oiskohan ollu puoltoista vuotta sitten.. Eksyttiin kaverin kanssa alaikäsinä baariin, missä sitten vietettiinkin koko ilta.. Noo totta kai oli aloiteltu jo illalla, minäkin en kamalan tottuneena juojana join sitten drinksuja sekaisin ja hohhoijaa sitä oloa sitten hetken päästä. Noh, eihän siinä sitten mitään, tulipahan vähän paha olo ja menin baarin veskiin,oksensin, sammuin sinne.. en edes muista milloin sieltä edes heräsin..
Heräsin ja aloin miettimään että hetkonen, sammuinkohan mä tähän.. Noo olin lähtemässä, mutta olin sen verran *huonossa* kunnossa etten oikein pysynyt pystyssä joten päätimpä istua siinä veskin lattialla sitten.. Sain kumminkin itseni jossain vaiheessa kammettua ylös ja erittäin freesin näköisenä varmaankin hopuin takasin pöytään istumaan.. NO kuinka ollakkaan tuli uudelleen paha olla ja piti taas mennä veskiin. Sainkin idean että kun juoksen tosta ovesta ulos nii ei tartte kyykistyä pöntölle eikä ole sitä pelkoa että sammuisin.. Niinpä juoksin ulos oksentamaan..
Tän reissun jälkeen ei ole kamalasti maistunut Bacardi Breezerit eikä muutenkaan alkoholi..