Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 502,551 views

Fresia

Posts: 764

#601 • • Fresia vähän outo
Viime yön unet oli täynnä kaikkea kamalaa *poks* Olin koko ajan kotona, mutta täällä ravasi paljon ihmisiä, ja näin paljon pahoja harhoja. Aluksia harhat olivat kummituksia, joiden läpi saatoin kävellä, mutta pian ne olivat täyttä lihaa ja verta. Unessa itkin ystävälle puhelimessa, että mihin mun pitää mennä, koska nyt mulla on jokin vakava mielisairaus ja se pelotti mua unessa mielettömän paljon. Kotini oli hyvin sotkuinen, lattia täynnä postia, enkä saanut selvää kenelle posti oli osoitettu. (toi postijuttu oli toissayönäkin mun unessa *ding*) Jossain välissä taisin häröillä ulkona, etsin kadonnutta pikkusiskoani (mulla ei ole pikkusiskoa...) ja seikkailin mihin suuntaan tahansa liikkuvissa hisseissä.

Yöllä herätessäni oli kamala olo. Näen todella harvoin painajaisia, yleensä kun olen kipeänä. Nytkin viime yönä oli kuumetta, että varmaan nuo unet johtuivat siitä... mutta silti tollaset unet saisi loppua, yök *hmph* Onneks oli seuraa vieressä, niin ei pelottanut nukahtaa uudestaan *hihu*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

pirpeli

Posts: 5,533

#602 • • pirpeli
Nyt ois Freudillakin naurussa pitelemistä. Oli kyllä sellasta settiä unissa...

Ensin pakoilin entisellä partiolippukunnan kämpällä Nuumaniemessä Jaalassa Resident Evil 2 pahistyyppiä(sitä mutaatiota) joidenkin kaverien kanssa. Mä olin jo pääsemässä karkuun, mutta sitte sen pahiksen apurit sai mut kiinni. Loppua en "nähnyt".

Unen maisema vaihtu johonkin kaupunkiin, jossa sellanen ihme poppoo kidnappasi porukkaa. Niiden johtaja, sellanen megadominan näkönen nainen teki aina miesuhrien peniksistä valoksia, ja niistä sitten PULLIA. Kyllä, siis aidon peniksen näkösiä pullia. Mä olin sitte täysin alastomana yhessä vaiheessa jossain huoneessa, katselin kun se nainen mussutti niitä pullia, ja seuraavassa hetkessä olin toisessa huoneessa sellanen pullapenis kiinnitettynä mun otsaan. Toisin sanoen pullakyrpä otsassa :D:D Huoneessa oli paljon muutakin väkeä, ja mut pakotettiin no tuota siis...hmmss...runkkaamaan sitä pullapenistä. Ihan muuten vaan.

Siinä sitten vetelin sitä pullaa ja ihmettelin, kun muut huoneessa olevat alkoivat tapella ihan hulluna. Se jotenkin kiihotti, ja seuraavassa hetkessä heräsin. Ja kylläpä mietitytti, että mitä hittoa :D:D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Pauha

Posts: 515

#603 • • Pauha
Tällasen unen sain aikaan ku kattoin eilen Amazing Racea, Idolsia, suunniteltiin broidin kanssa kesän matkaa, ja kun tuli istuskeluta Sunday Loungessa:

Oltiin jossain megaloomanisilla konemusafestareilla kesällä, ja oli illan viimeisten esiintyjien vuoro. No me oltiin menossa areenalle jossa oli soittaa Tiësto. Siellä oli about 80 ihmistä odottamassa, että se alottais soittamaan. Sitten ku se alotti soittamaan nii nää loputkin totes hyvin äkkiä et tää on ihan kuraa ja lähti pois, me mukaan lukein. Sitten me mentiin kattomaan jotain irlantilaista rokkibändiä. Tässä vaiheessa mua vähän ihmetytti mitä irlantilainen rokkibändi tekee konemusafestareilla, mut anyways, siellä oltiin. (oli se parempi ku Tiësto) Kun ne oli nähty, niin alettiin ettimään kaverille viemäriputkea jossa se vois nukkuu yön yli ku se ei halunnu maksaa hotellia. Ja sitten mentii broidin kanssa illan viimesella bussilla hotellille.

