"noloin dokureissu"

114 posts, 6 pages, 34,918 views

PoisoN

Posts: 1,555

#21 • • PoisoN
Tää pahin tapaus tapahtui joskus ala-asteen kuudennella. Oli talvi ja piti kaveriporukalla lähteä vähän juomaan. Mulla ei sinä päivänä ollu rahaa joten menin faijan viinakaapille ja tein kivan koktailin. Sinnä oli kossua, puna- ja valkoviiniä, martinia, tequillaa ja kaikkee muuta tollasta. Eihän sitä silloin tajunnu mitä tollasesta tapahtuu...

Mentiin sitten johonkin puistoon istustelee ja join ton kyseisen litkun ja pari kaljaa ihan supernopeesti. Aluks luulin ettei tunnu missään mutta sitten räjähti. Muistikuvat pätki mutta suunilleen näin se meni.

Ensiks mä sammuin jonkun jäätyneen lammen keskelle ja sorsat olivat hyökänneet mun kimppuun. Sitten parempikuntoisemmat kaverini lähti viemään mua jonnekkin. Mä kaatuilin koko ajan ja mun käsistä tuli ihan sairaasti verta. Sitten mä kaaduin, mun pää osui pullonkeräysroskikseen ja mä sammuin taas. Seuraavan kerran heräsin jostain kaverini kerhohuoneesta. Makasin penkillä ja laattasin siinä olevasta raosta jotakin spagettimönjää. Vähän ajan päästä olin soittanut mutsilleni ja käskenyt tulla hakemaan mut pois....
Sen jälkeen en oo övereitä vetäny enkä vedä...*poks*
Avatar
#22 • • tuntematon Guest
Toi on jo aika pohjanoteeraus :>
Syder

Posts: 2,255

#23 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Nooh, onha sitä itekki tullu serkun häissä vedettyä about samaa linjaa että eipä tuo ny nii paha

--
Divida et impera.

Avatar
#24 • • yana Guest
Teks:


Mut tosiaan, sä taidat raahata mua mukanas. vai mitä me tehtiin kesällä aina hietsussa ja kenen tahdosta ;D



oh, plz. tell me more...
Avatar
#25 • • yana Guest
Cee:


Varmaankin fiksua juoda raakaa pisangia ja jotain alkosta ostettua Ofeliaa. HYIYÄK never again..



eiks o olemassa joku laki joka kieltää noitten sekoittelemisen. luonnonlaki siis.
Avatar
#26 • • Cera Guest
yana4000:


eiks o olemassa joku laki joka kieltää noitten sekoittelemisen. luonnonlaki siis.



Joskus ihmisellä viiraa päässä *ding*
tuitui

Posts: 1,258

#27 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
en jaksa alkaa luettelemaan noita jokaista noloa reissua mitä on ollut ja tullut vastaan.niitä nimittäin riittää. Ennenkuin join jokaisesta humalareissusta tuli nolo..tavalla tai toisella..mut ei se menoo haittaa..ihminen on tyhmä ja sille o sallittava tyhmät tekonsa *pelle*

mut tässä yksi:

taiteidenyö joskus ku olin 14-15v. Oltiin kavereiden kanssa Espalla enkä jaksanut kuunnella niiden juttuja joten kääsin ringille selkäni ja aloin juttelee tuntemattomille (en edes muita mitä join,kiljua kai *poks*) no siinä hetken juteltuani eräs kiva poika sanoi että lähetään enkä siinä vaiheessa enää muistanut että kaverini istui selkäni takana,joten lähdin.
Siihen loppu muistikuvat *voiei*.No oltiin mut bongattu jossain vaiheessa jonkun 40v ukon kaa kävelemästä espalla ja seuraavaksi bussipysäkillä yksin (bussipysäkki oli eri kuin kotiin menevän bussin)...

...seuraava muistikuva on kuin herään jostain. Ensimmäiseksi aattelen et en oo Marikalla (mun parhaalla kaverilla jonka luokse mun piti mennä). No ei siinä mitään..kattelen ympärilleni ja avaan jonkun huoneen oven..siellä o kaksi blondia pikku tyttöä nukkumassa...avaan toisen oven ja siellä o perheen isä ja äiti plus vastasyntynyt lapsi nukkumassa. Paniikissa menen keitttiöön ja katon että olen tätini naapuritaloissa..otan näkkärin keittiöstä ja kengät käteen ja juoksen ulos.
Menen odottamaan bussia ja pysäkillä huomaan että olen oksentanut näköjään hieman koska toinen kenkäni on hieman oksennuksessa...ei kuitenkaan niin että sen muut helposti huomaisi..menen bussiin ja sanon: "yks lasten lippu",jolloin kuljettaja antaa vantaan lipun (heräsin siis vantaalta) ja alan huutaa kuskille että en pyytänyt vantaan lippua että haluun seutulipun jne jne..kuski sanoo et ole hiljaa ja mene...joten vihoissani istun sit bussiin ja matkustan helsinkiin tälle Marikalle...siellä kaikki kaverit odottaa mua ja ihmettelee mis oon ollut..
kerroin et heräsin vantaalta ja he kertiuvat mitä olivat kuulleet mun seikkailusta...

hehe, hauska tarina sinänsä...onneksi vanhemmat ei saanut tietää..he luulivat et olin tällä Marikalla vaan yötä *ding*

no mut sellaista sattuu...onhan näitä vielä lisä..mutkirjoittelen sit myöhemin *pahis*

- hulivili hupakko -

*dissaa*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

killuska

Posts: 748

#28 • • killuska
Mikä niistä *justjoo*

No täss jotain häröilyjä erireissuilta:

- Halasin vahingossa mummoa kun piti halata frendiä

- Nyin auton ovea kiinni ja ihmettelin miksei mee, jalka oli välis.

