mitä ruokaa inhoot?

754 posts, 38 pages, 147,362 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#42 • • Roger Roger Kentti
Zeta:

Noh, sanotaanko näin että pidän makaroonista ja jauhelihasta.
Olen nyt syönyt yhtäjaksoisesti kohta 3 vuotta makaronia ja jauhelihaa vähintään 5krt viikossa/2krt päivässä.
Eli vain ruskistan jauhelihan, lisään suolan ja syön ketsupin kanssa.*hymy* NAM!
Helppoa, hyvää ja ravitsevaa. Multitabseja tosin pitää syödä.

Ehkä sitten joskus kun kyllästyn makaroniin ja jauhelihaan.


Juu, olen huomannut että noi on sun lempparia. En vain tajua miten jaksat syödä yhtä ja samaa. En kyllä tajunnut sitä sinun jääteleö ja ketsuppi yhdistelmääkään. Me so stupid?

Ja sen verran mitä mä tunnen sua, niin väitän että sä et IKINÄ kyllästy jauhelihaan ja makarooniin. Korkeintaan vaihdat spagettiin ja lihapulliin*pahis*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

ariel

Posts: 308

#43 • • ariel ananas
Kylmät nakit suoraan paketista on jotain minkä hienoutta mä en vaan VOI käsittää. Maku ei sinällään ole ehkä siitä hirveimmästä päästä, mutta se, kun nakkien oheistuotteena myydään nakkilimaa...!*voiei* Siis se neste mitä siellä paketissa on ja viattomat nakkiparat on ihan märkiä ja limaisen liukkaita. Brrrr.

Erään kerran tilatessani päivän pizzan sain ihmeellisen virityksen, jonka päälle oli rikottu kaksi kananmunaa höystämään jauhelihan ja persikan tähdittämää sörsseliä. Traumaattinen kokemus; tutkimattomia ovat pizzanpyörittäjien päät...

--
Vous allez faire des merveilles!

kissi

Posts: 2,436

#44 • • kissi niihä?
ariel:

Kylmät nakit suoraan paketista on jotain minkä hienoutta mä en vaan VOI käsittää. Maku ei sinällään ole ehkä siitä hirveimmästä päästä, mutta se, kun nakkien oheistuotteena myydään nakkilimaa...!*voiei* Siis se neste mitä siellä paketissa on ja viattomat nakkiparat on ihan märkiä ja limaisen liukkaita. Brrrr.


Kylmät nakit joskus rankan baari-illan jälkeen maistuu niiiiiin hyvälle!!!!*slurps* Se on sellasta ainutta tosi nopeesti saatavaa syötävää suoraan jääkaapista, kun ei jaksa muuta suuhunsa laittaa! *hih* Ja kinkut ja makkarat suoraan paketista myös...*possu*

Nimimerkillä: *onkohan mulla aina nälkä baarin jälkeen?*
2000

Posts: 420

#45 • • 2000 Opetuslapsi
Syöminen ja nukkuminen on ajanhukkaa *hih**vink*

--
2 nasty 4 U

TonySt

Posts: 4,166

#46 • • TonySt mediamoguli
Meja:

ariel: onkohan mulla aina nälkä baarin jälkeen?*




....Nälkä myös nosturista tullessa
*hih* ?

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

[Nuclear]

Posts: 5,855

#47 • • [Nuclear] el aprendiz
Meja:

ariel:Kylmät nakit suoraan paketista on jotain minkä hienoutta mä en vaan VOI käsittää. Maku ei sinällään ole ehkä siitä hirveimmästä päästä, mutta se, kun nakkien oheistuotteena myydään nakkilimaa...!*voiei* Siis se neste mitä siellä paketissa on ja viattomat nakkiparat on ihan märkiä ja limaisen liukkaita. Brrrr.
Kylmät nakit joskus rankan baari-illan jälkeen maistuu niiiiiin hyvälle!!!!*slurps* Se on sellasta ainutta tosi nopeesti saatavaa syötävää suoraan jääkaapista, kun ei jaksa muuta suuhunsa laittaa! *hih* Ja kinkut ja makkarat suoraan paketista myös...*possu*

Nimimerkillä: *onkohan mulla aina nälkä baarin jälkeen?*



Kylmät nakit on kyl jotain ihan järkyttävää...*plur* Kaalikääryleet ja muut kaalisafkat on kans aika hirveitä. Ja Meja: siskonmakkarat on oikein hyviä ja maukkaita. *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Katrina

Posts: 605

#48 • • Katrina
tonppa:

Meja:ariel: onkohan mulla aina nälkä baarin jälkeen?*


....Nälkä myös nosturista tullessa
*hih* ?



