Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 523,728 views

m1kk3

#641 • • m1kk3 no-life
Mä en kyllä tajua miks nään paljon useammin unia päikkäreillä kun yöunilla, nyt kahtena päivänä peräkkäin nähny päikkäreillä pitkän unen :O

Tänään kyllä oli aika hirveä uni. Olin menossa autolla käymään mun entiseen kotikaupunkiin, jossa vanhemmat broidi ja moni kaveri vieläkin asuu. Jo kaupunkiin tullessa aloin ihmettelemään et miks joka paikassa on niin hiljaista, eikä ihmisiä ollu juuri missään kauniina kesäpäivänä. Keskustaan päästessäni aloin ihmettelemään kun tien varsilla oli sellasia valkoisia myttyjä ja itkeviä ihmisiä niiden vieressä. Kysyin eräältä ihmiseltä et mitä noin on ja mitä täällä on tapahtunut. Hän selitti että noi on ruumiita, ja että hänen koko perheensä makaa tuossa. Ihmettelin että miksei noita ole korjattu pois, ja hän sanoi että niin paljon ihmisiä on kuollut hetkessä että ei viranomaiset oo kerinny korjata kaikkia pois... Yhtäkkiä mulle tuli kiire kotia katsomaan et onks mun perhe kunnossa. Meidän koira oli ainoa joka oli hengissä, kaikki muut oli kuolleet, samoin mun kaikki kaverit... Sit ajoin sairaalaan kysymään että mihin kaikki ihmiset ovat kuolleet, ja sain selville että massiivinen vatsatautiepidemia on vallannut kaupungin, ja lähes kaikki ovat kuolleet. Ja että ainoa konsti suojautua siltä on pestä käsiään jatkuvasti. *ding* Kiertelin sairaalassa pitkän aikaa ja katselin miten ihmisiä kuoli ja miten ne valitti pahaa oloaan... Järkyttävää :( Tähän se sitten loppui...

Oli kyllä järkyttävä painajainen, pahin pitkään aikaan. En tiiä onko tää vaan mun ongelma mut jotenkin unet tuntuu niin hirveän todellisille. Joskus se on kivakin juttu mut tälläisten unien kanssa se on aivan järkyttävää, mulla meni pitkän aikaa heräämiseni jälkeen sen tajuamiseen, että kaikki oli vaan unta. Soitin herättyäni pienessä tokkurassa heti porukoille että onko ne kunnossa, ja menin pesemään kädet... Pitkän aikaa meni herättyäni sen tajuamiseen että se oli vain unta. Huh. Tähän vois sanoa sen vanhan kliseen että onneksi se oli vain unta... Mut järkyttävän todelliselta se tuntui.

Mietin tossa että mistä toi uni vois johtua, ja todennäköisesti siitä että meillä töissä on pienimuotoinen vatsatautiepidemia, joka on joillain pahimmillaan kestäny yli viikon. Ja siitä tossa tänään työkavereiden kanssa tänään just puhuttiin. Eiks sitä niin sanota että unet jotenkin aina liittyy elämässä oikeasti tapahtuneisiin asioihin...

Tällästä tällä kertaa.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

#642 • • pipa Guest
Mä näin tossa yks yö unta et Vanessa Kurri yritti hajottaa meidän perheen kun olin pieni ja oltiin tyhjiössä jossa oli lankkuja. o__O
MesMeRise

#643 • • MesMeRise Spinnamon
Mä nään kyllä niin hämäriä unia et en tiiä kehtaanko ees niitä tänne kirjottaa.

Just kerroin avomiehelle mun yhen lapsuuden pelottavimmista unista ja se ei voinnu lopettaa nauramistaan.

Olihan siinä unessa sentään, meidän kotitalon takapihalle ilmestyny ufo ja heräsin yöllä outoon hurinaan. Kävelin kattomaan meidän takapihalle mikä sitä meteliä pitää ja siellä lensi pieni peltinen ämpäri jossa oli valoja ja antenni sen ämpärin päällä... *blush*
asdf

#644 • • asdf
Viime yönä näin monta lyhyttä ja ahdistavaa unta, kun aina heräsin unen jälkeen. Viimeisimmässä (ainoa minkä tähän hätään muistan) olin naamioitunu lääkäriksi johonkin hylätyn näköiseen sairaalaan, missä jengi kuitenkin vaelteli käytävillä ja potilaat repi omaa ihoaan irti. Jossain vaiheessa sit päädyin johonkin tarvikehuoneeseen Donatella Versacen kanssa ja aloin skalpelli ja lusikka kädessä muokkaamaan sen kasvoja uuteen uskoon. Olipa jälleen fyysisesti todella huono olo ton unen jälkeen. Känniunet on aina hemmetin outoja. o_O
KooKie

#645 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 30.5.2007 01:39:
päädyin johonkin tarvikehuoneeseen Donatella Versacen kanssa ja aloin skalpelli ja lusikka kädessä muokkaamaan sen kasvoja uuteen uskoon.

