mitä ruokaa inhoot?

754 posts, 38 pages, 148,291 views

karkki

Posts: 241

#281 • • karkki
ehkä karmasevin kokemus oli ku mulle syötettiin tietämättäni HEVOSEN KIELTÄ italiassa,jo syödessä kuvotti saati sit ku sain tietää mitä olin menny kurkustani alas pistämään *poks*
sleek

Posts: 71

#282 • • sleek
viime aikoina oon alkanut vähitellen inhoomaan nuudeleita! ehkä just sen takii kun niitä on tullut nautittua melkein joka päivä bujettirajoitteen takia.. pelkkä ajatus nuudelimössöstä suorastaan kuvottaa täl hetkellä*poks*

--
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.

Avatar
#283 • • tepsutin Guest
maitoon tehty seikeitto.. hyi helv... *eiei**poks**dissaa*
Jenz

Posts: 13

#284 • • Jenz
Siskonmakkarakeitto aiheutti mulle ja siskolle lapsuudessa suurta järkytystä ja inhoreaktioita - ja äitin periaate oli, että jokaista ruokaa on ainakin maistettava. Ei auttanut vaikka lapsen mielikuvitus laukkasi siskon kanssa ruokapöydässä... Edelleen siskonmakkarakeitto on ainut ruoka jota ehdottomasti kieltäydyn syömään, silkasta inhosta.

...no lisäksi janssoninkiusaus etoo jo pelkän hajunsa puolesta.
wallu

Posts: 125

#285 • • wallu
Munamaitoon tehty makaroonilaatikko mitä koulussa niin usein saa*sars**igor*
Hupsu

Posts: 1,005

#286 • • Hupsu
Raaka tomaatti.

Frendi kerran sulatti irti suklaakonvehdista pohjan pois, piilotti tomaattia konvehtiin ja sulatti pohjan takasin kiinni. Tämän jälkeen tuo velmu asetti konvehdin takasin rasiaan ja pisti rasian pöydälle. Itse täysin spontaanisti sitte viel kysäsin, et voinks popsii pari nuita herkullisen näkösiä suklaapaloja. Muutaman konvehdin jälkeen jokin ihme sai mun mut varovaiseks ja totesin kaverille, et nyt ”jossain” mättää joku. Kaveri sitte meni ja paljasti kepposensa ja mä vältyin syömästä väärää konvehtia vaikka mulla oli just kyseinen konvehti kädessä menossa kohti suuta. Jostain joku 12 aisti tuli ja pelasti.

Skidin joskus söin tomaatinsiemenen ja laattasin. Varmaan tästä jäänny joku trauma jonnekki aivosolukon kätköihin. Nykyään en sentään laattaa tomaatinsiemenistä ja ketsuppia käytän lisukkeena jopa mielelläni, mut perkales jos joku yrittää syöttää mulle raakana tomaatin, se saa sen takas itelleen johonki reikään tungettuna.

Muita: Oliivit, herkkusienet ja katkaravut. Noihin mä oon yrittäny satunnaisesti totutella, mut ku ei onnistu ni ei onnistu. Muutenki kaikki epämääräseltä vaikuttava tietty luo ennakkoluuloja, mut aika herkästi uskallan kyl kokeilla kaikkee. Eihän sitä koskaan tiedä mitä menettää, ellei tesmaa.

--
Päivän mietelause?

viola

Posts: 5

#287 • • viola
koska oon kasvissyöjä, ni mua sanotaan usein nirsoks.. okei pitäähän se sinänsä paikkaansa, ku en tosiaan suuhuni laita muuta ku mahdollisimman \'ei eläinperästä\' ruokaa..
mut vaikka oon kasvissyöjä ni nirsosta oon kyl kaukana.. syön nimittäin ihan mitä vaan eteen tuodaan, kunhan se ei oo mitään eläintä.. ja sillonkin ku vielä söin lihaa ni en kyl muistaakseni ollu syömättä mitään.. voi olla kyl että muistan väärin.. :)
mut mä oon vähän niinku komposti: kaikki syötävä, mikä muuten menis roskiin, ni menee kyl mun suuhun *hih*

eli en keksi mitään ruokaa mitä inhoisin... (mahdollisimman pitkästi selitettynä)
wallu

Posts: 125

#288 • • wallu

poro:
Raaka tomaatti.

Frendi kerran sulatti irti suklaakonvehdista pohjan pois, piilotti tomaattia konvehtiin ja sulatti pohjan takasin kiinni. Tämän jälkeen tuo velmu asetti konvehdin takasin rasiaan ja pisti rasian pöydälle. Itse täysin spontaanisti sitte viel kysäsin, et voinks popsii pari nuita herkullisen näkösiä suklaapaloja. Muutaman konvehdin jälkeen jokin ihme sai mun mut varovaiseks ja totesin kaverille, et nyt ”jossain” mättää joku. Kaveri sitte meni ja paljasti kepposensa ja mä vältyin syömästä väärää konvehtia vaikka mulla oli just kyseinen konvehti kädessä menossa kohti suuta. Jostain joku 12 aisti tuli ja pelasti.

