lähdin liikenteeseen puol litraa viskii, puol pulloo tequilaa ja six-packi lonkkua repussa.. noin kello 18.00 olin jo nauttinut puolet juomista ja siitälähtien itsehallinta alkoi pettää. 19.00 jälkeen ei ole enään mitään muistikuvia, yhtäkkiä heräsin kotoa ja kello oli 07.00.
nojoo, bussilla kouluun.. pari frendii nauro kun kävelin dösässä niiden ohi. istuessani huomasin että mun farkut oli enemmän tai vähemmän laatassa, se pisti jo vähän miettimään että mitäs sitä tuli tehtyä.
kouluun päästyäni sain kuulla mm. että olin laatannut ex-muijani päivänvanhoille kengille, kävellyt ja kussut muna kädessä koko plutunan läpi bilealueella, pyörinyt puskissa ja metsässä (paikat hieman kipeinä)..
piste i'n päällä oli se että mut oli lähetetty kaverin vanhempien kyydillä kotiin, olin tietty laatannut autossa mut onneks pussiin. kotona olin 22.00 (!).. kaveri joutu taluttamaan mut ovelle, faija tsiigas ikkunasta ja ihmetteli, onneks kävelin suoraan huoneeseen ja sammuin.
---
mul on vieläkin tästä hirvee morkkis, vaikka vuosientakainen juttu.. ton jälkeen en oo juonnu mitään yli-övereitä enkä varmaan koskaan tule juomaankaan.. tekevälle sattuu ;).
pistäkää paremmaks jos pystytte!