"noloin dokureissu"

114 posts, 6 pages, 34,906 views

Syder

Posts: 2,255

#41 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Megaöverikännit kerta vuoteen vähintää!

--
Divida et impera.

Katrina

Posts: 605

#43 • • Katrina
Syder:

Megaöverikännit kerta vuoteen vähintää!




Hyi hitto. Minä en ainakaan eilen tehnyt mitään tuommoista.

Päätä särkee ja olo on kamala. Tahtoo krapulahoitoa!
UnityF

Posts: 15,721

#44 • • UnityF joo just se
Juodan viinaa tullaan viisaimiksi näin...*iloinen*
Avatar
#45 • • Cera Guest
Katrina:



Hyi hitto. Minä en ainakaan eilen tehnyt mitään tuommoista.

Päätä särkee ja olo on kamala. Tahtoo krapulahoitoa!



Tahtoo kanssa! ja sit viel neljätuntii töitä. äääääh.
kuolema *poks*

kai mulla oli eilen hauskaakin. *justjoo*
UnityF

Posts: 15,721

#46 • • UnityF joo just se
niitä on niin monta että oikeen itteänikin hävettää kun niitä miettii....*enkeli*
Katrina

Posts: 605

#47 • • Katrina
Cee:

Katrina:

Hyi hitto. Minä en ainakaan eilen tehnyt mitään tuommoista.

Päätä särkee ja olo on kamala. Tahtoo krapulahoitoa!

Tahtoo kanssa! ja sit viel neljätuntii töitä. äääääh.
kuolema *poks*

kai mulla oli eilen hauskaakin. *justjoo*



Mulla oli ainakin luullakseni kauhean hauskaa, mutta toipuminen vaan vei melkeen koko päivän. En uusi ihan heti!
Avatar
#48 • • Kirsikka Guest
Yleensä aina kun mä juon teen jotain noloa tai vähintäänkin puhun jotain sopimattomia.. Yks ihan vähän aikaa sit ollut kännäysreissu tuli mieleen, mutta se on aivan liian sopimatonta jopa tänne kerrottavaksi. Mutta joskus tosi teininä (tai no, pari-kolme vuotta sitten..) olin parin kaverin kanssa Tikkurilassa juomassa pussiofeliaa.. Meillä oli periaatteessa pullo per tyyppi, mut mä join 1½ pulloa, toinen kaveri joi yhden ja kolmas joi puolikkaan.. Sit kun oltiin junassa matkalla kotiin päin niin toinen kavereista oksensi toisen repun päälle.. Ogelin juna-asemalla (asuin silloin siinä vieressä) pudotin kännykkäni ja siitä levis kaikki osat ympäriinsä.. Akkua ei löytynyt mistään, ja lopulta mä kierin maassa omassa ja kaverini oksennuksessa itkien hysteerisenä et "mun paras ystävä (=kännykkä) on kuollut!!" Sit tää puol pulloa juonut kaveri raahas meitä kahta muuta meille, ja äiti ystävällisesti ja ymmärtäväisesti hoivas meitä kuntoon.. mä makasin keittiön lattialla vollottamassa ja toinen kaveri oksensi vessassa.. että sellaisia. Kyllä näitä muitakin ja pahempia löytyy, mutta niitä ei sit taas oikeestaan kehtaa kertoa...
kovas

Posts: 1,522

#49 • • kovas Kristo
milla:

tähän ei voi tän pidemmin vastata koska joka kerta kun dokaan tapahtuu enemmän tai vähemmän kummallisia ja noloja asioita.


samis,moimoi :)
Shatter Sound

Posts: 164

#50 • • Shatter Sound Mastermind
doku reissut on lähes aina noloi syystä tai toisesta.
aina ku porukka on jurrissa äly taso laskee ja porukassa tyhmyys tiivistyy
*nauraa*