- Ovea päin juokseminen...

Ööö Joo no onhan noit *blush*

--
*killuska*

tuitui

Posts: 1,258

#29 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Pengo:

Marski :D

Sulle ei sitten ikinä selvinnyt miksi oli siellä yötä?



Olin kai maannut jossain puskassa ku iltakävelyllä ollut perhe nappasi mut kyytiin...toi o vaan mitä epäilen. Mut en kyl oo varma... (:

- hulivili hupakko -

*igor*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

HzO

Posts: 266

#30 • • HzO 9mm burana auttaa
mun noloin on varmaan joskus junnuna kiljukänni, sammuminen ja maijalla kotia.*eiei*

vanhojen tanssit meni sit kans putkeen. Ajateltiin ottaa sivistyneesti kun oli frakit ja kaikki, mutta kyllä sitä tuli oltua jo kotona klo 23 *sammuneena* oksensin koko yön niin että talo raikui. mulla oli siitä reissust morkkis varmaan 3 kk. mä olin kuulema tehnyt nousu humalassa sitä ja tätä mut ketään ei kehdannut päin naamaa sanoa mitä.

Onhan noita muitakin, ikävä kyllä

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Salien

Posts: 1,148

#31 • • Salien El Croco
HzO:

mun noloin on varmaan joskus junnuna kiljukänni, sammuminen ja maijalla kotia.*eiei*



Noh, onneks muillakin on huonoja kokemuksia kiljusta.*vink*
En oo sentää ainoa täällä, joka on kaatanut sitä myrkkyä alas kurkustaan. *poks*

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

tuitui

Posts: 1,258

#32 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Salamanteri:

Noh, onneks muillakin on huonoja kokemuksia kiljusta.*vink*
En oo sentää ainoa täällä, joka on kaatanut sitä myrkkyä alas kurkustaan. *poks*




no mulla melkeen kaikki noi nolot reissut o kiljun alaisuudessa koettuja...enää en kyl usko et alas menee...tai meinihän toi mlnm kilju jussina *iloinen*

no mut noita tarinoita riittää...

- hulivili hupakko -

*poks*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Texx

Posts: 650

#33 • • Texx ^_^
Cee:

yana4000:
eiks o olemassa joku laki joka kieltää noitten sekoittelemisen. luonnonlaki siis.

Joskus ihmisellä viiraa päässä *ding*




Ja. valitettavaa mutta totta. meillä melkein aina.
*igor*

--
*piis*

Syder

Posts: 2,255

#34 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Kelläpä ei viirais päässä?

--
Divida et impera.

Katrina

Posts: 605

#35 • • Katrina
Lightsi:

Katrina:Olisikohan ollut ysin päättärit. En edes viitsi sanoa, että mitä kaikkea tuli tehtyä, mutta kotimatka alkoi kaivarista klo. 22.00 kaverini isän kyydistä, kun lähdin muka selvempänä kaveria kotiin saattamaan. Tuli sitten kerrottua kaverini isälle yksityiskohtaisesti barcelonan matkani taphtumista ja vähän muustakin.

Ei todellakaan isukeille soveltuvaa kerrottavaa.

toi oli virhe :) mikäli tiedän noi(?)



Joo, tiedät varmaankin mistä oli puhetta autossa. oli kamuni isukki hiukan hiljainen loppumatkan.
Avatar
#36 • • yana Guest
Salamanteri:

HzO:mun noloin on varmaan joskus junnuna kiljukänni, sammuminen ja maijalla kotia.*eiei*

Noh, onneks muillakin on huonoja kokemuksia kiljusta.*vink*
En oo sentää ainoa täällä, joka on kaatanut sitä myrkkyä alas kurkustaan. *poks*



meil taitaa olla sitä vielä sivutuotteena valmistunut kanisteri jossain kaapissa. ei se o ku pari kk vanhaa, maistuisko ;)
milla

Posts: 3,699

#37 • • milla
tähän ei voi tän pidemmin vastata koska joka kerta kun dokaan tapahtuu enemmän tai vähemmän kummallisia ja noloja asioita.
Salien

Posts: 1,148

#38 • • Salien El Croco


meil taitaa olla sitä vielä sivutuotteena valmistunut kanisteri jossain kaapissa. ei se o ku pari kk vanhaa, maistuisko ;)



Hmmm... joo, ota se mukaan pussyihin ni kaadetaan se jossain verhon takana kurkkuihimme*nauru*

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

Katrina

Posts: 605

#39 • • Katrina
milla:

tähän ei voi tän pidemmin vastata koska joka kerta kun dokaan tapahtuu enemmän tai vähemmän kummallisia ja noloja asioita.



Emme ole koskaan huomanneet mitään....
*justjoo*
Danskuh

Posts: 675

#40 • • Danskuh pikku-Dee
hmmm....kaaduin yhen baarin rappuset alas....ja viel päättäjäis päivän jolloin tietenkin satuin juuri olemaa hame pääl...ja hame ties missä korvissa kyl joutu pikkasen aamul kirvelee ja seuraaval kerral ku tulin samaiseen mestaan...jos vaik joskus osais hallita sen käytön mut joskus megaöveri kännis on kiva olla*heiii*