"noloin dokureissu"

114 posts, 6 pages, 34,917 views

Dacey

Posts: 671

#61 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
kyllähän noita tapahtuu yhtä sun toista..

Pari vuotta sitten kaivarin konsertti oli aika huippu. Koko päivä ollu hellettä ja olin istunu autossa. en ollu juonu enkä syöny mitään. Illalla alkoon ja pari pulloa ties mitä.. Join ne sitte janoon ja nälkään melkein samantien, ja joskus yhdeksältä olin jo paskassa kunnossa. Itkin ratikan lattialla ja viime tingassa juoksin aleksilla ulos. Samantien ku naama oli ulkopuolella alko laatta lentämään. Aleksin kulmalla meni sitte tunnin verran vissiinkin kun oksensin ja itkin ja huusin että haluan vatsahuuhteluun. Käskin kavereitten jopa soittaa myrkytyskeskukseen muttei ne sitte mua sinne huolineet *dissaa*
Sitte mentiin kaverin kanssa faijan luokse. Osasin kuskiakin neuvoa vaikka olin ihan tilulilulaa.. ku en tietenkään faijan osotetta muistanu ku se oli just muuttanu..

Toinen nolohko juttu sitte o viime kesältä ku lähdin kaverin kanssa toisellepuolelle suomea tapaamaan yhtä kivaa poitsua *ihhih* oli festarin tapaista ja sitte alettiin jo puolessa välissä nauttimaan alkomaholia. Itse olin jo hyvässä kuosissa ku kyseinen jätkä kavereineen tuli paikalle.. Tosi mukavia kavereita, ja mieskin oli *sydän*..
Istuttiin juna-asemalla (pien paikkakunta) ja halusin mennä junaradan toiselle puolelle istumaan.. lähdin sitte kävelemään ja kappas, laituri loppu aikaisemmin ku tajusin ja lensin radalle rähmälleni *hmph*
No siitä sitte istuin hetken aikaa radalla ja kömmin ylös ja menin tän poitsun luokse.. no hetken päästä sitte sanoin kaverille et mennään vähän kävelee ku o huono olo.. sitte rupesin puhumaan norjaa erään koivun aluskasvillisuudelle ja oleskelin siellä.. sitte tää jätkä tulee käsi veressä ja raahaa mut ylös.. kumma kyllä olo sitte parani ja loppu reissu oli aivan mahtava *plur* mitä nyt tosin ku viimiset viinat oli haihtunu ni tajusin et jalka oli helvetin kipee ja turvonnu enkä saanu saapasta enää kiinni *nauru*

Onnistuin kerran myös kaatamaan ex jätkäni koneelle bisset ja konehan sanoi riks räks.. toi nolottaa jo oikeesti *uuh*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#62 • • Edited Aziz Combat Fighter
e ei muute

Darianna^:
Onnistuin kerran myös kaatamaan ex jätkäni koneelle bisset ja konehan sanoi riks räks.. toi nolottaa jo oikeesti *uuh*



Ohoh! Auts :( Mun koneen lähelln tuoda drinkkejä. Kukaan ei tuo, paitsi minä :)
Maximum

Posts: 241

#63 • • Maximum digital boy
jengil tosi kesyi kokemuksii jos ne pystyy tääl julkisesti kertoo...dokatkaa enemmän*joo*

--
....matkailu avartaa.....

marpa

Posts: 100

#64 • • marpa

tubayumi:
Minulle epäselvistä syistä olin myös repinyt torin laidalta sylillisen pelargonioita ja kantanu ne himaan.



Lisättäköön tähän nyt vielä sen verran, parahin toveri tubayumi, että tarkoituksenasi oli valmistaa noista mainituista kukkaista jokin maittava ateria. Moista et kuitenkaan koskaan tehnyt, vaan kotiuduttuani löysin tiskipöydälle somasti asetellun multaisen pelargoniakimpun, jonka olemassaolo kieltämättä hiukan herätti hämmennystä.
Zarabel

Posts: 83

#65 • • Zarabel Kultasiipi
Yhden ainoan kerran olen sammunut ja kotiin kannettu... joskus 6vuotta sitten. Ainoa hyvä puoli tapauksessa oli ettei seuraavana päivänä ollut lainkaan krapulaa
*hih* -silti ei koskaan ikinä enää

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..

Avatar
#66 • • ALIEN Guest

Ana:
e ei muute
---
Darianna^:
Onnistuin kerran myös kaatamaan ex jätkäni koneelle bisset ja konehan sanoi riks räks.. toi nolottaa jo oikeesti *uuh*

---


Ohoh! Auts :( Mun koneen lähelln tuoda drinkkejä. Kukaan ei tuo, paitsi minä :)



joo - tuttu tunne. sikojen kaa ollaan etkoiltu meillä ja muutaman kerran on ollut lähellä, ettei kallis kone/näyttö olisi mennyt paskaks. Viidestä kaiuttimesta kaksi toimii enää perkules! *eiei*
BuBu

Posts: 509

#67 • • BuBu
Trinity *igor*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Jna