--
at the edge of infinity

henkka

Posts: 4,973

#51 • • henkka
milla:

tähän ei voi tän pidemmin vastata koska joka kerta kun dokaan tapahtuu enemmän tai vähemmän kummallisia ja noloja asioita.



agree *nauraa*
MonkeyMan

Posts: 140

#52 • • MonkeyMan tHe ApiNa
joo noh,olin siinä 15-16 kesää nähny ku kaverin synttäreitä piti lähtee viettää jonnekki skuugee.ilta alko ihan hyvin koulun jälkee heti suoraan kauppaa ja isobroidi asialle,piti saada 2x6-packi mörköö mieheen(tässä tapauksessa poikaan)...siitä sit heti ensimmäiselle pysäkille eli toiselle kaverille,n. klo17.00,syömään ja alottelee.kello läheni kymmentä ja oli aika vaihtaa paikkaa synttärisankarin luo.ennen lähtöä tehtiin kaverin(masa) kaa selväx et kuka yrittää mitäkin mimmiä jne(tämä oli erittäin tyypillistä siihen ikään koska mietti vaan yhtä asiaa).paikalle saavuttuamme huomasimme että neitoja olikin enemmän,joten päätimme luopua sopimuksesta,heittää uistimet veteen ja kattoo et mitä tulee...eihän siit sit tullu kuu riitaa!! kyseset neidot josta "sopimus" tehtiin olivat myös siellä.neito jota kaverin oli määrä yrittää kiinnostuikin minusta...*blush*minä sitten rohkeana nuorena päätin että sopparii ei oo joten hän on vapaata riistaa,kuten periaatteessa oli(ongelma oli se että kaveri oli ollut usealla treffillä kyseisen tytön kanssa).juttelin tytön kanssa hetken ja ennekuin huomasinkaan suutelimme sohvalla ja hän ehdotti että mentäis jonnekin rauhallisempaan paikkaan.ensimmäsenä tuli sauna mieleen, mutta se ei ollut kovin fiksu idea ottaen huomioon että lämpötila oli yli 90 astetta.vanhempien makuuhuone olikin hyvä idea*justjoo*,menimme sisään ja yllätys yllätys,kuka sillä oli,masa+mun "deitti".ensimmäset kysymykset luonnolisesti olivat että"mitä vittuu sä teet täällä ton kaa"?ja kun jokainen oli niin sivistyneesti vuorollaan kysynyt tämän alkoi yhtäaikainen huuto,töniminen,repiminen jne.naiset lähti ja me jäätin masan kaa huoneeseen ihmettelemään että kuinkas tässä näin kävi...ratkasu oli yksinkertainen,lisää bissee napaa ja uudet böönat kainaloon,bisset juotiin mut böönat jäi,rupes toi viina maistuu ja juotuamme puol pulloo kossuu kimppaa alko rähinät, ja tietenkin keskenämme!!ulos pihalle lumihankee ja nyrkit heilumaan.vartti siinä ehdittiin ehkä pania ja riehua sukkasilteen ennenku joku mukava naapuri soitti poliisit jotka korjas meijät taltee.ensix oltiin viemäs putkaan ja heti ku ikä selvis tuli lähtö kotiin.N.klo03.00 tultiin sit mun kotipihalle ja faija vastassa tietenkin,sovittiin kaverin kaa riita ja käytiin jääkaapin kautta nukkumaan,mitä sit tapahtu en muista mutta heräsin vessan lattialta alasti,peiton alta, tyyny pään alla ja oksennusta joka paikassa*blush*...kaverilla sama kohtalo paitsi että heräs mun huoneen lattialta.olimme erehtyneet syömään kissan ruokaa ja juomaan kermaa(tarkoitus oli kyllä juoda maitoo mutta jostain kumman syystä kerma oli in).et sellanen tarina.voittee kuvitella miltä tuntu mennä kouluun maanantai aamulla silmä mustana ja tietäen että koulun joka ikinen oppilas on kuullut mitä tapahtu bileissä.
ps.jotta tämä nyt ei vaikutaisin negatiivisesti naisten suhtautumiseen meikäläiseen sanottakoot sen verran että ikä oli mikä oli ja tiedot/taidot/kokemukset naisten ja viinan suhteen olivat melko vähäisiä, ja valitettavasti/onnex jäivät myöskin sinä vuonna melko vähäsiksi,kunnes ylä-aste loppu ja alkoi uusi elämä uudessa koulussa uudella paikkakunnalla...ja tästä tarinasta otin kyllä opikseni siitä voitte olla varmoja.*vink*

