mitä ruokaa inhoot?

754 posts, 38 pages, 148,032 views

tiipi

Posts: 506

#261 • • tiipi
janssoninkiusaus, hyi! *eiei*
mitään muuta ruokaa en ole keksiny mistä en tykkäisi, mut toi on kyllä niin pahaa. *yök*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

<><

Posts: 227

#262 • • <>< ¤blub¤
mikä tahansa maksasta väännetty juttu... *yök**sars*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Avatar
#263 • • Marianne Guest
hmm.. veriletut, maksalaatikko, porkkana/lanttulaatikko ja sienet*eiei* tossapa ne onkin mitkä saa pahimmat väristykset aikaiseksi, muuten tulee suht avoimin mielin maisteltua kaikkea uutta*justjoo*
pinkki

Posts: 308

#264 • • pinkki säätö et co.
uuhhh, täällähä luetellaa vaikka mitä herkkuja :o maksalaatikot, kaalikeitot, oliivit, homejuustot, merenelävät, sienet, mäti, ruusukaalit, mämmi.. bring \'em on! *hih**hih*

hynnnh tuli nälkä.. syön kyllä melkein mitä vaan. hmm no jaa, poikkeuksena koulun jouluteemanen rusinakeitto ja sellaset halpislihapiirakat (varsinki kylmänä, sisäl klimppistä riisiä johonki jauhelihan korvikkeesee sotkettuna, buhuhu) on kyllä sellasia että mieluumin jätän väliin ja oon nälässä
Dacey

Posts: 671

#265 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
porukka ihmettelee kohta täälläkin että pystynkö mä nauttimaan mistään ruoasta *blush*
eli siis, en pistä suuhuni mielellään / ollenkaan
* maksa (maksamakkara tosin jostain syystä menee*ding*,muttei muuten)
*silakka *eiei*
*mämmi
* oliivi (pizzan päällä saattaa mennä jos hyvin käy)
*erilaiset laatikot, porkkana,kaali, silakka
*kalakukko *sars*
*kaali ylipäätänsä (paitsi tuoreena se menee joskus *hih*)
*mäti
*sienet (herkkusienet menee joskus pizzan päällä)
*veriletut
*simpukat
jne.. tossa pieni lista. Näyttää pahasti siltä että syön melkein mitä vaan pizzan päällä. Pitäis varmaan tilata joskus pizza mämmi ja maksa täyttellä päällä mätiä ja simpukoita *sars**hahjust*

missäköhän täällä on topicci herkuista..niissä mä kyl loistaisin, sen verran omituinen olen *nauru*

[muokattu 14.1.2004 01:38]
Stresspill

Posts: 220

#267 • • Stresspill rendermonkeywrench
Verilätyt ja valkokastike ynnä nahistuneet potaatit *hikoil*

Melkeen kaikkia muita kouruokia on oppinu uudestaan syömään, valmis kasvispihvit ei kyl vieläkään paljoo nappaa. Kasvispihvit on kyl muuten hyviä.. Tuliki nälkä..

--
Aeria Gloris

Major Tom

Posts: 266

#268 • • Major Tom
Mulle on jääny ala-asteelta asti traumat pinaattikeitosta. En ollut ennen syönyt, eikä se sisällä pysynytkään kun opettaja pakotti kaiken kauhomaan.. Pelkästään se hajukin tekee pahaa nykyään.

Muuten meneeki sit kaikki mitä vatsaan saa ahmittua.
Avatar
#269 • • Juzba Guest
Ala-asteelta jäänyt Pinaattikeitto. Sitten esimerkiksi erilaiset kukkakaalit&parsakaalit
Nooh.. siinä ehkä pahimmat *blush*
miguel

Posts: 97

#270 • • miguel
Keitetyt perunat, tilliliha, keitetty kananmuna, maksaruoka, pinaattikeitto, kesäkeitto... onhan noita yök-ruokia aikalailla.*eiei*
Claquesous

Posts: 3,206

#271 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Intin/koulun mussaka ja vielä leireillä suosittu nimetön curryjäte