Skidin joskus söin tomaatinsiemenen ja laattasin. Varmaan tästä jäänny joku trauma jonnekki aivosolukon kätköihin. Nykyään en sentään laattaa tomaatinsiemenistä ja ketsuppia käytän lisukkeena jopa mielelläni, mut perkales jos joku yrittää syöttää mulle raakana tomaatin, se saa sen takas itelleen johonki reikään tungettuna.

Muita: Oliivit, herkkusienet ja katkaravut. Noihin mä oon yrittäny satunnaisesti totutella, mut ku ei onnistu ni ei onnistu. Muutenki kaikki epämääräseltä vaikuttava tietty luo ennakkoluuloja, mut aika herkästi uskallan kyl kokeilla kaikkee. Eihän sitä koskaan tiedä mitä menettää, ellei tesmaa.



Oot vähän kuin antiminä*vink* Inhoat kaikkea mitä rakastan*nauru*
NaperO

Posts: 92

#289 • • NaperO normien katkaisin
Pinaattikeittoa.

Kaverit joskus kouluaikoina ihmetteli, et miten sitä voi inhota, mutta mulle vaan tulee ihan kuvottava olo siitä. Sen syömistä on kyllä tullut yritettyä, muttei onnistu.

Sinänsä aika jännä juttu, kun melkein kaikki muu menee mukisematta alas. No okei, nirsoillaan sitä joskus homejuustojen kanssa, mutta kyllä niitä pystyy syömään.

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"

Howdy

Posts: 7,955

#290 • • Howdy Oldie
lipeäkala sucks .. ja mämmi tietenkin ... *igor*

--
Käpy vailla vertaa

innae

Posts: 1,377

#291 • • innae PaskaJätkä
Klimppisoppa, maksalaatikko, kaalilaatikko, siskonmakkarakeitto, maksapihvit ja sisäelinruuat (mm.kateenkorva), porkkana ja lanttulaatikot, rosolli, kieli, osterit (tuore ja kypsennetyt), simpukat ovat pahimpia... On vielä pitkä lista niistä joita en mielellään syö... Olen nirso... Koulus oli pakko maistaa munuaisia ja kaikkia muitakin löllötyksiä, yök... *eiei*

--
PaskaJätkä

neutri

Posts: 187

#292 • • neutri Hedonisti
En yhtään mitään. Kaikki oikein valmistettu on hyvää (isi on kokki). *slurps*

--
<3

Flamie

Posts: 478

#293 • • Flamie

slimrave:
En yhtään mitään. Kaikki oikein valmistettu on hyvää (isi on kokki). *slurps*



Joo mullakin on käyny hyvä flaksi: Äiti on maa- ja metsätaloustieteen maisteri, eli opettaa noita kaikennäkösiä opettajia, ja Isä on lihamestari ollu joskus ammatiltaan.
Ehkä siks mä en kans inhoo mitään ruokaa.*hymy*
lohikarme

Posts: 1,730

#294 • • lohikarme RitariVittupää
Kaikki kalaruoat!! Hyi yäk!!! *hmph*

--
Qualis artifex pereo

lohikarme

Posts: 1,730

#295 • • lohikarme RitariVittupää

NviperO:
Pinaattikeittoa.

Kaverit joskus kouluaikoina ihmetteli, et miten sitä voi inhota, mutta mulle vaan tulee ihan kuvottava olo siitä. Sen syömistä on kyllä tullut yritettyä, muttei onnistu.

Sinänsä aika jännä juttu, kun melkein kaikki muu menee mukisematta alas. No okei, nirsoillaan sitä joskus homejuustojen kanssa, mutta kyllä niitä pystyy syömään.



Kouni onki tollane freakpiatch! *wirn* Pinaattisoppa rok! *jiihaa*

--
Qualis artifex pereo

Hansu

Posts: 481

#297 • • Hansu
Oon kyllä ihan oikeasti hyvin kaikkiruokainen, esim. monien kammoamaa kesäkeittoa ja maksalaatikkoa olen aina rakastanut. Jos joku inha ruoka on kuitenkin keksittävä, niin olkoon se uunissa paistetut foliosilakat: haisee kuin raato ja on täys ruotoja. Myös hämäläinen perinnemömmö - imelletty perunalaatikko - aiheuttaa kakomista, samaten joku tosi läskinen ja sitkeä liha.
Danskuh

Posts: 675

#298 • • Danskuh pikku-Dee
SARDIIIIIIIINIIIIIIIIIII......JANSSONINKIUSAUST.....YÖK!
Hixxy

Posts: 522

#299 • • Hixxy HaroPup
Sieniä ja kesäkurpitsaa *sars*
Dave

Posts: 1,750

#300 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Sienet ei uppoo ei sit millään *igor*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.