Oliko onnistunut valmorfoosi? :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

pirpeli

#646 • • Edited pirpeli
Olin duunikaverini Maijun kanssa Turussa(Maiju ei näyttänyt Maijulta eikä Turku Turulta) keilaamassa. Keilavuoro oli varattu klo 17, ja meillä oli aikaa tutustua Turkuun. Mentiin herättämään tätini ja hänen miehensä(eivät asu Turussa) ja saatiin paheksuvia katseita, kun soitettiin ovikelloa ja mentiin sisään istuksimaan. Talon pihalla oli myös kävässyt mun serkku, joka oli muuttamassa Turkuun...Täs vaiheessa mukana oli sitte joku kolmaskin tyttö. Hengattii vähä aikaa siellä Valtosilla ja sitte lähettii keilauspaikkaan. Se oli vähän niinku joku sisäoppilaitos. Tyypit asu sellasissa ihan siisteissä, mutta kauheen mutkikkaissa rakennuksissa. Ei menty heti sinne kailahalliin, vaan haettiin vaan kengät ja lähtiin kaupungille kävelemään. Kaupunki oli kamala sekava ja jotenkin ihan vinksalleen rakennettu. Käveltiin siellä ja palattiin takasin hallille. Välissä mä seikkailin jotain siellä rakennuksissa.

Keilahallilla keilattii vähä aikaa, ja sitte menin yhelle penkille istumaan. Siinä istu sellanen kummallisen olonen tyyppi. Luin jotain lehteä ja yhtäkkiä se tyyppi kysy, että onko mulla tylsää. Sanoin "ei" ja jatkoin lehden lukemista. Se käänty ja laitto käden mun hartioiden ympäri ja alko jotain halailemaan. Ahdistuin ihan hirveesti ja aloin huutaa ja riehua, että "irrota nyt saatana ne kätes mun ympäriltä!!!!" Se vaan nauro ja muut ja ihmiset siellä hallilla katto ihan kummissaan. Ponkasin ylös ja aloin huutaa sille kurkku suorana. Muita keräänty siihen ympärille ja joku soitti poliisia. Mä sylkäsin sitä tyyppiä kohti sellasen ihan törkeen räkäklimpin suoraan sen paidan rintamukselle. Siinä oli sitte jotain kaaosta ja huutamista, kunnes mulle tuli vessahätä. Aloin etsiä paniikissa vessaa ja löysinkin sellasen talon päädyn, joka oli lasia ja siellä oli vessaki. Menin sinne, mut hätä ei helpottanu. Samasta rakennuksesta löyty sitte invavessa, jossa oli ihan ihmeellinen pönttö, ja jäin sitä kummastelemaan hädässäni ja siihen heräsin.

edit. ällöttävyyttä. Yhes kohtaa huomasin, että mun vahalla siistityt kulmakarvat oli tulehtuneet ja niissä oli sellasta keltasta märkää. Ja jotain outoa valkosta mömmöä... o.O

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sune

#647 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

pipa, 30.5.2007 01:09:
Mä näin tossa yks yö unta et Vanessa Kurri yritti hajottaa meidän perheen kun olin pieni ja oltiin tyhjiössä jossa oli lankkuja. o__O

*lmao*

--
ei kovin ihku eikä plur

La Petite

#648 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Viime yönä lauloin unessa intohimoisesti karaokessa Pat Benatarin "love is a battlefield"
(kai se ny oli ton laulajan) ja olin vissiin ihan hiton hyvä ja eläydyin kunnolla, koska kun heräsin olin ihan hiessä.