Että sellasta. Mua ainakin lämmitti se, että kukaan ei jääny kuuntelemaan Tiëstoa. *tirsk*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#604 • • Aurinkoneiti
Yhdessä unessa tanssin alasti entisessä Kermassa. Oloni oli hyvin vapautunut.*tirsk*
rose

Posts: 1,047

#605 • • rose vakaasti epävakainen
Viime yönä unissani juoksin Matinkylässä pakoon vissiin jostain eläintarhasta ja sirkuksesta karanneita eläimiä. Erityisesti pari leijonaa ja leopardia oli mun perässä. Ihan jännää *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

jansqu

Posts: 143

#606 • • jansqu
Mulla esiintyy aina sillon tällöin sellasia mahdottomia sähläysunia. Useimmiten sellanen uni, missä jollekin tutulle on sattunut jotain ja yritän soittaa hälytyskeskukseen, mutta jotenkin en saa millään valittua oikeaa numeroa. Tiedän unessa kyllä mihin numeroon pitää soittaa, mutta se ei vaan onnistu, sormet ei tottele.. Tosi turhauttavaa! *toktok*

Kuulemani mukaan puhun, kikattelen ja naureskelen unissani.. *tirsk*
Kerran heräsin siihen kun puhuin unissani ja sitten tokaisin siihen itsekseni, että "mitä järkeä mun on yksin puhua, ku ei kukaan kuuntele." ja nukahdin uudestaan.. *ding*

Että tällästä.. *iloinen*

--
Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään?

Avatar
#607 • • Fuzzy Guest
Vähä saa nauraa ku lukee näit*iloinen*
Näin unta et Orkideal oli keikka mun huoneessa.*nauru*
Ja unissani menin kerran taittelee vaatteita jotka oli porukoiden makkarissa.
Mutsi kysy et "mitä sä oikeen teet?" Nii vastasin vaa kylmän rauhallisesti että "Minä vaan näitä tässä...." *hihu*

Pahimmat painajaiset liittyy kyl kaikki hämähäkkeihin. Ja pahin oli ku heräsin kerran ja hämis oli tyytyväisen mun silmien välissä...:S Pelkään niit ehkä eniten koko maailmassa*uuh*
luode

Posts: 287

#608 • • luode
heheehee. näin viime yönä unta jossa pussailin kiihkeästi vin dieselin kanssa ja tämän lisäksi petin poikaystävääni poikaystäväni kanssa joka ei ollut poikaystäväni. *pepsodent*
Progress

Posts: 955

#609 • • Progress

Pauha, 22.1.2007 12:16:
Tällasen unen sain aikaan ku kattoin eilen Amazing Racea, Idolsia, suunniteltiin broidin kanssa kesän matkaa, ja kun tuli istuskeluta Sunday Loungessa:

Oltiin jossain megaloomanisilla konemusafestareilla kesällä, ja oli illan viimeisten esiintyjien vuoro. No me oltiin menossa areenalle jossa oli soittaa Tiësto. Siellä oli about 80 ihmistä odottamassa, että se alottais soittamaan. Sitten ku se alotti soittamaan nii nää loputkin totes hyvin äkkiä et tää on ihan kuraa ja lähti pois, me mukaan lukein. Sitten me mentiin kattomaan jotain irlantilaista rokkibändiä. Tässä vaiheessa mua vähän ihmetytti mitä irlantilainen rokkibändi tekee konemusafestareilla, mut anyways, siellä oltiin. (oli se parempi ku Tiësto) Kun ne oli nähty, niin alettiin ettimään kaverille viemäriputkea jossa se vois nukkuu yön yli ku se ei halunnu maksaa hotellia. Ja sitten mentii broidin kanssa illan viimesella bussilla hotellille.

Että sellasta. Mua ainakin lämmitti se, että kukaan ei jääny kuuntelemaan Tiëstoa. *tirsk*



Oi! näkisinpä mäki tollasii unii joissa porukka dissaa tiestoo.... *nauru* *hih*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#610 • • Edited ALIEN Guest
jeeesh. nukahdin ihanaan naisen tuoksuun tyynyä rutistaen lämpimät ajatukset mielessä *slurps*