Yöllä aina nälkä?
Roger Roger

Posts: 3,372

#49 • • Roger Roger Kentti
2000:

Syöminen ja nukkuminen on ajanhukkaa *hih**vink*


Älä nyt... Ne kaksi on mun lempipuuhaa. Oi että, jos sais aina vain syödä ja nukkua.*pahis*

[muokattu 9.11.2002 14:18]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Yanna

Posts: 311

#50 • • Yanna really?
herneet!!!!!!*eiei*

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

HzO

Posts: 266

#51 • • HzO 9mm burana auttaa
20 astetta pakkasta perse jäätyny kantoon kiinni, kylmä paskanne pakki ja siellä mitäs muutaku HERNARIA*mur*

Newer Again


*Viesti hävis*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Myfinesthour

Posts: 420

#52 • • Myfinesthour
Yleensä en puhu pahaa ruoasta, sillä mielestäni mikä tahansa syötäväksi kelpaava aines oikein valmistettuna on vähintäänkin hyvää. Voisi siis olettaa että olen kaikkiruokainen. Näin ei kuitenkaan ole, sillä varsinkin meillä pohjolan ihmisillä on jokin riivattu taipumus valmistaa herkkuja joiden koostumus saa vähintäänkin oksennuksen herahtamaan kielelle. Poikkeuksellisen kierot valmistustavat ja oudot makuyhdistelmät saavat nauttijan silmät verestämään ja hyvällä tahdollakaan ei voi oikein puhua ruosta. Näitä *super*herkkuja ovat mm. veripalttu, pellavalima, sillijäätelö, lipeäkala, surströmming, katkarapuhyytelö, nakkipizza ja sipulimaito. Testatkaapa illallista jossa tarjoillaan kaikkia pikku annoksina. Harvinaisen perverssiä olisi soseuttaa kaikkia yhdessä ja juoda pillillä. *ding**voiei**uuh**nuha*

--
"..."

TanyaK

Posts: 745

#53 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Kaupan valmisannokset on aika syvältä..
eikä kalakaan jaksa aina uppoa..
kissi

Posts: 2,436

#54 • • kissi niihä?
tonppa:

Meja:ariel: onkohan mulla aina nälkä baarin jälkeen?*


....Nälkä myös nosturista tullessa
*hih* ?


Mä en kutsuis Nosturia kyllä baariksi... et ihan tämmösen tavallisen normibaari-illan jälkeen tarkotin. Sitä paitsi illuista tullessa ei oo yö vaan päivä! *nauru*
kissi

Posts: 2,436

#55 • • kissi niihä?
[Nuclear]:


Kylmät nakit on kyl jotain ihan järkyttävää...*plur* Kaalikääryleet ja muut kaalisafkat on kans aika hirveitä. Ja Meja: siskonmakkarat on oikein hyviä ja maukkaita. *vink*


Hyi yäk! Sanon mä siskonmakkaroille! Ne näyttääkin niin ällötyksiltä! *eiei*
Kaalisafkat ei oo kyl munkaan herkkua ollu ikänä...
Lost-Soul

Posts: 3,107

#56 • • Lost-Soul los pallos
näin joulun alla... en todellakaan tykkää jouluruuasta... kinkku on ainoo ihan hyvä mutta kaikki muut*eiei*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Syder

Posts: 2,255

#57 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Jouluruuatha on vuoden parasta ruokaa, etenkin lasimestarinsilli ja graavikalat. Mut lanttulaatikko *eiei*

--
Divida et impera.

Pheox

Posts: 79

#58 • • Pheox
jouluruuat on useimmat tosi hyvii, varsinkin kinkku ja kalkkuna *joo*, mut niist laatikoist on makaroni ja maksa laatikot ainoot joit pystyy syömää.. joku porrkana tai lanttu ei uppoo ei hetkeekää..*eiei*
misjah

Posts: 3,373

#59 • • misjah Team Sika
ehdottomasti kaalikääryleet ja maksalaatikko!!!! hyi s*****a!!!!!*eiei**eiei*

--
www.team*possu*.tk

Timce

Posts: 5,381

#60 • • Timce
Kesäkeitto!!!

Monta kertaa ala-asteella yökkäilin kun piti väkisin syödä *mur*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss