754 posts, 38 pages, 151,993 views
noena, 13.6.2005 21:53:
Sipulista tuli mulle pikkulapsena joku yökyök juttu, nykyään sitä voin syödä, mutta liika on liikaa. Moni tooodella hyvä ruoka on mennyt omalta osaltani ohi, koska siinä on ollut 100000kg sipulia.
Ainiin. Ja muikut ja silakat
Ja onhan niitä kaikkia muitakin, ei vaan nytten tule mieleen. Moon nirso
Mutta muuten syönkin melkeen kaikkea ja herran jumala että sitä tuleekin sit syötyä..
HaeDy, 3.6.2005 17:27:
en kauheasti pidä suklaasta
root, 13.6.2005 21:57:
---
noena, 13.6.2005 21:53:
-clips-
---
50-luvulla syntyneillä on diagnisoitu samaa sipulikammoa. Arvoitukseksi on kuitenkin jäänyt mistä se on kotoisin. Oliskohan kouluruokailulla ollut asian kanssa jotain tekemistä?
sapeli, 13.6.2005 21:58:
---
HaeDy, 3.6.2005 17:27:
en kauheasti pidä suklaasta
---
Tyttö joka ei pidä suklaasta? No johan on aikoihin eletty
Lincra, 10.1.2006 04:23:
Maksa,
sienet,
sinihomejuusto,
meetwursti (varsinkin jos siinä on hevosenlihaa),
ananas,
kebab,
oliivit,
mäti,
jugurtit jossa on pippanoita,
omena,
kaikki merenelävät,
suolapähkinät,
rusinat...
siinä nyt on ainakin pari.
kyllä se hepo siinä yleensä maistuu... siinä on hieman kirpeämpi maku.. ja kyllä mä voin silti syödä aika monipuolisesti. :D ja kaikki merenelävät mitä oon tähän päivään mennessä maistanu ni on ollu ihan hirveen makusia. kyllähän nää aika monet on psykologisia juttuja, mutta jos vaan ei voi syödä ni turha on itseensä pakottaa...hallucinogen, 10.1.2006 07:42:
---
Lincra, 10.1.2006 04:23:
Maksa,
sienet,
sinihomejuusto,
meetwursti (varsinkin jos siinä on hevosenlihaa),
ananas,
kebab,
oliivit,
mäti,
jugurtit jossa on pippanoita,
omena,
kaikki merenelävät,
suolapähkinät,
rusinat...
siinä nyt on ainakin pari.
---
Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta tosta listasta niin mitä sä syöt? :D Toi metukkajuttu taitaa olla vaan joku pskologinen juttu, tuskin maistat eroa jos kukaan ei kerro et siinä on pollea :D ja miten joku voi vihata kaikkia mereneläviä? kyllä sen ymmärtää jos ei jostain kaloista tai äyriäisistä pidä mut et kaikki muka maistuu pahalta :D