Mutta KEK(!), alkoi unimaailma lähestyä ja todellisuuteen heijastuvissa unissa välähtelee pixeliä ja nättiä grafiikkaa. Ainoa uni mitä muistan oli et jenkit hyökkäsi lähi-itään kullan perässä. Siis ei öljyn vaan kullan aka. GOLD, millä saa wowissa ostettua epixii yms kivaa. Aloimme hävii PVP:ssä jenkeille ja voi vittu et alkoi tuntuu epätoivoiselta ja ahdistavalta. Iso varjo meidän (eli Horde-EU) yläpuolella. Jenkit oli yllättäen Alliance-US. Erittäin sekava uni, mut helvetin jännä ei voi muuta sanoa ja pääasia että aamulla kyllä nauratti ja hymyillytti. Hyvin nukuin silti :)
Bio

Posts: 4,429

#611 • • Bio The Bullies / Pinky
Se on kyl kumma aina kun näen painajaisia ni herään selälläni *ding*

Mutjoo, viime yönä. Jotenkin mun uni sai idean twin peaksista. Siinä se bobby jahtas mua. Olin jossain asunnossa ja tiesin et en oo yksin siellä, vaik ei ketään näkyny. No jostain kumman syystä sain idean ottaa kahdet kappaleet taulun kehyksiä ja kun katsoin molempien läpi ni aina näin bobbyn muutaman metrin päässä irvistelemässä. Kaksi kertaa katoin et näänkö nyt oikein ja sit kolmannella kerralla sen naama olikin ihan lähellä. Hitto et säikähdin ja heräsin sit unest.

Nukahdin melkein heti uudestaan ja taas olin samas asunnos. Nyt istuin penkillä ja sisään kävelee kukas muukaan kuin bobby :D Nyt se pitää jotain ihme ääntä ja istuu mun viereen ja alkaa repii nahkaa naamastaan. Alta paljastuu puoliksi mätänevä naama ja taas bobby repii sen nahan pois. Siinä sit kattelen n. 10-15 naaman repimistä kunnes taas herään.

Ja sitten taas nukahdan. Viimeistä unta en kunnolla muista mut siinä juoksen karkuun jossain metässä bobbya, josta sit herään ja kello on 6.15. Ihmettelin et miks huonees on näin valoisaa, mut kuu heijastaa valoa tosi kirkkaasti. Aika usein tulee nähtyä hulluja unia kun kuu hohtaa taivaalle.
Verottaja

Posts: 1,174

#612 • • Verottaja no-life / luuviulu
Oli taas vaihteeks semmonen uni, missä mun hampaat
rupes heiluun ja irtoileen.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

sapeli

Posts: 11,768

#613 • • sapeli jokukukamikä?
Tavallaan pahin painajainen pitkään aikaan: unessa läheisellä oli paha olla, mutta tilanne vain paheni jos yritin auttaa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Cloudberry

Posts: 493

#614 • • Cloudberry
Aika värikkäitä unia tullut nähtyä viime aikoina kun oon nukkunut joka yö 9-12h.. *pepsodent*

Viime yönä näin unta että olin huipuissa bileissä, joissa eräs vieras ihminen tutustui minuun omasta aloitteestaan (like that would ever happen) ja oli mielenkiintoinen ja innostava ja olin niiiin mielissäni uudesta ystävästäni, että halusin tavata hänet bileiden jälkeen uudestaan ja uudestaan. Kaikki oli hauskaa ja ihanaa ja mahtavaa *plur*, kunnes sain postissa laskun kaikista meidän yhteisistä päivistä, koska uusi ystäväni oli tietysti geisha. Vieläpä korkea-arvoinen sellainen, joten laskun maksamiseen meni kaikki rahani ja olin ihan paskana. *uuh*
Onneksi heräsin ennen kuin olisi pitänyt selittää miehelle, että olen hassannut kaikki rahani maksulliseen seuralaiseen, enkä siksi pysty venyy vuokran maksuun! *nauru*

Toi uni selittyy mm. sillä että kirjoitin eilen taidehistorian opelle esseen japanin kielestä & japanilaisesta kalligrafiasta, mutta silti.. Oishan se kiva kun aivoissa ois joku suodatin eikä ihan kaikki lukema/ kuulema/ näkemä siirtyi aina suoraan uniin. Vain ne parhaat palat! *tirsk*
Rubicon

Posts: 550

#615 • • Edited Rubicon
Mä oon huomannut että mulle tulee uniin aivan välittömästi kaikki sellaset asiat, mitkä stressaa tai mietityttää vähänkään.
Nyt esimerkiksi kun on ollut duunissa pari ihan täyden kympin mulkkuviikkoa ja pelkkää iltavuoroa meiän ravintoloiden isommalla puolella, oon varmaan kolme yötä putkeen lopettanut ykköstä ja herännyt aina siihen, ettei siitä tuu mitään eikä homma etene yhtään eikä himaan pääsystä oo tietoakaan.
Ja nyt mitä rankemmiks on illat töissä mennyt, sitä huonommin oon nukkunut yöllä koska myös unessa noi lopetukset on alkanut menemään vaan enemmän ja enemmän päin helvettiä.
Ehkä ois aika vaihtaa duunia tai hankkia joku stressisuodatin...

