mitä ruokaa inhoot?

754 posts, 38 pages, 147,592 views

Rocca

Posts: 3,064

#421 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Karkki-:
Kaalikääryleet.. Ja yleensäkin kaikki missä on kypsennettyä kaalia... (Haisee muuten aika järkyttävältä...) Maksalaatikkoa *poks* Oliivit, kukkakaali ja silakat... Hyi ***** *blush*



muistaakseni juteltiin tosta sillon henkan ja sun kanssa miten sitä oltiin ennen vanhaan syöty *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Exlex

Posts: 497

#422 • • Exlex
Kaikki maksaruoat. Jo pelkkä haju saa voimaan pahoin ja viimeisetkin ruokahalut häviää. *poks*

Myös epämääräiset kebuluolat tulee kierrettyä kaukaa.
kap-pu

Posts: 1,167

#423 • • kap-pu the amazing suction cup boy
suurimmast osast inhoistani oon päässyt eroon, mut jotkut jouluruuat tosiaan vois tehdä tiukkaa, etenkin jo mainittu lanttulaatukko. porkkanalaatikko menis ehkä just ja just. imelletty perunalaatikko, hyi hitto. :(

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

miikku

Posts: 111

#424 • • miikku
sieniä, oliiveja, simpukoita, etanoita, mustekala renkaita..jaa hmm..ei kai niitä paljoo muita oo...ää eiku kebabliha..yök yök
Bio

Posts: 4,429

#425 • • Bio The Bullies / Pinky
kesäkeitto! *eiei*
hemuz

Posts: 2,178

#427 • • Edited hemuz kätevä emäntä
Joululaatikot *dissaa*
Melkeen kaikki mis on maksaa tai muuta sisäelimii tms *eiei*
maksamakkaraa kyl pystyn syömää...
vois jatkaa listaa melkee loputtomiin.
AINII MÄMMI YÖK!!!
Sorrow

Posts: 227

#428 • • Sorrow -mieli puuhissa-
kaalikeitto,laatikko ja kääryleet puke!! *eiei*
raakana kaali putoo.
neppu*

Posts: 111

#429 • • neppu* Neppu
Maksalaatikkoa jossa on rusinoita.. YÖK! *eiei*
mirah

Posts: 257

#430 • • mirah Starchild
Kaikkia kalaruokia, ja en tunge suuhuni mitään ruokaa missä on suolekurkkuja, papuja, herneitä, tai jotain ylimäärästä lilluvaa mikä ei ole edes tunnistettavaa. (ja jota suurin osa koulun ruasta sattuu olemaan) *eiei*
Tropico

Posts: 246

#431 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
sienet *sars* .
Avatar
#432 • • RINY Guest
Liian mausteiset/tuliset ruuat, silakka, liharuuat mis se liha on semmost läskist. HYI!
ETJ

Posts: 1,229

#433 • • ETJ Failed specimen
Kalaruokia,jouluruokia

ja ruokia mitkä sisältävät:
perunaa, kaalia, maksaa, papuja, hillosipuleita, homejuustoa, mitään muitakaan eksoottisia juustoja, retiisiä, kermaa....
nuance

Posts: 1,963

#434 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Huhhuh. Onpas ihmiset nirsoja. Mulla on aika harvassa safkat, jotka jää ihan suosiolla syömättä, ainoana tulee mieleen kaalikääryleet (tähän liittyy tietyt henkilökohtaishistorialliset seikat) ja maksa muussa muodossa kun laatikkona. Kalasta en mitenkään erityisemmin pidä, mutta en mä sitä nyt niin inhoakaan. Säilötyt sillit ja semmoset jää kyllä melkein järjestään syömättä.
Avatar
#435 • • Peppi Guest
Aika vähän on ruokia, joita todella inhoan. Muutama kuitenkin löytyy...
[li]Vuohenjuusto[/li][li]Liha[/li]
Lihaa en olekaan syönyt sitten vuoden 1995. *sars*
Shaz

Posts: 324

#436 • • Shaz team Wittupäät
Mä en ees jaksa luetella mitä kaikkea ruokaa inhoon, oon niin nirso. *nauru*
Jinx

Posts: 2,615

#437 • • Jinx Superfeminine
Made keittoa Yök! *eiei*

--
Pyllykkä

övr

Posts: 189

#438 • • övr Everything is övr
Kesäkeittoa *igor*

--
Time is never time at all

vaavu

Posts: 1,324

#439 • • vaavu vara-vana
Huomaa kyllä että mä olen aika kaikkiruokainen. Pienessä nälässä kun näitä listoja lukee, alkaa kummasti vatsa kurnia ja suussa erittyä sylkeä. *kuolaa*


Oikeastaan en vielä tähän päivään mennessä ole törmännyt ruokaan, jota inhoan tai jota en suostuisi syömään. Huonosti tehdystä ruoasta en erityisemmin pidä, mutta en sitä varsinaisesti inhoakaan. Hyvin tehtynä kaikki ruoka on hyvää.

Toisaalta, voihan se olla, että jossakin se munkin inhorajani menee, en vain ole siihen vielä törmännyt. Eräässä Glorian ruoka&viinissä oli ohje paneroiduille ja uppopaistetuille peuranaivoille. Olihan se annos kuvassa ihan herkullisen näköinen, mutta vaikea sanoa, suostuisinko syömään tuota ruokaa tositilanteessa.
RantaPalleroinen

Posts: 512

#440 • • RantaPalleroinen
How about lipeäkala! Se taitaa olla yks niistä harvoista pöperöistä mitä en suostu suuhuni tunkemaan. Onhan niitä ruokia mitä ei mielellään syö, mutta miltei kaikki kumminkin alas menee.

--
a weekend wasted is never a wasted weekend