mitä ruokaa inhoot?

754 posts, 38 pages, 147,890 views

|Cronos|

Posts: 1,118

#121 • • |Cronos| the Moose
No tähän täytyy kyl sanoa et se on todellakin KESÄKEITTO!!! siis se on jotenkin niin ällöttävää...ei vaan mene alas ja ala-asteel oli todellakin aika perseest ku pakotettiin aina syömään sitä...*uuh*... Tietenkin myös kaikki ruuat mitkä on pilattu liialla kasviksien määrällä ajaa saman asian mut kesäkeitto on se ykkönen...

Näettäväst porukka ei hirveest tykkää maksaruuist mut ite tulee kyl syötyä aika paljo niit.. maksalaatikkoa jne... ja tietenkin sipulia tulee syötyä ihan hulluna... melkein kaikkeen voi laittaa sipulia... tai no osaan ruuista ainakin..*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

-mökämake-

Posts: 88

#122 • • -mökämake-
KALAA!!! kaikissa mahdollisissa muodoissa ja muutenki kaikki meren elävät mitkä maa päällään kantaa*dissaa**dissaa**dissaa*

--
STUTTGART KICKERS

UnityF

Posts: 15,721

#123 • • UnityF joo just se
k2:

KALAA!!! kaikissa mahdollisissa muodoissa ja muutenki kaikki meren elävät mitkä maa päällään kantaa*dissaa**dissaa**dissaa*



Ihkuu täälä on joku muukin mun lisäksi joka ei syö kalaa.. Mä en oo tosiaan syöny 12 vuoteen yhtään kalaa...*eiei*
UnityF

Posts: 15,721

#124 • • UnityF joo just se
Niin mun piti sanoo että mä en varmaan enää IKINÄ syö myöskään ketsuppia.....prkl...*hmph*
Aidrian

Posts: 1,799

#125 • • Aidrian Furian Master
TILLILIHAKASTIKE on sellainen joka tältä pojalta jää syömättä*eiei**poks*
kuu

Posts: 1,174

#127 • • kuu tyttttö
veriruuat on kyllä aika karmeita.sitten tirskuvakirskuva liha.siis jotkut lihat vaan.sitten hmm en tiiä, rakastan niin paljon ruokaa, joten ei kai niitä nyt enää oo....

--
köh köh

Blues

Posts: 5,414

#128 • • Blues Koning van Afrika
HzO:

joo toi brittien ruoka ei oikein maistu, ihme rasva paskaa. sitä joutuu sitten syömään 3 kertaa päivässä. aamupala ei eroa mitenkään päivällisestä. pää raaka aine on rasva, ihmettelen kyllä miksi noi britit ei ole yhtään lihavampia vaikka ne syö sitä myös kotona.


muutenkin britit on sikoja ja pitää suomalaisia banani valtion asukkeina.



Sori vaan jos et pidä meidän ruoasta mutta on sitä paljon kauheampaakin! Brittiläiset eivät ole tunnetusti mitään loistavia kokkeja mutta sitten taas e-afrikkalaiset osaavat tehdä loistavia ruokia jotka ovat entisiä hänen majesteettinsa kansalaisia. Onhan osa niistäkin rasvaisia mutta löytyy paljon hyviä herkkuja.

Taidanpa mennä lämmittämään vähän bourovousea *hih*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Cloud

Posts: 2,162

#129 • • Cloud Game Freak
Inhoan kaikkea pahaa ruokaa.. <-tästä tullaankin ihmettelemään tämän topicin tarpeellisuutta.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Nadifa

Posts: 326

#130 • • Nadifa
Silakka, verilätyt, makkara *voiei* no thanks..
DESPE

Posts: 4,580

#131 • • DESPE
kaikki vihannesskeida .. byääk *eiei*
Akrobaatti

Posts: 330

#132 • • Akrobaatti
Sienet...*eiei*

--
Hip Hop For Life

avb

Posts: 1,003

#133 • • avb - Sylvester -
Deimos Zero:

Sienet...*eiei*



Samoin*poks*
seollaQ77

Posts: 299

#134 • • seollaQ77 sauvasekoitin
lipeä- kalaa on muute sen verran kauheeta sontaa että siitä ei sais soppamieskään syötävää.*eiei*





*super**super**super**super**super**super**super**super**super*
RedOne

Posts: 448

#135 • • RedOne
Maksa...Bhyäääk...!

--
Hab haba zut zut

nomic

Posts: 4,120

#136 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
hmmm........ruoka jota inhoon
on semoista että otetaan mansikka hilloo ja laitetaan sitä
lohen suusta sisään mahaan asti ja syödään se raakana...
Akrobaatti

Posts: 330

#137 • • Akrobaatti
nomic:

hmmm........ruoka jota inhoon
on semoista että otetaan mansikka hilloo ja laitetaan sitä
lohen suusta sisään mahaan asti ja syödään se raakana...


Mistäs tollasta saa? *täh*

--
Hip Hop For Life

Avatar
#138 • • Relic Guest
90% kalaruokia
*poks**poks*
remotion

Posts: 5,283

#139 • • remotion nostatus guru
1. puolukka- eli marjapuuro (pienenä olin jollain tutulla pari kertaa hoidossa ja oli pakko syödä tota skeidaa eikä saanut juoda ennenkuin on syönyt! Myöskin ekalla luokalla ensimmäinene koulupäivä päättyi siihen kun syötiin marjapuuroa, ennen kun oli syönyt ei saanut lähteä kotiin, kaikkien muksujen vanhemmat oli myös paikalla, mä en syönyt jäin kyllä viimeseks luokkaan) *täh**eiei**dissaa*

2. Mämmi (en ole ikinä edes maistanut, ei tee mieli) *poks*

3. maksa (paitsi maksaloota/toosa joka on ihan kohtuu syötävää) *justjoo*
ezzy

Posts: 8,060

#140 • • ezzy Droid-pappa
kaalia. kaalikääryleet on yksi vastenmielisimmistä ever...
ainiin ja bors-keitto.

[muokattu 16.6.2003 14:46]