--
32. of December

äm

Posts: 2,376

#272 • • äm
Domino- ja Mariekeksejä. Täytekakkuja, joissa on liivatemöhnää päällä. Koulun lasagnea, johon on ängetty maissia. Kaikenlaisia papuja. Suolakurkkua ruoan tai hampurilaisen seassa. Mandariinia salaatissa. Rosollia. Ruokia, jotka sisältävät läskiä. Kaikkia keittoja. Puuroja myös. Omenapiirakkaa tai muuta vastaavaa, jossa on knölsyjä. Keitettyjä perunoita.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

serotonot

Posts: 3,137

#273 • • serotonot Paul Easy
Sisäelimet on psyykkisesti vaikeeta syötävää. Rosolli ja lanttulaatikko ei oikein oo myöskään mun juttu, mutta noikin menee jos on nälkäinen. Kaiken kaikkiaan sitä on aika kaikkiruokainen. Ei jaksa nirsoilla ja tehdä elämää sillä vaikeeks.

Tästä kerrottakoon seuraavanlainen opettavainen tarina:

Oltiin matkalla Slovakiaan Psykefestareille ja autossa oli 3 kasvissyöjä kaveria ja mun lisäks toinen sekasyöjä. No oltiin sellainen reilu 12h ajettu syömättä mitään ja alkoi konkreettisesti olla aika kova nälkä. Oli ilta ja oltiin keskellä Puolaa. Nooh. Mentiin sitten ravintolaan ja siellä ei osattu mitään muuta kieltä kuin puolaa. No pienen piirtelyn jälkeen se tarjoilija tajus ettei lihaa, ja ehdotti jotain ruokaa jota elehti pyörivin käsimerkein. Kaverit nyökkäs koska ei jaksanu tarkemmin enää selventää että mitä se on, kunhan on kasvista. Oli ehkä maailman parhaat ilmeet kun puolen vuorokauden syömättömyyden jälkeen kavereiden eteen tuodaan lautaset, joissa on 2 lettua smetanalla täytettynä. Päällä vaniljakastiketta ja siirappia.

Niijoo. Kyl se wieninleike uppos itelle siinä samalla ihan kivasti. Vähä joutu jakaa ranskalaisia tosin solidaarisuuttaan
MetsänHenki

Posts: 376

#274 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
punasta lihaa..yäk*eiei*
Emilii

Posts: 81

#276 • • Emilii MaMMa!
Helpompi melkein sanoa mitä syön kun mitä en syö.. pinaattikeitto,kesäkeitto,lämmin maito, lanttu-ja porkkanalaatikko, läskisoosi, tilliliha, kala ja muut merenelävät, oliivit, salami, sienet, kypsät kasvikset (toim.huom. paitsi sipuli,paprika,porkkana).. *eiei*

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

Avatar
#277 • • kelasin Guest
kouluruokaa *dissaa*
Avatar
#278 • • + Guest
limaista, täyspaksua mössöä.

mut hei koulussa on ihan hyvää ruokaa ja se on halpaa!
Flamie

Posts: 478

#279 • • Flamie
Sellasta ruokaa en oo vielä kerenny maistamaan mistä mä en pitäis. *aplodit*
Pitäis varmaan mennä jonnekin eksoottiseen maahan maistamaan esim. Apinan aivoja.*nauru*

Mitään herkkua kyl ei oo toi koulun pizzakala. Mut kyl sitä syö siinä aina kun on hirvittävä nälkä kun kaurapuuro loppuu vaikuttamasta tuolla mahassa.
Flamie

Posts: 478

#280 • • Flamie

Cata:
mut hei koulussa on ihan hyvää ruokaa ja se on halpaa!



Koulussa on oikeestaan oikeen hyvää ruokaa!
Mitä mä nyt olen kuullu noilta lukio kavereilta niin siellä on jotain niin kamalaa.
Koulun perunoita kyl vois vähän parannella. Ylläriperunoita. Kyl niiden laatu on nyt parantunu sitten parin vuoden.