Posts: 613

#68 • • Jna

BuBu:
Trinity *igor*



HEEEEIII! Kerro lisää, ei toi vielä sano mitään...*känni*
TiiTu

Posts: 240

#69 • • TiiTu
viime lauantai, huh huh*poks*
Pablo

Posts: 1,875

#71 • • Pablo

Jna:
---
BuBu:
Trinity *igor*
---

HEEEEIII! Kerro lisää, ei toi vielä sano mitään...*känni*



Paljasta kaikki heti! *iloinen*
Omakin seikkailu oli tuolta reissulta kyllä aika hurja. *blush*
Cloud

Posts: 2,162

#72 • • Cloud Game Freak
Kolmenvuoden tauko viinasta mitä nyt maistiasia silloin tällöin ottanut.. Sitten Jaztorille rinneradioo kuuntelee ja kaveri oli siellä myymässä.. splendiid heti neuvomaan et vedä poika vaan niitä kuohu viivoja ja jaappas mulle ilmasta viinaa ;)

Jonkun 5 sidukan jälkeen lähdin paariin ottaa terävää ja tapasin jonkun tuntemattoman herran jonka kanssa rupesimme keskustelemaan viskistä ja sen oikeasta tavasta juoda.. Noh itse pidän e-afrikkalaisten tavasta vetää sitä shotteina ensin sokeria sitten viski lopuksi sitruuna.. Kyseinen mies oli erittäin innostunut asiasta ja päätti tarjota muutamat viskit.. neljät shotit vedettyäni tunsin tarvitsevani hiukan hidastelua ja lähdin tiskiltä pois kiittäen herraa.. Ja eteeni pauhakti jekku naiset ;) No ei muutakuin jekut itselleni ja tälle jo nyt hivenen tutuksi tulleelle miehelle.. Josta kiitokseksi sain kunnon sikaarin MMm.. ja vauhti senkuin paranee ;)

Tämän jälkeen tarjosin herralle kiitokseksi sikarista vielä parit viski shotit ja sitten kuuntelemaan sirkesaloa.. Matkalla tietty tapasin kavereita ja hain vielä pikaiseen parit "ilmaiset" siiderit XD.

Sitten rupesikin meno olemaan jo jotain aivan muuta.. siinä ringissä sitten sirkessaloa tanssittiin ja lopuksi käytiin oikein nimmareita pyytämässä *justjoo*

Täältä päästyäni lähdimme jatkoille kaverille ennen paariin lähtöä.. Kaverit eivät tosiaankaan olleet koskaan nähneet minua .. hmm näin viinan kanssa kosketuksissa olleena, Joten he päättivät sitten ruveta tekemään lempiviinoistani sekoituksia.. Viskiä ja tequilaa maustettuna funlightillä jotta viinan maku peittyisi.. No tietty siinä kunnossa viskin ja tequilan sekoitus tuntui fandelta ja muutamat tälläiset lasilliset tuli otettua.. Tämän jälkeen rupesi olemaan jo pönttö sen verran sekaisin että oli pakko päästä kävelemään.. Kaverilta Sheriin ja sherissä taas viskiä shotteina.. Sheristä Kissaan ja kissassa shotteina Tequillaa..

Kun vihdoin tajusin että nyt tulee laatta jos en lähde himaan oli kello jotain kolme.. Asun mustasta kissasta noin 100m päässä.. mutta matkaan kului minulta 2tuntia.. Sen verran paha olo oli... että piti pysähtyä jokaiseen kulmaukseen ja syvennykseen lepäämään..

Mitä tästä opin.. noh kolmen vuoden päästä sitten taas uudelleen ;)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

display23

Posts: 3,069

#73 • • Edited display23

BuBu:
Trinity *igor*



*nauru**nauraa-niiiiiin-vitusti**nauru*





....JAMIII!!
Avatar
#74 • • RINY Guest
Mä nolaan itteni joka kerta ku mukana on vähänki alkoholia. Tosin perjantaina locot meni mun mielestä aika järkevästi, ei tullu pahemmin mitää tyhmää tehtyä. Noloin dokaus reissu tais olla bailaajat.net miitti. *nauraa* Piiuzki kai muistaa mitä sillo kävi. *nauru* Mutta häpeen itteeni ihan tarpeeks kertoakseni mitä mä siellä säädin. *justjoo*
Orfeus