[muokattu 19.10.2002 02:09]

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

_atmos

Posts: 230

#53 • • _atmos
ok. toi vetää jo vertoja mun stoorille ;)
Zwek

Posts: 1,701

#54 • • Zwek
Näitä nyt tulee mieleen liikaakin. Jokakerta sattuu yleensä jotain hassua/hävettävää...

*igor*
¡ Previous post about a year ago !
zari

Posts: 716

#55 • • zari Team Tamppaajat
Tää on tuore kommellus,joka tapahtu viime lauantaina *nauru*

Oltiin kaveriporukalla kaupungilla ja ajauduttiin lopulta pareittain eri paikkoihin. Loppuillasta 2 muuta kaveria lähti jo kotio päin ja jäin lapsuuden kaverini kanssa viä istuskeleen baariin. Lähettiin siitä sit hetken päästä mäkkiin syömään ja venaileen bussia. Tarkistettiin viä baarissa kaverin kans bussiaikataulusta et bussin pitäis lähtee 3:45 johon mää olin tähtäämässä, kaveri meni eri paikkaa yöks. Kellon lähestyttyä puolta neljää lähdin bussipysäkille ja katoin aikatauluja. Totesin et bussihan lähtee vasta 4:30 *nauru* siinä sitten seisoskelin hetken aikaa kunnes siihen tuli joku nuori jätkä jutteleen ja hetken päästä selvin et se oli menossa samaan suuntaan kun mää. Kyseinen jätkä ehdotti et mentäis taxilla kotiin mutten suostunu ja sain sen lopulta suostuteltua käveleen mun kans kotio päin... keskellä matkaa joku muija soitti sille ja jätkä avautu mulle kunnolla täsät muijasta.
Tää muija oli sanonu et tulee hakeen taxikuskin kans tän jätkän missä se sit onkaan ja haluu tulla sen luo yöks. Jätkä sit sano mulle et mä tuun samalla taxi kyydillä kotio.... taxin saavuttua mentiin sisälle ja muija katto mua hieman pitkään.Siinä sit esiteltiin toisemme ja tää jätkä totes et ”tässä on mun naapuri,jolta usein käyn lainaamassa sokeria” siinä vaiheessa mun pokka petti totaalisesti *nauru* *nauru* muija katto tyylillä just.... siitä sit päästiin kuitenkin jätkän asunnolle päin ja muija makso koko taximatkan *nauru* ja mää kävelin vajaan kilometrin kotiin.

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Juhgu

Posts: 7,921

#56 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Olisinkohan joku 14 ollut kun päätin kokeilla ryyppäämistä, laskeskelin vielä oikein matemaattisesti että kaksi pientä pulloa salmaria (siis 0.4l) on ihan sopivasti. Ei ehkä kuitenkaan 14-vuotiaalle, varsinkaan raakana nopeasti juotuna. En tiedä kuinka paljon niistä sitten loppujen lopuksi meni, mutta filmi meni täysin poikki jo jossain puolen tunnin ja tunnin välillä, ei edes yhtä ainutta hämärää muistikuvaa loppuillan tapahtumista. Kuulemma ainakin oksentelin paljon ja tein ties mitä hölmöä. Heräsin kaverin rappukäytävästä. Jos olisin kuollut alkoholimyrkytykseen tai vaikka tukehtunut oksennukseeni, niin darwin award olisi varmaan ollut paikallaan.

