiä että mitähän ruokaa sitä tosissaan inhoisi. Eikä tule heti mieleen ainakin. Kyllä niitä on mutta niitä on niin vähän että ei niitä edes muista. Mä tykkään niinku vähän kaikesta. Se on oikeesti ihan kivaa ku ei tartte miettii usein että onkohan toi nyt hyvää. Senku syö vaan ja nauttii et "'Joo, ihan jees."

Sitä mä inhoon että (esim. koulussa) joku vieressä tulee ja kattoo mun tai jonkun toisen ateriaa ja toteaa et hyi vittu toi oli pahaa. Se on vaan mun mielestä epäkohteliasta ja hölmöä. No mut ei se niin vakavaa oo.
*iloinen* mussun mussun
[Nuclear]

Posts: 5,855

#68 • • [Nuclear] el aprendiz
henkka:



Mä saan oikeen miettimällä miettiä että mitähän ruokaa sitä tosissaan inhoisi. Eikä tule heti mieleen ainakin. Kyllä niitä on mutta niitä on niin vähän että ei niitä edes muista. Mä tykkään niinku vähän kaikesta. Se on oikeesti ihan kivaa ku ei tartte miettii usein että onkohan toi nyt hyvää. Senku syö vaan ja nauttii et "'Joo, ihan jees."

Jätemylly...*nauraa* "Joo tänne vaan, kyl mä syön." *hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

efo

Posts: 1,908

#69 • • efo Laserpoint
ihmiskunnan yks tyhminpiä vetoja on ne s******n rusinat ku ne pitää tunkee maksalaatikkoon, pullaan, glögiin, kakkuun ja mihin niitä vielä on laitettukkaa *dissaa*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

ella_

Posts: 1,329

#70 • • ella_
merenelävät.. kala joskus _hyvin_ harvoin voi olla ihan hyvää.. mutta kaikki ravut ja mustekalat ja osterit sun muut *poks*
maksakaan ei kyllä oikein uppoa.. eikä puuro! *eiei* mutta muuten syöminen on ihanaa *sydän**sydän**sydän*
mullahan on tunnetusti pohjaton maha *plur*

--
Elementary, my dear.

r0n

Posts: 2,258

#71 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Pinaattilettuja *poks*
Maksapihvejä *eiei*
Borsch-keitto *voiei*
Silakkalaatikko *ding*
Janssonin kiusaus *dissaa*
KAIKKI rasvaton *mur*

--
6er reihe

Kolera

Posts: 4,256

#72 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
efo:

ihmiskunnan yks tyhminpiä vetoja on ne s******n rusinat ku ne pitää tunkee maksalaatikkoon, pullaan, glögiin, kakkuun ja mihin niitä vielä on laitettukkaa *dissaa*



pienenä tykkäsin rusinoista sit iän karttuessa rupesin inhoamaan niitä oikeen urakalla ja intissä sitte ku oli helvetillinen nälkä eikä ollu muuta ni rusinat maistu ja nyt niiston jopa ruvennu tykkää...siis oo syömättä pari päivää ja kokeile sitte rusinoita *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

hallucinogen

Posts: 8,190

#73 • • hallucinogen Edain
kaikki sisäelimet ja veri on järkyttävää *mur*

--
pikku-*possu*

efo

Posts: 1,908

#74 • • efo Laserpoint
Avernian:

efo:ihmiskunnan yks tyhminpiä vetoja on ne s******n rusinat ku ne pitää tunkee maksalaatikkoon, pullaan, glögiin, kakkuun ja mihin niitä vielä on laitettukkaa *dissaa*

*eiei* Ihmemies kun ei tykkää vihanneksista eikä rusinoista... just hyviä.


siis kyllä vihanneksia syön paljon, mutta silti olen enemmän lihansyöjä *nauru*
mainitsin vaan ne "vihannekset jotka ei tee henkisesti kovin hyvää. Ja rusinat menee sellasenaan kuhan niitä ei ole lisätty mihinkään. Mämmi on kans semmonen mössö joka ei oikee tahdo maistua *ding*

edit: suomenkieli

[muokattu 4.1.2003 00:57]

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Tyeicha

Posts: 5,807

#75 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
jostain syystä pähkinät, pavut ja appelsiinit , sekä kaikki niiden variaatiot ei mene alas.. tai vähintään tekee yhtä nopeesti come backin. *mur*..
itse ruuista inhoon yli kaiken verilettuja ja puolukkahilloa!! yök..

--
-Tyeicha-

Germitbiili

Posts: 1,070

#76 • • Germitbiili Ihmepoika
Plääh, maksalaatikko on sellanen mistä tulee kipeeks ja samoin kaurapuuro kuvottaa!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

mukava

Posts: 31

#77 • • mukava
Maksa- , lanttu- , porkkanalaatikko *poks*
Pinaattikeitto *voiei*
Joskus ala-asteella tarjottu kalaruoka sitruunakastikkeen kera (kuulostaa nykyään kyllä aika hyvältä *hymy* ) aiheutti aikamoisia 'traumaattisia kokemuksia' *nauraa*
PsyTranceFormer

Posts: 752

#78 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Porkkanalaatikko*eiei*
Perunalaatikko*eiei*
Lanttulaatikko*dissaa*
Kesäkeitto*dissaa*
Useimmat kalaruoat*igor*
Lounge_Lizard

Posts: 901

#79 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
yleensä kaikki missä on lihaa.

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

r0n

Posts: 2,258

#80 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
kaikkea rasvatonta ym diet-jutskaa.
koulu-halpis-safkaa
pinaattilettuja
verilettuja
läskiä
maksaa

--
6er reihe