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

krisse

Posts: 187

#616 • • krisse ™
Yleensä en muista uniani heräämisen jälkeen, mutta tämä on jostain syystä jäänyt mieleen.

Unen alussa seilasin jokea alas jonkinlaisessa vanhassa viikinki-laivan tapaisessa. Ympärillä ei näkynyt maisemia eikä mitään normaaleja värejä vaan kaikki oli enemmän tai vähemmän mustaa, ehkä vähän kuin jossakin surrealistisessa maalauksessa. Laivassa oli kätkettynä 10000 euroa tai dollaria jotka olin päättänyt pitää itselläni.

Jossakin vaiheessa sitten hyppäsin "viikinki-laivasta" maihin (joka edelleenkin oli mustaa) rahat mukanani, tässä vaiheessa myöskin tajusin että ulkoisesti näytän täysin Melrose Placen Dr. Michael Mancinilta ja omasin myös epämääräisiä mutanttivoimia. Seuraavaksi tajusin että minua tottakai ajetaan takaa, epämääräinen joukko lähestyi minua tietenkin aikomuksenaan viedä kallisarvoiset rahani (my precious). Tätä kurjaa joukkoa johti itse Teemu Selänne, epäilemättä mutanttivoimia hänelläkin.

Seuraavaksi alkoi hurja takaa-ajo jossa pakenin tätä rahojani havittelevaa joukkoa. Juoksin pitkään mustassa maailmassa ja aina kun luulin karistaneeni takaa-ajajat kannoilta he ilmestyivät jostain uudestaan kannoilleni. Jossakin vaiheessa Teemu Selänne sai minut kiinni ja paniikissa tempasin nyrkillä taaksepäin, mielestäni löin todella heikosti, mutta mutanttivoimieni ansiosta heilautuksessa oli voimaa niin paljon että Teemu sai kunnolla naamariin.

Tämän jälkeen rosvojoukko hävisi ja seurasi katumuskohtaus, jossa suuren tunteen voimin mietin miksi vain rahan takia vietän elämääni paeten, en muista tarkalleen mutta Adagio for Strings taisi soida taustalla ja muutenkin se oli kuin joistakin Vietnam-elokuvista missä nurmiporat syvämietteisesti katuvat osallistumistaan toivottomaan sotaan. Ja enempää en unesta muista. Tästä voi sitte psykologit vetää tulkintojaan *nauru*.
Alley Cat

Posts: 489

#617 • • Alley Cat Jedi Master
Näin tässä yks päivä päikkäreillä unta, että olin Geroge Michaelin ystävä. Olin ihastunu siihen, ja yritin viehätysvoimallani kääntää sitä heteroksi. *lmao*

Ihmeellistä on se, että en oo koskaan ollu vähimmässäkään määrin herran fani, eikä sen musiikki kiinnosta pätkän vertaa. Kyllä mä sitä unta kelailin jälkeenpäin ihmeissäni *ding* (Samojen päiväunien aikana näin kahta erilaista painajaistakin, joten oli aika "mielenkiintoiset" päikkärit *nauru* )

Muutenki oon viimosen vuoden aikana nähny niin ihmeellisiä unia, että oon monta kertaa miettiny, mistä mun aivot sellasia edes kehittää. Monet unet ovat myös ahdistavia ja pelottavia. Välillä oon nänhy kait selväunia, joita oon pystyny jonkin verran ohjailemaan, ja unihalvauksia ja valveunia on ollut myös usein. Monta kertaa en oo ollu varma, oonko unessa vai hereillä. Tai olen tiennyt näkeväni unta (tai ehkä ne on ollu hallusinaatioita) ja yrittänyt epätoivoisesti herätä. Olen ihan vakavissani epäillyt välillä mielenterveyttäni, kun en aina oo ollu varma, mikä on ollut unta ja mikä totta. Mutta onneksi mielenterveystoimistossa sairaanhoitaja vakuutti, että tuollaiset unihäiriöt on ihan tavallisia masennuksessa. Kuulemma monet potilaat on sellasia kuvailleet. En siis onneksi oo tulossa täysin hulluksi *pepsodent*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Snaggo

Posts: 1,147

#618 • • Snaggo ;__;
Hoho. tulipas nähtyä jotai ihan friikkiä taas vaihteeks tänä yönä. Tää oli jotai perusunen ja painajaisen välistä...

