754 posts, 38 pages, 152,514 views
poro:
Raaka tomaatti.
Frendi kerran sulatti irti suklaakonvehdista pohjan pois, piilotti tomaattia konvehtiin ja sulatti pohjan takasin kiinni. Tämän jälkeen tuo velmu asetti konvehdin takasin rasiaan ja pisti rasian pöydälle. Itse täysin spontaanisti sitte viel kysäsin, et voinks popsii pari nuita herkullisen näkösiä suklaapaloja. Muutaman konvehdin jälkeen jokin ihme sai mun mut varovaiseks ja totesin kaverille, et nyt jossain mättää joku. Kaveri sitte meni ja paljasti kepposensa ja mä vältyin syömästä väärää konvehtia vaikka mulla oli just kyseinen konvehti kädessä menossa kohti suuta. Jostain joku 12 aisti tuli ja pelasti.
Skidin joskus söin tomaatinsiemenen ja laattasin. Varmaan tästä jäänny joku trauma jonnekki aivosolukon kätköihin. Nykyään en sentään laattaa tomaatinsiemenistä ja ketsuppia käytän lisukkeena jopa mielelläni, mut perkales jos joku yrittää syöttää mulle raakana tomaatin, se saa sen takas itelleen johonki reikään tungettuna.
Muita: Oliivit, herkkusienet ja katkaravut. Noihin mä oon yrittäny satunnaisesti totutella, mut ku ei onnistu ni ei onnistu. Muutenki kaikki epämääräseltä vaikuttava tietty luo ennakkoluuloja, mut aika herkästi uskallan kyl kokeilla kaikkee. Eihän sitä koskaan tiedä mitä menettää, ellei tesmaa.
slimrave:
En yhtään mitään. Kaikki oikein valmistettu on hyvää (isi on kokki).
NviperO:
Pinaattikeittoa.
Kaverit joskus kouluaikoina ihmetteli, et miten sitä voi inhota, mutta mulle vaan tulee ihan kuvottava olo siitä. Sen syömistä on kyllä tullut yritettyä, muttei onnistu.
Sinänsä aika jännä juttu, kun melkein kaikki muu menee mukisematta alas. No okei, nirsoillaan sitä joskus homejuustojen kanssa, mutta kyllä niitä pystyy syömään.