"noloin dokureissu"

114 posts, 6 pages, 34,920 views

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#81 • • Mao & Taikahattu UG-///

BuBu:
Trinity *igor*



Tervetuloa kerhoon! *piis*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

UnityF

Posts: 15,721

#82 • • UnityF joo just se
nää perjantain säteet... *blush*
mza

Posts: 2,954

#83 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Missäh?......*pelle*
sapeli

Posts: 11,768

#84 • • sapeli jokukukamikä?
Joo eilen *eiei*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kap-pu

Posts: 1,167

#86 • • kap-pu the amazing suction cup boy
nykyään olen jo aika paatunut doku, mutta silloin nuorna poikana...

ekalla varsinaisella baarikierroksellani taisin olla 16-vuotias. en ollut koskaan pitänyt kahvista, mutta heti ekassa mestassa innostuin Galliano Hot Shoteista vähän turhankin paljon. välimatkalla seuraavaan baariin nähtiin pikkusisko ja sen frendit ja kuulemani mukaan käyttäydyin hieman typerästi. matkan jatkuessa alkoi olemaan vähän huono olo, ja lopulta mua talutettiinkin molemmista käsistä taksiin ja tukikohtaan päin. yksi välipysähdys ja oksennus ja matka jatkui. oli ihan hirveä olo n. 2h ja yks metallistijäbä osoitti pehmeän puolensa tuomalla oksennussangon ja mehua. :D

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Flip

Posts: 36

#87 • • Flip shitmat
Itse en sanoisi tätä noloksi, mutta penkkareissa tuli juotuu jotain kirkkaita todella nopeaan tahtiin ja tuloksena oli koko koulun edessä lavalla kaatuminen. En muista itse siitä mitään paitsi pienen pätkän kun reksi huus että "viekääs toi lavan taakse".

--
fuck'em and their law

Juhgu

Posts: 7,921

#88 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Cloud:
Sitten Jaztorille rinneradioo kuuntelee ja kaveri oli siellä myymässä..



No prkl! Olin samassa tapahtumassa mutta lähdin jo rinneradion jälkeen, harmi etten päässyt näkemään! Oltaisi kai oltu ikäänkuin tasoissa *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

UnityF

Posts: 15,721

#89 • • UnityF joo just se

Kolibriscope:
onhan näit... *justjoo*



mistäs aloitetaan lintunen.. mä tiiän että sulla näitä ihania reissuja riittää.. *vink* *hymy*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#90 • • Aziz Combat Fighter
Ne on parhaita reissuja kun hukkaa toisen kenkänsä ja herää ilman boksereita mut vaatteet päällä.
DESPE

Posts: 4,580

#91 • • DESPE
herääminen stadikan katolta aamulla 08.00 ei oo mitään kaikkein kivointa kokee ...

Alien nyt alat kertoo sun dokureissuja tänne kanssa niin saadaan nauraa oikein kunnolla *hih*
skiZma

Posts: 165

#92 • • skiZma Sammakko
Päätettiin viime tammikuussa järjestää muutaman tyttökaverin kanssa ikioma abiristeily eräälle Vikingin laivalle. Hyttiin asetuttiin ja taxfreesta käytiin hakeen juotavaa. Itelle mukaan lähti litran metsämansikkakossu. Siinä sitten laitettiin iteemme menokuntoon ja samalla ryypiskeltiin. Kävi vaan sillä tavalla että syystä tai toisesta kun puolitoistatuntia oli kulunut pullon korkaamisesta mulle tuli todella paha olo. Mitään merisairautta se ei ollut, luultavasti olin vaan ottanut liian tyhjään vatsaan liikaa viinaa. Vessaan siitä sitten, eikä kyllä hetkessä sieltä pois selvittykään. Jossain vaiheessa nousin hetkeks hytin puolelle, missä muut vielä otti, mut eipä kauaa voinut olla pystys ku kompuroin takas oksentaan. Silmissä pyöri todella upeesti ja vannoin etten koskaan enää ota mitään. (Se lupaus ei oo kyllä pitänyt *hih*)
Mitään hajua ei ollut kellosta mutta joskus puolen yön jälkeen olin kömpinyt yläpetiin nukkuun. Sieltä sit heräsin aamulla ja oli mukavaa kuunnella kun muut oli bailanneet ympäri laivaa edellisenä yönä. Siinä meni se risteily ja rahat. Baariin asti en koskaan päässyt saati sitten laivan discoon. Todella paskafiilis jäi, mutta tuo laivakeikka ei kuitenkaan ollut huonoin reissu, noloin vain. Nykyinen poikaystävä oli nimittäin laittanut viestiä mulle jossain vaiheessa ollessani vessassa laattaamassa. Oli ehdottamut tapaamista ja siitähän se sitten lähti..

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

Karvinen

Posts: 699

#93 • • Karvinen SekaiSin MariSta
noloin doku reissu... hmph... tais olla se ku oltii kaverilla dokaamassa porukalla, ja oltiin tehty meille kaikki boolit sun muut valmiiks sinne. meni pari tuntii ja mä kaaduin sängylle ku puu maahan... heräsin neljän aikaa siit sängylt ja kysyin "mitä vittuu mä täs teen eix meijän pitäs dokaa"? olin sammunu ysiltä. edellisenä iltana olin ehtiny iskeä ärrä reissulla 16-vuotiaan tyttön, väittäny kaverin saksanpaimenkoirasekotusta rotwailerin ja dopermannin sekotukseks.... siinä se muistikuva sit oliki...