Mun systeri testaili jotai tuntemattomia huumeita illalla sen sängyssä (missäköhän mä oisin ollut... en ole asunut systerin kaa samassa asunnossa pitkäään aikaan...), vissiin koulutehtävää varten (*ding*), tarjos siinä sitten mullekin jotai LSD:n tapaista ennen nukkumaanmenoa. Jotai se vielä selitteli normaaliin sävyyn, ihan kuin alkoholista puhuen, et "huh, vois lopettaa vertailun tältä illalta, alkaa olla pää aika sekaisin". Flippailin siinä sitten jotai vaikutuksen alaisena ja katsoin nopeasti peilistä kun mun naama vääntyilee.. Menin sitten nukkumaan. Aamulla herätessä oli pää vielä hieman sekaisin ja skitsoilin jotain faijalle. Sitten alkoi painajainen; Postissa oli tullut kirje mun työnantajalta jossa oli 200 euron sakkolasku siitä, että olin rikkonut jotai copyright-juttuja. olin vähän että WTF. Joku valokuvaaja tais siinä valittaa jostain. Itse en muistanut ollenkaan mihin tämä olisi voinut liittyä. Avasin vielä toisen kirjekuoren ja siinä oli joku 100 euron lasku/sakko myöskin siltä valokuvaajalta. Keskusteltiin jo faijan kanssa että tarvitaan halvempi kämppä. Kävin sitten työnantajafirman toimistossa. Tiskillä jostain syystä hyydyin enkä oikein tahtonut muistaa miksi ylipäänsä tulin paikalle. Paikalla oli paljon porukkaa jonossa ja jopa numerolappusysteemi. Kun tuli minun vuoroni eteeni laitettiin tiskille joku hopeinen paperilappu ja käskettiin odottamaan. Ymmärsin että respan muija meni hakemaan ruotsia puhuvaa työntekijää mua palvelemaan...

En sitten muista miten tää loppu, mut oli helpotus herätä ja älytä ettei jääkapin ovessa roiku 300 euron edestä laskuja...

Ja minä en edes kannata huumeita*ding*

--
bojoing.

Avatar
#619 • • Fuzzy Guest
Nää skene unet vaan jatkuu*hih*
Näin unta, et Dj Inch osallistu karaokekilpailuun Vantaan Hotellilla, missä meillä on aina tapana laulaa.*nauru* Ja se kuvattiin viel telkkariinki*tirsk* Ja mä voitin jostain ison muovipussillisen muffinsseja!*nauru*

Ja sit toinen (samana yönä vielä):
Ei mitään hajua missä paikassa mä olin, mut siel oli sellanen tumman punanen sisustus, ja kapeet käytävät. Mut siis joku rafla tai jotku bileet. Ja koko paikka oli täynnä kiinalaisia mut sit Protsku oli siel niiden joukossa. Hitto ku me juteltiinki siinä jotain, mut enää en muista mitä se mulle sano vaikka kuinka yritän miettii! *toktok* Mut enivei joku kiinalainen hyppäs mun kaulaan.*nauru* Ja hämärästi muistan, että sielä takahuoneessa oli joku keittiön tapanen, missä oli joku vihree akvaario.*ding*

TBC.... *hih*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#620 • • Aurinkoneiti
Unessa olin arkisenharmaassa tilanteessa. Sitten olinkin ihanan vihreässä vuorten ympäröimässä laaksossa. Aurinko paistoi ja ilma tuntui raikkaalta. Oli helppo hengittää. Yhtäkkiä vuorenrinteeltä lähti lentoon valkopukuinen, vaaleahiuksinen mies jollakin ihme härvelillä. Laskeutuessaan ruohikolle huusin hänelle ``I love you ``. Taas olin takaisin arjenharmaudessa; tutut ihmiset tuntuivat etäisiltä. en tiennyt, mitä he oikeasti ajattelivat.