Pari vuotta sitten kaivarin konsertti oli aika huippu. Koko päivä ollu hellettä ja olin istunu autossa. en ollu juonu enkä syöny mitään. Illalla alkoon ja pari pulloa ties mitä.. Join ne sitte janoon ja nälkään melkein samantien, ja joskus yhdeksältä olin jo paskassa kunnossa. Itkin ratikan lattialla ja viime tingassa juoksin aleksilla ulos. Samantien ku naama oli ulkopuolella alko laatta lentämään. Aleksin kulmalla meni sitte tunnin verran vissiinkin kun oksensin ja itkin ja huusin että haluan vatsahuuhteluun. Käskin kavereitten jopa soittaa myrkytyskeskukseen muttei ne sitte mua sinne huolineet
Sitte mentiin kaverin kanssa faijan luokse. Osasin kuskiakin neuvoa vaikka olin ihan tilulilulaa.. ku en tietenkään faijan osotetta muistanu ku se oli just muuttanu..
Toinen nolohko juttu sitte o viime kesältä ku lähdin kaverin kanssa toisellepuolelle suomea tapaamaan yhtä kivaa poitsua *ihhih* oli festarin tapaista ja sitte alettiin jo puolessa välissä nauttimaan alkomaholia. Itse olin jo hyvässä kuosissa ku kyseinen jätkä kavereineen tuli paikalle.. Tosi mukavia kavereita, ja mieskin oli ..
Istuttiin juna-asemalla (pien paikkakunta) ja halusin mennä junaradan toiselle puolelle istumaan.. lähdin sitte kävelemään ja kappas, laituri loppu aikaisemmin ku tajusin ja lensin radalle rähmälleni
No siitä sitte istuin hetken aikaa radalla ja kömmin ylös ja menin tän poitsun luokse.. no hetken päästä sitte sanoin kaverille et mennään vähän kävelee ku o huono olo.. sitte rupesin puhumaan norjaa erään koivun aluskasvillisuudelle ja oleskelin siellä.. sitte tää jätkä tulee käsi veressä ja raahaa mut ylös.. kumma kyllä olo sitte parani ja loppu reissu oli aivan mahtava mitä nyt tosin ku viimiset viinat oli haihtunu ni tajusin et jalka oli helvetin kipee ja turvonnu enkä saanu saapasta enää kiinni
Onnistuin kerran myös kaatamaan ex jätkäni koneelle bisset ja konehan sanoi riks räks.. toi nolottaa jo oikeesti