Toinen hieno veto oli myös joskus ties kuinka monta vuotta sitten, lähdettiin eräänlaiseen nettituttujen kokoontumiseen (muistaakseni) Tampereelle. Silloin tajusin jo annostuksesta vähän enemmän, mutten tarpeeksi, ja jostain syystä alkoholi potki tavallista kovempaa, joten sammuin ehkä tunnin-parin sisällä sohvalle ja siitä ajoittain heräilin vain käymään saunassa tai vessassa, samalla kun muut pitivät bileet. Kyllä kannatti lähteä.

Nyttemmin olen ottanut fiksummin enkä mitään pahoja perskännejä ole juonut moneen vuoteen. Kohta olisi tosin taiteiden yö, pitäisiköhän... *hih*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Elmiira

Posts: 1,446

#57 • • Edited Elmiira
Yksi kerta muistuu väistämättä ensimmäisenä mieleen...

Oli ollut karmea riita silloisen poikaystävän kanssa ja hän lähti
sitten ryyppäämään. Minä jäin yksin kotiin ja ajattelin, että
ryyppäämällä ne munkin murheet varmaan unohtuis... *eiei*

Join laivalta tuotua tulias tequilaa ensin pari napsua ja meikkasin
samalla. Sitten kävelin yksinäni lähimpään baariin ja tilasin tequilan.
Sitten seuraava baari ja tequila. Eipä tätä rataa tarvinnut kauan
jatkaa, kun oli jo aika huono olo. *poks*

Tapasin poikaystäväni kavereita kaupungilla ja itkin heille kurjaa
oloani. Näin myös äijäni ja tapeltiin vähän lisää, mikä vaan lisäsi pahaa
mieltäni. Kuvittelin vielä lähteväni poikaystäväni kavereiden kanssa baariin,
kunnes aloin oksentaa keskellä kävelykatua *eiei*

Yksi ystävällinen kaveri sitten saattoi minut kotiin ja peitteli nukkumaan.

Ja mikä parasta tähän kaikkeen kului aikaa noin 2 tuntia... *hmph*
No joo, elkää kokeilko kotona, ei se mitään auttanut, eikä ollut edes kivaa *uuh*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Mellu-

Posts: 4,006

#58 • • Mellu-
hmmz.. mellu täytti 18 vuotta ja meni ekaa kertaa baariin (lahden lavida) jossa tuolloin oli milleniumin bileet... mellu teki taktiset ja oli niin ympäri päissään etlensi alle 2h ulos baarista,törmäten matkalla portsariin ja kaatuen narikkaan ja maattuaan vessassa ja istuen tuolista ohi ja ohoijaa.. tästä illasta on video pätkääkin.. mutta minuu muistutetaan edelleenkin kyseiistä bileistä *eiei*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Kolera

Posts: 4,256

#59 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Mellu-:
tästä illasta on video pätkääkin..


TAHTOO NÄHÄ!

Ei kyl tuu mielee täl hetkel muuta ku toi toissa perjantainen, kun päässy cumuluksee sisää humalatilaltani. Kesken kaverin kanssa jutustelun ulkona päätin sitten pistää oikoselleen jalkakäytävälle ja nukahtaa. Kaverit siinä sitten meinasivat laittaa minut taksiin, mutta totesivat hetken päästä joo ei tarttekaa se oksentaa päällensä. Siinä sitten pari tuntia jumitettuani housujen hiukan kuivuttua kaveri tökki mut taksii ja pääsin jopa himaan. Taksikuski varmaan tykästyi sen hetkiseen ominaistuoksuuni.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Ill

Posts: 68

#60 • • Ill .-:wankers united:-.
Emmie tiiä oisko tää noloin, mutta perkeleen hauskaa mulla kuitenkin kuulemma oli. Tapahtu tossa viime viikon perjantaina.