--
Rem tene, verba seqventur

asdf

#649 • • asdf

KooKie, 30.5.2007 07:02:
Oliko onnistunut valmorfoosi? :D

Tulos muistutti vähän kissan repimää lakanaa :(
viimenen kosmonautti

#650 • • viimenen kosmonautti
pari yötä sitten

olin tyttökaverin kanssa menossa konemetsään, se tapahtu kuitenki sellasessa koivumetsässä

meillä sattu olemaan mukana hevonen

mentiin hevosta taluttaen päälavan luo ja kun musa alko pauhaamaan aloin suojella hepan korvia melulta ja talutettiin se mäen taakse missä laitettiin se narulla puuhun kiinni

sitte lähettiiin bilettäää ja istuttiin jossain hippiporukassa siellä ja koko ajan mä olin todella huolissaan siitä hevosesta

aloin miettiä että hei miks tuli otettua se hevonen ku ei oo mitään paikkaa sille eikä ees heinää syötettäväks eikä muutenkaan mitään tietoo hepoista

koko loppuajan unesta istuin ja en pystyny keskittymään keskusteluun kenenkään kanssa ku olin niin huolissani siitä hevosesta mutten kuitenkaan lähteny kattoo sitä

että silleen
#651 • • Edited Fuzzy Guest
Eilen heräsin päikkäreiltä siihen, kun syljin hullunlailla mun sängylle siihen tyynyn viereen*nauru*(siis ihan oikeesti syljin! ei unta) Sitte vaan havahduin et mitä helvettii mä oikeen kyhään:D
Hitto ku ei muista mitä unta näki!
Kit^

#652 • • Kit^ ihme höpöttäjä
näin taas edellisyönä unta siitä et sain lapsen.. scary shit..! *hikoil* (se oli kyl huippulutunen vauva.. mut silti.. ei vauvoja vielä, kiits..)

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

MiMoSa

#653 • • MiMoSa
Mä näin viikko sitten hirveestä painajaista. En muistanu aamulla sitä kovin tarkkaan mut ainakin siinä oli se Lostin Kate ja sit muitakin niitä Lostin tyyppejä ja se musta savu. Tosi ahdistava se uni kuitenkin oli ja oli inhottava olo kun heräsin.*poks* Enpäs muistakaan millon oon viimeks nähny oikein kunnon painajaisia ja toivottavasti en taas vähään aikaan nääkään. Radiossa ne kyl sano yks päivä et ihminen näkee keskimäärin kerran vuodessa painajaisia, onneks ei sen useammin.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

pirpeli

#654 • • pirpeli
Ja taas kerran torstain-perjantain välisenä yönä unta duunista....Tästä on alkanut tulla jo tapa :/

--
-Albert Camus-

Aurinkoneiti

#655 • • Aurinkoneiti
Oli kaunis aurinkoinen päivä. Leijat leijuivat tuulen mukana taivaalla. Mitähän leijat tarkoittavat?
pirpeli

#656 • • pirpeli

Anata, 15.7.2007 22:35:
Oli kaunis aurinkoinen päivä. Leijat leijuivat tuulen mukana taivaalla. Mitähän leijat tarkoittavat?

To dream that you are flying a kite, suggests that you have high ambitions and goals, but still remain well-grounded. Persistence will pay off in the end no matter how difficult your current task may be. Alternatively, it is symbolic of your spiritual or childlike awareness.

www.dreammoods.com löytyy muutenkin aika selkeitä/paikkansa pitäviä tulkintoja

--
-Albert Camus-

krisse

#657 • • krisse ™
Tuossa yksi yö näin unta että katselin telkkaria Simon Cowellin kanssa ulkona sen takapihalla ja haukuttiin kilpaa telkkariohjelmia. *nauru*
Aurinkoneiti

#658 • • Aurinkoneiti
Unessa oli kuolioon mennyt vasen käsi. Nimetön sormi oli katkennut... Hyvin musta uni. Liittyi selkeästi eroon; en ollut enää kihloissa.
Verano

#659 • • Verano Merituuli
Oij, kuinka miellyttävää unta näinkään *plur* Jos ei oikeassa elämässä ole ihanaa poikaystävää niin onneksi sentään unissa :D
pirpeli

#660 • • pirpeli

Verano, 20.7.2007 09:14:
Oij, kuinka miellyttävää unta näinkään *plur* Jos ei oikeassa elämässä ole ihanaa poikaystävää niin onneksi sentään unissa :D

On sulla joskus livenäkin*hihu* Mä taas viime yönä motkotin jollekin mun rikastakin rikkaammalle tutulle, että "ei niitä Fatboyn lastenkehtoja tarvi ostaa kolmea joka väriä jokaiselle tutulle, kellä lapsi on!" Muutenkin oli jotensakin sekavaa ja outua viime yönä unissa, nukuin vähän rauhattomasti. Se oli ehkä se viimeinen yö tuossa sängyssä.

--
-Albert Camus-