754 posts, 38 pages, 152,032 views
Noh, sanotaanko näin että pidän makaroonista ja jauhelihasta.
Olen nyt syönyt yhtäjaksoisesti kohta 3 vuotta makaronia ja jauhelihaa vähintään 5krt viikossa/2krt päivässä.
Eli vain ruskistan jauhelihan, lisään suolan ja syön ketsupin kanssa. NAM!
Helppoa, hyvää ja ravitsevaa. Multitabseja tosin pitää syödä.
Ehkä sitten joskus kun kyllästyn makaroniin ja jauhelihaan.
Kylmät nakit suoraan paketista on jotain minkä hienoutta mä en vaan VOI käsittää. Maku ei sinällään ole ehkä siitä hirveimmästä päästä, mutta se, kun nakkien oheistuotteena myydään nakkilimaa...!*voiei* Siis se neste mitä siellä paketissa on ja viattomat nakkiparat on ihan märkiä ja limaisen liukkaita. Brrrr.
ariel:Kylmät nakit suoraan paketista on jotain minkä hienoutta mä en vaan VOI käsittää. Maku ei sinällään ole ehkä siitä hirveimmästä päästä, mutta se, kun nakkien oheistuotteena myydään nakkilimaa...!*voiei* Siis se neste mitä siellä paketissa on ja viattomat nakkiparat on ihan märkiä ja limaisen liukkaita. Brrrr.
Kylmät nakit joskus rankan baari-illan jälkeen maistuu niiiiiin hyvälle!!!! Se on sellasta ainutta tosi nopeesti saatavaa syötävää suoraan jääkaapista, kun ei jaksa muuta suuhunsa laittaa! Ja kinkut ja makkarat suoraan paketista myös...
Nimimerkillä: *onkohan mulla aina nälkä baarin jälkeen?*
Syöminen ja nukkuminen on ajanhukkaa
Kylmät nakit on kyl jotain ihan järkyttävää... Kaalikääryleet ja muut kaalisafkat on kans aika hirveitä. Ja Meja: siskonmakkarat on oikein hyviä ja maukkaita.