754 posts, 38 pages, 152,164 views
SilverJo:
Mä en tiedä onko mun edes kovin järkevää kirjoittaa tänne.. Noh, tässä tulee mun inhokit (tai niistä osa):
kaikki juustot, raaka sipuli+missä muodossa tahansa jos on paljon, äyriäiset, melkein kaikki kalat ja muut merenelävät, mäti, mämmi, piimä, kahvi, kaalit, hillosipulit, punajuuri- ja perunasalaatit, laatikot poislukien maksalaatikko, oliivit, sienet, maksaruoat paitsi maksalaatikko ja jostain syystä maksamakkara, klimpit, liivate, lihassa jänteet, ihra ja kaikki liharuokien niljakkaat tai kumimaiset palat, se velli mitä mä kutsu sammakonkutuvelliksi(?), eläinten sisäelimet, musta- ja ryynimakkara, kookos.. yms. yms.
Mä en myöskään tykkää ihmisistä, jotka
- yrittävät syöttää salaa jotain mitä tietää toisen inhoavan
- päivittelevät suureen ääneen jos toinen ei syö jotain
- väittävät ruoanlaiton olevan hankalaa siksi, että joku ei syö jotain.
SilverJo:
---
Gnizhak:
En sittenkään ole yksin <3
---
Mahtavaa, joku muukin!
sapeli:
(Muita inhotuksia: simpukat, katkaravut, kalat joilla on päät tallella, mustekala & kalmari. Ai niin, ja kaikki liharuokien niljakkaat tai kumimaiset palat. Yök.)
Gnizhak:
Joo, voisin melkeen allekirjottaa ton listan tollasenaan, mut toisaalta kahvia opin juomaan lukiossa ja mämmiä voi syödä pieninä annoksina. Sensijaan maksamakkara esim. ei mee, ja sit vois täydentää tota listaa vaikka kuinka pitkään jos jaksais kirjottaa ja miettiä :)
Mut toi alotus tohon oli kyllä juuri siinä järkässä missä itsekin olisin listan alottanu, juusto ja sipuli (raaka ja liian suurissa määrin muutenkin).
Muiden ihmisten päivittelemiseen ja valitteluun oon onneks pikkuhiljaa tottunu ja oon saanu vanhemmilta onneks riittävästi tukea, jopa niin että koettivat mua käyttää psykiatrien ja psykologien puheilla ihan pienenä.. mutta luovuttivat kun kuusvuotias totes tultuaan kunnanpsykiatrin vastaanotolta että "mä kusetin sitä ämmää".
sapeli:
(Muita inhotuksia: simpukat, katkaravut, kalat joilla on päät tallella, mustekala & kalmari. Ai niin, ja kaikki liharuokien niljakkaat tai kumimaiset palat. Yök.)
Update: olen oppinut syömään katkarapuja! On ne vieläkin sellasia jännän kumimaisia ja ei niitä ilokseen katsele, mutta ne tuo esim. pizzoihin (ja paellaan ) kivasti lihaisuutta
SilverJo:
Nacu:
Joo, kyllä se menee hankalaks siinä vaiheessa kun toinen ei syö muuta ku jauhelihaa ja pastaa eri muodoissa (ts. syötävien ruoka-aineiden lista on lyhyempi kun inhokkien). Se on tylsää ja ärsyttävää jos ite tykkäis syyä monipuolisemmin ja ehkis joskus myös kaikenlaisia sisäelimiä ja ötököitä muttei viittis kaksia aterioita tehdä päivässä. Kyllä siinä saa venyttää mielikuvitusta ja huumoria... (tai sitten jättää toisen tekemään omat pöperönsä, josta se myöskin loukkaantuu kun kuitenkin on kokki perheessä)
SilverJo:
Mä en myöskään tykkää ihmisistä, jotka
- yrittävät syöttää salaa jotain mitä tietää toisen inhoavan
- päivittelevät suureen ääneen jos toinen ei syö jotain