mitä ruokaa inhoot?

754 posts, 38 pages, 147,651 views

vaavu

Posts: 1,324

#442 • • vaavu vara-vana

sapeli:
---
zari:
Lasagne *eiei*
---

O_o miten kukaan voi inhota lasagnea? *ding*



Jos on syönyt pelkästään huonoja kaupan valmislasagneja. Lasagne kannattaa tehdä itse, tulee ihan mielettömän hyvää! (Ei siis niistä semivalmiista paketeista, vaan ihan itse kastikkeet tekemällä.)
Lin

Posts: 230

#443 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

UnityF:
makaroonivelliä...*voiei*



Valaiskaa mua! Mitä on makaroonivelli?!! *ding*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Late

Posts: 3,441

#444 • • Late team Lasse
Jaansonin kiusausta ja kaikkea missä on aurajuustoa.
vaavu

Posts: 1,324

#445 • • Edited vaavu vara-vana

sapeli:
Muita inhotuksia: simpukat, katkaravut, kalat joilla on päät tallella, mustekala & kalmari. Ai niin, ja kaikki liharuokien niljakkaat tai kumimaiset palat. Yök.



Melkein luettelit tuossa oman suosikkilistani (noita lihapaloja lukuun ottamatta). Itse rakastan äyriäisiä yli kaiken: sini- ja kampasimpukoita, katka-, joki- ja täplärapuja, mustakalaa... Unohtamatta tietenkään mätiä, muikkua, silakkaa, sillejä... *sydän* *kuolaa*

Mutta: äyriäisten ongelmana on, että ne ovat tuoretavaraa, ja niiden valmistaminen on hyvin tarkkaa puuhaa. Liikaa kypsentämällä tuloksena on pelkkiä kumimaisia klimppejä. Jos ainoat kokemukset äyriäisistä rajoittuvat ylikypsiin kumipaloihin (tai vielä pahempaa, purkitettuihin kumipaloihin), ei ole mikään ihme, että niitä inhotaan.

Esimerkiksi sinisimpukoita olemme tehneet ja tarjonneet aika monelle tutulle. Vaikka alussa moni on suhtautunut simpukoihin hyvin skeptisesti, jokainen on maistettuaan todennut, että nämähän ovat itse asiassa oikein hyviä.
nuance

Posts: 1,963

#446 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Lipeäkala on täällä pompannut jo pariin kertaan esiin, että täytyypä siihen tarttua:

Lipeäkalakeitto on hiton hyvää. Meillä tuota on aina jouluisin ja kyllä maistuu. Pari kertaa ollut perunoiden kanssa ja se ei ollut kyllä mitään erityistä herkkua, mutta kyllä sitä nälkäänsä söi.
Bellezaaa

Posts: 573

#447 • • Bellezaaa Afrodite*
Kaikki maksaruoat (paitsi maksalaattikko menettelee), punasta lihaa en syö ollenkaan ku mun masukki ei sulata sitä ja lipeäkala on kauheeta *hihu*
sapeli

Posts: 11,768

#448 • • sapeli jokukukamikä?

vaavu:
Esimerkiksi sinisimpukoita olemme tehneet ja tarjonneet aika monelle tutulle. Vaikka alussa moni on suhtautunut simpukoihin hyvin skeptisesti, jokainen on maistettuaan todennut, että nämähän ovat itse asiassa oikein hyviä.



Maun puolesta ne varmasti ovat aivan mainioita. Itse ryhdistäydyin kerran Thaimaassa ja kokeilin merimeduusan lonkeroita - maku oli ihan ok, mutta kun ne tuntuivat suussa lähinnä märiltä hiekkaisilta kengännauhoilta niin ruokahalua ei kovasti ollut niiden syömiseen. Sama pätee etanoihin, simpukoihin, katkarapuihin - maussa ei varmastikaan ole vikaa, mutta en vaan pääse yli A) siitä miltä ne tuntuvat suussa ja B) siitä ajatuksesta miltä ne näyttävät tai mitä ne ovat. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Garo

Posts: 446

#449 • • Garo #jake
Liha on namia, mutta lihassa olevat (omasta mielestäni) epämääräisyydet inhottavat, eli luut, jänteet, nahka jne. Puhdas liha on kuitenkin todella, todella hyvää, esimerkiksi pannulla paistettu poron sisäfile *kuolaa*

Muuten ruokatottumukset on ylipäänsä laajentumaanpäin. Tosin, kuten vaavu asian ilmaisi, ruuan pitää olla hyvin valmistettua, tai huomaan yhtäkkiä olevani liian nirso syömään sitä. mm. juustojen kohdalla maku on kokoajan laajentumassa. Muutenkin, ruuasta ei tingitä =)

- Garo, joka osti juuri melkein 30e arvosta ruokaa itselleen pariksi päiväksi =)
lulu.

Posts: 312

#450 • • lulu.
Kaikki ruoat toimii ihan luksus hyvin.....*jiihaa*
micqo

Posts: 1,094

#451 • • micqo
Kaalikääryleet *poks*
Mellu-

Posts: 4,006

#452 • • Mellu-
kalaa *yök*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

*AnnU*

Posts: 157

#453 • • *AnnU* NanneNanneNanne

Jinx:
Made keittoa Yök! *eiei*



en oo ikinä maistanu, mut en välttis haluaiskaan..*eiei*

--
*sydän**sydän**sydän*

*AnnU*

Posts: 157

#454 • • *AnnU* NanneNanneNanne
kebab-lihaa en oo ikinä maistanu, enkä maista!!!! näyttääki niin paskalta... yök! yök!

--
*sydän**sydän**sydän*

micqo

Posts: 1,094

#455 • • micqo

*AnnU*:
kebab-lihaa en oo ikinä maistanu, enkä maista!!!! näyttääki niin paskalta... yök! yök!



-höpöhöpö tyttö...*nauru* hyvää se on *joo* Tai ei kyl kaikissa paikoissa,mut yhdessä paikassa on maailman parhaat kebabit...harmi,et sinne on vain matkaa 350km. *kuolaa*
soulsaw

Posts: 444

#456 • • soulsaw 1.0
MAKSALAATIKKO *uuh* *iihhih**grr* NE RUSINAT *dissaa* *igor* mitä ideaa?*ding*

--
_____

Caro²

Posts: 5,301

#457 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Sen täytyy olla joku seuraavista:
porkkanalaatikko, lanttulaatikko, mämmi..

*AnnU*:
kebab-lihaa en oo ikinä maistanu, enkä maista!!!! näyttääki niin paskalta... yök! yök!


Tyttöpikkunen.. kebabliha on jauhelihaa, ihan vähän niiQ lihapullat ja j-lihapihvit :))
Coon--

Posts: 640

#458 • • Coon-- 5,2 mmol/l
OIkeestaan kaikki kalapöperöt, ei kolahda muhun... hirvittävin kaikista on silli *eiei*
silencio

Posts: 401

#459 • • silencio el
Eipä oikeastaan voi sanoa että mitään ruokaa inhoaisin...
Mitkään sisäelimet ei kyllä oikein uppoa sitten millään... yök yök!

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Miika

Posts: 893

#460 • • Miika
pilaantunutta