Oli kämppiksen synttärit ja mun tuparit. Käväsin ALKOssa ja ostin nollaseiskan Suomi-viinan. Hyvää ja halpaa. Kaikkea mitä siis menevä mies voi toivoa. Mentiin meille ja alettiin dokaa. Hauskaa oli jo meillä ja pullo tyhjeni illan mittaan. Olin tosi känässä ku lähettiin kohti kaupunkia. Muut meni semmoseen tyhmään baariin ja allekirjoittanut erään naispuolisen pitkänmatkan kaverin kaa junttibaariin sekoilee. Harrastan viinan pöllimistä baareissa aikalailla.

Ekasta baarista tuli pikkusen vilkkaampi lähtö ku meinasin saada lättyyn semmoselta korstolta, jonka kaljan pöllin. Vaihdettiin siihen naapuribaariin ja sama meno jatku ja muuttu kai tosi urpoks. Jossain vaiheessa muistan, että notkuttiin pöydässä, joka oli ihan vitun täynnä kaikenlaista pöllittyä viinaa. Pilkun tullen katkes filmi.

Tästä eteenpäin tää on kaverin kertomaa höystettynä parilla harhaisella flässillä. Päästyämme baarista lähdimme haahuilemaan meille päin jostain tuntemattomasta syystä. Jyväskylän torille päästyämme sain kuulemma kuningasajatuksen. Olin heitelly vatteet menee ja hypänny munasillani uimaan torin suihkulähteeseen (muistan sekunnin pätkän) ja ollu tosi äkänen ku se naispuolinen kaveri ei ollu suostunu liittymään seuraani. Päästyäni spurgunkusisesta ja pulunpaskasesta suihkulähteestä ylös olin kiskonut vaatteet päälleni.

Kaveri oli kuulemma valittanu kusihätää ja olin pakottnu sen menemään torin kalavankkurin taakse kuselle. Itse olin vartioinut neidon siveellisyyttä huutelemalla hävyttömyyksiä ja uhoillu läheisen nakkikioskin asiakkaille. Kaverin kustua olin suunnannut torin roskiksille.

Harrastan myös dyykkausta ja dykkasin kai sieltä jotain pientä. Minulle epäselvistä syistä olin myös repinyt torin laidalta sylillisen pelargonioita ja kantanu ne himaan. Himassa olin sikaillu ja kähminy tosi törkeesti paria kaveria jotka oli meillä jatkoilemassa. Olin heitelly ruokia olan takaa jääkaappiin ja kaatuillu aika paljon.

Kun oltiin käyty röökillä meidän takapihalla olin kiivenny istuu roskiksen päälle ja sit ku piti lähtee takas sisään olin katunu roskiksen pältä hypätessäni pärställeni maahan. (tostakin mulla on mielikuva että makan rähmälläni ja leikin kalaa) Tulos: silmäkulma vähän auki ja pahasti ruvella lauantaina, polvi edelleenkin aika rumannäkösesti ruvella, käteen tuli hyviä skraaduja, lonkkaan myös ja olkapäähänkin pikku nirhauma.

Oltiin yritetty kolmesti lähtee vielä ex-avovaimoni luo jatkoille, mutten ollu osannu kämppään, joka sijaitsee meiltä puolen kilsan päässä ja jossa asuin yli puol vuotta. Sille vimeselle eksymisreissulle olin ottanu lautasellisen dyykattuja herneitä mukaan ja olin pakottanu kaverin kiipeemään auton katolle mun kaa syömään niitä herneitä. Olin myös huudellu ohikulkijoille törkeyksiä. Sit oltiin sieltä palattu meille himaan ja olin sammunu.

Seuraavana päivänä oli ehkä pahin krapula pariin kuukauteen. Kaveri kehu että sillä oli ollu ihan saatanan hauska seurata mun urpolua. Uskokoon ken tahtoo. Eilenki oli hyvä reissu...

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.