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

hrdkvr

Posts: 3,929

#94 • • hrdkvr KURGO
no silloin nolotti kun lähettiin teineinä kirkkonummelta salaa dokaa stadiin. oltiin kaivarissa ja tuli kusihätä no mentiin porukalla sinne rantsuun kahvilaan päin kun 1 seuralaisista(siis muija) haahuilitiellä ja meinasi jäädä auton alle. no se löi nyrkit kone peltiin ja huusi " opettele ajamaan poika"

ja kuski sattui olemaan eräs perhetuttumme... se siitä salareissusta.

--
-keep it hard-

maude

Posts: 173

#95 • • maude
omasta mielestä tarpeeks hc. Varmaan joskus 15-vuotiaana tuli dokattuu bissee ja aika reilusti 60% kossuu Pommacilla höystettynä. No älyttömän humalatilan saavutettuani päätin lähtee himaan lepäämään. Kotiin päästyäni sain kuningasidean valmistaa hieman yöpalaa, eli ranskalaiset uuniin! (olin yksin himassa). Heräsin siihen kun isosiskoni tuli poikaystävänsä kanssa repimään ylös, kämppä täynna savua. Kauhea huuto päälle ja ikkunat auki ja miut komennettin omaan huoneeseen nukkuu. Luulin siinä sekavuustilassa että siivouskomeron ovi on huoneeni ovi ja yritin tunkee itteeni pieneen komeroon. Onneks mutsi ei ollut himassa. Että näin. Silloin hieman hävetti, nyt naurattaa kovasti.
*pahis*

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

demonchild

Posts: 302

#96 • • demonchild Crazy/Beautiful
Mun noloin reissu taitaa olla joku sellainen mitä minä itse en muista ja muiden tarinoihin ei ole luottamista *blush* *känni*

--
Kiitos ja anteeksi

Cloud

Posts: 2,162

#97 • • Cloud Game Freak

Juhgu:
---
Cloud:
Sitten Jaztorille rinneradioo kuuntelee ja kaveri oli siellä myymässä..
---


No prkl! Olin samassa tapahtumassa mutta lähdin jo rinneradion jälkeen, harmi etten päässyt näkemään! Oltaisi kai oltu ikäänkuin tasoissa *nauru*




Hehehe juu sitäpä nuokin "nassikat" sano että tää on pakko nähdä.. suurin osa ton illan tapahtumista johtuukin ihan siitä älynväläyksestä kun pojat keksi et "CLOUD" on vaan pakko nähdä kännis.. noh se nähtiin ja koettiin =)) ei ole taphatumassa ihan heti uudestaan jos mä saan päättää.

Ps. tule lahteen joskus silleen et otetaan "cloudi" känniin ilta.. *iloinen* Onpahan taas yksi "Huono" syy lisää tulla lahteen =))

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Andy

Posts: 1,019

#98 • • Andy
asun vantaalla..menin zadiin..heräsin jossain päin siuntiota..

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

_kolibri_

Posts: 1,590

#99 • • _kolibri_ -lintunen-

UnityF:
---
Kolibriscope:
onhan näit... *justjoo*

---


mistäs aloitetaan lintunen.. mä tiiän että sulla näitä ihania reissuja riittää.. *vink* *hymy*



...*juonittel*... hihih, tuota... jospa muistaisin *nauru*
Avatar
#100 • • VilliTiikeri Guest
*justjoo* oiskohan ollu puoltoista vuotta sitten.. Eksyttiin kaverin kanssa alaikäsinä baariin, missä sitten vietettiinkin koko ilta.. Noo totta kai oli aloiteltu jo illalla, minäkin en kamalan tottuneena juojana join sitten drinksuja sekaisin ja hohhoijaa sitä oloa sitten hetken päästä. Noh, eihän siinä sitten mitään, tulipahan vähän paha olo ja menin baarin veskiin,oksensin, sammuin sinne.. en edes muista milloin sieltä edes heräsin.. *nauru* Heräsin ja aloin miettimään että hetkonen, sammuinkohan mä tähän.. Noo olin lähtemässä, mutta olin sen verran *huonossa* kunnossa etten oikein pysynyt pystyssä joten päätimpä istua siinä veskin lattialla sitten.. Sain kumminkin itseni jossain vaiheessa kammettua ylös ja erittäin freesin näköisenä varmaankin hopuin takasin pöytään istumaan.. NO kuinka ollakkaan tuli uudelleen paha olla ja piti taas mennä veskiin. Sainkin idean että kun juoksen tosta ovesta ulos nii ei tartte kyykistyä pöntölle eikä ole sitä pelkoa että sammuisin.. Niinpä juoksin ulos oksentamaan..

Tän reissun jälkeen ei ole kamalasti maistunut Bacardi Breezerit eikä muutenkaan alkoholi.. *nauru*