Posts: 5,872

#75 • • Orfeus

BuBu:
Trinity *igor*


LOLLOO*lmao*
Blue_Wabbit

Posts: 212

#76 • • Edited Blue_Wabbit
Taitaa olla viime vuoden juhannus. Taitaa kertoa jo aika paljon. No ei mitään parin frendin kanssa lähettiin Porvooseen perjantaina. Siellä sitten 3 aikaan syötiin bissellä marinoituja pihvejä ja bissee samalla. Sitten sauna ja lisää bissee. Sitten lähtö kaupungille ja matkalla lisää bisseen. Ekaan baariin siellä lisää bissee ja tequilaa. Sitten seuraavaan baariiin joka oli jonkinlainen terassi, siellä yhtäkkiä pepsi, 2 siiderii ja ylisuolattuja sipsejä. Mä lähin siinä sitten pokaamaan 2 noin 40-50v lähihoitajaa *eiei* Porvoosta jotka olivat varmaan viettämässä perjantai-iltaa rauhassa. No sitten vielä Walterssiin ”parille” ja kämpille. Aamulla sellanen vittu-vittu-perkele-saatana-jysäri, kun 11 aikaan herältiin. No luulis et kaikki päättyis tähän, EI ja sekös nyttemmin vituttaa. Lähettii frendin kiesillä essolle ostaa 6-päcki tasottaviks. Mentiin jonnekin hiekkakuopalle ja vedettiin ne alas. Tosin frendi vaan yhen ja mä loput. Noo loppupäivä meni samoin. Uus keissi bissee kaupasta, pihvit, sauna, bissee ja kaupungille. Mentiin syömään jädee kun joku suomenruotsalainen tulee siihen jotain avautuu. Sen puheesta ei saannu muuta selvää kuin ”vina” ja ”mä tarjoon”. Tarviiko siinä muuta kuulla? *nauraa* Nooh lähettii sitten Huittisiin tai Huhtisiin jompaan kumpaan, se on ihan siinä vieressä, baariin nimeltä Charlie´s. Siellä lisää bissee, ville vallattomia ja 1 tequila. Sitten jostain kumman syystä kun kävin pyytää tequilaa toisen kerran vain itselleni tällä kertaa, baarimikko pisti kole ajatellen että ne tulisi kavereille, joten se sit pyys anteeks ja kysy et halusinko vaan tän yhen. No paskat mä sitten vedin ne kaikki putkeen eli jossain 10s siitä toiset 10s varmaan ja KLONKS!!!!! Muistikuvat ovat säilyneet vain valokuvien muodossa. Aamulla kuulin että oli alakertaan mennessä kaatunut portaat alas josta johtuen jalat oli mustelmilla ja sitten taksilla kämpille jonka olin dekonnut omalla individuaalisella tavalla joka sitten maksoi minulle 150e että pääsin ilmaisemaan itseäni. Jos joku haluaa nähdä hiukan kuvia niin olen niitä pistänyt irc-galleriaan. Että näin...

Muokkaus:
Ja sunnuntaiaamun jysäristä ei varmaan tarvi mainita mitään... jokainen voi sen itse kuvitella *iihhih*

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

Fyrisch

Posts: 4,525

#77 • • Fyrisch

BuBu:
Trinity *igor*



Mitä sä Elsa oot menny tekee *vink**plur**nauru*
TeppoPerkele

Posts: 87

#78 • • TeppoPerkele Kumikameli
Joo-oh on kyllä taas sellanen olo et tietää taas pitkään et on ottanu kaks päivää ihan umpitunnelissa.
Ei se mitään perjantai meni ihan ookoo, kalsarikännejä vedellessä mut sitte, lauantaina ku sai silmät auki, ensiks huikalla litran lonkero pullo janoon, nooh siinä sitte kavereille soitin et mikä meininki, lähettiin sitte Punakulmaan ´´bisselle´´ PRKL yhen bissen join ja sit alko se salmarin kiskominen kaksin käsin, filmi katki jo tos 8 aikaan himaan ku pääs ni eiku lisää vaa, muutama upsiddu huiviin matsia kattoo , olin kuulemma kattonu 5 minsaa painunu pehkuihin, herään siinä 5 aikaa aamuyöstä emäntäkin kivunnu näköjään viereen, ihmettelin et mikä vittu on ku saatanan lämmin PRKL, laattaa joka puolella seinällä, sängyssä, muijan päällä, oma naama ihan spydäs, lattia lainehti kiva liukastella hakee moppia ku on semmosta kivaa mustanvihreenkeltasenmakkarapitsajämien näköstä ektoplasmaa.
Vittu sai hinkata 4 tuntia et sai kaikki puhtaaks eiku patja ja petari pesulaa huomenna...
Taitaa jäädä vähäks aikaa ny toi ottaminen.... *eiei**igor*

--
<--- With Every Beautiful Note....
I'm Where I Want To Be..... --->

anri

Posts: 890

#79 • • anri team parempi pitäjä
Perjantainen Roska. Tosin kai se kuuluu asiaan.*blush*

--
don't go halfway - go all the way

Piiuzki

Posts: 870

#80 • • Piiuzki

Sade*:
Mä nolaan itteni joka kerta ku mukana on vähänki alkoholia. Tosin perjantaina locot meni mun mielestä aika järkevästi, ei tullu pahemmin mitää tyhmää tehtyä. Noloin dokaus reissu tais olla bailaajat.net miitti. *nauraa* Piiuzki kai muistaa mitä sillo kävi. *nauru* Mutta häpeen itteeni ihan tarpeeks kertoakseni mitä mä siellä säädin. *justjoo*


Voiii kuule mä muistan sen aina *nauru*
Ja sekin oli varsin hauskaa kun tipahdettiin pöydältä *muhaha*
*pus* *vink* *nauru*