mitä ruokaa inhoot?

754 posts, 38 pages, 148,021 views

mollamaya

Posts: 22

#561 • • mollamaya cutiesaurus
Kaalikääryleet ja kaalikeitto on ainoot joita en halua edes haistaa. Kaikki kalat, merenelävät ja maksalaatikot on nami nami.
iLJA

Posts: 218

#562 • • iLJA
Melkein kaikki laatikko- ja maksa ruoat....
Maksalaatikko on siis painajainen! *sars**poks**eiei* *nauru* ja mämmi (inhoan sitä vaikken oo edes ikinä maistanut) *yök* näyttää niiin pahalta*sars*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

mange

Posts: 1,913

#563 • • Edited mange Terrorcraft
En tavallaan mitään inhoa mutta esim. kaalikeitto ja kaalikääryleet, niitä en välttämättä syö ellei ole jokin pakollinen tilaisuus missä vain sitä tarjotaan. Lähes kaikista keitoistakin olen saanut tarpeekseni, kiitos äidille joka teki sitä vähintään 5 kertaa viikossa sillon nuoruudessani.
Mutta on se vaan niin että sitä syödään mitä tarjotaan ja itse tehdään sitä mistä itse tykkää. *hymy*
Edit: Lisätään vielä Emmental juusto "inho"-listaan.
*magia*

Posts: 536

#564 • • *magia* säheltävä takkutukka
makaroonia ketsupilla..*poks*
pari vuotta sit tuli syötyy tota vähäsen liikaa..

--
Jos ei ole elämässä tehnyt virheitä , ei voi sanoa kokeilleensa koskaan mitään uutta!!

Tiura

Posts: 731

#565 • • Tiura Taika
Maksapihvit,pinaattikeitto ja homejuusto...
Techken

Posts: 101

#566 • • Techken
Mä en vaan voi siätää perunoita mun puolesta perunat sais ampua. Sitten kun ne joutuu viä kuoriin.
LoFi

Posts: 726

#567 • • LoFi
Tomaattisilakat.
Tilliliha.

Ja jotenkin minulla on tunne että inho näitä ylläolevia ruokia kohtaan on peräisin ala-aste ajoilta?

(bonuksena vielä *drumroll...* Hapankaali! Jesh!)
caitrin

Posts: 159

#568 • • caitrin ö_____ö



caitrin, 15.5.2005 23:40:
---8<---
- kaikki riista (toisaalta en inhoa sitä, vaan jätän syömättä eettisistä syistä.. ei pupuja saa syödä *uuh*)
---8<---

Exlex, 15.5.2005 23:51:
---

Itsekkin pyrin välttelemään kaikkia sisäelin/merenelävä sotkuja mutta mitenkäs se riista on niin epäeettistä? Itse kyllä syön rehellistä riistaa (lihaa, en sisäelimiä/verta/tms) mieluummin kuin tehotuotettua elukkaa. Riistaeläinhän (esim. *pupu*) saa elää luonnossa koko elämänsä kunnes se päättyy yhtäkkiä lyijyhauleihin ilman että elukka sitä kerkeää edes huomata. Sensijaan sika, nauta tms. elukka joutuu elämään karsinassa kunnes se rahdataan autolla teurastamoon ja lahdataan.




Noniinno, tietenkin karsinassa kasvatettujen teuraseläinten (kana, nauta ym.) syöminen on epäeettisempää ku riistan jos sitä noin ajattelee.. ehkä mun sanavalinta oli vähän väärä. Olis pitäny sanoa et jätän puput syömättä koska en vaan kannata metsästystä millään tavalla *dissaa* Suhtaudun kaikkiin metsänelukoihin jotenkin yli-inhimillisesti, joltain pupu-paraltakin saattaa jäädä joukko poikasia emoaan ikävöimään *uuh*
Diamanda

Posts: 59

#569 • • Diamanda Tikittävä torpedo
Inhoan niiiin paljon maksa- ja veriruokia. Sekä kaikki sisäelimet...
o_°

Posts: 224

#570 • • o_°
Jep ne on ne metsän elukoiden pennut nii söpiksii ja sit ne jää kaipaa emoaan...sen takii en tapa hyttysiikää...mut syön niitä kuitenki eli kaikki menee kuhan se on welldone eli sushit yms raat tsydeemit jää multa syömättä...
Chatte

Posts: 4,085

#571 • • Chatte Team Teknolipat :)

Hasse L.Hoff, 2.6.2005 11:26:
Jep ne on ne metsän elukoiden pennut nii söpiksii ja sit ne jää kaipaa emoaan...sen takii en tapa hyttysiikää...mut syön niitä kuitenki eli kaikki menee kuhan se on welldone eli sushit yms raat tsydeemit jää multa syömättä...


Et tapa hyttysiä, mutta syöt niitä kuitenkin? *nauru*
Tai sitten olisiko viittaussuhteet tässä esityksessä vähän vinksallaan? *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

o_°

Posts: 224

#572 • • Edited o_°

Chatte, 2.6.2005 11:29:
---
Hasse L.Hoff, 2.6.2005 11:26:
Jep ne on ne metsän elukoiden pennut nii söpiksii ja sit ne jää kaipaa emoaan...sen takii en tapa hyttysiikää...mut syön niitä kuitenki eli kaikki menee kuhan se on welldone eli sushit yms raat tsydeemit jää multa syömättä...

---

Et tapa hyttysiä, mutta syöt niitä kuitenkin? *nauru*
Tai sitten olisiko viittaussuhteet tässä esityksessä vähän vinksallaan? *nauru*



viittaus ei ole mitenkään vituillaan syön vaikka hyttysiä jos ne o n welldone...

edit: tosin viittauksen olisi voinut laittaa koskemaan myös metsän elukoita, mutta ei sitä aina jaksa miettiä grammaria.
typo

Posts: 685

#573 • • typo Testaaja
Mika tahansa pasce, missa on selleria. Hyi vittu, en sen paremmin sano.

.pi.

--
.psychedelicious.

ninni

Posts: 489

#574 • • ninni sydän
hernekeitto *eiei*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Avatar
#575 • • Pirpeli Guest
vatkuli*eiei*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#576 • • Kon-tiki The Unsinkable
Kasvissyöjänäkin olis siinä ja tässä söisinkö mieluummin jotain pihviä vai kesäkeittoa *poks*
Lana83

Posts: 95

#577 • • Lana83
Mä vihaan yli kaiken Janssonin kiusausta........*igor*
extramppa

Posts: 217

#578 • • extramppa hengailija
Oksennan jos pistän suuhuni tuorekurkkua. En syö myöskään mitään, minkä vieressä kurkku on ollut. Esim. en voi syödä kurkkuvoileipiä, vaikka kurkun siivut otettais pois. Maku tarttuu ja se myös haisee hirveeltä.
Funktion

Posts: 1,720

#579 • • Funktion over 9000
Very simple:

Maksalaatikko *megaoksetus*
Pinaattikeitto *milteiyhtämegaoksetus*
Puolukka kaikissa muodoissaan (älkää kysykö)
Kalapullat/pihvit *yöksurgh*

Ingmanin vadelmajäätelö, maistuu ihan joltain muulta.. *eiei*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Grass

Posts: 237

#580 • • Grass fiilistelijä
kaikki ruoat missä on mitä tahansa sieniä *poks*