mitä ruokaa inhoot?

754 posts, 38 pages, 151,308 views

Lumpy

Posts: 873

#301 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Selkärangattomia en suostu suuhuni lattamaan. Esim. en oo koskaa syöny katkarapuja.
Avatar
#303 • • kelasin Guest
meidän koulun safkat *dissaa* maistuu aina samalta, otan joskus omii mausteita mukaan *vink*
antonsonin

Posts: 2,712

#304 • • antonsonin laserpoint.

Flamie:
---
Cata:
mut hei koulussa on ihan hyvää ruokaa ja se on halpaa!

---


Koulussa on oikeestaan oikeen hyvää ruokaa!
Mitä mä nyt olen kuullu noilta lukio kavereilta niin siellä on jotain niin kamalaa.
Koulun perunoita kyl vois vähän parannella. Ylläriperunoita. Kyl niiden laatu on nyt parantunu sitten parin vuoden.



Perunoista , ala-asteella ollaan kokeiltu ”kumiperuna” testiä =D , peruna pomppasi n. 90cm korkeuteen ja säily ehjänä =)
Fyrisch

Posts: 4,525

#305 • • Fyrisch
tulee liian pitkä lista, joten inhoon pahaa ruokaa *poks*
Avatar
#306 • • Enkeli Guest
Oliivit ja maustekurkut, hyi h**vetti!
leenuliinu

Posts: 1,022

#307 • • leenuliinu Kenen kaveri
Mäkään en kyllä oikein inhoa mitään ruokaa. Oliivit ja kookos (siis se hedelmälihä, kookosmaito on ruoanlaitossa herkkua) ovat periaatteessa ainoita ruoka-aineksia mistä en vaan kertakaikkiaan pidä - toistaiseksi. Pahoin pelkään, että alan ennenpitkää pitämään noistakin, sillä, kun niin tapahtuu, tiedän viimein olevani aikuinen. Ja kukapa moista kohtaloa itselleen toivoisi.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Avatar
#308 • • Catha Guest
Maksapihvejä, jauhelihakastiketta, kesäkeittoa ja persilijaa yli kaiken!*eiei*

Joskus pienenä inhosin pastaa, nykyään pasta on niin nam, maailman parasta ruokaa*kuolaa*
Germitbiili

Posts: 1,070

#309 • • Germitbiili Ihmepoika
Maksalaatikko ja puuro......ei ei ja sit viel hernekeitto tökkii!!!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

T-rex

Posts: 262

#310 • • T-rex ku(i)va tomaatti
Siskonmakkarakeitto. Siis ihan tosi, kuka, mitä miksi *eiei* se maistuu kuvottavalle, se haisee ihan järkyttävälle ja näyttää ihan suolistosta suoraan tulleelta. En voi sietää. Tulee huono olo, jos näkeekin *hikoil*

Ja sitten oliivit ja nakit, lapsuuden yliannostuksen jälkeen. No nakkeja olen jo vähän oppinut syömään. Mutta hyi tuo siskonmakkakeitto *poks*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Blue_Wabbit

Posts: 212

#311 • • Blue_Wabbit
Kaikki mahdollinen missä on sinihomejuustoo. Paistetut vihannekset tai siis sillee lämmitetyt esim kyl mä söisin kurkun ihan tosta vaan mut sitten kun sen pistää johonkin ruokaan ja se uroka lämmitetään nii kyl mä ne palat sieltä poimin lautasen reunalle. Sama pätee kaikkiin muihinkin tomaatit, paprikat jne. nii ja rusinat vaan silloin jos ne on jossain samalla lailla kun nuo edelliset vihannekset eli jos on pullassa rusinoita, armotta ne sieltä pois, kyl mä sit niitä ihan muuten kyllä syön suoraan siitä paketista ku ne on vielä sellasii kuivii papanoita. Aika jännää täytyy kyllä itekkin myöntää, mutta enpä ole täällä ainoa *hih*

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

Dementation

Posts: 2,892

#312 • • Dementation wednesday?
Rusinat ei mene alas, eikä kaalikääryleet... *eiei*
Oliskohan jotain muuta... *Pohtii*

Ei mitään muuta tuu äkkiä mieleen, lisätään myöhemmin jos tulee... *igor*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

lulu.

Posts: 312

#313 • • lulu.
Kaikki muut on super hyvii , mut
pinaattikeitto on edelleen yak..=)
Armin

Posts: 411

#314 • • Armin surffitukka
Silakkaa!!!!!!!!!!!!! *yökyökyökyökyök*

Olen yleensä kaikki ruokainen mutta silakkaan en koska, en kestä edes kalan hajua.

Muutenkin kaikki raaka kala on pannassa (ookoo, en koskaan opi syömään sushia...), hassua asiassa kuitenkin on se että pidän mädistä...

Kalaruuat on muutenkin aika arka paikka ja tiukasti rajattu. On jotain kalaruokia mistä pidän ja toisia taas inhoan.

*piis*
Bio

Posts: 4,429

#315 • • Bio The Bullies / Pinky
kesäkeittoo en voi sietää.. *eiei*
Toykio

Posts: 294

#316 • • Toykio
Pinaattikeitto on taas ihan mun ykkössuokkari keitoista...*piis*
Mutta janssoninkiusaus...tai mikä takahansa muu kiusaus...ök,ök!*eiei*
teemut

Posts: 40

#317 • • teemut
Oliivit ei mee alas, ei myöskään herkkusienet. No ehkä pizzan päällä jotenkuten...

[muokattu 14.4.2004 14:22]
stimbeh

Posts: 400

#318 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Tillilihaa.

--
Flow with the go.

Avatar
#319 • • ~dream~peip. Guest
Kanaviilokkia, pinaattikeittoo ja kaikkee mikä alkaa sanalla ”kaali”...*dissaa**eiei*
maaki

Posts: 12

#320 • • maaki
Kaikki merenelävät ovat sellaisia jotka eivät mene alas *eiei* Lisäksi porvariruuat, kuten hanhenmaksapallerot ja kaviaari, ovat sellaisia joiden nimi jo saa minut voimaan pahoin. Nyt ei sitten mieleen tule enempää, vaikka lista on pitkä *nirso* Yleensä kaikki mikä näyttää epäillyttävältä jätetään väliin :D